Vakencorner
|
NIST & FEMA WTC Report Flaws Exposed by Kevin Ryan
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://video.google.co.uk/videoplay?d ... 608574246153&q=kevin+ryan
New Standard of Deception ~ NIST & FEMA WTC Report Flaws Exposed by Kevin Ryan Detta tyckte jag var intressant, samma snubbar som skickades till OKC Murrah byggnaden för att undersöka vad som hände, skickades till ground zero för att undersöka vad som hänt: ASCE Team: Gene Corley, Charles Thornton, Paul Miaker, Mete Sozen OKC Murrah Building: Gene Corley, Charles Thornton, Paul Miaker, Mete Sozen ASCE says there are 1,5 million US engineers, why so few when it comes to terrorism?
Posted on: 2007/3/29 16:42
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: NIST & FEMA WTC Report Flaws Exposed by Kevin Ryan
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Redan i början av videon. Om de med alternativa teorierna vill vara de som håller sig till sanningen ska man sluta använda Madrid branden som exempel då den inte hade stål som bärande konstruktion utan betong. Tar denna som jag antar du anser vara mer trovärdig sida som informerar om betongen. http://www.whatreallyhappened.com/spain_fire_2005.html |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Även i BBC tråden tar man upp Windsorbranden, vilket säger en del om dessa CTar då det i praktiken bevisar att deras teorier är fel.
Posted on: 2007/4/1 18:19
|
|||
|
All it took to measure the circumference of earth was a man with a stick and a brain
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej det är BBC-tråden som gör det.
Posted on: 2007/4/1 18:22
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Du får nog vidareutveckla ditt påstående om någon ska förstå vad du vill säga.
Posted on: 2007/4/1 18:36
|
|||
|
All it took to measure the circumference of earth was a man with a stick and a brain
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ok. Om det då var BBC tråden som tog upp det, så borde det som tagits upp vara Windsor branden. Är du med... ![]()
Posted on: 2007/4/1 18:39
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Klart madrid är ett bra exempel om du nu tror att att den inte hadde stål som bärande kunstruktion. Om den bara hadde bettong så skulle den ju rasat och inte hållt ut så länge som den gjorde. Betongen hadde spruckit sönder eller har jag fel? Klart det skulle väckt mer fråger kring madrid byggnaden om den enbart var bygd av bärande betong. Min fråga blir hur armerar man betong pelare ? stål kanske? Läste runt på länken du skickade och hittade detta om madrid bygnaden. The fact that an extremely severe fire did not cause the Spanish steel and concrete tower to collapse raises serious questions about the events of 9/11 and how they have been explained. Why did the Windsor Building remain standing when similar towers in New York City collapsed completely after being affected by much less intense fires burning for considerably shorter periods of time? Säger dom steel and concret eller har jag läst fel ? Här är en annan länk från sidan du skicka till detta. http://www.whatreallyhappened.com/spain_fire_9-11.html Jag tror du bara läste detta och det är på länken du la up längst ner. Madrid's eighth tallest building was reduced to a blackened concrete skeleton at the weekend when a fire that lit up the night sky like a huge torch devoured the 106-metre-high building from the top down. Och enligt vad jag vett, om det skulle bara varit byggt av betong så skulle den vara bärande betong skulle den armeras ganska kraftigt. Respect
Posted on: 2007/4/1 18:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
De övre våningarna vars bärande struktur var av stål (som WTC) kollapsade, medan resten av byggnaden som var armerad betong står kvar efter branden.
Posted on: 2007/4/1 19:07
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login