Vakencorner
|
Re: DNA och Vaccin, vatten och experiment i sjukhus
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Intressant!
Fortsätt gärna med flera rapporter ifrån Argentina. Kul att höra om observationer i hur det är i andra länder!
Posted on: 2007/12/19 13:27
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Heh, IMF/Världsbanken gjorde en total rensning av Argentina, nu äger de tom. vattenverken så ingen kan lägga sig i deras flourexperiment.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
När jag var i brasilien förra året luktade det flor ur kranvattnet där också.
Anledninen att folk har dålig tand hygien är troligen att dom inte borstar tänderna, flor tandkräm eller inte, så dom får tand röta och massa annat som försstör tänderna. Har man inte så mycket pengar lägger man ju dom man har på viktigare saker som mat och boende än att spendera dom på hälso artiklar. Fattiga brukar ju inte ha någon vidare lång livstid. Kosmetiga bolag har också sånna där "test" där folk få anmälsa sig och får lite pengar för att företaget ska se om deras produkt är farlig eller inte. Det är väl inte så sällan småttingar får smaka öl och sprit här i Sverige heller? Minna föräldrar brukade fråga ibland när jag var lite om ja ville smaka men jag tyckte alltid de smaka illa, min bror gilla dock öl, haha :P Men det vore helt klart softare om man blev bjuden en liten joppe ist hahaMan kan ju tänka såhär också: En fattig har inte råd att göra motstånd, och en rik är för snål för att göra det. + att den rike ofta är för dum pga skola och liknande hjärntvätt.
Posted on: 2007/12/19 18:39
|
|||
|
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tycker inte att det där håller vatten. Fattig=Smart men du antyder att dom skulle vilja göra motstånd, men inte kan det pga av fattigdom. Hur smart är det, den korkade kunde ju bli rik, vad hindrar då den fattige, som ju är smart? Jag tror rika personer gör massvis med motstånd, det är därför NWO måste utrota den rika medelklassen, som är livsfarlig, med kunnande och pengar. ps dom tippar inte fluor i vattnet för att hjälpa tandhälsan, det är för att göra befolkningen dum i huvudet. ds
Posted on: 2007/12/20 12:58
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login