Vakencorner
|
Högerinriktade väpnade milisgrupper i USA och NWO
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Högerinriktade väpnade milisgrupper i USA tror att det kommer en ny världsordning men stödjer du dem?
http://www.dn.se/nyheter/varlden/usas ... er-vaxer-snabbt-1.1086268
Posted on: 2010/5/2 12:35
|
|||
|
||||
|
Re: Högerinriktade väpnade milisgrupper i USA och NWO
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Du uttrycker dig så diffust att jag inte fattar vad du syftar på.
Vad är de för fakta fel som finns? Är USA eller hela världen som är inblandad. Kan du ange en verklig händelse till de du påstår händer i denna fråga. Artiklarna på vaken.se ger jag inte mycket för då de flesta är kopior på artiklar från andra webbsidor. Ta och ändra på reglerna för artiklar och kräv att de ska var skrivna enbart av författarna utan länkar och kopior från andra artiklar. Ta också och ändra på denna regel på forumet också. Undvik bedömningar av användare, grupper och trosuppfattningar. till Skriv gärna nedsättande bedömningar av användare, grupper och trosuppfattningar. När kommer jag att få slippa att läsa om att jag stödjer den och den andra som jag aldrig i livet har stött eller går ärenden till de jag heller aldrig har stött. Vill du att jag ska rabbla upp en massa hemska personer och organisationer och påstå att du stödjer dem? Den enda orsak jag kan komma på att du kommenterar mig som du gör är att du är rädd. Rädd för andra åsikter, rädd att du ska ha fel, rädd för världen i stort för du har ingen kontroll över din nära omgivning eller ens vet hur du ska få någon kontroll över den. Är man maktlös så blir man rädd och rädda människor är de farligaste som finns. Därför beväpnar sig de högerinriktade milisgrupperna i USA inte för att de har kontroll utan för de är rädda och känner att de saknar kontroll. Visste den hur man fick kontroll skulle de varken beväpna sig eller vara rädda för något som ännu inte har inträffat. För de är problemet med NWO och världsregeringen. Allt finns i framtiden. Men vad gör du och andra för att förhindra detta.? Ingenting! Just för att de som är rädda för Illuminati, NWO och den nya (kommande) världsregeringen inte gör ett skvatt för att förhindra det har gjort att en del börjat se dem som lika ansvariga för Illuminati, NWO och den nya (kommande) världsregeringen för de gjorde ingenting. Felet att Illuminati, NWO och den nya (kommande) världsregeringen finns är alltså ni som vet om dess existens men inte gör något för att hindra det. Eller ska de som inte vet att Illuminati, NWO och den nya (kommande) världsregeringen finns hindra den?
Posted on: 2010/5/2 18:19
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Artiklarna på vaken.se ger jag inte mycket för Det handlar om att du inte kan tänka själv, så det blir svårt för dig att förstå något då du har blivit tränad till att någon du litar på med en högre utbildning än dig måste berätta för dig hur det är. du kan inte på egen hand kolla upp information, när du "kollar upp" något och sedan blir rättad, så känner du dig lite sjuk, för du känner av att du inte är bra på att tänka själv, så det skrämmer dig och gör så att du måste kalla andra som lyckades hitta rätt information för sektmedlemmar, men i slutet av dagen så känner du av din svaghet som du lider av på grund av att du spenderar din tid på fluff och låter andra tänka åt dig istället för att kolla upp källorna som är framför ögonen på dig. du har varit ett troll i många år nu, du vägrar att studera något som inte står i metro, när ska du bli vuxen och sluta att "rätta" vad som står här med dina faktafel, du har ju ALLTID fel, varför har du det så svårt?.... "Därför beväpnar sig de högerinriktade milisgrupperna i USA inte för att de har kontroll utan för de är rädda och känner att de saknar kontroll. Visste den hur man fick kontroll skulle de varken beväpna sig eller vara rädda för något som ännu inte har inträffat." Du har läst en artikel i DN, det betyder inte att du vet något om miliser och vad dom står för. Dom följer inget annat än lagen, dom planerar inte att attackera någon, inget dom gör är olagligt. det finns 150 miljoner vapenägare i USA och majoriteten av dem hade försvarat sig om staten försöker ta deras vapen. Militären har hotat den amerikanska befolkingen, dom anklagar vanliga medborgare för att vara teorrister och gör sig beredda för att ta deras vapen och mörda dom som inte lämnar ifrån sig sina vapen. Om staten bara har vapen kan man inte vara trygg. Miliser är inte rädda bara oroliga för framtiden, dom är redo att dö om det behövs, då dom har studerat NWO och förstår att det viktigaste i livet är att försvara männskligheten. om du snackar med många patrioter som har barn, så kommer du se att dom inte ser på deras egna barn som det viktigaste i deras liv, det viktigaste är för dom att försvara andras familjer och männskligheten om det behövs. Världsordningen är redan 60-80% klar, det händer saker hela tiden, det är bara det att du inte förstår världspolitik, du studerar inget utöver metro. fängelselägrena för det amerikanska folket är redan byggda och klara och FN etc pratar ofta om hur dom planerar att förbjuda vapen. NWO satte Hitler, Stalin och dom flesta diktaturerna genom historien till makten, det finns inga länder som har utfört lika mycket terror som USA har gjort. Om ett land som USA bygger dessa läger och tränar deras soldater att folket är terrorister och dom har en historia av att störta demokratiska regeringar och träna terrorister som våldtar kvinnor och mördar civila, vad tror du då dom kommer göra mot amerikas patrioter som inte går med på att en världsregering där demokrati inte exiterar skapas samt att dom ska bli avbeväpnade?. det är redan officiellt att deras soldater blir tränade för att mörda dessa patrioter om dom inte spelar med som slavar. Vad vet du om BIS, IMF, Federal reverse, etc. Alla dessa är korrupta, något nobelpristagende ekonomer som Joseph Stiglitz erkänner, är han en foliehatt också?. Det är dessa korrupta banker som ska kontrollera den globala valutan till världsregeringen, som dessutom har fört en politik som har mördat miljontals människor i trejdevärlden. Är det dessa du vill bli kontrollerad av?, gå då med FN när tiden kommer och skjut dina grannar när du får orders att göra det... lycka till.
Posted on: 2010/5/2 19:08
Edited by TreeOfLiberty on 2010/5/2 19:24:29
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Lunar, tycker det är viktigt att man vågar stå upp som du gör emot sådant här. Jag gjorde det ofta förr men jag tröttnade:
Står något som går att passa in i kontexten av NWO på aftonbladet ger vaken.se härna hänvisningar till Aftonbladet. Dagen efter så är det tvärtom, det är maskineriets hjärntvätt.
Posted on: 2010/5/2 21:34
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
"tycker det är viktigt att man vågar stå upp som du gör emot sådant här." Stå upp för vadå? att bara staten ska ha vapen och att inga medborgare som följer lagen ska få lov att ha det?. du vill verkligen att en ny Hitler ska komma till makten eller?. Quote: "Står något som går att passa in i kontexten av NWO på aftonbladet ger vaken.se härna hänvisningar till Aftonbladet." Vad pratar du om?. När har vaken gjort detta och vad är fel med det?. Varför ska man inte länka till mainstream media om journalisten gjorde ett bra jobb? det är ett bra vapen för att få folk att läsa vidare, då många litar på vad som står i tidningar mer. samt att man kanske kan få jorunalisten till att skriva fler bra artiklar om man ger honom/henne support. Om aftonbladet hade en journalist som skrev en artikel om hur en världsregering är på g så hade det varit mycket effektivt att visa för folk hur även journalister börjar skriva om det också.
Posted on: 2010/5/3 10:07
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login