Vakencorner
|
flashback.se - 9/11 tråden
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ni är gärna välkommna till 9/11 tråden på Flashbacks forum.
http://www.flashback.info/showthread.php?t=270374 Det är nog den största 9/11 tråden jag sett, och mest intressanta. Tråden är mkt aktiv [10 000 inlägg, 900 sidor]. Trådskaparen var redan i första inlägget inne på rätt spår.. [911] 11 September 2001 - WTC / Pentagon tråden World Trade Centret har kolapsat, Det är det ända man kan se på TV nu mera. Judens fäste har rasat. Vem kommer att få skulden, Kommer USA ge sig in i kriget mot Araberna? Hur kommer det sluta? Vem får skulden, Araberna? World Trade Center är/var ett känt fäste för många etablerade Judar. 2001-09-11, 17:20 Vi behöver i tråden fler som tror på Inside Job ..KOM IGEN! Välkommna !
Posted on: 2007/1/11 13:22
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: flashback.se - 9/11 tråden
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ska bara läsa igenom den så jag vet vad som sagts
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Undrar om Tao är där... jag saknar hans dagliga dos av länkar till http://iamthewitness.com/ på vaken.se
![]()
Posted on: 2007/1/11 13:31
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Nice killar! Kom igen mer folk!!! Så vi sätter dom troende på plats!
Posted on: 2007/1/11 14:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
novax jag håller med fullständigt,jag läste igenom visa sidor ang 911 ,jag hittar bla fråger som om WTC någonsin har existerat ?sånt skit att jobba i mot , typ agenter som vill vilse leda å ,små barn som aldrig har haft en militär bakrund eller har formler på hur man spränger,armerad betong, vatten , jord,osv,vet inte ens hur många explosiva grupper som finns,(kemiska;atom) ..men att länka samman vaken med typ losse ch..furom +fl bk . osv hade varit bra ju fler vi e starkare är vi (sen att vi har olika åsikter ang bevis )är bra men jag menar vad som behövs är OPINION alla är inte vargar ,vissa är sovande lamm tyvärr. Jag har delat ut LC tx dom säger till mig att det är fejk rakt ut utan att forskat själva.Men.Jan G.. öppnar inte sig innan han kollat upp ämnet (han avslöjade bla Ib affären säpo osv det vi behöver i 911 är sådana män som står upp för sin sak.. maggot är en sådan (med tanke på FREDDANS ålaktiga ) sätt ps. många ämne i samma fråga men du vet nog vad jag vill säga.. koppla i hop oss. (kolla danskarna. fransmen... fattar du /ni inte vad jag vill säga ring mig mvh sale skick privat mess
Posted on: 2007/1/11 17:23
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tack Sale !
Ja mer typer som maggot behövs på detta forum ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Orka hålla på tjafsa med de trångsynta "official story" fåren där haha!
![]()
Posted on: 2007/1/11 21:07
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja, orka bli ollad med fakta och få sina lögner avslöjade hela tiden. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/1/11 21:39
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har du slutat misshandla din fru? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja, orka bli ollad med fakta och få sina lögner avslöjade hela tiden. Du lilla vännen, om det är nån som far med lögner och skitsnack så är det du. :) Men du tillhör ju fåren, så det är ju inte konstigt att du fortfarande tror på den officiella historien. ![]()
Posted on: 2007/1/11 21:57
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
ligger nåt i första inlägget........................
![]()
Posted on: 2007/1/11 22:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Zpz, är du en kult medlem eller? Tror du tex. på att de hittade massförstörelsevapen i den senaste invasionen av Iraq bara för att O'Reilly säger det? (Och borse ifrån att Bush själv sa att de inte fanns några)
Posted on: 2007/1/11 22:25
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login