vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Min analys av Hufschmids program 29/12
#1


See User information
Ok, då ska jag försöka ge min analys och uppfattning om Eric Hufschmid's radioprogram från den 29/12.

Jag tycker att alla ska ladda ner detta program och lyssna själva, så får vi se vad ni tycker om hans uppfattningar och förklaringar om en del händelser.

http://www.erichufschmid.net/mp3/Hufschmid-29Dec2007.mp3

Han börjar med att analysera medias beskrivning av Butto-mordet, det börjas direkt med Zionist-anklagelser tagna ur luften, inga som helst bevis finns, han anklagar även Zionisterna för att ha spridit en förklaring till attantatet innan en utredning ens har påbörjats..

Sen drar han upp att det på internet har florerat flera utpekade personer/organisationer såsom, Neo-cons, Bush-administrationen, CIA, Musharaff men att det endast är Zionisterna som gjort detta.
Därefter förklarar han att det är precis såsom Zionisterna gjorde med 9-11 och Apollo-månlandningsbluffen, där spreds det oxo olika rykten om vilka som låg bakom respektive händelse eller hur detta gick till.

Han ger sen lite bakgrundsfakta om Bhuttosläkten och anklagar dessa för att ha dels styrts men även lurats av Zionister.

Anklagelserna fortsätter om att Zionisterna ligger bakom det mystiska skottdramat på shoppingcentrat i Omaha, dom mystiska bränderna i Kalifornien, dom mystiska bränderna i Grekland och sprängningen av skyddsvallarna i New Orleans är ett dåd av Zionister kommer efter ca 4min.

Sen pratar han om att Zionisterna är avskräckta från att iscensätta ett nytt 9-11 och säger att han väntade sig en false-flag-attack den 28 augusti grundat på Michael Chertoff och Alex Jones uppträdande och budskap, vad vill han att man ska få för uppfattning när han nämner Chertoff och Alex Jones i samma mening?

Han hoppar sedan på Loose Change Final Cut för utpekandet om att Pakistan skulle vara inblandade i 9/11, han säger sen att Zionisterna försökt peka ut Pakistan som en av dom delaktiga aktörerna till 911 i flera år. Denna koppling är inget mysterium, den finns:

The Pakistan connection
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,12271,1266520,00.html

"on the instructions of General Mahmoud Ahmed, the then head of Pakistan's Inter-Services Intelligence (ISI), wired $100,000 before the 9/11 attacks to Mohammed Atta,
the lead hijacker. It is extraordinary that neither Ahmed nor Sheikh have been charged and brought to trial on this count. Why not?


11 minuter in i programmet så ställer han sig frågande till vad man ska göra med medlemmar i Zionist-nätverket, vad man ska göra med staten Israel, vad man ska göra med dom oärliga sanningssökarna såsom, håll i er, Scholars For 911Truth, Alex Jones, Jeff Rense, han undrar vad man ska göra med dom mystiska institutionerna Tavistock Institute och
Heritage Foundation, vad ska man göra med alla regeringsanställda som jobbat för Zionisterna osv.

13 minuter in i programmet så börjar han prata om att somliga inte tycker att vi ska behandla Zionisterna såsom Zionisterna har behandlat andra människor och drar exempel på hur nån skulle vilja ha Madeleine Albright som sexslav i källaren, använda Joe Liebermans barn vid en offer-rit, sen spekulerar han i att ha Alex Jones familj som fångar samtidigt som man tvingar dom att intala
sig att dom är fria, sen tar han ett exempel där han vill att vi ska tänka oss in i en situation där vi dödar alla intelligenta judar och behåller dom dumma judarna som sex och arbetsslavar??

Det är svårt att dissekera och förklara hela programmet då det är så mkt tomma påståenden och anklagelser. Man får en blandad känsla när man lyssnar på honom, emellanåt får jag känslan av att han berättar/vet sanningen bakom en del av det han beskriver för att sedan komma med rena lögner och falska anklagelser,
han blandar alltså ihop korten, en passande benämning på en sådan person är dis-info-agent!

Nu hoppar jag till mitten av programmet..

Det är nu som dom riktigt snurriga tankegångarna börjar hos denna snubbe.

Han börjar snacka om att robotar tar över människors arbeten, han drar upp olika fall där robotar kan och har tagit över människors arbeten. Sen spekulerar han om vad vi ska göra med alla dessa människor som inte kan få ett jobb då robotarna har tagit över, arbetslösa människor är parasiter som tar jobb inom regering och stat enligt honom, han drar upp att företag inte kan hitta kvalificerade arbetare i USA, så dessa måste ta in arbetare från andra länder eller flytta företaget utomlands. Det finns inget underskott på människor i nåt land utbrister han, men det finns en brist på människor som har talanger, är skickliga, ärliga, moraliska, intelligenta samt har en bra/trevlig personlighet.

39 minuter in så börjar han snacka om regeringsval och hur en del människor har tid att sätta sig in i budskapet om dom olika kandidaterna men dom saknar intelligensen att analysera rätt enligt honom, andra har intelligensen men saknar intresset att analysera och välja kandidat. Han tar upp frågan om abortens vara eller inte vara men han tycker att det ska handla om att välja en policy.

I slutet så går han bland annat in på att teknologiutvecklingen är grunden till av vi måste ha mer aktiv-dödshjälp för dom gamla..

Jag får känslan av att han tycker det är bra att avbefolka jorden då robotar ändå kommer att göra oss människor överflödiga, han nervärderar genom hela programmet människor som har ett beroende av nån sort, verkar som om han tycker att alla dessa bör ges aktiv-dödshjälp snarast.

Alla bör lyssna på just detta program så man kan skapa sig en uppfattning om vart Huffen står nånstans, om man har svalt hela "Zionismen-ligger-bakom-alla-onda-händelser-och-stödjer-alla-som-utför-onda-gärningar" så kan jag tänka mig att man håller med honom om alla hans andra åsikter och då är det illa ställt, nu behöver det ju inte vara så men personligen tycker jag inte han har nåt att erbjuda i informationsvärde så man kan undra vad hans verkliga syften är?
Kan det vara att få folk att stirra sig blinda på Zionismen som det enda hotet mot mänskligheten och sedan få dessa att anamma hans andra uppfattningar?

Men som sagt bilda er gärna en egen uppfattning...

Posted on: 2008/2/21 0:05

Edited by void on 2008/2/21 17:47:59
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Min analys av Hufschmids program 29/12
#2
Lyfter för de som ännu inte läst om vad Eric Hufschmid egentligen tycker och tänker.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Min analys av Hufschmids program 29/12
#3


See User information
Hehe, sitter ni och lirar med det har fotrfarande? Du hajar ju inte vad han sager, sa vad ar det for analys, LOL

Admins analyserar, man garvar ihjal sig.

Skillnadwen mellan admins och andra har ar att ni har losenorden, men ni vill nog garna kanna er lite mer elit, eftersom ni planerar och bestammer.

Men man se att du erkanner att det inte ger nagot, eftersom du klagar att ingen vill hjalpa till.

Nu vill du hjalpa oss tanka ochsa, dock kommer ingen lata sig luras av detta, eftersom de enda man vet, ar att man kan enbart lita till sig sjalv, kommer det en "larare" far man passa sig noga.

Tebe har ju givetvis ratt till sin analys, men ni hade kunnat posta den som den officiella Vaken.se analysen av Eric Hufscmid.

Men Eric ar storre an att stoppas ner i en liten lada gjord av pappers krigare admins vaken.se.

Eric ar en av pionjarerna inom 9/11 ochsa, som kapats av zionisterna.

Inte underligt nu da, att han aker i samma lada som hans kamp mot zionismen. Tva i en.

Jag vet att minst 5 personer, vet att zionist sparet ar sant.

Vad jag sagt har kvantiffierats till 5.

Mer an man kan begara under en livstid, sa inte klagar jag att det gar segt. Kanske dui skulle sprida lite riktig info Void, sa du ger lite resultat, men klart du vill ju bara ha resultat som bekraftar vad du redan vet.

Allt annat ar osant, for det rubbar din varldsbild, eller brist pa varldsbild.

Posted on: 2008/2/25 9:29
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Min analys av Hufschmids program 29/12
#4
Quote:
Jag vet att minst 5 personer, vet att zionist sparet ar sant.


Jag kan inte lägga ner energi på att göra ett seriöst svar, på ett så oseriöst inlägg som WG gör ovan. Det går bara inte. Med tanke på ovanstående quotation så kan jag bara göra liknelsen att:

Min pappa har faktiskt en guld-porsche och det har inte din, så det så!!!".

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Min analys av Hufschmids program 29/12
#5


See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Hehe, sitter ni och lirar med det har fotrfarande? Du hajar ju inte vad han sager, sa vad ar det for analys, LOL

Admins analyserar, man garvar ihjal sig.

Skillnadwen mellan admins och andra har ar att ni har losenorden, men ni vill nog garna kanna er lite mer elit, eftersom ni planerar och bestammer.

Men man se att du erkanner att det inte ger nagot, eftersom du klagar att ingen vill hjalpa till.

Nu vill du hjalpa oss tanka ochsa, dock kommer ingen lata sig luras av detta, eftersom de enda man vet, ar att man kan enbart lita till sig sjalv, kommer det en "larare" far man passa sig noga.


Skapligt motsägelsefull du är, först tror du att vi slår oss för bröstet och vill känna oss maktfulla bara för att jag skrev av mig angående denna snubbe och hans sjuka budskap, sen så vänder du som i citatet nedanför...

Vad är det jag inte förstår som han säger, är jag kanske för korkad för att förstå mig på Huffens budskap, men du förstår?
Ska jag behöva skriva ut bokstavligt vad han säger för att sedan få en förklaring av dig?

Varför tror du att jag tycker att ALLA ska ta ner just det programmet och lyssna själva för? Om jag ville att nån skulle ha samma uppfattning som jag så skulle jag väl inte rekommendera ALLA att ta ner och lyssna/bilda sig en egen uppfattning..

Quote:

wiseguy skrev:

Tebe har ju givetvis ratt till sin analys, men ni hade kunnat posta den som den officiella Vaken.se analysen av Eric Hufscmid.


Varför ska vi posta den som en officiell vaken-analys när det är min personliga analys och uppfattning om denna snubbe..
Visst Voiden håller nog med mig i sak om hans budskap i just det programmet men det betyder inte att det är en gemensam uppfattning på hela vaken..

Jag vill höra andras tankar om det där programmet och om budskapet..

Posted on: 2008/2/25 16:06
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
49 user(s) are online (49 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 49

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS