vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Judar & Satanism

See User information
Hittade ett intressant video klipp på youtube. Efter man har sett det här börjat man fundera hur vanligt det här är bland judar? http://www.youtube.com/watch?v=_4Xr6szjeAw

Posted on: 2008/10/12 16:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Judar & Satanism

See User information
Har själv fått det här tecknet uppkört i nyllet av en Jude( Talmud ). En som jag upplever det, trevlig,rolig,social kille.

Detta skedde då han kom med sina bägge två små-barn och jag undrade vad han sysslade med. " Du vet väl vad det betyder ? ".
Han blev lång i ansiktet och såg skamsen ut, men något svar eller förklaring fick jag inte. Det finns fler saker jag reflekterat över när det gäller den här familjen och då särskilt barnen. Väldigt blyga, osäkra och misstänksamma mot främlingar. Man börjar ju undra!!

Resized Image

Posted on: 2008/10/12 17:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Vi känner väl alla igen dessa symboler på stenen till höger, längst upp:
Resized Image

Tror inte alla JUDAR är SATANISTER, men det finns väl vissa lärda inom kabala och olika sekter/fraktioner utav judendom som kanske använder sig av sataniska riter/formler/"magi", eller som satanismen är sprungen från.

Någon här som vet mer exakt, utan att skriva fem A4-sidor text eller länka till några obegripliga hemsidor?

Posted on: 2008/10/12 18:08

See User information
Quote:

KonstigTyp skrev:
Efter man har sett det här börjat man fundera hur vanligt det här är bland judar? http://www.youtube.com/watch?v=_4Xr6szjeAw

Ja, det lär ju vara jättevanligt... *gäsp*

Herre gud, finns det inget vett eller förnuft på de vaknas forum?

Posted on: 2008/10/12 19:14

See User information
OK,

nu ska jag förklara inom 2 minuter hur det ligger till med alla jordens religioner så får ni själva avgöra vad som är sant eller inte.

Skit i vad ni hört sen innan och koncentrera er på vad jag skriver.

Så här är det.

Kristna människor ber till en GUD, samma gud faktiskt som muslimerna ber till. GUD på arabiska betyder ALLAH.

Nu är det så dock att Muhammad muslimernas profet snodde lite från judendomen och lite av kristendomen för att skapa sin egen religion eftersom han redan var krigsherre med storhetsvansinne samt beduin och kontrollerade stora delar av den arabiska halvön, men han ville expandera sitt rike och sökte motivation för folk att göra som han sa.

Så islam är borta ur leken eftersom det är en fejk religion även fast de tillber de kristnas gud. (kristna araber kallar också gud för ALLAH)

Inom kristendomen finns det faktiskt en gud och en halv gud (ängel), halv guden är djävulen. (samma inom islam eftersom det är rippat från kristendomen)

Inom judendomen finns det ingen djävul utan bara en gud.

Så här kommer slutspurten:

Den kristna djävulen är judarnas gud.

Så enkelt är det och det nämns ett otal gånger i bibeln också.

Varför har inte judarna någon djävul i sin religion?? just därför att han (djävulen) är deras gud.

Svårare än så är det faktiskt inte.

Frågor på det?

Sen att det sprids disinfo om tomtar och troll samt ufo:n och magiska energier samt big foots bevisar ju tesen "djävulens största trick var att övertyga folk att han inte existerade"

Posted on: 2008/10/13 18:04
Nu har du ingen ursäkt att förneka sanningen längre!

Vilka är NWO? vilka är Eliten? Svaret finner du här:
http://www.radioislam.org/dom/3svp.htm

Mer om zionismen:
http://www.radioislam.org/palestine/sv/jude-blottlagger-den-judis...

See User information
Quote:

Hanko skrev:
Kristna människor ber till en GUD, samma gud faktiskt som muslimerna ber till. GUD på arabiska betyder ALLAH.

Ok, håll i dig Hanko, för nu ska jag förklara hur det är för dig, å det tar bara 5 sekunder!

Kristna människor ber till samma gud som Judarna!!!

För övrigt misstänker jag att du är ett troll, men det bjuder jag på.

Posted on: 2008/10/14 16:12

See User information
Quote:

DisinfoZionist skrev:
Ok, håll i dig Hanko, för nu ska jag förklara hur det är för dig, å det tar bara 5 sekunder!

Kristna människor ber till samma gud som Judarna!!!

För övrigt misstänker jag att du är ett troll, men det bjuder jag på.

Jo men det är ju precis dom där zionist lögnerna som fått idioterna i USA att tro att zionister och kristna är värsta bundisarna :)

Vad zionister själva säger:
http://www.icjs.org/what/njsp/katzew.html

Om zionister som infiltrerat kristna samfund i USA för att kunna draina hosten på blod (läs: pengar)

Denna sida är guld värd och förklarar vad som skett enkelt.
http://zionismexplained.org/infiltration/infiltration.html

Men visst istället för att se det vi har framför näsan och göra något åt "eliten" så är det bättre att tro på The galactic federation of light eller tomtar och troll spöken och ufon osv...

DISINFO mina kära vänner disinfo.

Det är enkelt det är rått och det är fruktansvärt men den enda eliten som existerar är "guds utvalda" och de arbetar inte för någon utan alla arbetar för dom.

Men tro inte heller att alla "judar" är aktiva zionister många är bara passiva "jag säger inget alls" medhållare.

Men det är den passiva stora massan som låter otäckheterna ske på löpande band.

Posted on: 2008/10/14 17:08

Mer om zionismen:

See User information
Quote:

Hanko skrev:

Men tro inte heller att alla "judar" är aktiva zionister många är bara passiva "jag säger inget alls" medhållare.
.
Alla de olika Gudar som skapade de olikareligionerna har enats.De har blivit[b] ett.... Gud sade..

"]Låt oss[göra mäniskorna till ][u]vår[]
[b]avbild"[.

Hur många gudar ÄR "GUD" det++?Tobias samfund;)

Posted on: 2008/10/14 17:33

See User information
Quote:

sale skrev:
Quote:

Hanko skrev:

.
Alla de olika Gudar som skapade de olikareligionerna har enats.De har blivit[b] ett.... Gud sade..

"]Låt oss[göra mäniskorna till ][u]vår[]
[b]avbild"[.

Hur många gudar ÄR "GUD" det++?Tobias samfund;)

Du kommer med en bra synpunkt här utan att veta om det ;)

nidbilden av juden påminner faktiskt mycket om djävulen

Resized Image

Resized Image

Posted on: 2008/10/14 17:50

Mer om zionismen:

See User information
Quote:

Hanko skrev:

Du är medveten om att hets mot folkgrupp är olagligt?

Att du inte är utslängd från detta forum är för mig obegripligt.

Posted on: 2008/10/14 19:13

See User information
Quote:

daniel_foe skrev:
Quote:

Hanko skrev:

Du är medveten om att hets mot folkgrupp är olagligt?

Att du inte är utslängd från detta forum är för mig obegripligt.

Du debatterar ju inte ens utan bara kommer med facistiska personangrepp och vill se folk "utslängda"

Om du läser vad jag skrivit så säger jag TYDLIGT att detta själv fallet inte gäller ALLA JUDAR alltså är det inte hets mot folkgrupp.

Alla judar är inte zionister men alla zionister är judar ;)

Posted on: 2008/10/14 19:46

Mer om zionismen:

Anonym
Daniel_foe,

Hur har hanko uppträtt tvivelaktigt?

Och innan vi fortsätter så kan vi väl klargöra och hålla isär judar och kazhar judar?

Och när vi ändå pratar om hets mot folkgrupp så fyller jag i med lite ur Zions vise protokoll;

Ett herrens eller guds utvalda egendomsfolk -framför alla andra folk i ett särskilt förbund (mos. 19:5,3. Mos, 10:14-15)

Herren eller gud har lovat Israels folk (judarna) ett land från Nilen till Eufrat. Se bla mos. 15:18 där man kan läsa att erövringen ska ske genom massmord, förslavning och fördrivning av därvarande folk.

Gudomlig sanktion att också röva andra folks land och personliga ägodelar. (mos. 6:10-19)
Också verkställande av folkmord, barna - och kvinnorov av främmande folks kvinnor

Herren eller gud lovar att hans utvalda folk - Israels folk - alltid skall vara ett härskande folk, ett herrefolk som befaller över andra. (mos. 28:1 3)

Lydnad för herren upprätthålls genom terror. (mos. 32:27)

Att smäda guds namn straffas med döden. (mos. 24:16)

Herren ger sitt utvalda folk - Israels folk - styrka som vildoxar för att döda andra människor och dricka slagna mäns blod. (mos.21:22-24)

Förintelsen eller Holocaust finns redan som ett gudomligt löfte i judendomens Torah, som ett herrens straffdom över sitt olydiga utvalda folk. (mos. 32:20-25)

Ett judiskt världsherradömme omtalas redan av den judiske profeten Jesaja i 60:e kapitlet med rubriken Sions kommande härlighet. (Jes. 60:10-12)

Att härska genom andra folks söndring utlovas judendomens herre. (jes. 19:2-4)

De mest aktiva sionist judarna har lagt beslag på Palestina och upprättat sin judiska/sionistiska stat Israel.

De som stödjer Israels rätt att existera som judisk stat går alltså emot gällande folkrätt och kan, logiskt sett, i Sverige inte heller försvara Sveriges rätt att existera helt och odelat, om ett främmande folk eller en främmande grupp genom invasion/infiltration skulle upprätta en ny stat enbart för dessa främlingar och fördriva halva den svenska befolkningen och förslava resterande.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper