vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Helt ny på det här!
#1


See User information
När jag pratar med min läkare om Naturmedicin tar hon nästan det som en förolämpning och säger bara åt mig att hålla mig borta från det..

Finns det nån typ lista man kan kolla på? vad som är bra för vad? vad som innehåller vad och vad det kan jämnföras med i Apoteksväg?

(jävla bra sida btw!)

Posted on: 2008/11/17 18:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Helt ny på det här!
#2


See User information
Kloka Gubben & Sanslösa Tanten.

http://www.klokast.se/siem/

Svenska Institutet för Ekologisk Medicin :

"betraktar folkhälsoproblemet i det moderna samhället främst som en fråga om förgiftningar och förgiftningsorsakade näringsbrister "

Välkommen och trevlig läsning .


GRATIS: Läs SIEMs MOTGIFT och Magasin!
Som abonnent får du dessutom
NYTT: SIEMS GUIDE - Egenvård och behandling på ekologisk grund
en värdefull hjälp för dig som söker lösning på dina eller andras hälsoproblem


http://www.klokast.se/siem/Maginfo.html



" Dom flesta Vitrockarna kan slänga sig i väggen "

Posted on: 2008/11/17 20:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Helt ny på det här!
#3
www.phbalans.com


Har du frågor så är det bara att maila kurt på ph balans och fråga, han svarar alltid snabbt och vänligt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Helt ny på det här!
#4
Välkommen till underjorden.

Massmördarna i vita rockar gör du klokt i att hålla dig borta från. Tack och lov har de ingen makt över oss, även om de flesta blint lyder sina läkare till punkt och pricka.

De flesta jag har träffat har haft en dryg översittarstil när det gäller alternativ vård.

Träffade en läkare som rekommenderade mig att använda tea tree oil en gång. Det hade han forskat om på egen hand så han visste att det var effektivt. Innan han kunde berätta detta för mig så gick han och stängde dörren så att inga av hans kollegor skulle få höra, för då skulle han riskera att få sparken. Så funkar det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Helt ny på det här!
#5


See User information
lol, spot on!
Bisarr som fan är den västerländska sjukvården, enbart symtombehandlande. Läkarana fungerar som bilmekaniker, är kroppen trasig skruvar dom ihop den, häller på olja och låter en köra vidare. Totalt utan helhetstänk what so ever. Sjukvården/läkemedelsindustrin är lika profitinriktad som allt annat. Pengar först människor sen.

Posted on: 2008/11/21 22:08
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Helt ny på det här!
#6


See User information
Den där översittarstilen är jag som kommer från uppsala bekant med hehe. Alla studenter här är snobbar som tror att det är nåt jävligt märkvärdigt att läsa här. Speciellt ekonomi/juridik/läkarfolket, mer än en gurka i röven där om vi säger så....

Posted on: 2008/11/21 22:13
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
33 user(s) are online (33 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 33

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS