vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Klistermärken på brevlådan i sann FEMA camp anda

See User information
Vet inte om detta vart uppe innan.

Har ni också sett klistermärken på era lådor i sann FEMA camp anda?

Jag har ett gult runt cirka 2 cm i diamter klistermärke på min låda. Alla som jag sett i vårt område har gul.

Om ni har ett märke vad har ni för färg, och när fick ni ert? Kan detta vara samma som de har i USA?

Posted on: 2010/3/8 21:32
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Klistermärken på brevlådan i sann FEMA camp anda

See User information
Öhh? Fema camp anda? Vad är det? Vad står det på klistermärket?

Posted on: 2010/3/8 21:54
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
har säkert med posten o göra.. antar jag! eller tidningsprenumationer. här får vi post flera gånger om dagen så det är ju olika som delar ut, kanske har med något sånt o göra.
finns ju såna i den storleken där det står tidningsnamn med.. så det är nog för att underlätta för den som bär ut tidningar/brev

eller du!
vadå va har de i usa?

Posted on: 2010/3/8 22:25
"Whether you think you can, or you cant, either way YOU'RE RIGHT!"

Anonym
Med färgkoder på de som ska föras bort alternativt inte föras bort...
Red List - These people are the enemies of the NWO. They are the leaders of patriot groups, outspoken ministers, outspoken talk show hosts, community leaders and even probably NET leaders. These people will be dragged out of their homes at 4:00 am and will be taken to FEMA detention centers and killed. This will take place approx 2 weeks before martial law is enforced.

Blue List - these are also enemies of the NWO but are followers of the Red List folks. These people will be rounded up after martial law is in place and will be taken to the detention centers and 're-educated'. Various mind-control techniques will used on them. Most will not survive this. Mr. Springmeier was not specific on exactly who was on the Blue List, but I would guess that people such as you and I are on that list.

Yellow List - these are citizens who know nothing about the NWO and don't want to know. They are considered to be no threat at all and will be instructed as to how to behave and will most likely do whatever they are told. Unfortunately there are too many of these to be effectively controlled, so many will be killed or starved.

Personligen så tror jag liksom retardgirl att det handlar om prenumerationer.
Detta kan väl liknas med nazisternas kristallnatt och de som hjälper neonazisterna idag, dvs IBM, är betydligt mer avancerade, så röda, blå och gula prickar på brevlådorna behövs knappast...

fearmongering

See User information
minns faktiskt få gula klistermärken på brevlådor o dörrar sen jag gick o sålde GT/expressen då jag var liten flicka.
fråga brevbäraren!

låter obehagligt om det är så, men om folk räknat ut detta så är det ju ett smart sätt o få veta när det är dags att ta o dra därifrån.

Posted on: 2010/3/8 22:36
"Whether you think you can, or you cant, either way YOU'RE RIGHT!"

See User information
Ni är ute på farligt vatten. Psykisk hälsa står på spel när man går in på sådana här saker. Det är som med spökhistorier man berättar för att skrämma upp sig själv.

Viktigt att ni är så objektiva det går att vara och ha konkreta bevis. Längesedan jag kollade upp FEMA men bevisen var inte starka.

Posted on: 2010/3/9 12:50

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper