vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Zink, jag vill ha namn och adress
På de som vred på gas kranen koncentrationslägren. Om du inte kan redovisa det så måste ju Herman Göring ha rätt i tyskarnas officiella version 1945.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Zink, jag vill ha namn och adress
Quote:

Tomten wrote:
På de som vred på gas kranen koncentrationslägren. Om du inte kan redovisa det så måste ju Herman Göring ha rätt i tyskarnas officiella version 1945.

Ingen av de som vred på gaskranarna i koncentrationslägren lever idag så någon annan adress än kyrkogården går inte att ange.

Men återigen. Detta försök visar att de alternativa teorierna INTE står för sig själva. Du måste alltså komma en motfråga och då kan de alternativa INTE innehålla ”sanningen” för hade de ”sanningen” så skulle ingen fråga från oss kritiker kännas besvärlig men det gör det.

Här har du ett till hål i de alternativa teorierna.

Vad hände med Flight 77?

Detta är om de alternativa teorierna är ”sanningen” inget som är konstigt eller svårt att svara på.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Är du en holohoax förnekare och knäppskalle?

See User information
Quote:

zink wrote:

Ingen av de som vred på gaskranarna i koncentrationslägren lever idag så någon annan adress än kyrkogården går inte att ange.

Har du några ovedersägeliga BEVIS på att de är döda, zink?

HUR kan du VETA det?

VILKA var de. VAD hette/heter de?

Posted on: 2007/5/4 16:24

Anonym
Har deras namn och adress publicerats i Illustrerad Vetenskap, är det så, ja eller nej knäppskalle.

See User information
Quote:
Här har du ett till hål i de alternativa teorierna

Letar du efter hål så är det bara att vända uppmärksamheten mot den officiella teorin. Och eftersom du inte kan producera namnen på dom som utförde det specifika arbetet med att fixa gaskamrarna och sånt så betyder det att du måste tro att inga människor gasades ihjäl överhuvudtaget.

Sök hjälp.

Posted on: 2007/5/4 20:19

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

Anonym
Det packet som äger triljarder anställer billiga horor som Zink för att föra ett information psykologiskt krig emot oss, han kallar oss för knäppskallar; varför skulle vi inte kalla honom och hans skötare för svin?

Anonym
Var och en av er kan själv kolla vad som hände med dem som skötte om koncentrationslägren under andra världskriget och då upptäcka att flertalet av dem dog 1945 och endast några levde vidare men de har i dag avlidit.

Om ni hittar någon vid liv så lovar jag att försöka få fram den personens adress.

Anonym
Som vi kan se så är zink en holohoax förnekare enligt sin egen standard.

Anonym
Quote:

seraphim wrote:
Quote:
Här har du ett till hål i de alternativa teorierna

Letar du efter hål så är det bara att vända uppmärksamheten mot den officiella teorin. Och eftersom du inte kan producera namnen på dom som utförde det specifika arbetet med att fixa gaskamrarna och sånt så betyder det att du måste tro att inga människor gasades ihjäl överhuvudtaget.

Sök hjälp.

Ta och titta på denna bild och säg vilka det är som finns på den.

http://commons.wikimedia.org/wiki/Ima ... n_coalyard_1945-04-29.jpg

Och här är det flera namn på den som skötte om Auschwitz
Ta och kolla hur många av SS folket som nämns i listan som är vid liv idag:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Auschwitz

Det är TVÅ saker du ska reagera på så hoppa inte över något.

Efter detta kan du fråga dig. Hur många anser du som borde ha hjälpt Bush & Co att utföra 911 är vid liv idag?

Anonym
Zink, det finns luckor i din teori, du måste förklara alla detaljer annars är du en förintelseförnekare, enligt egen standard.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper