vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
israel eller palestina vem ni stöder?
Jag undra vem ni tycka har rätt till landet?
Jag tycka att bådde judarna och muslimerna vara lika brutal .
Jag själv inte vara muslim längre det är en elak religon som har fler fannatiska troeende en annan religionen på jorden men judarna jag inte heler lita på.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: israel eller palestina vem ni stöder?

See User information

Du vara Göteborgare.

Posted on: 2007/12/13 1:34
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag stöder ingen. Båda är eller har kopplingar till fascistiska ideologier.

Anonym
Jag stöder dom Palestiner och Israeler ( Judar) som samarbetar för en fredlig samexistens , men som sällan kommer till tals i Zionist-styrda Median.

Fanatiker på båda sidor kan dra något gammalt över sig .

Religionerna kom till utav Utomjordiska influenser och vad Människan tillbett som Gudar är inget annat än besök utifrån för många tusen år sedan. Så tillber man en Gud så är det samma som en Besökare Utifrån. Alla så kallade religiösa skrifter och Mytologier beskriver detta.

Det är min tro och vi kan själva välja om vi vill vara Goda.

See User information
Jag haller med A73 till 110%.

Israel vs palestina e som pest eller kolera, typ.

Men du 73, har du last Zecharia Stichins bocker? Javligt bra iaf.

Posted on: 2007/12/13 9:38
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Nej dom har jag inte läst. Jag har haft den här uppfattningen redan som liten grabb.

Men på senare år så har man ju läst och lyssnat . M. Tsarion verk stämmer ganska väl överens med den känsla som man burit på genom livet.

Det finns olika typer av Intelligens !!!

Allt behöver man inte beskriva med ord och tankar !!!

See User information
Nej, mycket av det jag tycker ar ocksa messt kanslor o sa, gar inte att beskriva med ord. Men med bocker som mer eller mindre forklarar och bevisar hur utomjordingar andrade mansklighetens bana for flera tusenarsedan, det ar aldrig fel att lasa om det.

Posted on: 2007/12/13 9:57

Anonym
Quote:
Religionerna kom till utav Utomjordiska influenser och vad Människan tillbett som Gudar är inget annat än besök utifrån för många tusen år sedan. Så tillber man en Gud så är det samma som en Besökare Utifrån. Alla så kallade religiösa skrifter och Mytologier beskriver detta.

Ja, precis. Man ska gå till botten med problematiken.

Michael Tsarion har jag länkat till på flera ställen, här gör jag det igen. Hans bok i PDF-format.

Läs och lär, du lär knappast få läsa om det i Svenska Dagbladet eller i skolundervisningen...

http://www.scribd.com/doc/495898/Mich ... -and-Genetic-Manipulation

See User information
Jo gammle tsare e nog nagon som de flesta brukar lanka till lite da o da. >).

Men pa tal om utomjordiska influenser tycker jag den officiella pyramden teorin e bast.

Dom tog stora stenar och hogg ut STORA stenblock med hjalp av verktyg som inte fanns annu.

Sen sa rullade dom dom flera mil, pa trad, som inte vaxer i egypten.

Dessa stora stenar drog dom med rep, som inte heller fanns annu.

Och sedan staplade dom dessa stora stenar pa varandra, pa ett vis vi annu idag inte kan gora, fasst dom anvande saklart bara handerna.

Logiken ar slaende.

Eftersom ingen annan gjort det an, tar jag mig friheten, att aven i denna trad, namna Daniken.

Posted on: 2007/12/13 10:06

Anonym
Om Ahmed!

Quote:
Novax: Du vara Göteborgare.

Den tanken är väl inte helt fel! Mig vara indianhövvvdingkf UGH!

Anonym
Jag tycker att judar och araber verkligen förtjänar varandra.

Anonym
En yngre flicka som är icke jude kallas enligt israeliska talmudyrkare för = Liten Hora. Övrig befolkning kallas smutsigt boskap.

se David duke.

Israel är en enda sekt som har världsherravälde i sikte.

sponsrar knappast ett folkslag som anser det vara lagligt att våldta en icke jude från 3 år uppåt eller testar experimentela nervgaser på palestinska ungdomar och stjäl deras organ.

the Philosophy oz zionism.

http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=8

Israelerna fick landet av araber och engelsmännen och sprängde englelmännens skepp som tack.

Dom falske judar som kallas judar och befinner sig i israel idag har ingenting där och göra utan har samlats ihop från världens 4 hörn.

Palestinierna är dom riktiga israelerna.

Eller som jesus sa till judarna : Ni tillhör inte abrahams folk för att ni gör inte abrahams gärningar.
Ni har en lögnare , mördare och djävulen till fader därför vill ni inte höra vad jag har och säga.

Talmuden är sannerligen en helvetisk tro.

Anonym
Alla folk förtjännar sitt eget land men när staten israel skulle bildas blev judarna erbjudna en antonomi lite överallt men det dög inte åt dessa folk utan de ville ha sitt land där det redan bodde folk.

Dessa folk äger banker och media och har helt enkelt NÄSA för AFFÄRER

See User information
jo, och man kan vall inte havda att ett land ar ens eget for det havdas sa i en gammal bok...

Posted on: 2007/12/13 14:30

See User information
Quote:

maggot skrev:
Alla folk förtjännar sitt eget land

var har du fått det ifrån, hur många krig vill du ha i världen egentligen, man har inte rätt till ett land bara för att man är ett folk. Ett folk bildas ju om en familj knullar till riktigt ordentligt. inte kan väl detta vara underlag för att få ett land?

Posted on: 2007/12/13 14:53
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

Anonym
Förstår inte allt men nu verkar det som du tror biblens skapelse med att jorden befolkadades av EN man och EN kvinna vilket jag inte tror.
Tror heller inte på evolutionen.
Jag vill inte ha några krig men krig har lett till folkförflyttningar.

Anonym
Det är en grav skillnad på nya och gammla testamentet.

Dessutom är bibeln fett manipulerad.

Det gäller att kunna läsa mellan raderna.

See User information
hur kan nån "tro" på bibeln, försöker du förolämpa mig? bibeln har kompilerats av Francis Bacon, som ochså skrev Hamlet, han var ochså frimurare, osv osv. Bibeln innehåller sanningar, men är knappast ett referensverk. Och inget underlag för en livsfilosofi heller, den får man nog skapa själv. Judarna har inte rätt till nåt land. och speciellt inte eftersom dom mördar palestinierna för att kräva det. Idag är det allmänt känt att Rotschilds ligger bakom zionismen, som ju propagerar israels existens. Lika obevekligt att israel måste existera som att tyngdlagen gäller tror dom. observera "tror", eftersom det inte är sant. Världen klarar sig bra med ett palestina utan israel. Ja du läste rätt, för palestina fanns innan zioniosterna dörk upp och började slakta innevånarna där.

Posted on: 2007/12/13 15:17
Resized Image

Anonym
Som sagt läs mellan raderna Jesus var en rebell mot den judiska lagen därför ansåg judarna han vara en hädare.

Palestinierna fanns på israels mark långt före israelerna och om du frågar mig är palestinier dom riktiga igentliga israelerna som har rätt till marken.

Adam och Eva äro Judar.
Den falske juden (Dagens zionist som påstår sig vara jude) följer lagen blint och sucktar endast efter pengar (NT)

Lagen är vapnet mot folkets fria vilja.

See User information
Om jesus nu mot formodan existerade, och var rebbel, so what?
Da kan man lika garna tillbe nagon av alla andra som gjorde uppror och blev korsfasta av judarna?

Det hela handlar egentligen inte om jesus dyrkan, las mellan raderna, det handlar om penis dyrkan.

Som RAW lite lusstigt sa en gang.

Posted on: 2007/12/13 15:29

Anonym
Det handlar om vad som står i biblen och varför bibelkunskap tas bort i skolorna och ersätt med islam och marxism

See User information
Heldre marxism an kristendom. ffs.

Om kommunism ar man iaf fri att valja sjalv, religoner kommer man till helvettet om man inte haller med..

Posted on: 2007/12/13 15:34

Anonym
mmm det är sorgligt och se hur religions politiken används som hjärntvätt tyvärr.

Själv gillar jag buddhism och skulle hellre se folk studera dom stora sanningarna lite och varför inte lära ut Wingchun till alla elever.
Hahaha en befolkning som kan Wingchun skulle inte vara lätta och styra lool.

See User information
Quote:

maggot skrev:
Det handlar om vad som står i biblen och varför bibelkunskap tas bort i skolorna och ersätt med islam och marxism

eftersom Sverige är en sekulär stat dvs frikopplad ifrån kyrka och stat, kan man inte ha sk "bibelkunskap" eftersom detta skulle diskrimeinera andras religioner.

korrekt namn är religionskunskap.

man kunde ju önska att ochså darwinismen och marxismen fanns under reliogionstimmarna, så att de flesta på tidigt stadium inser att ap teorin och fejk kampen om kapitalismen är en teoretisk konstruktion.

sanningen är i detta fall:

islam= skapades av vatikanen, som kontrolleras av frimurare.
bibeln= skapades av francis bacon, som var frimurare
darwinismen, skapades av charles darwin, som var frimurare, men egentligen skrevs hans bok av hans far.
marxism kommer från det sk "komunnistiska pariets manifest" påstås helt felaktigt ha skrivits av Karl Marx, frimurare, men hade minst 200 författare, och Karl Marx själv, sponsrades av Rotschild.

exakt vilken del av dessa frimurarideer tycker du är bra maggot?

Posted on: 2007/12/13 15:42
Resized Image

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper