vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

HIV/AIDS hoax?

See User information
Hallå alla sanningssökare, hoppas att allt är väl. Är ny på forumet och har hittat hit via en vän som från början introducerade mig till Allan Watt för några veckor sedan. Har lärt mig mer om hur hela samhället och denna värld är uppbyggd bara under dom senaste veckorna jämfört mot vad jag har lärt mig igenom hela mitt liv tidigare. Stötte på detta för några dagar sedan angående HIV/AIDS:
http://video.google.com/videoplay?docid=3983706668483511310

Vad ska man säga, om detta stämmer så innebär det att läkemedelsindustrin är rena monstermaskinen vilket jag har misstänkt sedan en lång tid tillbaka. Kommentera gärna filmen ni som orkar se den, vill veta vad ni tycker och tänker.

Posted on: 2008/1/23 19:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: HIV/AIDS hoax?
Välkommen.
Verkligheten överträffar dikten.

Se upp för zinke-dinkarna bara. Dom vill helst att du skall hålla dig till fårskocken och inte gräva för djupt i " Kanin-hålet ".

Här på forumet har vi till exempel ett par som är konsulter åt Säpo och hantlangare åt Brödraskapet.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hej och välkommen revelation, här får du lite info om just HIV/AIDS..

Medical researchers patented AIDS cure in 1990
http://www.prisonplanet.com/articles/january2008/210108AIDS.htm

http://www.boydgraves.com/

"The 1971 flowchart makes it perfectly clear, the design, intent and purpose of the U.S. Special Virus program. As Dr. Peter Piot, Executive Director of UNAIDS says, 'The HIV/AIDS virus is the result of many steps in the laboratory, it was no accident."

Posted on: 2008/1/24 0:43
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Hej Tebe!

Posted on: 2008/1/24 0:49
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Oavsett vilka sjukdomar, symptom som dyker upp så är mer medicin aldrig rätt svar. Motmedel lägger snarare ett psykologiskt lock på själva orsaken till varför du har insjuknat till att börja med. Således lurar du inte bara din kropp men även ditt psyke.

I denna värd. Där så många befinner sig långt ifrån sanningen. Är det lätt att tjäna pengar på människor genom "läkemedel" eftersom människor gärna vänder dig bort från sig själva för att få sitt problem löst. När problemet i själva verket både börjar och slutar hos dem själva.

HIV/AIDS är bara benämningen på ett antal symtom.

Denna benämning underlättar till att KATEGORISERA.

Så att människor lättare slussas in i läkemedelsprogram på många år.

Vilket innebär gott om pengar till läkemedelsföretagen.

MED ANDRA ORD BLIR DU LURAD ATT LURA DIG SJÄLV.

APOTEKETS SYMBOL ÄR EN ORM.

HUR KAN DU INTE SE?

VAAAAAKNAAAA!!!

Mvh

See User information
"Oavsett vilka sjukdomar, symptom som dyker upp så är mer medicin aldrig rätt svar. Motmedel lägger snarare ett psykologiskt lock på själva orsaken till varför du har insjuknat till att börja med. Således lurar du inte bara din kropp men även ditt psyke.

I denna värd. Där så många befinner sig långt ifrån sanningen. Är det lätt att tjäna pengar på människor genom "läkemedel" eftersom människor gärna vänder dig bort från sig själva för att få sitt problem löst. När problemet i själva verket både börjar och slutar hos dem själva.

HIV/AIDS är bara benämningen på ett antal symtom.

Denna benämning underlättar till att KATEGORISERA.

Så att människor lättare slussas in i läkemedelsprogram på många år.

Vilket innebär gott om pengar till läkemedelsföretagen.

MED ANDRA ORD BLIR DU LURAD ATT LURA DIG SJÄLV.

APOTEKETS SYMBOL ÄR EN ORM.

HUR KAN DU INTE SE?

VAAAAAKNAAAA!!!

Mvh"

Mycket bra skrivet. Angående ormen så har du rätt, något som dom flesta människor aldrig ens tänker på, inte ens jag själv tänkte på detta innan jag började intressera mig för hur det korrupta samhället egentligen är konstruerat. Ormen som symboliserar korruption och ondska redan från bibelns tid och sedan har vi ordet snake oil som symboliserar hoax.

Att klassa någon som HIV positiv verkar nästan vara lika lätt som att klassificera barn som ADHD/ADD drabbade o.s.v.

Posted on: 2008/1/24 7:35

See User information
Hej Novax!

Posted on: 2008/1/24 12:00
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
fick precis en jävligt bra länk till en film om att aids är en bluff, dvs inte finns.

http://video.google.com/videoplay?docid=3983706668483511310

Posted on: 2008/1/24 16:12
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:
Mycket bra skrivet. Angående ormen så har du rätt, något som dom flesta människor aldrig ens tänker på, inte ens jag själv tänkte på detta innan jag började intressera mig för hur det korrupta samhället egentligen är konstruerat. Ormen som symboliserar korruption och ondska redan från bibelns tid
Revelation skrev:
I de flestas ögon är Ormen den illa beryktade reptil som orsakade syndafallet. I Edens lustgård bjöd den ondskefulla ormen den kära gamla Eva att äta av den förbjudna frukten och fick därmed Gud att fördöma henne och Adam och kasta ut dem ur paradiset. I bibeln står sedan att läsa hur Gud förbannade ormen för hans handling, något som var mycket orättvist, eftersom det ju var Gud och inte den stackars ormen som tillverkat frukten i fråga. Och ärligt talat, var hade vi stått i dag, om Adam och Eva fortfarande befunnit sig i paradiset? På grund av denna, visserligen intressanta men likväl mytiska berättelse, betraktas ormen som listig och opålitlig. Ingenting kan vara felaktigare. Säg "du din orm" till någon och det anses som en grov förolämpning, men kalla en kines för en orm och han eller hon lyser upp, eftersom du knappast kan ge en finare komplimang.

Skyll inte på ormen är ni snälla:)

I sammanhanget kan vi helt kort notera att det finns 25 000 ormarter. De varierar i storlek från den lilla skoremsormen till den gigantiska, cirka tolv meter långa anakondan till den ni bär omkring i byxorna.

Posted on: 2008/1/24 16:40

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper