Vakencorner
|
Anonym
|
HUR usa kommer att förklara SPRÄNGMEDLEN I TORNEN.
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
detta är min uppfattning om vad usa kanske kommer att
säga dem närmsta månaderna. '' vi har funnit bevis på att det var sprängmedel i tornen, men... dock inte i hela tornen för att det var som planet innehöll en stor bomb. vardera i varje plan då... och dem utlöstes strax efter kollisionerna'' hahahaha... detta kanske står skrivet någonstans, gör det inte det vänta så kanske det kommer göra det snart. förhoppningsvis för hela argumentet suger fetballe. dom sätter ju dit sig själva genom att desperat ljuga så enormt! denna länk har ''think4yourself'' tipsat om' och är rätt bra http://www.youtube.com/profile_videos?p=r&user=Xenomorph911&page=3 OK, NU TILL ÄMNET I FRÅGA- hittar ni något liknande att någon säger att det var terroristerna som hade stora bomber så skriv gärna det och försök hålla er till ÄMNET! tycker det skulle vara intressant att få se usa ljuga ytterligare om att dem nu hittat bevis på att det var bomber i planen= OCH ATT DET VAR DÄRFÖR HELA TORNEN RASADE! kolla på denna video länk hur dom pratar om att det var terrorister som utlöste ''the secondary bomb'' hur är det möjligt??? hahaha http://www.youtube.com/watch?v=j9bFm7xRwbY det jag vill säga är att håll utki efter att coverup's nyheter kommer förmodligen komma i denna typ av formulering. kolla även denna video sekv. där dom hittat tonvis med sp-medel i en mindre lastbil/minbuss/ eller vad det nu är för fordon. ehh vem fan kör runt med tonvis med sp-medel den dagen. ni ser att det hela gick inte så perfekt som man hoppats. det var inte så koordinerat ändå. http://www.youtube.com/watch?v=tlgnmjSkVbk bil med spräng- medel. skriv vad ni tycker... är teorierna bajs/ eller finns det en möjlighet att dem kommer att ljuga om det här? nyfiken. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: HUR usa kommer att förklara SPRÄNGMEDLEN I TORNEN.
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
men det får vi ju se senare...
jag har skrivit mitt inlägg och vi får se möjligtvis om det blir sådana kommentarer också. jag tänker mig bara in i hur jag skulle framlägga det här med sprängmedel om jag vore boven... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
kolla riktigt noga nu och fråga om du inte förstår.
JAG HAR HITTAT EN NY FLASH EFTER DYNAMIT!!! efter planet träffar så exploderar tornet där planet har träffat... det är dynamit som gör det mer möjligt för planet/planen att smälta in i byggnaderna. eller hur, det är vi väl överrens om, eller? ........nu till det den 'nya' flashen (dynamiten) =)) kolla flashen precis vid sekunder 06. precis vid 6 sek....en centimeter från den svarta byggnaden lite uppåt mot det vänstra tornet. http://www.youtube.com/watch?v=JoL_-geEIV4&feature=related hänger ni med? ser ni. förstår ni nu att det är en spränging runt om på flera våningar i tornen/tornet. med dagens teknologi så är det möjligt...precis när planet träffar detonerar dynamiten samtidigt med millisekunders mellanrum. jag tror inte det behövs en misil till detta. kan hände dom använde det men jag tror det räcker gott och väl med sprängämnen. det kan också varit så att dem fyllde planen med thermite/thermate för syftet att både försvaga tornen samt skapa den ''pöl'' som smälte bort många bevis material såsom sprängkapslar, icke sprängda sprängmedel osv. right in your face bush'' |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ingen som har hört något nytt från fema eller några andra som försöker förklara det med sprängmedel på ett förnuftigt sätt?
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nej, jag tror dom håller sig till att det var luft... :P
Posted on: 2008/4/3 9:20
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
hahahah jaa...
hehe.. å att det var ett plan i shanksville å fjantagon' |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
tar tillbaka det som jag sagt om att det skulle vara sprängmedel
den 11 september . mvh . |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login