vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Maktmissbrukets vara eller icke vara.
maktmissbrukets vara eller icke vara är ständigt ett problem, dom som missbrukar sin makt försvarar sig med att den är legitim eller att den är vacker eller med andra mer eller mindre idiotiska svar.

nu till poängen.

Vi alla här inne står tydligen bakom han som har "skapat" sidan enligt honom själv.
(inte vid sidan om utan bakom eller under som han själv säger)

jag citerar.

-jag är vaken.se
-vaken.se är mitt vardagsrum.
-följ mina regler
-du ska straffas om du inte gör som JAG säger.
-jag känner mig bla, jag vill bla, jag ska bla bla...

till detta vill jag tillägga att jag känner Mikael Cromsjö personligen och ser en bekymrande egenskap hos denna individ.

Han är oerhört rädd.

mestadels för konflikter, kritik, humor, hårt språk, brustna regler, rätt och fel m.m m.m

ni som läser denna tråd kanske har mer erfarenheter, då jag nyligen fått min användare raderad för säkert 10 gången och räknar med att bli bannad så kanske det existerar lite fler konstruktivt kritiska själar som kanske kan hjälpa mikael att bli en empatisk människa med hjälp av er.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Maktmissbrukets vara eller icke vara.

See User information
Finns det något forum du har inte blivit bannad ifrån?

Posted on: 2007/11/20 16:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:
HURHESON: Finns det något forum du har inte blivit bannad ifrån?

Nu vet jag inte riktigt vad eller vem detta gäller men det är ganska oviktigt eftersom den allmänna hållningen borde vara att ord bemöts med ord. Vet du vad det första jag tänkte på var när du skrev detta!

Om man har åsikter eller fakta som har minsta kontakt med någon form av självupplevd "sanning", som inte är mainstream så brukar det snarare vara ett bevis på att man talar sanning om fårskocken eller dess ledare bannar en p.g.a. av det man har att säga!

Att bli bannad kan väl snarare vara ett lysande betyg på att ens åsikter är ganska värdefulla, sanningsenliga eller i alla fall har en möjlighet att få igång en diskussion om ämnen som annars bara tigs ihjäl.

Det som däremot får nackhåren att resa på sig och fyller spyspannen är väl när en grupp människor tycker exakt likadant. Snäppet värre är om de dessutom har en ledare som talar om för dem vad som är norm för sanning eller vad som är tillåtet att diskutera.

Anonym
administration finns bara hos kalkylerande instutitioner som är rädda om sin makt, i gräsrotsrörelser behövs ingen administration då alla administerar varandra naturligt..

DOWN With the adminasstraitors...

See User information
Vem missbrukar sedan 1994 sin enskilda MAKT att värdera och välja lokalt på den inre gemensamma fria marknaden i EES/EU?

Posted on: 2007/11/23 12:32
Värderar, värdesäkrar och väljer mentalt och fysiskt i nutid och nära framtid, produkt av humana resurser, med STRIKT produktansvar för producerat resultat med säkerhetsbrist i nutid, nära framtid (10 år) och rum, lokalt i en medlemsstat på den inre ma...

Anonym

Anonym
Hahaha... den var grymt bra! Vilken jävla skön översättning av den grymt äckliga låten "Gyllene skor" som inte handlade om ett skit förutom att fylla Bert Karlssons fickor med mera stålar egentligen.

Den här nya översättningen har ju faktiskt mer innehåll än orginalet!

Sverige är fantastiskt!

See User information
"Om man har åsikter eller fakta som har minsta kontakt med någon form av självupplevd "sanning", som inte är mainstream så brukar det snarare vara ett bevis på att man talar sanning om fårskocken eller dess ledare bannar en p.g.a. av det man har att säga!"

Helt sant Kalkonman!

Guds profeter blir alltid dödade av folket som Skriften hade sagt.

Posted on: 2007/12/5 6:54
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper