vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Behöver fler vakna vänner! :)

See User information
Hej

Jag är en snubbe på 27 som bor i Lund.
Ni vet kanske hur det känns. att inte kunna diskutera det man vill för att de flesta inte vill höra. därför kan man känna sig rätt ensam ibland. så om ni känner likadant tycker jag vi kan ta kontakt och skapa nya relationer! :)

Frid

Posted on: 2012/8/5 15:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Behöver fler vakna vänner! :)
Så länge du inte vill skeda är jag på.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Tjoffsson skrev:
Så länge du inte vill skeda är jag på.

Låt mig "gissa", detta "skedande" utgår från En åskådare, den som står kvar (Även om allt försvinner?)

Var av eftertanke, inom... <3!

Posted on: 2012/8/5 15:40

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

Anonym
Resized Image

See User information

Frid! <3!

Posted on: 2012/8/5 16:19

FRI

Bättring för alla!

See User information
Jag tar gärna en kaffe när jag är i Sverige nästa gång !

Posted on: 2012/8/6 5:23

See User information
tomchi: Jag föreslår att du åker till Malmöfestivalen 18:e augusti kl 15:00 och träffar likasinnade! Vaken håller en manifestation på Gustaf Adolfs Torg och delar ut information. Därefter ska det umgås och dricka en och annan förfriskande dryck! :)

Posted on: 2012/8/6 14:44

See User information
Jo visst kännr jag igen känslan, frihet är det enda jag tänker på så hur ska man kunna prata med människor som tror dom är fria för dom får välja arbete och bostad själv.. :(

Men jag skulle dock viljat diskuterat gratis energi från gravitationskraft och då skulle väl minst hälften av er tycka att jag är jobbig tillslut haha. Gratis energi ger ansvar och frihet på nått sätt om ni tänker er att ni skulle kunna få eller bygga en låda idag som producerar kontinerlig stabilt 220 volt gratis. Skulle man vara tyst eller skulle man dela med sig av vad lådan innehåller?

Så frågan är väl egentligen hur många är på riktigt redo att bli urkopplade ur matrix som Morpheus sa, många är så hopplöst beroende av systemet så dom fightar för att skydda det..

För energifrihet skulle väl vara att bli urkopplad eftersom man behöver inte tigga eller be till nån för att kunna odla mat och ha värme och lampor. Rörelse energi.

MV H

Posted on: 2012/8/8 7:53
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Quote:
Men jag skulle dock viljat diskuterat gratis energi från gravitationskraft och då skulle väl minst hälften av er tycka att jag är jobbig tillslut haha. Gratis energi ger ansvar och frihet på nått sätt om ni tänker er att ni skulle kunna få eller bygga en låda idag som producerar kontinerlig stabilt 220 volt gratis. Skulle man vara tyst eller skulle man dela med sig av vad lådan innehåller?

Om du är intresserad av fri energi så finns det många trådar om det här på forumet. Här är en tråd som jag startade för över ett år sedan.

Tråden om (zero point energy)
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... at&order=ASC&type=&mode=0

Om du har lösningen på hur man skaffar fri energi så är nog dom flesta här villig att lyssna. Sanningen är dock att det inte är så enkelt att hitta en "fri energi" maskin som värkligen funkar. Det bästa sättet att värkligen veta är att bygga en själv. Vilket kan bli väldigt kostsamt med tanke på hur mycket "scam" det finns på nätet.

två siter som jag tycker är intressant att följa är.
PESN - Pure Energy Systems News
http://pesn.com/

Ett väldigt bra forum
http://www.overunity.com

Posted on: 2012/8/8 13:18

See User information
Jag trodde också många skulle vilja lyssna men det är inte så lätt antar jag. Jag sitter själv och funderar va man nu gör med oändligt med energi, jag vill att alla ska veta men ingen lyssnar ens utan man tror helldre att jag är en bluf..

Jag tänker på det där Hitler sa att ju större lögner är ju lättare tror folkmassorna på den..

Kanske är lite så men tvärt om, att om en vanlig människa vill berätta nått stort så kan ingen tro på det..

Jag hade också den tron att det var svårt att hitta lösning på grais energi , men liite visste väl jag då hur enkelt det egentligen är.

Nu efteråt så känns det ganska självklart att det är enkelt för dom som säger det är svårt är nog dom som redan tjänar pengar på att sälja energi. Det är trots allt den rikaste industrin på planeten.

Jag ska posta länken åt er så det inte blir fömycke offtopic..

MVH

Posted on: 2012/8/8 22:15
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information

Posted on: 2012/8/8 22:16

See User information
Samma här. Första dagen på forumet för mig idag. Ser fram emot att få utlopp för mina tankar här.

Posted on: 2012/11/5 16:47

See User information
Välkommen tomchi och Youk..

Posted on: 2012/11/5 21:30
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Bara då ni tänker på energi-generatorer... Tips - En form, avger en annan... Och kanske mer...

Tex... Ström, avger ett magnetfält... och riktning...

Kan detta återskapas i motsatt riktning och av ett redan existerande "fenomen", lets say, earth grid?

Själv (för topicen) är jag långt upp inom AB Sveriges högland på min resa (Sett från en Sörlänning)...

Posted on: 2012/11/5 21:58

FRI

Bättring för alla!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper