Vakencorner
|
Re: INFOPAKETET - Vilka dokumentärer ska sändas med?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Min personliga erfarenhet är at få TS som första film,(för en sovande) är lite för mycket dom kan inte ta det till sig, LC är bättre i så fall, alla har inte sätt den ,tror jag .Om man antar att dom sett Lc
så räcker det med en dvd typ TS. Det är bara vad jag tror men ta inte det så alvarligt. ![]() - Vilka är villiga att bränna DVDskivor och skänka till detta utskick? Det gör jag . har laddat upp lite redan.
Posted on: 2007/5/11 10:53
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Lägger min röst på Terrorstorm och 9-11 Mysteries!
Posted on: 2007/5/11 11:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
9/11 in plane site....om den kunde få svensk text...
Posted on: 2007/5/11 11:40
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
TerrorStorm!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Haha, kul skämt, lustigkurre där. Den filmen ljuger medvetet vilket jag visat: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... =flat&order=ASC&start=220 Han visar bara ett fåtal frames istället för att visa en längre sekvens av videoklippet vilket hade gjort det uppenbart attt han ljög. Har den där filmen du pratade om dykt upp än eller? Quote: den där kisen med solbrillorna hade en egen film som vi sett tidigare, en längre remsa, där ser man hur det ryker från gatuplanet innan tornen rasar, där ser man att det händer saker innan raset ,hittar den inte i arkivet...? jaja den dyker väl upp.
Posted on: 2007/5/11 15:35
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/5/11 15:54
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
September 11th Revisited v.2
Item Information September 11th Revisited v.2 is a follow up to perhaps the most riveting film ever made about the destruction of the World Trade Center. This is a powerful documentary which features eyewitness accounts and archived news footage that was shot on September 11, 2001 but never replayed on television. Featuring interviews with eyewitnesses & firefighters, along with expert analysis by Professor Steven E. Jones, Professor David Ray Griffin, MIT Engineer Jeffrey King, Professor Kevin Barrett, and Professor James H. Fetzer. Some of the new features in the extended version are: * Higher quality clips * More news footage * More witnesses * Prof. Steven E. Jones talking about thermite and his analysis of the WTC metal * Seth Green discussing Charlie Sheens comments * Tom Delonge from Blink 182 * Tim Russert (Meet the Press) interview on Deadline Live w/ Jack Blood * Kevin Barrett interview on WISC-TV * Movie trailer included
Posted on: 2007/5/11 17:31
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Topp 3
1. The Truth and Lies of 9/11 2. 911: Press for Truth 3. The great deception Absolut inte: 1. 911 inplane site 2. Painful deceptions 3. 9/11 Mysteries Möjligtvis: 1.Loose Change (bara för att den får folk att tänka i andra banor)
Posted on: 2007/5/11 19:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Loose Change måste vara gjuten liksom Terrorstorm.
Alex jones intervju med Aaron Russo vore ju bra eftersom det är en känd person som citerar direkt från hästens mun. Det bästa som gjorts är dock enligt min mening Michael Tsarions "The Future of Mankind" men den är inte helt lätt att ta till sig om man inte redan tagit några steg ur matrixillusionen.
Posted on: 2007/5/11 20:01
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Gods of Freemasons. The Emissaries of Jahbulon by Juri Lina
Bra då det är med bilder från Svedala och är gjort av en svensk. Ett måste... hehe.
Posted on: 2007/5/11 20:11
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
1.Loose Change (bara för att den får folk att tänka i andra banor)Precis. Pricken över I et.Folk tror på Tv-Bin Ladin ..fortfarande på rymen.Stora Pippi Lång nesa.. ![]()
Posted on: 2007/5/11 20:15
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Den där filmen där Lars Ohly spelar fickpingis tycker jag är väldigt allmänbildande - och avslöjande... här var han i min stad och skötte sin politik - men kunde inte släppa dåliga saker som sport.
![]()
Posted on: 2007/5/11 20:18
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Lägg en donga i paketet.Spar en byx, tvätthttp://svt.se/svt/road/Classic/shared ... id=is_search527895&lpos=0 http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?s ... spelar+fickpingis&b=s%F6k
Posted on: 2007/5/11 20:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Frågar ni mej så skulle jag satsa på
"Eye Witness" om ni vet vilken film det är great man hör explosionerna live ser dom oxå Just a hint ![]()
Posted on: 2007/5/11 20:45
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag hoppas jag inte spräcker eran bubbla att frimurare på den esoteriska nivån dyrkar den fenisiska guden Baal istället för den egyptiska vulkanguden Yahweh. Allt råkar vara ett litet spel där man spelar två sidor emot varandra och sitter på toppen av dessa. De som sitter på toppen är givetvis inte frimurare utan de sk. inre mästarna.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Murder in Stockholm - who shot Olof Palme ?
lite info om Operation Gladio , P2 och dess stormästare Licio Gelli och hans telegram till George Bush 3 dagar innan Palmemordet: "…det svenska trädet skall fällas… tala om det för vår gode vän Bush." http://www.leopoldreport.com/telegr.html Men den version som kom från amerikanska nyhetsmedia censurerades på vägen. Så telegrammet så som det publicerades i Sverige fick ordalydelsen: "Tala om för vår vän att det svenska trädet ska fällas" George Bush beslutade att Palme skulle mördas: http://www.leopoldreport.com/Casey.html
Posted on: 2007/5/11 22:42
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Skicka till Adolf Hitler; Så brände du upp ditt eget riksdagshus Affe.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jepp, och ovanför överst sitter en tomte och har koll ![]()
Posted on: 2007/5/11 22:49
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
No shit
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Loose Change
Terrorstorm America Freedom to Fascism + intervju med Alex Jones och Aarron Russo Alternativt istället för America Freedom to Facism, skulle kunna vara Money as debt eller money masters. Om man inte får reda på hur bankerna fungerar så missar man rätt så mycket.
Posted on: 2007/5/12 16:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag såg "Open Complicity - Anatomy of the 911 Cover-Up", väldigt intressant, med många bra poänger. Kunde vara värd att ha med i packetet.
Posted on: 2007/5/17 17:23
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Här är en som till och med Zink fattar, lung å fint går igenom sedlarrnas symbolik+vita husets palcering+ Israels kneset.Sevärd
Jag har den både på avi+ dvd, kan det vara något, ni som inte sätt den kan göra det här och nu. http://video.google.com/videoplay?doc ... 78329&q=visible+invisible
Posted on: 2007/5/18 12:02
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login