vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ron Pauls lustiga vänner?

See User information
Hittade detta på träsksidan info14 nyss: http://www.info14.com/2010-01-13-american_third_position.html

Läs nästan längst ner i första stycket.

Håller sej Ron Paul med sånt patrask som supporter?

Detta är ingen bashing emot liberterianer i allmänt.

Posted on: 2010/1/15 15:54
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ron Pauls lustiga vänner?

See User information
Träsksidan?

Posted on: 2010/1/15 22:31
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
ja det är mycket olustigt folk som står bakom den.

Posted on: 2010/1/16 12:10
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Va i håken är "rasmedvetenhet"..????

Är "artmedvetenhet" också något som går att torgföra ?

Posted on: 2010/1/16 14:44
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Om svenska median skulle verkligen försöka vara opartiska så skulle de måla dendär gubben till värsta Adolf Hitler eftersom han är nog mycket mera "extrem" än Jimmie Åkesson som svenska medierna försöker måla upp till värsta demonen som levt på denna jord. Ron Paul har knappast nånting med honom att göra och det är möjligt det är bara nånting han säger för att försöka locka Ron Paul supporters till sin sida. Det kom ju bland annat ett audioband med "Osama Bin Laden" där han önskade lycka till åt Barrack Obama och att han kunde få till fred i mellanöstern, vilket McCains kampanj använde som bevis på att Al-Qaeda stöder "fredskandidaten" och att sluta kriga vore att hjälpa terroristerna att förbereda terrorattacker.

Även om denna skumma figur verkligen understödde Ron Paul (vilket jag har svårt att tro eftersom detta verkar vara en person som skulle dag ett kunna tänka sig lägga illegala invandrare och muslimer i fema koncentrationsläger, vilket Ron Paul aldrig skulle tänka sig göra till motsats från alla andra kandidater.) så "bevisar" det ju inte Ron umgås med skumma typer eftersom vem som helst har ju rätt att understöda vem som helst. Säkert finns det "terroristorganisationer" som gillar vaken.se eftersom vaken talar om hur vår korkade utrikespolitik är en orsak till växande terrorism samt avslöjar hur korrupterade vi är här i väst. Skulle en muslimsk fundamentalist säga han understöder Vaken, så skulle detta betyda att Vaken.se är i säng med terrorister? Knappast.

Posted on: 2010/1/31 19:08

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper