Vakencorner
|
Sverige i KRIG! ÄNTLIGEN!!! Och ingen protest, få bry sig! Perfekt!!!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Så är det.
Afganistan. Svenska trupar dödar, dödas.... Krig. Nu. Under NATO. Och vi vet vad de vill. Frågor: Varför saknas detta ämnet i Forumet? Varför så TYST????? Jag trodde att det skulle vara mer så här: http://www.cbc.ca/canada/story/2008/1 ... istan-demonstrations.html http://www.nowar-paix.ca/oct28/ Detta är TYDLIGEN NWO agenda par exellence.... Har inte hunnit läsa sista NWO infoblad osv... men finns info om Svea Rikets frammarsch direkt inn i NWO via EU och som planerade ut i krig? Expect more of this, for our kids, their future. Such is war. The precident has been set, policy since 2002... But its mostly USA out of HERE and THERE..... http://www.newsdesk.se/pressroom/vans ... kriget-i-afganistan-20149 (Fackeltåg: ”Stoppa kriget” (USA ut ur Afghanistan) Get used to it, support the troops, the war, sign up yourselves .....or do ANYTHING against it Eller ska det vara Lagom Krig med Lagom protest? Med LAGOM Vaken människor mot den icke LAGOM NWO? ; ) Jag vet inte, ibland känns det att jag inte fattar något i "Det nya Landet" ![]() ![]() The above images are typic, sterile COMPLIANCE. Here is what needs to be done outside of Riksdag for a start: ![]() Sen länkan, lite LAGOM bilder på LAGOM truper: http://www.militaryphotos.net/forums/ ... hlight=swedes+afghanistan
Posted on: 2009/8/17 10:10
Edited by The Lorax on 2009/8/17 10:28:23
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
Re: Sverige i KRIG! ÄNTLIGEN!!! Och ingen protest, få bry sig! Perfekt!!!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
NEUtralla = NEU Speak tycker jag ; )
Oj förlåååt mig!
Posted on: 2009/8/17 10:35
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
VARFÖR?
TÄNK om FN styrde över NATO i Afghanistan - då kom flertalet svenska soldater och hjälparbetare förr eller senare hem i kistor. Svensk lagstiftare och kontrollmakt är "FOLKVALD" att värdera, värdesäkra och välja att förvalta svenska folkets avtal med FN. Vem är i VAKEN vÄrklighet "FOLKVALD" av svensk medborgare med HYPERMAKT att värdera, värdesäkra och välja EN valsedel?
Posted on: 2009/8/17 10:37
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
FN.... Hmmm men det är under NATO tror jag... ; )
Posted on: 2009/8/17 10:45
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Den som varit i Afghanistan och stridigt kommer ses på som en idiot.
Orsak och verkan broder orsak och verkan. Sanning flyter alltid upp till ytan. Lev i frid. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bollen är i rullning. Det finns snart ingen återvända i denna fråga. Orsak verkan är bra. Något sker, soldaterna reagerar/agerar - man talar politik, ökar på insatsen med fler soldater så det behövs pga. något skäl. Vi måste bli mer bestämda, vi accepterar inte dittan och dattan. Sen har de allra flesta tröttnat eller glömt bort sådant de en gång i tiden kanske kände till. Solidaritet? Soldatitet? Svenska soldaters närvaro handlar om att skapa än mer obalans och en anledning att få fler länder med i en större förtryckande gemenskap.
Det som sker i Afghanistan är det tydligaste och största hotet mot oss som vill ha fred och större individuell frihet. Afghanistan är katalysatorn, det som skall få fart på alla andra projekt som NWO har. Sverige idag påminner rätt lite om Sverige för 10 år sedan. Vi kunde se Sverige framför oss, i alla fall i någon form. Idag är ingenting kvar av namnet Sverige. Om 10 år är allt glömt och EU har ätit upp det sista som påminde om en enskilt fungerande nation. Detta scenario går hand i hand med att människor lever alltmer fel. Propagandan säger att vi måste en massa. Vi kan inte blunda för det som sker i världen. Konstigt. Jag har för mig att Sverige var en nagel i ögat på vissa nationer då bl.a. Palme var i farten. Det kanske var en bluff, men då fungerade Sverige en smula annorlunda. Idag är Sverige något helt annat...
Posted on: 2009/8/17 12:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Tankar som bara dyker upp av att värdera vÄrkligheten! Svensk medborgare som varit i Afghanistan och krigat LYDER bara order av någonting som är ”FOLKVALD” svensk lagstiftare eller kontrollmakt – Soldat som inte LYDER bestraffar folvalda. Vem är i VAKEN svensk vÄrklighetet idiot? Orsak och verkan - för tänket till ETIK och MORAL i tid och rum. Etik är enskild egendom som är genetiskt nedärvd i generationer. Moral kan vara att LYDA någonting som TROR sig vara folkvalda. Sanningen flyter alltid upp till ytan – Om sanningen är lättare att bära än VAKEN vÄrklighet. Lev i fred.
Posted on: 2009/8/17 12:31
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Therold Skrev : Det som sker i Afghanistan är det tydligaste och största hotet mot oss som vill ha fred och större individuell frihet.
Helt klart rätt rakt av. Svinpolitiker. Dom borde ställas inför en folklig tribunal för brutigt Neutral hmm hmm pakten och dragit sverige inom fara för medborgarna osv osv. Kriminella politiker. Döm dom efter deras frukt. Lev i frid. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Haha
Posted on: 2009/8/17 13:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tycker reklamen för det Svenska och det Amerikanska försvaret "krigsmakten" är ganska intressant. Den Svenska "Vi dödar för att bevara fred". Det Amerikanska "Vi dödar för att vårat land är bäst i världen och har alltid rätt". Hur ser då logiken ut i det hela. Den svenska logiken "Jag måste skjuta dig först så inte du skjuter mig eller någon annan". Den Amerikanska logiken "Mitt land har alltid rätt att döda, hur många som en blir dödad".
Posted on: 2009/8/17 17:01
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login