vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Nationaldemokraterna stödjer Alex Jones
USA Alex Jones arresterades när han dokumenterade en demonstration mot den officiella versionen av attentatet mot World Trade Center på årsdagen av terrordåden. De ca 400 demonstranterna skanderade bland annat ”9/11 var ett insiderjobb” när polisen anlände och under tumultartade former grep Jones

http://www.nd.se/ni/visa/default.asp?notisID=5207

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Nationaldemokraterna stödjer Alex Jones
Nationaldemokraterna är även det enda svenska partiet som regelbundet tar upp övervakning, "kriget mot terrorn" "mångkulturen" bilderberggruppen mm

Tekna en premunation nu

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ge slantarna till vaken.se istället så stödjer ni någonting riktigt bra istället. Jag gillar inte ND alls. blir bara trött när jag ser deras hemsida.

Posted on: 2007/9/13 10:53
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Det är ju inget som säger att ND stödjer Alex.

Posted on: 2007/9/13 11:01

See User information
Nej, jag är inte heller så förtjust i nd.. eller patriotism över huvud tager..

Posted on: 2007/9/13 12:48
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Jag gillar inte heller ND fast å andra sidan så gillar inte illuminati dom heller. Illuminati älskar däremot kommunism och utraderandet av alla nationalstater. Det spelar ingen roll om det är Sverige, Nigeria, Somalia, Lybien, Pakistan etc.

Anonym
Stödjer kanske var fel ordval men indirekt så gör de väl det eftersom partiet regelbundet tar upp ämnen om att 9/11 kan vara ett insiderjobb

See User information
AlCIAda har en poäng. Men jag ser det som om Illuminati har älskat nationalism länge, men att det nu ska övergå unionalism som tex EU.

Jag ser både nationalism och kommunism som uppenbara felsteg.

Nationalism var steg 1 för Illuminatis plan. Kapitalism steg 2 och Kommunism steg 3. Men alla stegen pågår även paralelt. Det är olika sätt att styra massorna.

Man använder nationalism när man vill ha krig och man använder kommunism/mångkultur när man vill ha globalisering. Dessa verktyg används offta i par. Steg 1 nationalism, tex andra världskriget med tyskland mfl, steg 2 globalisering och EU.

I sverige används nationalism mest till att provocera människor så att alla skall assosiera all kritik mot invandring och mångkultur med hatiska nationalister. Detta åstakommer Illuminati troligen genom flera betalda hulliganer och en hel del "agent provocature" genom hela hierarkin samt uppenbart vinklinger av media för att föra fram en sådan bild.

Posted on: 2007/9/13 20:56

Anonym
Quote:

micro skrev:

Nationalism var steg 1 för Illuminatis plan. Kapitalism steg 2 och Kommunism steg 3. Men alla stegen pågår även paralelt. Det är olika sätt att styra massorna.

Man använder nationalism när man vill ha krig och man använder kommunism/mångkultur när man vill ha globalisering. Dessa verktyg används offta i par. Steg 1 nationalism, tex andra världskriget med tyskland mfl, steg 2 globalisering och EU.

Jag håller faktiskt delvis med dig micro.

Men ni har fått ord som "nationalism" och "gräns" helt om bakfotet..

Det handlar om att bevarandet av mångfallden i världen såväl etnisk som kulturellt.
Att vara nationell är kärlek till sitt folk men även hela mänsklighetens mångfall och överlevnad.
googla på ordet "etnopluralism" det är något jag tycker vi ska ha i bakhuvudet

I din värld är ju alla som kritiserar massinvandring eller är nationalister "hatiska"
Kan en nationalist vara en ganska så lugn och sympatisk människa ?

Anonym
Jo, visst är det så. Om de krashar ur hela fejk-ekonomin och folk blir något sura över hyperinflation och 40%:s arbetslöshet så kan de presentera sin lösning. Hitler II, the return. (Det är om de tycker att deras "smyg-globalism" inte kommer någon vart)

See User information
Quote:

micro skrev:
AlCIAda har en poäng. Men jag ser det som om Illuminati har älskat nationalism länge, men att det nu ska övergå unionalism som tex EU.

I sverige används nationalism mest till att provocera människor så att alla skall assosiera all kritik mot invandring och mångkultur med hatiska nationalister. Detta åstakommer Illuminati troligen genom flera betalda hulliganer och en hel del "agent provocature" genom hela hierarkin samt uppenbart vinklinger av media för att föra fram en sådan bild.

Micro!

Sicket skitsnack!

Folk blir provocerade för att sådana som du och mainstreammedia i allmänhet vill lägga locket på i tabubelagda frågor.

Jag har misstänkt länga att du är en bluff Micro, och ditt senaste inlägg fick mig knappast att misstänka dig mindre.

Vad har du för förslag vilka man ska rösta på om inte ND?

Eller tror du som vissa naiva här på vaken att bara man ger f-n i att rösta så kommer det gå bra?

Det är inte konstigt att folk blir förbannade och som du säger "hatiska" bl.a på invandrare OCH sådana som dig micro, som väljer att blunda för alla de tabubelagda ämnen förknippat med det destruktiva som händer i detta landet ( Bl.a massinvandringends destruktiva konsekvenser. )

Ju mer sådana som du och resten av eliten blundar och försöker dessa saker sopa det under mattan, desto mer blir folk förbannade och "hatiska".

Det räcker INTE att bara ta upp VISSA delar av satanistelitens planer och agenda. Man måste ta upp hela deras destruktiva agenda om man ska ha en möjlighet att exponera de och VERKLIGEN få upp dessa livsviktiga saker för folk i gemene man.

Posted on: 2007/9/14 12:30

See User information
Quote:
Det räcker INTE att bara ta upp VISSA delar av satanistelitens planer och agenda. Man måste ta upp hela deras destruktiva agenda om man ska ha en möjlighet att exponera de och VERKLIGEN få upp dessa livsviktiga saker för folk i gemene man.

Ibland kan jag känna samma sak om t.ex. er som avsäger er, förkastar och t.om. förlöjligar religion. Att Ni missa halva poängen i det sataniska strukturen då ni inte lyfter fram och förstår fundamentet, kriget mellen det goda och onda, materialism och andlighet, detta liv och livet efter detta osv.

Det känns som att vissa anser sig sitta på hela sanningen? Även om jag skulle framhäva detta så skulle andra argumentera mot mig och anse något annat. Det finns kanske flera vägar att gå för att lära sig mer, och det finns mycket vi kan lära av varandra.

Men det finns vissa på detta forum som helt enkelt inte vill detta.

Posted on: 2007/9/14 12:51

Anonym
Vi söker sanningen hela tiden mendan du Dan anser att den är nedskriven i en grön skitbok som inte får ifrågasättas.

Diskutera inte koranen

2:171 Och detta för att Gud nedsänt skriften med sanningen; de, som tvista om skriften, gå sannerligen långt i trotsighet. *[m2]

Ifrågasätt inte heller koranen

3:53 Sanningen kommer från din Herre; var därför ej bland tvivlarne! *[m8]

Sen är det även förbjudet att tolka den mm

Religionsförsörelsen är faktiskt en del av Illuminatis agenda men det är även tempelriddare och annat fanskap som skapat dessa religoner och din sk islam verkar ju vara skapad av jesuiterna men men...

See User information
Ja, jag anser att Koranen är sann, åtminstonde till den dag då någon kan övertyga mig något annat (vilket ingen hittills har kunnat).

Att slänga ut lite citat utryckta från texten fungerar inte på mig...

Posted on: 2007/9/14 13:21

Anonym
Du och Zink är rätt lika igentligen

Anonym
Du har säkert fått frågan förr Dan, men varför valde du att konvertera till Islam?

Och hur har ditt liv förändrats sen du bestämmde dig för att lyda under dogmer?

Lev väl

Anonym
Jag satt och spelade Postal 2 och jag blev mycket skeptisk till Islam.
http://www.gopostal.com/postal2/index.php

See User information
Quote:

bennybear skrev:
Quote:

micro skrev:

Micro!

Sicket skitsnack!

Folk blir provocerade för att sådana som du och mainstreammedia i allmänhet vill lägga locket på i tabubelagda frågor.

Jag har misstänkt länga att du är en bluff Micro, och ditt senaste inlägg fick mig knappast att misstänka dig mindre.

Vad har du för förslag vilka man ska rösta på om inte ND?

Eller tror du som vissa naiva här på vaken att bara man ger f-n i att rösta så kommer det gå bra?

Det är inte konstigt att folk blir förbannade och som du säger "hatiska" bl.a på invandrare OCH sådana som dig micro, som väljer att blunda för alla de tabubelagda ämnen förknippat med det destruktiva som händer i detta landet ( Bl.a massinvandringends destruktiva konsekvenser. )

Ju mer sådana som du och resten av eliten blundar och försöker dessa saker sopa det under mattan, desto mer blir folk förbannade och "hatiska".

När du skriver dömandes mot mig och antar vad jag tror och tycker, tycker jag det är lite obehagligt.

Jag skulle vilja ha en lugnare och trevligare stämning i forumet.

Kan inte du vara snäll att sluta skriva här?

Posted on: 2007/9/14 16:06

See User information
Du är en hycklare micro!

Du snackar om att jag dömer, fast du själv är lika dömande emot, nationalister, anti-feminister och sådana som du anser vara "verktyg" åt makteliten.

Skillnaden mellan mig och dig micro är att du är skenhelig. Du anser dig vara så ren och "odömande", även fast du dömer precis som andra.

Naturlagarna bygger på balans och harmoni. Och när sådana som du och andra skenheliga försöker skapa "fred" genom att blunda för vissa företeelser bara för att det kan "såra" några andra, så bidrar du till obalans och oharmoni, PRECIS som mainstreammedia gör.

Ju mer du "blundar för" de tabubelagda ämnena desto mer "kokar" det underifrån eftersom folk som drabbas av dessa företeelser som är nära kopplade till dessa tabubelagda ämnen som du, Micro, så gärna vill "tysta ned" då känner sig allt mer åsidosatta och negligerade.

Det går inte att lösa dessa problem genom att "sopa de under mattan".

De måste upp till ytan för att få luft.

Posted on: 2007/9/14 16:25

Anonym
Micro jag har tänkt på en sak

Du sa ju en gång att det vore ganska "dumt" att skicka hem krimminella invandrare till sina hemländer för att det landet kommer ju få problem då

Att utesluta "intoleranta vaken medlemmar" borde väl innebära samma sak ?

Den hatiske och dömande bennybear kommer söka sig någon annanstans och hans hat kommer att öka....

Visst är vi många här som blir hårda i tonen men när man ser hur visa åsikter och tankar vill tystas så blir man arg...

Vissa människor tystas av en andledning som ex

Rami
Zundel
Jesus

Anonym
ALLA BARA LÄGGER AV. RAKT AV. NU. SLUTA TJAFFSA.

Jag har inte ens läst tråden från början, orkar inte bry mig vad som står i den tidigare ärligt talat, för jag fattar galoppen med gnället fram och tillbaka ändå.

Detta är veckans förhållningsorder:

1. Bränn 911 myst och Terrorstorm 2ED.
2. Skriv ut omslag till dessa och lägg i fina högar.
3. Sitt inte i vakens forum och debattera i all oändlighet med dina åsikter som du försöker övertyga någon annan om att DET, de är minsann de bästa åsikter man kan ha.
4. Seeda ANTI-NWO material på TPB. Ladda ned torrents från ConspC och lägg upp dem på dist på TPB. HJÄLP FLÖDET AV INFORMATION.
5. Maila in en fin artikel som passar under artiklar för vakna som folk kan få läsa.
6. PM:a mig när alla dessa är uppfyllda så får du mer punkter av mig. Jag har hur många som helst.

Jag varnar den som skriver ett jävla ord till i den här tråden. Håll käften och infokriga med vettet i behåll. BÖRJA INTE argumentera om VAD infokriga är, det vet ni. SÅ GÖR DET BARA. FÖRSVINN. STARTA BRÄNNAREN NU.

Anonym
Nu låter du grov och demagogisk
(som person sade till reinfeldt)

See User information
Jag är nog lat och självisk, har inte fått igång min brännare och det är miljöförstöring att bränna, försöker övertala folk långsamt som jag möter utan att bli ovän.

Problemet är att det inte kommer upp så material på vaken och att forumet verkar så viktigt för vissa, det är ju bara ett forum, om folk vill ägna tid där så låt dem göra det, generar mer trafik till vaken, fler som är inloggade hela tiden. Och ja, om många är inne då forumet klickar på på videos på youtube och andra sajter som ökar deras popularitet och så vidare.

Var en artikel på prisonplanet där en Bush-anhängare ändrat sig efter att ha sett End Game.

Tänk om man kunde få Eng-game att vissas varje gång man går in på google, youtube eller liknande, vilken sak.

Behövs bara en populär hemsida som sedan börjar infokrigare och enormt många skulle vakna upp.

jaja,

låt folk skriva vad de vill.

Tycker inte heller att mångkultur är det bästa i för stor utsträckning.

Posted on: 2007/9/14 17:49

See User information
Invandrare hit och invandrare dit, Sverige är i princip en jordhög med linjer dragna i den. Orka bråka om vilka som befinner sig på den.

Posted on: 2007/9/14 18:06

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper