vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Frimurar spioner på internet

See User information
Frimurarna och nätverk av så kallade hemliga sällskap har idag total kontroll över mainstream media. Men det inte många vet att dom finns nästan på alla kända communityn i sverige,finland jag har kommit fram till den här slutsatsen efter jag oftast blir attackerad och förlöjligad av konstiga personer på kända communityn när jag skriver mina konspirationsteorier. Det har ochså hänt att jag blivit kontaktad av en 9 gradens frimurare.

Vad tror ni? Tror ni som jag att dom betalar personer för att skriva deras åsikter och förlöjliga konspirationsteorier på kända communityn?

Posted on: 2007/11/22 19:29
Resized ImageResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Frimurar spioner på internet
Dom behöver inte betala dom. Det är ideellt arbete om man inte jobbar som Frimurar-Journalist förstås , då får du betalt under arbetstid.

Frimurare är i dom lägre graderna är lika indoktrinerade som övriga folket , men används som viktiga " Nyttiga Idioter " för att hålla den stora Fårskocken innanför fållan.

Oftast är det vanligt hyggligt folk om man håller sig innanför " Ramarna ", men går man utanför upptäcker man hur " MindControlen " slår till och i vems ledband dom går i.

Det här är inget att leka med !! Dom kan slå undan "benen" på dig totalt. Finns flera exempel på det i vårt lilla Land.

Demokrati existerar bara inom " Ramarna " för vad " Storebror " har lärt dig och talat om vad du får och inte får göra, utanför råder Fascism.

Ett snillrikt " Govern-Ment "

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Du har ju praktidiotexempel på det i det här forumet!
ZZZzzz..

Huruvida de har betalt eller inte är ju frågan, men de verkar iaf lägga mycket tid på att skriva här utan att ha något som helst intresse av det som skrivs här.

See User information
Quote:

trust_no1 skrev:
Frimurarna och nätverk av så kallade hemliga sällskap har idag total kontroll över mainstream media. Men det inte många vet att dom finns nästan på alla kända communityn i sverige,finland jag har kommit fram till den här slutsatsen efter jag oftast blir attackerad och förlöjligad av konstiga personer på kända communityn när jag skriver mina konspirationsteorier. Det har ochså hänt att jag blivit kontaktad av en 9 gradens frimurare.

Vad tror ni? Tror ni som jag att dom betalar personer för att skriva deras åsikter och förlöjliga konspirationsteorier på kända communityn?

hehe... dom har dig under luppen... nej, spänn av.

Posted on: 2007/11/22 20:38
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper