vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Anonym
Ron Paul Illuminati?
#1
Vad tror ni, är även Ron Paul en bluff?

http://www.mefeedia.com/entry/hand-signs-of-masons/16175072

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ron Paul Illuminati?
#2
Du har skakat hand med folk på samma sätt, det betyder inte att du är en hemlig frimurare. i den ena bilden tittar han inte när han skakar hand och i den andra bilden sträcker den andra personen fram sin hand från en konstig vinkel, att du överhuvetaget postar detta visar att du är paranoid.

Ron paul, jesse ventura 2012!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#3


See User information
1. Federal Reserve lägger grunden för den kontroll Illuminati besitter. Varför skulle ägarna vilja granska FDR efter 96 år; de har gjort det mycket tydligt att de inte vill att allmänheten ska ha någon insyn ända sedan 1913. Ron Paul fick nästan igenom sin granskning av FDR, men hela idéen stoppades i senaten! Det är ett tydligt tecken på att han inte är Illuminati.

2.
Varför skulle Ron Paul göra videorapporter där han säger att det är vaccinet man dör av och inte svininfluensan? Detta är inte vad WHO vill precis!

3.
Varför blev han inte president? Varför syntes han inte någonting alls i media jämfört till Obama och McCain? Varför blev han inte sponsrad av eliten i kampanjen?

4.
Handskakningar som ser lustiga ut är det sämsta bevis man kan ha för att stödja sina idéer om att någon är Frimurare. Varenda gång jag själv skakar han med någon blir det så att jag kniper åt lite efter den jag skakar hand med gör; därav blir det exakt Frimurarlika handskakningar som jag gör. Detta betyder inte att jag är en Frimurare, och än mindre att jag är nog högt upp i Frimurarorden för att vara en elit eller tillhöra Illuminati.

5.
Varför skulle Ron Paul konfrontera FDR president Ben Bernanke om världsvalutan? Det sista Illuminati vill ska hända, är att de inte lyckas skapa en världsvaluta med en världsbank!

6. Varför skulle hemliga militär rapporter, såsom MIAC, stämpla Ron Paul som en potentiell terrorist?

7. Varför:

"In a Campaign for Liberty video commentary, Ron Paul reveals that even though up to 20 Democrats opposed the controversial climate bill, they voted for it anyway, underscoring once again how the vast majority of Congress members are bought and paid for by the elite in Washington."

"Ron Paul: Obama’s ‘goal’ is economic collapse"


"Ron Paul Exposes Obama’s Regulatory (Dictatorial-Powers) Fed Plan "

"Ron Paul Slams Federal Reserve’s New Dictatorial Powers"


"Keith Olbermann has taken the von Brunn smear-by-association one step further than the Glenn Becks of the world by targeting Ron Paul. Sounds like a continuation of the ‘patriots-are-terrorists’ MIAC-report script"

Posted on: 2009/7/15 22:42

Edited by Philochatus on 2009/7/15 23:00:02
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ron Paul Illuminati?
#4
Kolla på vad en person gör i praktiken i förstahand.

Jag har inte sett Fredrik Reinfeldt göra några "frimurarhandslag" eller liknande men han var på Bilderbergsmötet par månader innan han blev stadsminister.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ron Paul Illuminati?
#5
Tack för era kommentarer (kom gärna med fler - även sådana som talar emot Ron Paul

Malmoesoldier, du verkar ha en dålig vana att kalla folk för nedsättande saker. Trots att vi är i ett diskussionsforum för VAKNA kan man inte ens få posta vissa inlägg utan att få skit från dig. Kan du ens föreställa dig tanken att vissa personer - såsom Ron Paul i det här fallet - kanske inte är äkta? Men visst, om jag är paranoid så är du väl godtrogen.

Det handlar inte bara om handskakningar. 1.27 in i klippet gör Paul det berömda djävulstecknet. Samma sak vid 1.45. Bara tillfälligheter?

I slutet av klippet säger han en lustig sak: att USA:s truppnärvaro i Saudiarabien var en viktig faktor till att terroristerna anföll USA/11 sep!

Vidare, med tanke på korruptionen i det politiska systemet i USA vore det väl nästan konstigare om Paul vore reko istället för korrupt?

Dessutom kan man åtminstone ställa frågan om det inte är en teaterföreställning som pågår vad gäller Ron Paul och Federal Reserve. Vi får ju anta att 'eliten' befinner sig x steg före oss vad gäller planering och att de har olika lösningar beroende på utgång. Tiden får (som vanligt) utvisa vad som händer.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ron Paul Illuminati?
#6
"Bara tillfälligheter?"

Ja.

"såsom Ron Paul i det här fallet - kanske inte är äkta?"

Det är bevisat att han är äkta.

"I slutet av klippet säger han en lustig sak: att USA:s truppnärvaro i Saudiarabien var en viktig faktor till att terroristerna anföll USA/11 sep!"

Anledningen att folk därifrån är arga är för att som ron paul säger att USA har varit i deras land i flera år innan 911. Ron paul ifrågar sätter allt men han har inte talat ut om att 911 var ett jobb från insidan, han är säkert inte påläst i det och om han hade gjort det så hade han inte haft någon chans att synas någonstans, han stödjer en ny utredning iaf.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#7


See User information
Ron Paul har medgivit bland annat åt We Are Change att han tror att 911 war ett insidejob: http://www.youtube.com/watch?v=88x6Jd ... 4B1A00A03EE8B545&index=27

Ron Paul vill vara sanningsrörelsen mainstream röst och ifall han skulle börja tala om 911 så sku han snabbt förlora alla tvframträdanden. Han kanske är fullt medveten om en global konspiration, men han tror att denna konspiration kommer att falla och globalisterna ställas inför rätta när Federal Reserve kommer att tvingas öppna sina böcker och alla deras brott kommer fram? Lite mera långsökt är att han möjligen känner till Illuminatis och deras handtecken och vet att enda sättet att komma mainstream och infiltrera dem är att vifta dessa handtecken...

Jag har svårt att tro att Ron Paul inte skulle stå för vad han säger (han har varit enormt konsistent i hur han röstat), men förståss så kan jag ju inte påstå att jag kan vara helt säker...

Posted on: 2009/7/16 12:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ron Paul Illuminati?
#8
"Ron Paul har medgivit bland annat åt We Are Change att han tror att 911 war ett insidejob"

Han sa aldrig det i klippet, men han ifrågar sätter den officiella versionen och stödjer en ny utredning. jag tror personligen att han inte är speciellt påläst om det och om han gick ut och prata om det så hade han blivit attackerad för mycket som han själv säger.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#9


See User information
Man måste kunna läsa genom raderna ;)

Posted on: 2009/7/16 13:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#10


See User information
"Hijack their movement and give them their leaders."
Jag är skeptisk till Ron Paul måste jag säga. Det är inga eg. problem att låta honom NÄSTAN få igenom en granskning mot federal reserve. Han får lite trovärdighet och lyckas samla in fåren, men ingen granskning sker. Att vara en del av ett spel och ändå stå utanför tror jag helt enkelt inte på. Han hade inte fått den positionen han har om han inte vore en av dem. Förändringen lär komma underifrån och upp. Inte från ytterligare en herre i mörk kostym. Nåväl, han är intressant att lyssna på det erkänner jag.

Posted on: 2009/7/16 17:42
Bring on the apocalypse...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#11


See User information
Quote:

Kaliyuga skrev:
"Hijack their movement and give them their leaders."
Jag är skeptisk till Ron Paul måste jag säga. Det är inga eg. problem att låta honom NÄSTAN få igenom en granskning mot federal reserve. Han får lite trovärdighet och lyckas samla in fåren, men ingen granskning sker. Att vara en del av ett spel och ändå stå utanför tror jag helt enkelt inte på. Han hade inte fått den positionen han har om han inte vore en av dem. Förändringen lär komma underifrån och upp. Inte från ytterligare en herre i mörk kostym. Nåväl, han är intressant att lyssna på det erkänner jag.


Får jag då fråga dig vad Eliten skulle tjäna på att ha Ron Paul att upplysa folket? Det är ju inte precis som att han ger upp, han fortsätter ju ständigt med att exponera dem.

Han arbetar inte som riktiga infiltratörer i sanningsrörelsen; de andra kör 'strawman' och desinformation-distribution!

Kan du svara på vad eliten skulle tjäna på om att ha Ron Paul avslöja det korrupta monetära systemet? Kan du svara på vad som är bra med att ha Ron Paul avslöja svininfluensa-bluffen?

Själva poängen med att ha en infiltratör är att först skapa trovärdighet och sedan leda hela rörelsen i fel riktning. Ser vi någonting som pekar mot att Ron Paul leder folk i fel riktning? Nej, det gör vi inte. Han ger inte upp med sina avslöjanden!

Jobbar Ron Paul för eliten, så är eliten idioter! Han har endast hjälpt oss!

Posted on: 2009/7/16 17:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#12


See User information
Philochatus:
Jo men jag tror såhär. Det spelar inte så stor roll om eliten (Ron Paul?) leder folk i fel/rätt riktning så länge det är just eliten som styr skutan. Informationen är redan ute och då kan man lika gärna vara budbärare. Det handlar om kontroll och makt. Att RP inte har kommit med desinfo hittills betyder ju inte att han kan göra det i framtiden. 99% sanning 1% lögn.

Ett motiv att ha en R Paul avslöja saker är att kunna utkristallisera vilka i befolkningen som är motståndare till NWO. Man skapar en "honeypot" och väntar vilka som drar sig dit. Man samlar alla skeptiker till en plats. Nåväl, nu spekulerar jag friskt.

För mig är det viktigaste att sanningen kommer ut, inte vem som gör det. Är Ron Paul äkta vara så är det väldigt positivt. I så fall får vi bara hoppas att vi får höra mer av honom.

Posted on: 2009/7/16 18:37
Bring on the apocalypse...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#13


See User information
Kaliyuga:

Quote:
"Informationen är redan ute och då kan man lika gärna vara budbärare."


I detta resonemang försummar du flera aspekter och möjligheter. Illuminati resonerar förmodligen inte på detta sätt; "informationen är ute så vi kan lika gärna säga åt vår marionett Ron Paul att sprida den, det spelar ingen roll om han leder dem rätt".

Quote:
Ett motiv att ha en R Paul avslöja saker är att kunna utkristallisera vilka i befolkningen som är motståndare till NWO. Man skapar en "honeypot" och väntar vilka som drar sig dit. Man samlar alla skeptiker till en plats. Nåväl, nu spekulerar jag friskt.


Detta koncept tror jag på; definitivt! Självklart vill de veta vilka de ska lista som "potentiella terrorister". Men Ron Paul är troligtvis inte verktyget de använder.

Det är bra att vi diskuterar. Det är så man ofta anländer vid sanningen.

Hur säker jag än är, är jag bara säker upp till 99%! Den sista % sparar jag som felsäkerhet. :)

Posted on: 2009/7/16 18:49
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#14


See User information
Quote:

Philochatus skrev:
"informationen är ute så vi kan lika gärna säga åt vår marionett Ron Paul att sprida den, det spelar ingen roll om han leder dem rätt".


Jag menar inte att det är likgiltigt för dem vilken information som kommer ut. Självklart inte. Men om informationen redan är ute så kan det ligga en poäng i att åtminstone ha kontroll över vem som sprider.
Men jag förstår hur du menar. Utan RP hade mycket info inte nått ut i media. Han är ju den enda politiska motvikten än så länge.

Quote:

Men Ron Paul är troligtvis inte verktyget de använder.


Och där ställer mig mig avvaktande ett tag till.

Nåväl, det finns många fallgropar i denna besynnerliga värld av konspirationer.
Mvh Kali

Posted on: 2009/7/16 19:57
Bring on the apocalypse...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#15


See User information
Ron Paul är en viktig figur, helt klart. Jag tillhör dem som givetvis tycker att mycket han säger är korrekt, jävligt bra och nödvändigt. Detta behöver inte betyda att han inte är med i globalisternas agenda. Han vinner förtroende på en annan nivå än exempelvis Alex Jones och det gör att många sätter sin tro till att någon försöker göra motstånd. Att det kan vara en kvalificerad illusion bör man vara medveten om.

Det allra flesta motstånd mot storebror är skapade av storebror själv. Det ligger i storebrors natur. Att någon form av demokrati fungerat och satt Ron där han är känns 'så där'. Jag anser att möjligheten är ganska stor att Ron går globalisternas ärenden.

Ron Paul kanske har en roll som informatör, att vi skall få reda på saker och ting bit för bit? Att ta hans agerande som bevis för icke-Illuminati är trångsynt. Hans agerande är kanske tandlöst, precis som mycket av vårt så kallade motstånd. Vad vi än gör kanske agendans väg är ostörd. Oavsett om Fed:s får smisk så kanske det är en fet illusion det också. Vi tillåts tro att vi är nära att uträtta något.

Om vi säger så här. Om vi på allvar kan rucka på internationella bankväsendet så är Illuminati klantiga. De är inte klantiga och Ron Paul kommer aldrig att få sätta fingret på knappen och sätta några käppar i hjulen. Han kanske kommer nära, kanske helt avsiktligt, men inte hela vägen.

Posted on: 2009/7/16 23:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#16


See User information
Ron Paul är troligtvis inte en agent för etablissemanget. Det är dock sant att eliten känner ett slags tvång att göra vissa saker offentliga.

Lyssna på Alan Watt när att förklarar 'Consciousness Raising'; hur eliten under kontroll gör folk medvetna sakta men säkert, dock efter en agenda.

Ur Alan Watts blurb, "HITCHHIKER'S GUIDE TO BEHAVIOUR MODIFICATION" (May 10, 2007)

"In that book they go into methods that they discussed, King and Schneider and others had discussed, about setting up. Actually, it describes a big think tank that comes up with the ideas for shaping the future, The Club of Rome, and they then market those ideas to all the lesser foundations, that then put it into action and implement it through media, which is called "consciousness raising." They shape the direction you're supposed to think into, and give you your opinions, so you're being shepherded and crafted carefully along a predetermined path, which The Club of Rome and others have shaped for you."

Posted on: 2009/7/16 23:46
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#17


See User information
Quote:

Therold skrev:
Massa bra text!


Precis så tänker jag med! Du satte mina tankar i ord! =)

Posted on: 2009/7/17 19:48
Bring on the apocalypse...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#18


See User information
Quote:

Philochatus skrev:
Ron Paul är troligtvis inte en agent för etablissemanget. Det är dock sant att eliten känner ett slags tvång att göra vissa saker offentliga.


Pluspoäng till dig Philochatus för din öppenhet.

Tänkte på en grej. När Alex Jones gör Rise of the Police State får han tag i Michael Moore innan Michael hoppar in i sin bil. Alex frågar om NORAD, att luftförsvaret satt och sov. Alex frågan varför det inte var med i "Fahrenheit 9/11", då svarade Michael hastigt "that would have been american".

Slutsats. Michael Moore är i konspirationsteori-kretsar ett stort skämt. I övriga mainstream-tänket är han fortfarande någon form av ikon och tillåts nosa på en Oscar för bästa dokumentär. Varför säger Michael detta till Alex Jones? Det verkar som att Michael lika gärna kunde ha sagt "Bush gav order att evakuera alla judar från tornen och sen körde Mossad sitt race, jag vet för jag var med när allt hände via NSA:s centrala övervakningscentral". Folket skulle missa detta helt, trots all öppenhet, även om CBS, CNN etc. skulle sända detta.

"Vi vill ha en världsregering!".
Vi vänjer oss vid tanken. Världsvaluta, gränsöverskridande polisiära insatse etc. Förintelseförnekare skall bekämpas överallt, bl.a. åtalas och allt som nuddar vid sionism kallad för anti-semitism fortare än Bolt springer 100 meter...

Posted on: 2009/7/17 23:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ron Paul Illuminati?
#19


See User information
Quote:

Kaliyuga skrev:
Precis så tänker jag med! Du satte mina tankar i ord! =)


Härligt att höra! Jag önskar bara jag hade mer tid till allt men jag har -viktigare- saker för mig, faktiskt (hur kan det måhända vara möjligt?). Om tid fanns skulle jag sätta mig ner och läsa mer och sedan faktiskt börja skriva. Jag ser det lite som ett kall att få ner saker och ting i ord, utan att vara pretentiös förstås.

Det som mest talar för att Ron Paul inte skulle vara Illuminati är att han verkar vara så genuint mjuk och trevlig. Men å andra sidan kan han vara en fantastiskt grym skådespelare och har en form av upplyst empati, en mjukhet som framträder genom hans syn på saker och ting. Han kanske ser ett 85 %-igt reducerande av jordens befolkning som en rosenskimrande naturromantisk dröm?

Hans demokratiska motsvarig, David Kucinich (stavning?) verkar vara FÖR att man skall konfiskera vapen. Jaha, avbeväpna amerikanerna, jaha... hmmm...
David framställs som sympatisk och anti-Fed, klart emot Obama i flera hänseenden. Men aj, något stämmer inte.

Vad fan planerar de nu?

Posted on: 2009/7/17 23:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ron Paul Illuminati?
#20
På tal om att spekulera fritt.

Hur man än vänder och vrider på det så splittrar även sanningen när den når ut. Grupperar samtidigt som det splittrar. För Eliten (kalla dem vad du vill) är det framgång. En del fastnar på ifall AJ eller Ron är falsk eller ok,,, de ropar på bevis… de backar upp dem som de blint tror på, till varje pris… De blir ibland aggressiva och hånfulla mot de som går emot deras ”verklighet”

För visst har de (Eliten) sanningen med i beräkningarna, att några kommer att sprida den...

Sanningsrörelsen är utan tvekan infiltrerad. Som dirigent för infiltration vill man förmodligen ha någon som står längst fram i ledet, så som Hitler, Saddam, Usama, Castro, Mussolini, Mugabe, Khadaffi. Chauchescu. Pol Pot. George Washington till Obama… Kontroll... En presidentkandidat är förmodligen en del av det dubbla budskapet som är bra för eliten… Det är ett dirigerat och genialiskt spel ämnat för massorna, det är inte meningen att vi ska begripa den - att förstå spelet/konspirationen som logiskt.
Uteslutning är ett resultat av indoktrineringen, att tolka viss information som ologisk eftersom att man är oförmögen att förstå helheten eller vägrar att tro på något så komplext och genialiskt...
Resultatet kommer ofta ur kommentarer som:
- Varför skulle han säga, göra och aggera så, det förlorar ju bara NWO på isf...?


Vem/vilka infiltrerar längst fram i sanningsrörelsen?
Någon sprider budskap om ödlor.
En annan om pengar.
politik
UFOs
false flag operation.
krig
olja
2012
massmedia
valfusk
Bilderberg
Judar
Månlandningen
Läkemedelsindustrin
New Age
Monarki
CIA
Internet
Hollywood
Chemtrails
Hollow Earth
Black Water
G8
NWO
Aids
Infiltration
Fema
Demokarati
GMO.
Cancer
Sötningsmedel.
Droger.
Florid
Miljön
Etc
Även om man förstår en gnutta sanning och om de som står bakom ovanstående kategorier, så kommer folk i sanningsrörelsen fortfarande tråna och ropa efter bevis, ”veta bäst” – förbli splittrade och skapa meningslösa diskussioner på nätet om något de i sin vildaste fantasi inte kan tro sig vara infiltrerat och smutsigt. The show goes on.

Eller försök fantisera om att sanningsrörelsen skulle vara eninga ang ovanstående kategorier? Inte ens i fantasin går det att förverkliga...


De flesta är till och med oförmögna att samtala om saker. Den oförmågan är en framgångssaga för de som har skapat indoktrineringen. Du skakar av dig individer som går emot din "sanning" som om de vore idioter, precis så som du blir avskakad av någon som inte vill tror på dig.

Ett resultat av indoktrinering.


All politik är dirigerat för att splittra oss. Way back in time. Det finns inga överraskningar I det spelet, bara falska överraskningar för dem som tror och skapar sin verklighet genom politik och andra kontrollinstitut. När Ron påbörjade sin politiska bana,,, När han klev in genom dörren till de stora gossarna så stod där redan en vakt som öppnade dörren, tillät honom passera. Redan undersökt och godkänd,,, passera GÅ...


De som når fram är förmodligen kontrollerade för att nå fram, omedvetna eller medvetna. Det produceras och dirigeras bakom kullisserna.


Edited by Jumalauta on 2009/7/18 0:03:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ron Paul Illuminati?
#21
"De som når fram är förmodligen kontrollerade för att nå fram, omedvetna eller medvetna. Det produceras och dirigeras bakom kullisserna."

Tyvärr Jumalauta du kan inte ha mer fel än så.

Personer som Ron paul och AJ är äkta och det är bara mentalt svaga som inte ser detta.

det är inte min åsikt, man är bara en jubelidiot om man tror dom är agenter helt enkelt. personer som springer runt och kallar folk för agenter och tror där är en konspiration över allt är skadade mentalt, det är allt det är. det finns inget jag är mer trött på än vuxna människor som är som små ungar mentalt och ser en konspiration i allt. om man är en normal människa så räcker det att man ser när ron paul pratar för att veta att han är äkta, det är sånt här trams när man kallar folk för agenter som hjälper NWO, alla som kallar patrioter för agenter är bara små barn som inte vågar stå upp för sig själva när saker börja gå ner, det är personer som kommer ligga under deras sängar medans patrioter blöder i gatorna. tänk dig när allt helvete går ner, folk som springer runt då och ropar "lita inte på dom, dom är agenter" till folk som hjälper folket att överleva när allt börjar gå ner, sånna personer kan få folk dödade genom att göra så att folk blir paranoida och går till fel sida.


Edited by Malmoesoldier on 2009/7/18 2:27:09
Edited by Malmoesoldier on 2009/7/18 2:50:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ron Paul Illuminati?
#22
Quote:

Malmoesoldier skrev:
"De som når fram är förmodligen kontrollerade för att nå fram, omedvetna eller medvetna. Det produceras och dirigeras bakom kullisserna."

Tyvärr Jumalauta du kan inte ha mer fel än så. Personer som Ron paul och AJ är äkta och det är bara mentalt svaga som inte ser detta. det är inte min åsikt, man är bara en jubelidiot om man tror dom är agenter helt enkelt. personer som springer runt och kallar folk för agenter och tror där är en konspiration över allt är skadade mentalt, det är allt det är. och alla dårar som går emot patrioter som ron paul och AJ ska bli hånade för idioterna dom är. finns inget jag är mer trött på en vuxna människor som är som små ungar mentalt och ser en konspiration i allt. om man är en normal människa så räcker det att man ser när ron paul pratar för att veta att han är äkta, det är sånt här trams när man kallar folk för agenter som hjälper NWO, alla som kallar patrioter för agenter är bara små barn som inte vågar stå upp för sig själva när saker börja gå ner, det är personer som kommer ligga under deras sängar medans patrioter blöder i gatorna. tänk dig när allt helvete går ner, folk som springer runt då och ropar "lita inte på dom, dom är agenter" till folk som hjälper folket att överleva när allt börjar gå ner, sånna personer kan få folk dödade genom att göra så att folk blir paranoida och går till fel sida.



Om man är omedvetet kontrollerad, är man då en medveten agent?

Jag tror att du tolkar inlägget fel - fort... Jag är osäker på om du hänger med?

Jag misstänker att du endast plockar ut vissa segment ur de inlägg som du läser, det som inte passar in i din bild av verkligheten. Resten nämner du sällan,,, blir upprörd (på tal om barn och sämre mental hälsa) och lyckas endast fokusera på det som gör dig lite sur. Det är ju sällan givande...

Det finns lika många tolkningar som läsare/åhörare.

Personligen har jag aldrig gått emot varken AJ eller RP...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ron Paul Illuminati?
#23
Är inte sur på dig bara säger det som det är. jag gillar att håna folk som går och tror helt galet onödiga saker som inte har några bevis bakom sig och sedan sprider det vidare till folk som något som "nog är sant". så fort någon gör något bra så är det en agent, tyvärr men dom som kallar ron paul, AJ, alan watt etc för agenter tillhör en egen rörelse, dom har inget med vakna människor som vill bygga en bättre värld tillsammans att göra, för vi arbetar inte med sånna människor, vi låter dom bli förslavade om vi kan. men det är ofta mest barnsliga personer som inte står för mycke dom säger som hade pratat 24/7 om hur ron paul är gud om dom kännde honom IRL.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ron Paul Illuminati?
#24
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Är inte sur på dig bara säger det som det är. jag gillar att håna folk som går och tror helt galet onödiga saker som inte har några bevis bakom sig och sedan sprider det vidare till folk som något som "nog är sant". så fort någon gör något bra så är det en agent, tyvärr men dom som kallar ron paul, AJ, alan watt etc för agenter tillhör en egen rörelse, dom har inget med vakna människor som vill bygga en bättre värld tillsammans att göra, för vi arbetar inte med sånna människor, vi låter dom bli förslavade om vi kan. men det är ofta mest barnsliga personer som inte står för mycke dom säger som hade pratat 24/7 om hur ron paul är gud om dom kännde honom IRL.



Jag tror fortfarande att du inte förstår inlägget... fokus på fel sak/ord... misstolkar vissa segment...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS