Vakencorner
|
Planeten X
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Undrar hur många av er som tror på Planeten X och alla profetior som cirkulerar kring år 2012?
Posted on: 2008/6/13 16:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Planeten X
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror inte på ALLA profetior om 2012... Men jag tror på Planet X (Nibiru eller Rupert).
Men det är väl knappast en konspiration?! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är bara att titta på hur illusionister gör.
Sertill att alla tittar bort åt ett annat håll så han kan fixa sitt trick.
Posted on: 2008/6/13 18:47
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror på planeten X, (P.ga historien.) men jag är väl medveten om att det kan vara bull och slump också.
Jag vet inte vad jag tror faktiskt, men det känns onekligen som om något närmar sig. Något stort, och det känns som om det kommer sluta väl. Kanske bara önsketänkande iofs.
Posted on: 2008/6/15 6:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kolla lite gammla vaken trådar om Nibiru. För mig är den mer eller mindre bevisad.
Ang 2012 så tror jag väll på vissa saker, inte allt. Men hursomhelst är det ju ett viktigt år för våra vänner illuminati och dom har stora saker på g tills dess. Sen kommer ju nibiru fucka upp rätt mycket. Och vem vet, kanske kommer annunaki tillbaka..
Posted on: 2008/6/16 12:40
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag är dragen åt det hållet som jin83 beskriver.
Det behövs inte Alan Watt för att förstå hur vissa ämnesområden för konspirationsmedvetna antagligen mest är till för underhållning, spekulation, fantasieggande, spännande, osv osv. Jag minns inte direkt vilket program där Alan tog upp information om "Planet X" och hela den historiens ursprung, så jag googlade. Det hela resulterade ironiskt nog i denna sökträffen: "Vaken.se - Zacheria Sitchin - Den tolfte plaenten [Forum ..." http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... 07&forum=14&post_id=85017 "Sökning på vattumannen.se: Sökningen på "Sitchin" i författare och titel gav 31 träffar i vårt ordinarie register." Sitchin är inte populär av slump, utan populär by design och för att han är auktoriserad att säga det han säger. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Faktum är ju att de upptäckte Pluto när de letade efter Planet X.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Brev från norsk politiker: http://projectcamelot.org/norway.html
Doomsday vault i Norge so de säger helt öppet att de ska använda utifall det skulle bli en stor klimatförändring: http://edition.cnn.com/2008/WORLD/eur ... 6/norway.seeds/index.html
Posted on: 2008/6/16 17:49
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Planeten X = inte sant.
Man ska vara försiktig med vad man tror, varpå du skapar din egna verklighet. 2012 = en period då vi kommer uppleva en ny vibration och vår planet kommer lyftas till nästa densitet eller den femte världen som Mayan sa. Alla som lever med ett sinne som inte är egoistiskt utan mer kärleksfullt kommer till den värld där kärlek existerar. Det som sker är att vår dualitet - att vi har både positivt och negativt - kommer låta oss leva i endast en singularitet, alltså med kärlek istället utan hat. Vad jag vet är att att livet är holografiskt - allt finns alltid - och planet X kommer inte komma. Men vi kommer se en förändring utan tvekan, och mer ändringar av jorden kan komma. Men det blir mer spännande ju längre vi kommer, men att vi vår en "uppgradering" utav våra vibrationer tror jag på framför planet x, dels för att mycket pekar på det. Och dels för att livet är holografiskt och historien pekar på att jordens vareleser varit med om "uppgraderingar". Detta ser man i lager i havet där fossiler verkar hoppa från en utveckling till en annan utan något däremellan, som en evolution som uppgraderade sig snabbt. Eftersom allt är information och allt är skapat av energi så är en uppgradering eller övergång till en ny värld i fred inte alls helt omöjlig. www.divinecosmos.com har mycket mer information, och David Wilcock är verkligen insatt, jag rekommenderar den sidan varmt!
Posted on: 2008/6/16 20:08
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Om man ska vara försiktig (eller tala med ditt språk: om "du" ska...) - varför inleder du då med att det inte är sant, varför skriver du inte att din uppfattning är... eller någon annan variant? Du upprepar bara saker från Newagesmeten - det där är nonsens, i stort. Det heter Maya, inte Mayan... så du vet inget egentligen... det är inte så Mayas genuina förståelse var alls. Du måste förtså att det är idag förstört, och Shanghajat av New Agare, och dess businessmen. Lägg ingen vikt vid David W. Inte heller Calleman/Lungold. Du som då är helt krokad på NewAgekroken tror på sådant där som transformation, medvetandeutvecklig, oneness och alla de där krokarna. Att vår planet kommer att "lyftas" till nästa "densitet" är väldigt löjligt, det är från virroläror, där man håller på med utvecklingstänk. Det är aliens krokar också. Ta reda på fakta/Sanning, se vad de krokat dig med... Ett exempel från mina inlägg om Maya: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=40478#forumpost40478 Sökning på "ompositionering"... http://vaken.se/modules/newbb/search. ... desc&since=0&submit=S%F6k
Posted on: 2008/6/16 20:48
|
|||
|
"The humanitarian in theory is the terrorist in action."
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vi kommer att höja vibrationerna, Transendera, Enas..
För det har jag läst i en bok och hört av en guru.. Så jag slipper tänka ut det själv.. Och ge därmed bort min makt till någon annan.. Att vara vaken för mig är att sluta tro på massa idéer och istället låta allt vara möjligt.
Posted on: 2008/6/16 22:08
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag vet faktiskt inte. Har sett en hel del filmer om det och även läst Zitchins böcker. Kan mycket väl tänka mig att detta är sant men har tyvärr inte sett något själv som bevisar det.
Läste en annan bok där de pratade mycket om Fotonbältet och vad det skulle innebära. Med det är ungefär samma sak, svårt att tro på något som man inte kan se, ta på eller märker av på annat sätt.
Posted on: 2008/6/17 23:30
|
|||
|
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
annaste
du borde läsa vad David Wilcock skriver, www.divinecosmos.com Och om du inte orkar läsa, se ca4timmars intervjun på project camelot som heter The Road to Ascension : David Wilcock: http://www.projectcamelot.org/david_wilcock.html Som micro säger så tror jag också på allt och inser att jag oftare borde säga: "detta är vad jag tror, men jag tror på den så mycket att det är min verklighet, tills något annat motbevisar mig". Jag vet inte hur micro och du annaste ser på verkligheten och vad vi är. Allt ni säger håller jag med om, så jag förstår inte riktigt all kritik mot mig. Fast jag förstår det ändå inser jag nu.. Folk dömer för mycket :( Det David Wilcock berättar om är verkligen rörande, och otroligt tillsynes slumpmässigt. och micro, eftersom du visar ironi så vill jag säga att jag tänker verkligen själv. Jag förstår inte hur du kan döma mig när reglerna säger att man inte ska döma ut någon. Jag har varit med om så mycket saker som gör att verkligheten för mig är ett Matrix - om jag ska beskriva det så. Detta gör att i princip allting är för mig möjligt - precis som du säger micro. Fast just nu lever vi i ett samhälle som är styrt och manipulerat - och vi kan fly om vi vill, och rädda andra. Vilket är det jag gör och kommer göra tills jag dör. Samtidigt så vet jag att jag inte är en människor för alltid - jag är oändlig intelligens, precis som alla andra. När man uppnår Nirvana eller sitt högsta jag, då är man allt och kan inte längre leva som människa. Vi människor ser livet subjektivt ur samma källa. Annars hade vi ju inte kunnat leva som vi gör! Och visst är det grymt att leva såhär! :) Jag tycker det i alla fall, fast ju nu har jag ägnat i princip dygnet runt åt att lära mig tillräckligt för att förstå hur vi kan ändra samhället. Alltifrån företag till regering, och ingen av oss kan göra det själv. Vi måste inse att vi alla har olika kunskaper och idéer, och vi måste börja hjälpa varandra inse att vi alla är bäst - om vi bara lyssnar till andra och lär oss av misstag, och erkänner fel. vi måste bli radikala i samhällets ögon om vi ska ändra det! Och vi måste acceptera varandar fullt ut så länge vi inte skadar någon annan än oss själva! Jag dömer ingen som inte jag vet gör skada - gör du? Samhället har idag skapat fattigdom och bråk om pengar - så det gör helt klart skada och ska dömas. Gör inte våra folkvalda något åt det? DÖM DEM! Men döm inte folk som försöker sprida kärlek, även om det ur dina ögon inte stämmer med din idé, så måste du förstå att vi alla är olika och har olika livs erfarenheter.
Posted on: 2008/6/19 10:17
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det finns referenser till planet X ifrån antika tider.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Seilon, du tänker inte själv, det är ju tvärtom. Jag har koll på Wilcock. Det därmed ascension är ju vanligt standard-New Age. Det har ingen som helst förankring i verkligheten. Vakna. Om du tror på allt så är det samma som att säga att du är ute och cyklar i allt, i princip. Hoc tempore obsequium amicos, veritas odium parit
Posted on: 2008/6/19 18:01
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tro på vet jag inte, men faktum är att för att solsytemet skall agera som det gör måste det finns en till massa, som i planet.
I alla så i kallade sägner och krönikor finns det också, referencer till en planet som återkommer, som finns i orbit. 3.600 tar det för den och den är nära sägs det. Kolla www.zetatalk.com Och ????????????????? Jag tror Portugalien gjorde mäål Say now more!!!!!!!!!!!!!!!!!1 gla midsommar
Posted on: 2008/6/19 19:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har nu ändrat mig. Jag tror att planeten X är bullshiet! Jag tror att det är fejk och kommer användas emot oss.
För de (den "goda" rasen, utomjordingar) ska rädda oss från de apokalyptiska eventerna när X passerar. HAARP kommer användas för att skapa stormer och jordbävningar och annat, och X kommer vara ett hologram. Ett datorprogram helt enkelt, som antagligen är kopplat till våra hjärnor eller att våra hjärnor reagerar på det som de sänder ut med hjälp av satelliter och annat. Det kanske är det som chemtrailsen är till för? För att våra hjärnor ska kunna ta emot detta? Aluminium reagerer på radiovågor, och det finns aluminium i chemtrails enligt de som testat prover från regnvatten i chemtraildrabbade områden. Det kommer vara hologram överallt som visar det ena och det andra och folk kommer tro att de blir räddade, när de i själva verket bara blir analknullade av den äckliga världsstaten och deras teknologi. Varför tror jag på detta? För att jag är relativt säker på att hologram existerar då jag har sett saker IRL som inte borde finnas där. Ufon och utomjordingar, det har jag sett, bland annat. Tycker ni det är vettigt/trovärdigt att detta "råkar" visa sig och "råkar" glömma av att kloaka sina tefat? Det är ju uppenbart att äckelstaten VILL att vi ska se saker! De förbereder oss och skickar även ut en massa NASA-videor på flygande tefat och annan skit. Och de flesta (om man ska hålla sig till den dystra verkligheten) tror ju på vad NASA säger. Planeten X är - vad jag tror iaf - ett alternativ som den äckliga staten kan använda sig av för att skapa en befolkning som VILL bli räddade. Fungerar inte den planen så kommer de använda sig av något annat hot för att skrämma upp befolkningen. En invasion av en utomjordisk ras är ett exempel, men jag tror mer på planeten X då den verkar ha mer "substans" i sig och börjar bi väldigt känd.
Posted on: 2008/6/19 21:08
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det var fan den bästa teorin jag hört på länge.Du länkar ju ihop allting.Harrp,chemtrails,mindcontrol,projekt bluebeam,planet x.
Posted on: 2008/6/19 21:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Grymt X-ploshit!!!
Du tänker som mig "connecting the dots!"! Det jag säger om att allt är en illusion är att tänk dig själv om du har 30sekunders minne. Det som hände innan det finns ju inte för dig, det kunde varit vad som helst. Och enda anledningen är att du förlorar informationen om vad som hände. Däremot kan du se ögonblickets information genom dina 5 sinnen. Så om du skriver ner saker så sparar du information och därmed en del av dåtiden. Men försvinner den lappen har den dåtiden försvunnit. "He who controls the past, controls today. He who controls today, controls the future." X-Ploshit du har rätt med chemtrails och metallerna. De gör så elektromagnetiska signaler lättare kan färdas i luften. Samtidigt så har vi ju alla mobilnät och liknande som alla är frekvenser. Livet i sig är en frekvens som vi har delar med varandra och makt-eliten försöker fånga oss i en förslavad teknologisk värld. Saker som Planet X är fejk eftersom du är odödlig och oändligt liv. Det som vi har gjort är att ha fångats i denna värld i flera tusen år. Och just nu står vi inför uppvaknadet som det pratats om sedan tidens begynnelse. Många profetior har slagit igenom men i slutändan är det vårt medvetande hos alla av oss som bestämmer utgången. Livet är en dröm, en illusion. Vi är spirituella varelser som alltid kommer leva och som kommer fortsätta liv när vi dött. Vi är på jorden för att det är dags att vakna upp och fortsätta vår evolution. Vi har sett hur det är att leva med mer negativa krafter än positiva. Nu är det dags att övergå och leva med mer positivitet! Varför tror ni det går mycket pengar till nano-teknologin? Det är ett bra sätt att kontrollera genom att man bygger artificiella datorer som är lika smarta som oss. De som styr vill ha en ras av robotar, en äkta slavras, vi är bara fångade till stor del i vår vänstra hjärna som är logisk och intelligens. Problemet är att vi kan inte vara smartare än den information vi har, och genom att vi logiskt lärt oss att inte tro på det som kan verka dumt eller är "flummigt", så är det logiskt att neka det. Men bara genom att acceptera allt kan man öppna sig inför oändliga möjligheter och ett evigt liv som du skapar själv. Livet är byggt på kärlek, och du väljer din väg! Råkar jag ut för Planet X så ler jag och dör i isåfall, för jag tänker inte fly och vara rädd - för då är jag styrd av negativa krafter = rädslan. Livet efter detta är underbart, och jag är i princip redan där. Antingen genom att dö eller genom att vi 2012 vaknar upp som planet och går över till nästa tid, nästa gyllene period och nästa dimension som är kärlek. Så jag ägnar mina 4 återstående år till att göra allt jag kan för att krossa makteliten. Banken kommer snart få besök av mig och några business män som ska ta ett lån, och the masterplan har börjat rulla igång. muhahaha De borde döda mig medan de har chansen, eller just det, livet är en illusion och jag är odödlig så jag lär aldrig springa på de som är onda. Samtidigt så lär de lyckas med sina planer - i deras verkligheter.. Som jag sagt förr; Allt är möjligt, det finns inga begränsingar förutom de du själv sätter. Lite twilight musik i bakgrunden nu, för 1 av 60 på vår planet är en "utomjording" ifrån 6 dimensionen som är inkarnerad för att väcka planeten till nästa värld 2012. Så om du har erfareneheter med UFOn och är orädd så möt de och prata med dem. Om du vill veta mer så se www.divinecosmos.com och sök på Project Camelot. Se videon där han [David Wilcock] intervjuvas som är den första han gjorde med Project Camelot. Där pratar han om just UFOn och hur han fick reda på att de verkligen existerade. Allting hänger ihop! Han [David Wilcock] gör precis som X-Ploshit och ser saker ur ett större perspektiv och hur allting hänger ihop. Det gäller att se hur saker och ting hänger ihop, man kan inte kolla på historien som enskilda händelser, för historien är bara en händelse. Precis som ögonblicket just nu.
Posted on: 2008/6/21 10:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Sluta nu. Du har ju inte fattat något än. Jag rekommenderar att du söker lite hjälp... "nästa gyllene period och nästa dimension som är kärlek...." "Lite twilight musik i bakgrunden nu, för 1 av 60 på vår planet är en "utomjording" ifrån 6 dimensionen som är inkarnerad för att väcka planeten till nästa värld 2012." Suck. Illa däran. Edit: Sluta ta info från förryckta "människor" (besatta) och aliens. Vakna.
Posted on: 2008/6/21 10:37
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Heh, söker man hjälp så blir man bara mer uppfuckad. Man blir hjärntvättad tillbaks till materialismen och fungerar det inte som tänkt så kanske man får någon drog som gör hjärnan helt knäpp. Men du, har du någon gång funderat på att verkligheten/sanningen inte är riktigt så enkel som den ser ut att vara? Jag kan lova dig att den inte är enkel, men man ser det inte förrän man själv ändrar sig. Det är därför jag brukar ha tålamod med skeptiker, de (Jag också givetvis.) har blivit uppväxta i en enorm lögn och har fått fel bild av verkligheten inpräntad i skallen. Det är otroligt svårt att ändra sig och jag är långt ifrån fri från all skit jag har fått lära mig under min uppväxt. The basic stuff du vet, så är det för alla. Ett exempel: Hur ofta får inte barn höra att spöken inte finns och att det är inbillning? Varför sändes spöket Laban? (Svar: Det programmet var meningen att man skulle växa ifrån och ta "spökerier" med sig.) Varför har alla intrycket att det endast är barn som berättar spökhistorier? (Svar: Därför att vi har fått den uppfattningen inpräntad i skallen och ska tycka att det är ett ämne för små barn att roa sig med.) Jag har också varit trångsynt och vägrat ta "foliehattar" och spökhistorier på allvar. Men när jag själv fick erfara både det ena och det andra så kunde jag helt plötsligt se kampen mellan sanningen och lögnen, när jag såg och upplevde dessa fenomen så förstod jag att det falska folket försöker undanhålla sanningen från oss. Troligtvis för att det är deras största hot, ett vaket folk är ett farligt folk. Ett folk som inte fruktar döden är ett farligt folk. De som förlöjligar dessa ämnen och "debunkar" allt. Varför är detta så högt prioriterat, varför har det varit så i alla tider? Häxorna brändes på bål men det kanske var p.ga rädsla. Men det kan ju också vara så att det styrande folket redan då visste vad häxorna gjorde, (och det tvivlar jag inte på om man drar in Illuminati i bilden) och att de var vakna. Ett hot alltså! Man måste vara öppensinnad och absolut inte lita på "pålitliga" källor då dessa nästan alltid är disinformation för att gömma sanningen. Hur långt kommer du egentligen med den informationen du tror är korrekt? Du får antagligen (I grova drag, och nu ponerar jag bara.) en hygglig bild av fysiken och lite teorier om vad som kan finnas i universum och hur det skapades, men sen då? Vet du hur djupt kaninhålet går? Vet du svaren på de allra största frågorna i livet? Känner du dig själv eller växte du ifrån dig själv i 20-års åldern när du sökte svar men inte fann några tillfredställande? Aja, nu svamlar jag lite. Men jag hoppas du förstår hur jag menar. Man kan se det hela omvänt - det som man tror är korrekt och vettigt är egentligen lögner, och det man tycker är löjligt och science fiction är egentligen sanning. Lustigt, haha! ![]()
Posted on: 2008/7/1 23:52
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror annaste är väldigt vaken, men han vill få oss att bli vakna inför den djupaste sanningen, där vi är upplyfta i t.ex. Nirvana. Ett stillat tillstånd av oändlig kärlek eller något.. eller har jag fel?
När annaste pratar om aliens och "besatta" människor så tolkar jag det som att annaste ser alla människor som styrda av allting bakom denna världen. Allting är bara ett intelligent medvetande. T.ex. så är känslor vi har t.ex. som sex, något som är dåligt för oss eftersom det "kontrollerar" oss. Jag vet att livet är en "drog", för allting vi upplever genom känslor är bara kemiska ämnen som stimulerar oss, och när vi är fria detta blir vi friare. Vad jag vill få dig att förstå annaste att jag inte vill vakna till allting, jag vill inte bli ett med kosmos, inte än på ett par miljarder år. Just nu är antagligen min uppgift att väcka alla jag känner och har träffat, och hjälpa folk ifrån de negativa som styr världen. Om vi ska se på saker väldigt simpelt och enkelt, för Universum är enkelt när man förstår det, fast det är även komplicerat som X-Ploshit säger :). Enkelheten är att det finns två "krafter" vilka är POSITIVT och NEGATIVT. Makt, girighet, status och kontroll över andra är NEGATIVT. Kärlek, förståelse och fri vilja är POSITIVT. Planeten Jorden har manipulerats emot det NEGATIVA för de som styr vill styra för att ha MAKT över andra. Allting runtomkring oss är skapat för att en liten klick människor ska styra över oss andra. Som X-Ploshit säger så har vi alla blivit lurade, otroligt lurade. Vi är så lurade att vi inte ens kan tänka oss en värld i fred och harmoni. Min far tror inte vi får fred under hans livsstid, han tror mer på förödelse och destruktion - MEN DETTA ÄR BARA HANS SUBJEKTIVA SYN. Han har baserat det på fakta, han säger själv att han lever med fakta och som gammal riksdagsledamot så säger han att allting är så korrumperat att vi inte kan göra något åt det. Vilket givetvis är för att han inte har all information om hur världen fungerar, jag har under 1års tid sakta nermonterat hans syn på verkligheten, och han är levande bevis på att man kan förbättra sin vrede och bli positivare. Om vi ska in på kvantfysik och vad den bevisar så kan vi dra slutsatsen att vi skapar vår verklighet på ett sådant sätt att vi finner det vi söker. Fundera på det, all fantasi är en verklighet som lever vidare, vilket gör att det vi hittat har vi själva skapat. Livet är en illusion, men en rolig sådan och som vi ska njuta av och leva i fred! Rotschild, Rockefeller, JP Morgan och alla banker är våra fiender, det är de som FÖRSLAVAT mänskligheten genom PENGAR som kontrollerar oss ALLA. Se dokumentärerna: The Money Masters, Freedom To Fascism, In debt we trust, Money As Debt för mer information om de som styr oss, och som vi måste stoppa.
Posted on: 2008/7/2 8:20
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Har precis börjat läsa zecharia sitchin böcker, har läst igenom två av dem än så länge och innan det har jag läst om hans teorier i några år på div sidor på nätet. Vet inte vad jag ska tro men jag vill tro på det för det får så många pusselbitar att falla på plats, men det känns som att pusslet bara växer och inte har nått slut.
Alla paralleller till bibeln är häpnadsväckande och man märker ju att vår "bibel" bara är ett ihopkok på den babylonska skapelseberättelsen, men många viktiga detaljer är ju helt klart manipulerade för att vi idag inte ska få tillgång till hela historien. Alla Gudar har blivit till en gud, alla rymdraketer, robotar med laservapen har suddats bort, att adam och eva vart till bara för att skapa en slavras åt Gudarna lämnes ut helt osv. Om bibeln hade sett ut sådär idag hade jag vart kristen på en gång... ^^ 2012 är lite svårare att säga nått om, det enda konkreta faktan om det kommer väl från mayakalendern, och lite forskare här och var, och kanaliseringar. Jag har läst två böcker av barbara hand clow (visioner från plejaderna och de 9 dimensionerna alkemi) som tar upp detta, och igen är det önsketänkande som säger att jag vill att detta ska vara sant. Jag vill få slut på denna eländiga tillvaro på planeten och förena mig med mina bröder och systrar i den kosmiska festen. Det är väl bara att vänta och se, och göra det bästa av tillvaron tills dess!
Posted on: 2008/7/2 11:40
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login