vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
OS över - Hur blir fortsättningen i Kina?
Tänkte jag ska ge Dag S en "knuff" - han har haft så bra postningar om Kina:

OS över - Hur blir fortsättningen i Kina?
http://missionxp.webblogg.se/2008/aug ... ortsattningen-i-kina.html

Såg även denna på bloggens framsida:

Resized Image

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: OS över - Hur blir fortsättningen i Kina?
Mer Kina.

AFP - China used planes,rockets to prevent wet end of Games
http://afp.google.com/article/ALeqM5jLyR3Ye0NY4gbDu_AKtSI_npT-CQ

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

sebben skrev:
Resized Image

Rasistiska snutar lär ju inte påverka integrering positivt...

On Topic: Först och främst ska paralympics gå av stapeln...

Anonym
Paradoxer, han kanske inte är "rasistisk", vad det nu är, egentligen.

Dock är han polis

Anonym
Quote:

sebben skrev:

Dock är han polis
Hans siffror är i vart fall överdrivna. Han är en del av problemet.

Anonym
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

sebben skrev:

Dock är han polis
Hans siffror är i vart fall överdrivna. Han är en del av problemet.

Men om nu invandringen är en agenda och en kulturell katastrof, så är det det som är problemet, fokus eller problem är inte siffror hit eller dit.

Anonym
Quote:

sebben skrev:
Men om nu invandringen är en agenda och en kulturell katastrof, så är det det som är problemet, fokus eller problem är inte siffror hit eller dit.
Det är människor Sebben... som du och jag!
Vi bor på en fälgelseplanet!!! Varför inte göra åtminstone planeten fri för oss som bor här? Sluta vara en fångvaktare!

Det är inget fel på människor med andra kulturer, men tar man ifrån dem deras identiteter och segregerar dem blir det inget bra.

Tror du att en enda myndighetperson säger:
مرحبا بكم في السويد
dobrodošli na švedska
Zapraszamy do szwecja
приветствуем в Швецию
vítejte na švédsko
Eller ens "Welcome to sweden" när de kommer hit?

Anonym
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

sebben skrev:
Vi bor på en fälgelseplanet!!! Varför inte göra åtminstone planeten fri för oss som bor här? Sluta vara en fångvaktare!

Det är inget fel på människor med andra kulturer, men tar man ifrån dem deras identiteter och segregerar dem blir det inget bra.

مرحبا بكم في السويد
dobrodošli na švedska
Zapraszamy do szwecja
приветствуем в Швецию
vítejte na švédsko

Citat:
"Varför inte göra åtminstone planeten fri för oss som bor här?"

Göra planeten fri... - man ska inte se på saker som "människor" bara för att det går på två ben därute.

Det är ott odjurszzzo.

Var sakpå sin plats - då kan man börja tala om frihet - det är ofrihet de skapar i detta fd land.

De vet att utnytja "människors" förvridna känslor, såsom medlidande mm - så blir de pk-korrekta i sitt tänkande.

Anonym
Quote:

sebben skrev:
Göra planeten fri... - man ska inte se på saker som "människor" bara för att det går på två ben därute.

Det är ott odjurszzzo.

Var sakpå sin plats - då kan man börja tala om frihet - det är ofrihet de skapar i detta fd land.

De vet att utnytja "människors" förvridna känslor, såsom medlidande mm - så blir de pk-korrekta i sitt tänkande.
Du är inne i reptilhjärnan och grottar... vänner eller fiender... Svart eller vitt...

See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

sebben skrev:

مرحبا بكم في السويد
dobrodošli na švedska
Zapraszamy do szwecja
приветствуем в Швецию
vítejte na švédsko

Det finns väl INGET land som Sverige som ger de "stackars" invandrarna sååå mycket gratis iform av enorma mängder bidrag, förtur till arbetsmarknaden genom t.ex nya lagar som, "positiv särbehandling" och "anti-diskrimineringslagar" som uteslutar Svenskar m.m m.m m.m m.m.

Flera invandrare jag själv pratat med erkänner att de flesta som kommer hit är antingen brottslingar, bedragare eller tillhör överklassen ifrån det land de kommer.

Detta visar ju Immigrationsverkets egna siffror som säger att över 95% av de som kommer hit INTE har flyktingstatus.

Det är dags STOPPA Diskrimineringen och förintandet av Sverige och Svenskarna INNAN man tar ordet "Rasism" i sin mun.

Denna massinvasion som nu sker av Västeuropa kommer sluta i katastrof om inget snart görs!

Posted on: 2008/8/25 14:58

See User information
Hmmm med KINA menar du Elitens favo LAND?
FN verkar gillar Kina, och eliten är säkert rädda att ALLA människor på jorden har koll på de och kommer att TVINGA de att vara trevliga, respektfull och SNÄLLA.

Fråga Knungen i Sverige, han verkar gilla Kiniserna, de verkar vara VÄLKOMMNA i "hans" land tom.

Lets see now...

Hur kommer det blir? Före eller Efter WWW4? ; )

Just det, vänta, deras FACKföreningar kommer att förstarkas, myten om Demokrati = Frihet kommer att förmedlas, och sen, när de uppnår samma nivå som USA på 1956 ungefär, (fast mycket mer MILJÖvänligt då, och med zero child policy) kommer de att exportera (med super duper vapen) frihet till den då 3rd world VÄSTVÄRLDEN.

Same shit different day,

Först hade Whitey control över världen, sen blir det de där Gula Folken...Sen blir det Indianernas tid igen och sen dinosaurier, och sen efter 6 miljarder år när alla känkraft avfall är neuraliserades kommer någon Super Duper Galactic fast food kedja etablira sig här och derverar veggo mat, fast med konst gjorde Dinosaur kött... Ers förlåt, bode inte har haft KAFFE idag...

Posted on: 2008/8/25 15:49
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
Det finns väl INGET land som Sverige som ger de "stackars" invandrarna sååå mycket gratis iform av enorma mängder bidrag, förtur till arbetsmarknaden genom t.ex nya lagar som, "positiv särbehandling" och "anti-diskrimineringslagar" som uteslutar Svenskar m.m m.m m.m m.m.

Flera invandrare jag själv pratat med erkänner att de flesta som kommer hit är antingen brottslingar, bedragare eller tillhör överklassen ifrån det land de kommer.

Detta visar ju Immigrationsverkets egna siffror som säger att över 95% av de som kommer hit INTE har flyktingstatus.

Det är dags STOPPA Diskrimineringen och förintandet av Sverige och Svenskarna INNAN man tar ordet "Rasism" i sin mun.

Denna massinvasion som nu sker av Västeuropa kommer sluta i katastrof om inget snart görs!
Spelar roll om de har flyktingstatus eller inte... Dessutom har du fetfel! Invandrare blir ofta utestängda från arbetsmarknaden för de lite "finare" jobben pga sina utländska namn.
Du har inte tänkt på att de invandrare du pratat med kanske är trötta på att ta en diskussion med dig eftersom du verkar ha en tendens att hetsa upp dig när du blir emotsagd och därför håller med dig?
Så länge invandrare tar såna skitjobb vi svenskar inte vill ha är de välkomna på arbetsmarknaden, men söker de till såna jobb de faktist har kompetens för blir det annat ljud i skällan...

Quote:

bennybear skrev:
Hur förintas det svenska då? Genom förvirrade svenskor som idkar rasblandning eller?
Ni rasister är märkliga... Ena sekunden klagar ni på invandrarpolitiken för att i nästa säga att de får ju så mycket...
Du har inte fattat någonting...
Ditt resonemang lyder typ "De ska vara jävligt glada att de får komma hit, så varför hälsa dom välkomna och ta hand om dom?"

Tror du man känner att man är värd någonting om man lever på bidrag? Eftersom du resonerar som så att de flesta lever på bidrag, vilket inte heller är sant...

See User information
Står bakom Paradoxer på denna punkten. Det handlar om en dålig invandringspolitik, inte om dåliga invandrare. Och jag anser inte att metoder som Sverigedemokraterna vill använda sig av skulle te sig särskilt effektiva.

Posted on: 2008/8/25 19:14
/

Anonym
Hur var du nu huxley, Pike mfl. sa om mångkultur, homosexuella et cetera ...

tappa inte fokus!

See User information
Quote:

Paradoxer skrev:

Spelar roll om de har flyktingstatus eller inte... Dessutom har du fetfel! Invandrare blir ofta utestängda från arbetsmarknaden för de lite "finare" jobben pga sina utländska namn.
Du har inte tänkt på att de invandrare du pratat med kanske är trötta på att ta en diskussion med dig eftersom du verkar ha en tendens att hetsa upp dig när du blir emotsagd och därför håller med dig?
Så länge invandrare tar såna skitjobb vi svenskar inte vill ha är de välkomna på arbetsmarknaden, men söker de till såna jobb de faktist har kompetens för blir det annat ljud i skällan...

Du snackar i nattmössan som vanligt, i denna frågan.

ALLA riksdagspartier följer FNs manisfest att upphöja "mångkultur" tiill en religion.

"Folken skall blandas" som Lenin sade.

Detta gör de för att skapa kaos och utanförskap framför allt för den infödda befolkningen. Så gjorde de även i Sovjet.

Quote:

Ni rasister är märkliga... Ena sekunden klagar ni på invandrarpolitiken för att i nästa säga att de får ju så mycket...
Du har inte fattat någonting...
Ditt resonemang lyder typ "De ska vara jävligt glada att de får komma hit, så varför hälsa dom välkomna och ta hand om dom?"

Tror du man känner att man är värd någonting om man lever på bidrag? Eftersom du resonerar som så att de flesta lever på bidrag, vilket inte heller är sant...

Svammel!

Jag anser att invandringen från framför allt utomeuropéiska länder skalla stoppas snarast!

Invandrare har bättre ekonomiska förutsättningar i detta landet jämfört med andra.

Och som sagt så finns det idag lagar som TVINGAR bl.a arbetsgivare och bostadsägare att "kvotera" in invandare som har sämre kvalifikationer än svenskar bara för att de är invandarare. Och detta med hot om höga böter!!

Du SKITER tydligen fullständigt att Sverige kommer befolkas av en majoritet etniska otomeuropéer inom en snar framtid OM massinvasionen av västeuropa får fortsätta obehindrat.

VEM kommer ta ansvar för utrotandet av de vita européerna??

Vad f-n vet du om vilka invandrare jag pratat med och vad de och jag pratat om och varför.???

De sade detta framör allt för att de ser vad som håller på att ske. En brasilianska sa detta till mig för 15 år sedan UTAN att jag tog upp frågan innan till henne!!

Hon sa: "De s.k. invandrarna Ni tar in är inte "Flyktingar" OCH de kommer förstöra Erat land om Ni inte stoppar den snart"

Posted on: 2008/8/27 15:35

Edited by bennybear on 2008/8/27 16:49:11

Anonym
Du har så fel Bennybear... På alla punkter. Jag orkar inte ens besvara ditt tramsiga nassetänk. Dina inlägg är en orgie i förvirrat svammel och hade jag en skrivare skulle jag skriva ut dina inlägg för att använda som dasspapper.

En sak bara... Varför är du emot utomeuropeiska invandrare? Skickar vi ut invandrarna från våra nordiska grannländer försvinner mer än 50% av brottslighet utförd av invandrare...
Du snackar raser helt enkelt.

Utav de länder jag varit i är finland det land där folk varit otrevligast och drygast.

Men jag har ingenting emot finnar för det. Jag ser alla människor som individer och delar inte in dom i fack som du. Du tänker smått - Jag stort.
Du dömer hunden efter håret. Småsint trångsynt tänkande...

Att du inte joinar eliten och går med i deras hetsjakt på muslimer

See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Du har så fel Bennybear... På alla punkter. Jag orkar inte ens besvara ditt tramsiga nassetänk. Dina inlägg är en orgie i förvirrat svammel och hade jag en skrivare skulle jag skriva ut dina inlägg för att använda som dasspapper.

En sak bara... Varför är du emot utomeuropeiska invandrare? Skickar vi ut invandrarna från våra nordiska grannländer försvinner mer än 50% av brottslighet utförd av invandrare...
Du snackar raser helt enkelt.

Utav de länder jag varit i är finland det land där folk varit otrevligast och drygast.

Men jag har ingenting emot finnar för det. Jag ser alla människor som individer och delar inte in dom i fack som du. Du tänker smått - Jag stort.
Du dömer hunden efter håret. Småsint trångsynt tänkande...

Att du inte joinar eliten och går med i deras hetsjakt på muslimer

Du resonerar PRECIS som Mona Sahlin och det andra Globalistpacket och Folkförrädarna i riksdagen.

OCH du blundar för den enorma Frimurarstyrda Folkförstörelse och förintande av våran kultur och traditioner som med accelererande fart håller på att utrota inte bara den vita, västerländska folket och civilisationen utan även minnet av densamma.

Du är precis som Zink, skyldig till detta förfalla EFTERSOM du försvarar satanistelöitens agenda på denna punkten!

Precis som det finns olika hundraser finns det olika människoraser. Inget konstigt med det.

Skapelsen bygger på olikheter och differensiering.

ANNARS hade ju allt varit en grå-bruns massa.

Och det är ju dit Frimurareliten vill driva oss. De vill att vi skall blandas och bli en rot- och identitetslös massa lättstyrda konsumenter som endast drivs av våra lättretliga fysiska sinnen.

Detta skapar de genom indoktrinerande med den materialistiska marxiistiska och Darwinistiska svammlet och ant-kristna, värdeneutrala farliga idéerna som sprids genom medier och skolan.

Detta i motsats till den moralkonservativa och ortodoxt Kristna och Nationella ståndpunkten:

- Att vi alla har ett ursprung i våran Fornhistoria, i de olika folk som befolkat vårat land, i dess Kultur och religiösa och moraliska traditioner.

Familj, Folk och Fosterland.

Att de håller på att j-vlas i de muslimska länderna beror ju på att deras traditionella kulturer står i vägen för deras One World culture.

Posted on: 2008/8/27 17:56

Anonym
Apropå förvirring Bennybear... http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=820885&rss=554

Det är ju precis det du kämpar för... att allt ska vara en grå massa. Alla ska ha samma etniska ursprung som dig själv och vi äter potatis hela dagarna...

See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Apropå förvirring Bennybear... http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=820885&rss=554

Det är ju precis det du kämpar för... att allt ska vara en grå massa. Alla ska ha samma etniska ursprung som dig själv och vi äter potatis hela dagarna...

Är du dum eller spelar du bara??

OM du blandar folken och kulturena som sker Nu kommer det inte finnas NÅGRA kvar förutom den Judiskt -Frimurereiskt influerade konsumtions och hedonistiska icke-kulturen kvar.

Blandar du alla Färger i Paletten blir det bara brunt kvar.

Skapelsen är bildad för olika arter, raser. Kontrasterna är det unika, genuina.

Om jag åker till t.ex Indien vill jag väl uppleva det GENUINT Indiska, och inte Coca Cola och McDonalds och Hip hop.

Posted on: 2008/8/27 18:23

Anonym
Quote:

Paradoxer skrev:

hehe... bennybear säger inget sådant, om jag får tyda...

Han säger tvärtom.

En hjärtcell kan bara anses ha hamnat rätt om den är i rectum, om man är pk-programmerad. Var sak på sin plats - annars får "de" just vad de är ute efter - att ingen sak får någon plats... det är aliens som vill ha platsen, våra kroppar, som då ska ha tappat sin "integritet".

Anonym
Bennybear försöker bara dölja sin egen främlingsfientlighet bakom någon ädel form av kulturbevarande...

"Bennybear" förresten...? är han avundsjuk på Theodore Roosevelt teddybear och vill vara elitens egen lilla bennybear?

See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Bennybear försöker bara dölja sin egen främlingsfientlighet bakom någon ädel form av kulturbevarande...

"Bennybear" förresten...? är han avundsjuk på Theodore Roosevelt teddybear och vill vara elitens egen lilla bennybear?

Och du verkar inte förstå att ord som "Främlingfientlighet" och "rasist" är skapat av elietens små drängar i det Jude- och marxiststyrda, EXPO, JUST för att PRECIS som i Sovjet svrtmåla och misskreditera för Eliten farliga dissidenter och sanningssägare!

"Reverse spesk" och "newspeak" är effektiva metoder för att åstadkomma detta.

För att citera en annan stor tänkare, Sebben aka Novax:

"Vakna!"

Posted on: 2008/8/27 18:38

Anonym
Quote:

Paradoxer skrev:

fientlig och fientlig...

Andra försvarare av vissa saker kanske döljer saker?

Den som tycker att det finns ett motsatsförhållande i att tala om "individer" och invällande grupper - kanske vill dölja egna "smärtor" av att ha "svikits". Tål man inte att man talar om grupper, utan bara "se till individen" - då tänker jag på "sårad individ".

Vi ska ju "känna" att det är "synd om alla".

De som vill genomföra denna agenda bryr sig inte om individer - och de gör det i skydd av "människors" känslor, såsom medkänsla osv.

De och deras stödjare sviker faktiskt alla individer.

De har lyckats.

See User information
Benny vad jag har hört så e d enligt dej inte bara raser d handlar om....
E inte du en "Solmänniska" precis som hitler...eller hur va d nu igen?

vissa är månfolk o vissa e marsfolk "hehe"... araber, vilken planet tillhör dom?

Posted on: 2008/8/27 20:47
El pueblo armado jamás será aplastado!!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper