vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

flashback.se - 9/11 tråden

See User information
Ni är gärna välkommna till 9/11 tråden på Flashbacks forum.

http://www.flashback.info/showthread.php?t=270374

Det är nog den största 9/11 tråden jag sett, och mest intressanta.

Tråden är mkt aktiv [10 000 inlägg, 900 sidor].

Trådskaparen var redan i första inlägget inne på rätt spår..

[911] 11 September 2001 - WTC / Pentagon tråden

World Trade Centret har kolapsat, Det är det ända man kan se på TV nu mera. Judens fäste har rasat.

Vem kommer att få skulden, Kommer USA ge sig in i kriget mot Araberna? Hur kommer det sluta? Vem får skulden, Araberna?

World Trade Center är/var ett känt fäste för många etablerade Judar.

2001-09-11, 17:20

Vi behöver i tråden fler som tror på Inside Job ..KOM IGEN!

Välkommna !

Posted on: 2007/1/11 13:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: flashback.se - 9/11 tråden
ska bara läsa igenom den så jag vet vad som sagts

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Undrar om Tao är där... jag saknar hans dagliga dos av länkar till http://iamthewitness.com/ på vaken.se

Posted on: 2007/1/11 13:31
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Nice killar! Kom igen mer folk!!! Så vi sätter dom troende på plats!

Posted on: 2007/1/11 14:06

See User information
Kanske allt redan är sagt i tråden på flashback. De som vet bäst, och lätt har info att putta in kan ju göra det - men det tar som aldrig slut... jag tycker att några ska sammanställa det vettigaste i ett dokument, som jag sa i något inlägg... att det innehåller "fakta". Man behöver inte hålla på att orda så mycket på massa forum, ha femtioelva sajter - det är så himla mycket tid, dubbelarbete mm till ingen nötta. Vakenmedlemmar skulle kunna ta ansvar för att vaken ha en menu med några viktiga ämnen: 9/11, JKF-assassination, moonhoax osv. De ämnena i sig leder tiil andra ämnen automatiskt: NWO, UFO coverup, hur secret gov kom till vad det är >> Illluminati >>> vår sanna historia >> ancient culture osv- men att man hade några ämnen som verkligen hade välskriven info, då blir det lucköppnare för människor.

Sedan kan man bara länka till tex 9-11-länken på vaken på flaschback, när de "evighetstjafsar" där. Det kommer också nytt folk in där - och det blir bara att ta tid för att göra något vettigt av tillvaron att hålla på med inlägg överallt.

Jag tycker det är på både gott och ont att det finns massa sajter som skriver om samma saker...

Posted on: 2007/1/11 16:30

Edited by novax on 2007/1/11 16:54:10
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
novax jag håller med fullständigt,jag läste igenom visa sidor ang 911 ,jag hittar bla fråger som om WTC någonsin har existerat ?sånt skit att jobba i mot , typ agenter som vill vilse leda å ,små barn som aldrig har haft en militär bakrund eller har formler på hur man spränger,armerad betong, vatten , jord,osv,vet inte ens hur många explosiva grupper som finns,(kemiska;atom) ..men att länka samman vaken med typ losse ch..furom +fl bk . osv hade varit bra ju fler vi e starkare är vi (sen att vi har olika åsikter ang bevis )är bra men jag menar vad som behövs är OPINION alla är inte vargar ,vissa är sovande lamm tyvärr. Jag har delat ut LC tx dom säger till mig att det är fejk rakt ut utan att forskat själva.Men.Jan G.. öppnar inte sig innan han kollat upp ämnet (han avslöjade bla Ib affären säpo osv det vi behöver i 911 är sådana män som står upp för sin sak.. maggot är en sådan (med tanke på FREDDANS ålaktiga ) sätt ps. många ämne i samma fråga men du vet nog vad jag vill säga.. koppla i hop oss. (kolla danskarna. fransmen... fattar du /ni inte vad jag vill säga ring mig mvh sale skick privat mess

Posted on: 2007/1/11 17:23

Anonym
Tack Sale !

Ja mer typer som maggot behövs på detta forum

See User information
Orka hålla på tjafsa med de trångsynta "official story" fåren där haha!

Posted on: 2007/1/11 21:07

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

Anonym
Quote:

seraphim wrote:

Ja, orka bli ollad med fakta och få sina lögner avslöjade hela tiden.

See User information
Quote:

zpz wrote:
Quote:

seraphim wrote:

ditt nyårslöfte var ju att sluta ljuga

Posted on: 2007/1/11 21:39

Anonym
Quote:

Ferrari wrote:
ditt nyårslöfte var ju att sluta ljuga

Har du slutat misshandla din fru?

See User information
Quote:

Du lilla vännen, om det är nån som far med lögner och skitsnack så är det du. :) Men du tillhör ju fåren, så det är ju inte konstigt att du fortfarande tror på den officiella historien.

Posted on: 2007/1/11 21:57

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information
ligger nåt i första inlägget........................

Posted on: 2007/1/11 22:01

See User information
Zpz, är du en kult medlem eller? Tror du tex. på att de hittade massförstörelsevapen i den senaste invasionen av Iraq bara för att O'Reilly säger det? (Och borse ifrån att Bush själv sa att de inte fanns några)

Posted on: 2007/1/11 22:25

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper