vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Will the real Underwear Bomber please stand up?

See User information
Vilka Bedragare! Allt vi ser och hör är ett bedrägeri i våra Media.....

http://www.infowars.com/will-the-real ... r-bomber-please-stand-up/

Du som forskat om Law Of Attraction, Attraktions Lagen så vet du att Obama Högutbildad Harvard Advokat som Jobbar för Eliten, vet säkerligen om denna lag!

The Secret: http://www.thesecret.tv/ Att om du vill ha Ondska så ska du fortsätta att säga Onda saker! Och om du Vill ha kärlek, ja då försvinner Ondskan automatiskt!

Detta visste alla Elitens främsta tänkare Platon, Viktor Hugo, Abraham Lincoln, Shakespeare, Sir Francis Bancon, mm....

Samtidigt så Ökar ändå just nu i början av 2010 Fredspristagaren Obama det Elaka Tonfallet och säger följande...

Obama pekar ut al-Qaida

USA:s president Barack H Obama anklagade på lördagen för första gången terrornätverket al-Qaida för att direkt ligga bakom en 23-årig nigeriansk mans attentatsförsök mot ett flygplan över Detroit på juldagen. Vilket är kanske i verkligheten är en Patsy....

Herregud vilket lurendrejeri, Al Qaida skapades Ju av Eliten i London och Washington!

Barak H Obama Fredspristagaren 2009: "Vi är i Fullt krig med al-Qaida"

http://www.expressen.se/Nyheter/1.183 ... vi-ar-i-krig-med-al-qaida

"Isn't the only hope for the planet that the industrialized civilizations collapse? Isn't it our responsiblity to bring that about?" - Maurice Strong, founder of the UN Environment Programme.

Detta är början på dödstöten för västerländska världfärdsamhället, I kväll 2010 9 jan fick vi veta att GM Likviderar SAA. Eliten driver fram Nolltillväxtsamhället och de driver med oss, som de samtidigt kontrollerar media i stort!

Läs den skickliga Maurice Strongs skrämmande citat ovanför till höger hur de tänker stänga ner vår globala industriella civilisation!

Samtidigt fick vi veta att alla Pensioner sänks för alla pensionärermed 3 %, vilket automatiskt betyder lägre tillväxt i svenska samhället, mindre jobb, mindre välfärd... Och Alt Styrs nedmonteringen av Internationella Bankelitens familjer Comittee of 300... allt i linje med Maurice Strong, founder of the UN Environment Programme som skapades av London....

När ska folk vakna.se Kram på er....

Posted on: 2010/1/9 1:23

Edited by MrSmith on 2010/1/9 1:38:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Will the real Underwear Bomber please stand up?

See User information
Detta ingen nyhet men det konstiga är att dagens mänsklighet innebär blindhet och dumhet, mer eller mindre. Känns ironiskt och tragiskt att se hur dumma människor är som inte förstår vad som sker.
Man kan inte skylla allt på Illuminati, då adamisterna låter sig vilseledas och för sig själva mot en oundviklig undergång, då frukta och orättvisor kommer härjar på denna jord.

Posted on: 2010/1/9 2:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag tror på ett samhälle med mycket låg tillväxt. Som jag förstår det så är det det enda sätt vi kan leva när vi redan brett ut oss över alla nya "jaktmarker".

Ser det dock inte som ett problem att inte ha tillväxt, jag tycker det är skönt att slippa allt skit.

Så på den punkten är jag och eliten överens. Dock så tror jag på andra sätt att implementera det, dvs inte genom massmord, sterilisering och tvångsbeskattning av all aktivitet.

Posted on: 2010/1/9 9:52
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Quote:

micro skrev:
Jag tror på ett samhälle med mycket låg tillväxt. Som jag förstår det så är det det enda sätt vi kan leva när vi redan brett ut oss över alla nya "jaktmarker".

Ser det dock inte som ett problem att inte ha tillväxt, jag tycker det är skönt att slippa allt skit.

Så på den punkten är jag och eliten överens. Dock så tror jag på andra sätt att implementera det, dvs inte genom massmord, sterilisering och tvångsbeskattning av all aktivitet.

Delar din uppfattning där Micke....Den naturliga tillväxten ligger mellan 1,25 och 1,6 , tillväxttakter där över räknas som cancer i naturen....så kanske och i ekonomiska system.....det sägs att det bara är idioter och ekonomer som tror på en obegränsad tillväxt.

Posted on: 2010/1/9 11:07
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:
micro skrev: Dock så tror jag på andra sätt att implementera det, dvs inte genom massmord, sterilisering och tvångsbeskattning av all aktivitet.

En mycket direkt fråga: Hur då?

:Hej

Posted on: 2010/1/11 2:52

See User information
Genomsnittlig tillväxt, vilket är vad vi mäter idag, blir en ganska betydelselös fråga om vi skapar ett penningsystem som inte kräver tillväxt för att räntor ska kunna betalas. Totalt produceras idag mycket mer tillgångar än vad jordens bolkning skulle behöva för att överleva. Det väsentliga är då att skapa tilväxt för dem som idag har för lite för att leva väl.

Många tror att bara den genomsnittliga tillväxten ökar så så får alla det bättre. Det behöver inte, och är oftast inte, vara sant.

Posted on: 2010/1/11 12:01
Sanningen skall göra oss fria!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper