vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Zunk/Mohammed bajs

See User information
Zunk, du får hoppas att nya NWO lyckas och om de inte gör det eftersom folk inte tror på "liberalism" så får du stå brevid dem och om det händer så blir du arkebuserad med Rothshild/Bush/9/11 som du är med skyldig till.

Så hitta på så mycket PsyOps shit du kan och sen kommer jag vänta på dig. (Jag tänker tömma ett helt mag på dig)

Ta din cykel med dig, eftersom du ska begravas med skiten.

(och det ska ske i enlighet med lag för att i en demokrati så kan man ändra lagar i den lagstiftande församligen) [Buuuuhahhahah]

Posted on: 2007/4/6 1:07

Edited by Sleeplijn on 2007/4/6 2:05:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Zunk/Mohammed bajs

See User information
Och allt detta skulle ske enligt lagenlig ordning. (I en demofars så får ju majoriteten bestämma lagarna, så vida Bilderberger inte gillar det, jag tycker det är dags att tala om Bilderberger!)

Posted on: 2007/4/6 1:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Zunk behöver inte oroa sig så vida inte att man ändrar lagarna i demokratisk ordning, vilket man torde göra eller så kan man sova med Muhammed. Äkta muslimsk gaysex kan kanske göra ont i arslet och varför inte stödja Bush när han tänker kärnvapenbomba Iran imorgon. Skulle ha han göra det så flyttar de alla till Sverige och zunk skulle hitta på ursäkter, som vanligt och när de gör det så är det bra och leva i ett allt anant än ett uppenbart fängelese. Det är väl trevligt att vara del-ansvarig för Iraq med 600,000 dödsoffer och snart Iran, om det finns en gud, må högsta ledningen bränna upp dig för gott. Patak!

Posted on: 2007/4/6 1:54

Edited by Sleeplijn on 2007/4/6 2:18:06
Edited by Sleeplijn on 2007/4/6 2:35:29

See User information
varför? Jag håller inte med Zinkan eller några av de andra skeptikerna men detta är bara onödigt...

Posted on: 2007/4/6 2:29
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Onödigt? De satt och ctrl+c en dag efter 9/11 för att vi skulle tro att det var Tim Osman (bin Laden) lyckades att slippa vara shit. Crap fångar och crap federation och crap-fuck off.

Posted on: 2007/4/6 2:38

See User information
Men att sitta och säga "Jag tänker tömma ett helt mag på dig" är bara onödigt och hjälper absolut inget.

Posted on: 2007/4/6 3:07
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Det kan mycket väl komma en dag när det bara är automatvapen och rpgs som står mellan oss och NWO.
"Skrämmande" tanke men det är inte omöjligt.

Posted on: 2007/4/6 8:52
Att se är inte att förstå

See User information
Härligt engagemang... void är stolt över dig Sleepy.

Mycket modigt att sitta under en anonym signatur och skicka ut mordhot hit och dit.

Posted on: 2007/4/6 11:03

See User information
Krig är inte mord och har aldrig varit det.
Krig är värre.

Posted on: 2007/4/6 11:34
Att se är inte att förstå

See User information
Håller med muglert angående dina kommentarer Sleeplijn. Det leder ingen vart att vräka ur sig hot om våld mot någon annan. Det löser inga "problem" att tysta någon. Jag har inte samma uppfattning som 9-11truth-skeptikerna men dom har all rätt att uttrycka sig. Du ser väl vad som händer i media över att dom vill tysta Rosie O´Donnell för att hon står på 9-11 Truth sida. Är det rätt av Faux-O´Reilly med flera att inleda häxjakten mot henne tycker du?

Posted on: 2007/4/6 12:32
- -

See User information
Man undrar om vaken (micro) kan lagen om elektroniska anslagstavlor och är beredd att stå för det som sleepy vräker ur sig.
http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19980112.HTM

Man kan verkligen undra varför sleepy/fuckoff inte är bannad. Hade jag använt samma språk hade jag varit bannad många gånger om vid det här laget.

Posted on: 2007/4/6 12:42

See User information
Först när vi vinner informationskriget och en ny utredning har grävt upp den skit som gömts av eliten bakom krig, terror och lögner - först då kan vi börja tala om att utmäta straff. Ignoranta människor i vår närhet har låg prioritet jämfört med bankeliten som i hundratals år låtit folk lida och dö för deras helvetesagenda.

Dödshot i våra utspridda och decentralicerade forum slår bara mot oss själva. Jag har själv fått lägga band på mina äkta känslor och fokusera på endast ett fåtal detaljer. Tro mig när jag säger att medlöpare och försvarare av den terrorregim som utövas av eliten noteras flitigt och utförligt. Utgången är fortfarande oviss och vi har knappt ens kommit igång i vårt eget land. Jag ger mig själv en hälsosam dos av 9/11-angreppen och påminner mig om vad jag egentligen kämpar för.

En kommentar då och då i diskussionerna mellan oss och skeptikerna ger förnyad energi och tro på det vi gör, men låt det inte gå över till rent hat och detaljerade dödshot. Jag är en individualist och förespråkar även grundlagen som kontrollorgan för vår nation, och ni ser ju vad som hänt med den amerikanska. Våra lagar förbjuder tydligt all form av olaga hot och vi måste visa att vi är de rättförtjänta arvtagarna till världen.

Vinner vi kan en omskolning av de ignoranta och naiva vara en tänkbar fortsättning i vår nya världsordning. För det ska ni vara på det klara med - en ny världsordning är i antågande så bli inte för fästa vid er nuvarande verklighet. Det är när denna ordning står för dörren som allt står klart för varenda människa och vi gör vårt val av framtid. Det finns ingen väg tillbaka. Frågan är bara vems världsordning som kommer att råda och vilka som har varit beredda att stå upp för den.

Dras nu inte med i för många, långa och djupa diskussioner om vilken färg smält aluminum har i förhållande till stål utan se vad som verkligen är på gång. Låt denna syn påminna er om att ni förhoppningsvis kämpar för att hindra Rockefellers dröm att bli verklighet. I USA som nu är den sanna frihetens sista bastion kämpar folk från alla samhällsskikt sida vid sida mot en gemensam fiende. Hur länge ska vi i Europa sitta och se på innan vi bryter ner propagandamaskinen, visar vilka vi är och drar resten av kontinenten med oss för att stödja våra amerikanska bröder och systrar ?

Jag är trött på ignorans och försöker inte längre att övertyga inbitna skeptiker som gett sig tusan på att allt står rätt till i världen. Deras argument kan mycket väl rätta mig på vissa punkter jag missförstått, men inget argument från dessa människor kan få mig tillbaka in i elitens tankekontroll och jag varnar den som försöker ta min tanke- och handlingsfrihet ifrån mig. Det krypet ska inte längre skyddas av någon lag och jag kommer att handla i enlighet med detta faktum.

Upprigtigt sagt vet jag inte vad som driver dessa skeptiker men slåss de inte för förverkligandet av tankefrihet, skuldfrihet och en regim i vår tjänst så kan de bara stå för motsatsen. Det skulle vara bra för Zink och andra att klargöra sin ställning, drivkraft och mål i världen så kanske det minskar den spända stämning som nu tycks råda. Jag har sagt vem jag är och vad jag vill uppnå. Nu är det dags för skeptikerna att lägga korten på bordet: vem är ni ?

Kom ihåg kampen - ny oberoende utredning av 9/11 samt ett omedelbart nedbrytande av tankekontrollen i vårt land.

P.S införlivade en ny medlem i rörelsen. Lite dokument om Irak och WTC-7 gjorde sin del i det hela. Hoppas det går bra för er andra också.

Posted on: 2007/4/6 13:22

See User information
Quote:
Jag har inte samma uppfattning som 9-11truth-skeptikerna men dom har all rätt att uttrycka sig

Självklart.

Quote:
Du ser väl vad som händer i media över att dom vill tysta Rosie O´Donnell för att hon står på 9-11 Truth sida. Är det rätt av Faux-O´Reilly med flera att inleda häxjakten mot henne tycker du?

Om vi försöker tysta ner de som inte håller med oss är vi inte ett dugg bättre än idioterna på Fox News som mordhotar Rosie osv, så skärp dig sleeplijn.

Posted on: 2007/4/6 13:24

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information
Sleeplijn <-- Jag ska diskutera detta med admins, det är inte första gången som du skriver meningar med dessa innebörder.. Jag har flertalet gånger sagt åt dig att lugna ner dig samt att jag har förståelse för din frustration ( frustration har nog många sanningssökare på detta forum, så även jag ) men det verkar inte som om du förstår vad jag menar med detta..

Om du inte lugnar ner dig extremt mkt med dina felvalda ord/meningar så får vi hjälpa dig med detta..

Hoppas du inser innebörden av dina uttalanden mot en liten klick av våra forumsdeltagare och att du lugnar ner dig..

Posted on: 2007/4/6 14:19
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper