vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Tävling - Hitta föredrag/forum/konvent där vaken får snacka 911.
Vi vill vara med på olika forum/konvent/föredrag etc i Sverige.
Köra liknande tema som vi körde på ABF,

Posta i denna tråd om du känner till något / hittar något som uppfyller följande:

1. De ska vara i Sverige, helst stockholmsområdet till att börja med, annat går också bra.

2. Höger, vänster, miljö, mittemellan, flum, histora, etnologi, vetenskap, alla baser passar.

3. Från Dec 07 och framåt.

4. Posta länk och kontaktmöjligheter här i forumet till respektive evenemang.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Tävling - Hitta föredrag/forum/konvent där vaken får snacka 911.
Lyfter.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag kan fixa in er på både Uncon och Wierd weekend, men det är ju engelskt. Men det kanske funkar ändå?

I annat fall kan jag hjälpa till att bidra med cash och boka ett rätt najs place här i lund, kan även offra sovplats.

Posted on: 2007/12/11 16:35
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Jag kan börja med att jag vet inte om vi får snacka 911 på dessa sidor men , vi är vargar så vi gör ett enat försök att blanda in dessa länkar &bloggar är mitt tips. Få en knuff i rätt riktning

Glöm nyhetssajtetrna som din huvudsakliga källatill det senaste.

De svenska bloggarna är betydligt bättre att vända sig till,enl mig.

http://knuff.se/

http://www.twingly.se/

Ovan nämnda Twigly fungerar som en utmärkt sökmotor bland bloggars inlägg.

http://nyligen.se/

Här kan vi bygga på ,

Detta tar i mot att visa hur i gör eller skall göra tror att de flesta fattar jag jag vill säga med detta men , ni som vill informera är detta mitt tips, i djungelen

Posted on: 2007/12/11 18:03

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Jag kan fixa in er på både Uncon och Wierd weekend, men det är ju engelskt. Men det kanske funkar ändå?

I annat fall kan jag hjälpa till att bidra med cash och boka ett rätt najs place här i lund, kan även offra sovplats.
Ja sovplats kan sale hjälpa till med ,har plats till hela vaken trion +fler om det skulle knipa , får jag lägga till.Så välkommna

Posted on: 2007/12/11 18:27

See User information
Utställning Tempelriddaren

Publicerat den 2007-12-07 i nyhetsbrevet DigitalFoto - Prenumerera gratis

Just nu finns foton från inspelningen av filmen Arn att beskåda på Västergötlands museum i Skara. Fotografen Tinna Björk Ólafsdóttir var en de få utomstående som fick följa ut till inspelningsplatserna med sin kamera. Hennes bilder är svartvita och porträtterar såväl skådespelare som statister i olika scener från filmen. Utställningen pågår mellan den 2 december och den 4 januari.

Tinna Björk Ólafsdóttir skulle kanske "få hälp på traven" från vaken ,till bättre bilder :)

Posted on: 2007/12/11 19:37

Anonym
Lyfter!

Vi vill vara med på olika forum/konvent/föredrag etc i Sverige.
Köra liknande tema som vi körde på ABF. Dvs om 9-11.

Posta i denna tråd om du känner till något / hittar något som uppfyller följande:

1. De ska vara i Sverige, helst stockholmsområdet till att börja med, annat går också bra.

2. Höger, vänster, miljö, mittemellan, flum, histora, etnologi, vetenskap, alla baser passar.

3. Från Jan 08 och framåt.

4. Posta länk och kontaktmöjligheter här i forumet till respektive evenemang.

5. Kontakt gärna själv organisationen och berätta om vaken.se och fråga om vi får komma. Du kanske själv är involverad i en organisation och därför kan sköta själva kontakten mellan oss och de som är intresserade av att få vårt 9-11 föredrag.

- PS priset i tävlingen är fortfarande hemligt, men vi lovar att det kommer vara något värdefullt och exotiskt! (typ oljor, kaffe, siden, kryddor från fjärrnaösten, myrra, porslin, etc, etc)

See User information
Som jag sa du skiner i kapp med dej själv Void.
OK,
I malmö finns det en grupp som heter "det Interplanetariska sällskapet" vi har haft DR Kilde 2 gånger, hon pratade om mindcontrol, i Sverige, not surpricing.

Vi kan göra ett sammanslag här eller?????

Menar ni vad jag tror då, ett slags seminarie "like"
Then we are game ok

Posted on: 2007/12/23 15:42

Anonym
Mhm. Hur många skulle du uppskatta skulle då komma på ett sådant föredrag? Är det bara en liten liten grupp så är det kanske inte så jätteintressant.

See User information
Jag en fråga till vaken.se

Har ni kontaktat skolor och föreslagit att ni ska få hålla föredrag?
De brukar iofs bara tillåta polisen hålla mässa om våld och graffiti.
Men om man kontaktar samtliga skolor/gymnasier osv...?

Jag skulle gärna hjälpa till om ni inte redan gjort detta.

Posted on: 2008/3/4 5:10

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper