Vakencorner
|
911 The Explosive Reality - HELA filmen nu på Video Google
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Se den HÄR
Posted on: 2007/6/8 8:44
|
|||
|
||||
|
Re: 911 The Explosive Reality - HELA filmen nu på Video Google
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är just reportagen från samma dag som är mycket intressanta. Det är tydligt att propagandamaskinen inte hade hunnit igång precis efter angreppen men efterhand styrdes ämnet alltmer in på Bin Laden och Al-Qaeda. Ta bara vittnet som fördes bort inför kamerorna. Han kunde berätta om en explosion precis utanför byggnaden och skåpbilar var involverade på flera ställen den dagen.
Den som förkastar sådant här köper blint den officiella konspirationsteorin och gör allt för att passa in informationen i det hålet. Men hur passar man in Mossadagenterna som firade till åsynen av WTC-tornen och hur passar man in den skåpbil som stoppades, innehållandes sprängämnen, pengar och samma typ av kniv som kaparnas sades ha använt ? Jag ser mer stor glädje hur arkiven nu gås igenom - "det som göms i snö..." som man säger.
Posted on: 2007/6/8 14:02
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Då jag har sett vilket jag tidigare har skrivit om flera av de videor som togs under 911 i TV kvalité så visar de att varken vid starten av WTC 2 eller WTC 1 rasen fanns det explosionsljud utan metal mot metall ljud. Att då se personer beskriva dem som explosioner gör att jag inte kan tolka dem som kommande från sprängämnen utan från en ren kollaps där metall mot metall ljudet får det att låta som explosioner i vissa riktningar. Att några av brandmännen också beskrev detta metall mot metall ljud (som ett urspårat tåg) så fanns verkligen detta ljud 911. Hade ljuden kommit från explosioner av sprängämnen hade varken videorna eller brandmännen kunnat uppfatta detta metall mot metall ljud utan sprängämnena hade hörts istället. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Uaaaaahhhaaaa... Hmm, gäsp!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Man måste i alla fall berömma zink för hans reamarkabla förmåga att kunna hypnotisera sig själv med sagor som exakt passar in i MS-medias bild av vad som hände 911.
Bra jobbat, zunken!!
Posted on: 2007/6/8 14:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men ändå, Zink. Bara för skojs skull. Hur går fyrkanten igenom det stjärnformade hålet ?
Quote:
Posted on: 2007/6/8 16:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hade ljuden kommit från explosioner av sprängämnen hade varken videorna eller brandmännen kunnat uppfatta detta metall mot metall ljud utan sprängämnena hade hörts istället Var det metall mot metall ljud som orsakade vad som enligt vittnen lät och kändes som explosioner under marken innan kollapsen började?
Posted on: 2007/6/8 18:07
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Metall emot psy-ops spån snarare.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
En ren propagandafilm som hoppar över allt som emot sprängteorin Då kan vi alltså kalla 911 kommissionens rapport för ren propaganda eftersom vittnesmål som talade för att sprängmedel användes ströks ur rapporten, samma med allt som NIST har skrivit osv, de har hoppat över allt som talar för att sprängmedel användes. ![]()
Posted on: 2007/6/8 18:10
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Syftet med det här forumet är att ni ska lyssna på en massa skit och att inte informera, och om man måste så är endast hjärndöda kommunister ett tillåten målgrupp. I synnerhet Co2-trogna och endast i löst formulerade meningar och absolut inte påpeka att central bankerna är privatägda.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ha! True that! They are few aND far between Ha I say again... thanks for film link....oooh nice weather outside time for a dip in the sea
Posted on: 2007/6/8 18:16
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Problemet är att ingen är så korkad som Zink, så gissa vad han sysslar med och desinformation är helt ok men inte "nationalism", dra era egna slutsatser. Vad hände med Void, blev han bort flygen till Gitmo efter som han inte trodde på skiten?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ser fram emot att se David Drey och Stephen Newman vid
skranket. Lock ém up for good! ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Zinken säger att ni inte behöver se den, det är ungefär som att sätta Parental Warning på skivor. Bra zinken!
Posted on: 2007/6/10 19:45
|
|||
|
Detach
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Apropå 9/11 så gick jag förbi tv:n när de sände Zero Hour - den officiella konspirationsteorin..blä, fick nästan huvudvärk innan jag lyckades förmå mig att stänga av burken. Måste vara mer försiktig med att låta min tv stå på sådär. Usch, när jag tänker på alla därute som kanske såg denna och tänkte.."oo, vilken tur att vår regering vill skydda oss från dessa faror"
Tillbaka till tråden. Zink, tittade du egentligen på filmen som blev länkad till eller hur var det nu ? Har du någon kommentar till de personer som kastades runt som en vante av explosionerna ? Har du någon kommentar om skåpbilen (-bilarna ?) som stoppades ? Har du någon kommentar om mossadagenterna ?
Posted on: 2007/6/10 20:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Apropå 9/11 så gick jag förbi tv:n när de sände Zero Hour - den officiella konspirationsteorin.. Kollade på den med morsan idag, hon tyckte ungefär "men hallå, så de kunde kapa fyra plan med tapetknivar? Inte en chans, fatta vilken avancerad operation. Men om det nu var kaparna som låg bakom det hela så hade hjälp inifrån, utan tvekan. Och tornen måste ha sprängts" osv. Jag har en cool morsa haha! ![]()
Posted on: 2007/6/10 21:56
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Till er alla.
Om kollapsscenerna i en video med TV-kvalité från WTC 1 och 2 visar att det lät som ett tåg, alltså metall mot metall så har vi ett dokment som visar det. Om brandmän hörde vad en video från WTC bekräftar att de lät som ett tåg så säger två olika källor samma sak. Tänk på det omvända att i videon i TV-kvalité hade de låtit som explosioner och brandmän hade sagt att de lät som ett tåg. Ni måste för att detta metall mot metall och tågliknande ljud ska försvinna på ett trovärdig sätt förklara varför två olika källor har fel. Vi tar nu och utreder endast denna fråga så jag svarar inte på en massa motfrågor innan vi kommit till någon slutpunkt i vilket ljud som fanns när WTC 1 och 2 kollapsade för det motsäger sprängteorin och videon som finns i första inlägget. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du sa du tror på oss , sa du häromdagen, vi har rätt med andra ord. Du vet vi har rätt punky sluta nu .
Posted on: 2007/6/11 7:26
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Naturligtvis är detta inget nytt. Det som har hänt kan aldrig bli något nytt. Då du inte hade några anmärkningar emot videon eller brandmännen så var det alltså inga explosionsljud när WTC 1 och 2 rasade enligt dig? |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login