vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

DNA och Vaccin, vatten och experiment i sjukhus

See User information
Befinner mig i Buenos Aires, ser en massa negativa saker och vackra saker med for den delen, har sett reklam pa TV har dar folk uppmanas att testa sitt DNA, forstod inte riktigt spanskan, tror att det var i nagot vetenskapligt syfte. Har tidigare last att tiotusentals personers DNA fran Argentina skickats till lab i USA dar analyseras da offer fran diktaturtiden eventuellt hittas och kan paras ihop med slaktingars DNA.

Har hort att pa sjukhus sa kan folk som inte har pengar ga med alternativa behandlingar fran amerikanska foretag som, ja, ofta slutar valdigt illa.

Vattnet har ar forgiftat tror jag, folk har dalig halsa allmant och vattnet luktar kemikalier, vet inte ens om vattnet pa flaska ar sakert. Daliga tander och, nagot kanns skumt, folk dricker val inte kranvattnet, jo, de gor de nog en del, speciellt nar de laggar mat. Pratade med en tjej som sag ratt sa sliten ut, nar de lagade mat hemma fick de stora mangder vit avlagring i kastrullen nar de lagade mat. Miljokatastrof.

Finns en vin med demonisk logga om heter 33 :P .. fullt med frimurar symbolar overallt.

Klistermarken med humanism i tunnelbanan.

Folk tjanar allmant 2000kr eller nagot mer, kanns som NWO och frimurare verkar overallt har. Men, anda inte som i Sverige, dar kontrollerars folks tankar mer, har vet folk litet mera. Nar jag pratade politik med en argentinare har, han visste ratt sa mycket, en
man som sag ut som indian namnde direkt "Masons" ...

Folk vet mera har om jag ska jamfora med Sverige, men de har for litet tid, pengar, och ork att satta sig emot, det som gar emot ar mer kommunismen, eller sa koncentrerar man sig helt pa familjen...

Vilka lander pagar detta inte i? Kanns absurdt att det ska vara samma system har som i Sverige, bara i en annan tappning, som om de testar olika satt att manipulera folk pa olika kontinenter.

Skummaste jag sett hittills var en mamma som anvande en stor flaska coca cola for att ge till sitt lilla barn, kanske ett ar. Horde aven att barn som kanske ar ett eller tva ar dricker öl med sina foraldrar.

Posted on: 2007/12/18 22:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: DNA och Vaccin, vatten och experiment i sjukhus

See User information
Intressant!

Fortsätt gärna med flera rapporter ifrån Argentina.

Kul att höra om observationer i hur det är i andra länder!

Posted on: 2007/12/19 13:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Heh, IMF/Världsbanken gjorde en total rensning av Argentina, nu äger de tom. vattenverken så ingen kan lägga sig i deras flourexperiment.

See User information
När jag var i brasilien förra året luktade det flor ur kranvattnet där också.

Anledninen att folk har dålig tand hygien är troligen att dom inte borstar tänderna, flor tandkräm eller inte, så dom får tand röta och massa annat som försstör tänderna.

Har man inte så mycket pengar lägger man ju dom man har på viktigare saker som mat och boende än att spendera dom på hälso artiklar.
Fattiga brukar ju inte ha någon vidare lång livstid.

Kosmetiga bolag har också sånna där "test" där folk få anmälsa sig och får lite pengar för att företaget ska se om deras produkt är farlig eller inte.

Det är väl inte så sällan småttingar får smaka öl och sprit här i Sverige heller? Minna föräldrar brukade fråga ibland när jag var lite om ja ville smaka men jag tyckte alltid de smaka illa, min bror gilla dock öl, haha :P

Men det vore helt klart softare om man blev bjuden en liten joppe ist haha

Man kan ju tänka såhär också:
En fattig har inte råd att göra motstånd, och en rik är för snål för att göra det. + att den rike ofta är för dum pga skola och liknande hjärntvätt.

Posted on: 2007/12/19 18:39
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

See User information
Quote:

Mini skrev:

Man kan ju tänka såhär också:
En fattig har inte råd att göra motstånd, och en rik är för snål för att göra det. + att den rike ofta är för dum pga skola och liknande hjärntvätt.

Tycker inte att det där håller vatten.

Fattig=Smart men du antyder att dom skulle vilja göra motstånd, men inte kan det pga av fattigdom. Hur smart är det, den korkade kunde ju bli rik, vad hindrar då den fattige, som ju är smart?

Jag tror rika personer gör massvis med motstånd, det är därför NWO måste utrota den rika medelklassen, som är livsfarlig, med kunnande och pengar.

ps dom tippar inte fluor i vattnet för att hjälpa tandhälsan, det är för att göra befolkningen dum i huvudet. ds

Posted on: 2007/12/20 12:58
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper