vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Brev till Fredrik Reinfeldt om Chemtrails
Fick detta i mailen. Det har skickats till statsministern, tydligen.

Jag finner det föga troligt att herr Reinfeldt engagerar sig, eller vad tror ni...

Men initiativet är lovvärt som alltid.

* * *

Statsminister
Fredrik Reinfeldt

Tack för svar! Får Du och Regeringen inte veta något om vad som pågår i riket??
Mycket egendomligt att Du inte vet om detta med Chemtrails, då ett stort antal människor särskilt i västra Sverige observerat dessa spår över en annars klarblå himmel.

Dessa tjocka spår sprider sig sakta ut över himmelen och bildar egendomliga onaturliga slöjmoln.
Vanliga kondensstrimmor upplöses efter ett tag men inte dessa som är betydligt kraftigare.
Planen som sprider detta går med mycket hög hastighet och de har fyra motorer som inte släpper ut dessa strimmor utan två tjocka strimmor kommer från vingarna mellan motorerna, vilket jag själv sett med kikare.

Planet var vitmålat utan några beteckningar och gick ljudlöst till skillnad från de kommersiella planen som hörs. De kommersiella planen flyger i de flygkorridorer som vi är vana att se dem flyga i dessutom upplöses deras kondenssationsstrimmor i allmänhet efter några minuter. Det är lätt att se skillnaden då dessa plan ofta uppträder samtidigt.
Alla plan i en nations territorium är registrerade på radar och de plan som inte har tillstånd tvingas ned för identifikation, men synbarligen inte dessa? Varför??
Men dessa plan flyger och lägger ut sina ridåer över Sverige i perfekta kilometerstora rutnät?
De måste vara många, för man kan se 3 –4 st samtidigt åt olika håll kryssande varandras spår i perfekta räta vinklar.

Sverige är tydligen utsatt för aggression där någon lägger ut en dimma som enl. många rapporter från hela världen är ytterst skadlig, giftig. Nanopartiklar i höga koncentrationer av framför allt Aluminium Barium, Bor, Kadmium mm. På Internet redovisas förhöjda koncentrationer av alla dessa gifter i luft, mark och vattenprov bla. från Amerika också att människor och djur blir sjuka. (bif. Rapporter).
Men eftersom vi inte säkert vet vem eller i vad syfte och hur farligt detta kan vara måste det undersökas mycket noggrant. Tänker Du och Regeringen skydda befolkningen från något som kanske är ett mycket stort hot mot hela Sveriges befolkning och natur?
Om det är som många befarar kan detta komma att skapa gigantiska sjukvårdskostnader och stort lidande.

Något som indikerar en allvarlig förändring är hur träd och buskar dramatiskt har försämrats det senaste året. Många kanske de flesta träd och buskar här i Höganäs är döende eller döda! Många alltför många är redan nedsågade och överallt står det döda träd spretande mot himmelen. På Kullaberg är flertalet träd brunfärgade dvs. de är på väg att dö. Dessutom har jag observerat att mossan på mitt hustak har rasat av helt av sig själv och det är annars inte möjligt utan giftiga medel och att högtrycksspruta bort mossan.

Allt detta är mycket skrämmande och det är något mycket allvarligt i miljön som får träden att dö!! När jag flyttade till Kullabygden för 11 år sedan var träden och naturen helt frisk och grön. Det är den verkligen inte längre. Träden signalerar att läget är ytterst allvarligt och tager vi inte varning och gör någonting har vi försuttit vår chans. Livet är hotat på många fronter och tål inte mycket mer!

Jag skriver detta för att jag är djupt oroad av vad jag ser hända. Vem utför detta och varför sker detta med sk. Chemtrails och vad är det som släpps ut i vår miljö fullt synligt ovanför våra huvuden dessutom i enorma kryss, stora kors, illavarslande tecken i skyn. Vilken makt visar sin makt?

Den regering som inte skyddar sin befolkning förlorar sin legitimitet.

En mycket oroad medborgare som vill ha konkret svar.

Är det någon idé att som medborgare att engagera sig?

Med Vänlig Hälsning
3 september 2008

XXXXXXX
26332 Höganäs

Statsministern

Komplettering till min skrivelse av den 3 september 2008

Dessa ”andra” plan har flugit varje dag hela juli och nästan varje dag i augusti då de lagt ut denna ”gegga” över himmelen som skymmer solen och gör ljuset på något vis ”ljusfattigt” och de håller fortfarande på.

Med vänlig Hälsning

XXXXXXXX

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Brev till Fredrik Reinfeldt om Chemtrails

See User information
Intressant!

Har denne person eller några av hans bekanta tagit prover och lämnat in de på analys, så man kan få reda på vad dessa "sprejningar" innehåller för partiklar?

Om inte, så vore det nog en bra idé, så de har lite fakta de kan visa för våra "makthavare"

Posted on: 2008/9/9 17:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Mitt inlägg här försvann precis där jag länkade till gastons undersökningar av vad det rör sig om för plan som sprider "chemtrails", varför?

Har brevskrivaren överhuvudtaget ansträngt sig för att identifiera planen, t.ex. via www.flygradar.nu ?

Posted on: 2008/9/9 18:35

See User information
Ditt inlägg är säkert förflyttad till http://vaken.se/modules/newbb/viewforum.php?forum=24

Posted on: 2008/9/10 11:54

See User information
Schysst att någon i a f försöker.
Min gissning är väl att herr Reinfeldts kansli svarar (om dom alls bemödar sej) något vattnigt som inneghåller hänvisningar av någon typ till herr miljökommissionär Dimas och hans arbete angående flygtrafikens miljöproblem.

Jag lägger märke till att diskussionen om "chemtrails" aldrig förnekar sin utformning..?
"Chemazoids" vs debunkers.
(Personligen orkar jag inte längre delta i den debatten.
Ett enda steg närmare sanningen - utöver den som mina egna korpgluggar levererar - har jag inte kommit.)

Molnmakandet är ett direkt angrepp på allas rätt till blå himmel -
som om inte det räckte som diskussionsgrund.

Önskar brevskrivaren/-arna all framgång med att fånga herr Reinfeldts uppmärksamhet.
Här i ert östra grannland råder alltför solid NWO-orkestrerad konsensus.
Herr Vanhanen skulle antagligen säja att det nog rör sej om helt vanliga, naturliga finska moln.

Frid.

Posted on: 2008/9/10 12:02

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper