Vakencorner
|
Anonym
|
Re: 911 Conspiracy Nuts?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tänk att man alltid ska få se hur de ljugs om mig på detta forum. Varför ska du och andra alltid hitta på en massa lögner? Om jag skulle skriva en liknande lista om dig skulle jag åka dit igen av moderatorerna men du får i ojämlikhetens namn komma med vilka floskler som helst. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Men det var ingen zink som sa... http://www.apfn.org/THEWINDS/2001/11/prediction.html och faktiskt inte heller: http://www.ratical.org/ratville/CAH/VonBuelow.html |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag orkar inte läsa igenom allt, utan jag läste ditt inlägg som var nyast och reflekterade över ditt inlägg. Ibland är inte livet rättvist. Att JohnC kan vara en besserwisser håller jag iofs med om, men nu var det ditt inlägg jag reagerade på. Synd att du sjunker till hans nivå i så fall om du stör dig på hans retorik. Det är faktist inte första gången däremot som jag ser dig använda frasen att du vunnit en diskussion på grund av en struntsak. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
The U.S. has been chosen as the object of financial attack because the financial center of the planet is located there. Det var ju otroligt likt 911. Quote:
Von Buelow rabblar en massa han TROR inte VET om 911 för de så han uttrycker sig hela tiden. Kanske, varför, frågor. Hur skulle de vara att ni kom en enda hårt bevisad sak om 911 som jag kan skärskåda utan att okvädena haglar mot mig i den efterföljande debatten? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
zink, jag hade tänkt att skriva det var ingen zz som sa, men råkade skriva fel. Det är klart att man börkunna se 911 och det som kommer i dess kölvatten som en finansilell attack, eller en attack kring makt - det spelar ingen roll vilka ord man har. Syvende och sist så är det om kontroll. Det var alltså inget om dig, utan kring religionen zzience. Hon hade rätt. Jag kan inget bevisa om det här ju. För övrigt tycker jag du står upp bra på forumet, heder för det och ditt vårdade språk. I det är det game set och match.
Edited by sebben on 2008/7/29 17:19:42
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Heder till dig också att uppskatta vårdat språk som väl alla borde ha när man framför sin åsikter. Vi forsätter då debatten. Om du eller någon annan på detta forum hade kontroll över 911. Varför flyger du in ett plan i WTC 1, 2 men inte i 7? De som tror att Flight 93 sköts ned. Varför gjordes det? Du skjuter ned ett plan du har kontroll över med andra plan du har kontroll över. Varför? Varför flyger man in Flight 77 eller skickar en missil i den nybyggda delen av Pentagon där minst personer omkommer men WTC 1 och 2 spränger man innan alla som kan kommer ut? Varför skickar man överhuvudtaget jaktplan att jaga plan man har kontroll över? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Dessutom gjorde jaktplanen inte ett bra jobb om de nu fanns tycker du? Tänk på allt Bush-administrationen kunnat åstakomma med sitt spektakel. Aldrig tidigare har förändringens vindar blåst lika fort. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Alla attackera är på nåt sett så klantigt genomförda att man enkelt ser att det är iscensatt av andra än kapare med mattknivar, fast som jag läste nånstans så är det såklart meningen att det ska vara precis så klantigt gjort.
Jag tror det räcker med att inse att wtc byggnaderna inte ramlade ihop för att flygplan kraschade eller att det senare brann, exakt hur dom rammlade ihop är nog svårt att bevisa och också irrelevant, det räcker gått att inse att branden som var, inte fick dom att rammla ihop. Blir ett land aldrig attackerat, så är det svårt att förklara varför man behöver att gigantiskt försvar som handlar in vapensystem för oerhörda summor, men hamnar landet i krig hela tiden förstår ju alla varför man behöver investera dessa fantasisummor, och följer man stålarna kommer man snart inse vilka och varför, jag tror det kan vara så enkelt. Kolla bara på vårt eget försvar och ubåtsjakterna...det ryska hotet,,,fra...finns det ett hot så ska det ju investeras i vapen...vi kan ju inte gärna attackera (såvida det inte sker inom fn)..så därför får vi se till att ha en ständig hotbild, så vårt kära försvar kan bibehållas..det finns tillåmed militära insatsstyrkor som tränas för att attackera inom landet som assistans till polisen, vid demomnstrationer mm.
Posted on: 2008/7/29 18:37
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Börjar misstänka att de är samma person. det är for mycket Z likzom, och zamma rezonemang, det är ett rezonemang zom liknar varandra väl mycket likzom, undrar varför de använder z i namnet, för att ze zina polare kanzke. Som sagt det är inte nån av dem kvalificerade att påverka min dagsform. Det vet jag ingen som är, ur balans är jag bara om jag torskat på att bli kär i nån brud. Som dumpar mig typ, då är jag ledsen 5 minuter om dagen på topp.
Posted on: 2008/7/29 19:39
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Men detta stämmer ju inte med att det var ett inside-jobb eller hur? Det enda skälet att skicka jaktplanen fel är att man inte hade kontroll över Flight 77 och Flight 93. Flight 77 hade dessutom transpondern avslagen vilket nu jag vet får höjdangivelserna att visa flera hundra meter fel så att loggningen från Flight 77 missar Pentagon beror på det. Varför jag vet att slå av transpondern får plan att få fel höjd beror på en flygplanskrock i Brasilien orsakades av det. Två plan krockade men bara ett kraschlandade och de plan som klarade sig hade av misstag slagit av transponder så markpersonalen tyckte planet flög ryckigt medan svarta lådan från planet visade att de flög jämt på samma höjd. Så att slå av transponder i plan man har kontroll över är ett mycket riskabelt företag. Man tappar höjdangivelserna från planet. Vad jag vet så slog transpondern av i Flight 77, Flight 93 och Flight 11. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Kaparna hade lärt sig att döda med mattknivar genom att öva på kameler. Sagt i en dokumentär om 911. Säkerhetskontrollerna i USA på flyget var mycket bristfälliga före 911 så mattknivar fick man ta med sig på flyget. Det hotad dessutom att de hade med sig bomber vilket rapporterats från Flight 11 och Flight 93. Branden var okontrollerad och sådana når ofta upp till 1000 grader. Ta den mycket böjda stålbalk man sett på en bild från WTC den kan inte sprängämnen ha åstadkommit för de slår av stålbalkar. De enda som kan böja en balk jämnt är en brand som försvagat stålet. Här har du mer om detta: http://www.sbi.se/omraden/o_dokument.asp?dId=54 Länder behöver inga ursäkter likt 911 för att dra i krig. Mest berömt i den saken är fotbollskriget mellan El Salvador och Honduras. http://sv.wikipedia.org/wiki/Fotbollskriget Om inte 911 hade hänt skulle USA ha kunnat invadera Irak i alla fall genom att skylla på att Saddam Hussein startat två krig som båda hotat oljeförsörjningen. Idén att invadera Irak är från 1999. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Spel för gallerierna Quote:
Vet du vilken avdelning som träffades? Quote:
Planen styrdes från marken med korrekt angivning av höjd med hjälp av instrument på marken. Quote:
Allting var en paketlösning. Det var dessutom USA som beordrade Saddam att invadera Kuwait innan det första gulf-kriget |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hur menar du nu, var det de riktiga flighterna med intet ont anande piloter och passagerare som togs över och styrdes via fjärrstyrning?
Posted on: 2008/7/29 20:25
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du svarade inte på frågan. Men menar du alltså att de ursprungliga flighterna försvann spårlöst, och sedan flögs andra plan in i byggnaderna via fjärrstyrning? Isåfall är det en helt unik händelse (och som låter mycket osannolik minst sagt) att fyra trafikflygplan med besättning och passagerare plötsligt försvinner spårlöst mitt över USA:s fastland utan att sedan dyka upp någonstans. Det är något som aldrig hänt förut, för er som gillar att skratta åt att den officiella versionen är så absurd då den enligt er innehåller händelseförlopp som aldrig hänt tidigare och är helt unika för 9/11. Hur absurt är då inte den alternativa versionen att 4 plan med passagerare och bestättning försvinner spårlöst?
Posted on: 2008/7/29 20:36
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Studera bilder på de plan som flög in i WTC1&2
De är militära plan. Äh! Lönlöst förresten. Jag tror inte du vill ta åt dig av sanningen. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Genom att klanta till det? Det rimma dåligt med att sprängämnen placerats i WTC1, 2 och 7 utan upptäckt alltså mycket genomtänkt men vid 911 så händer flera saker som inte stämmer med att de tidigare har mycket bra kontroll. Ingen hade reagerat på att jaktplanen leddes rätt däremot ett de hamnade fel alltså att leda dem fel är att strula till det. Ska man tro på ett inside-jobs existens måste saker de utför vara konsekventa så att de är lika bra på att utför 911 hela tiden och inte ena stunden är sagolikt bra och andra stunden håller på att tappa all kontroll. Att fejka att de gett jaktplanen fel destinationer och ändå kontroll rimmar också illa med att vissa jaktplan gick iväg på piloternas egna initiativ det var allstå ingen order de följde. En sådan jaktpilot har intervjuats i TV. Quote:
Det är helt oviktigt vilken avdelning de hörde till som dödes av Flight 77. Om du skull dö är de då viktigt var du jobbat eller vilka du har träffat? Quote:
All sådana påståenden bör backas upp av några källor. Så visa var du hittat dina uppgifter till ditt påstående. Quote:
Det är bara en åsikt. Vi vet inte heller vad Saddam Hussein hade kunnat hitta på om inte 911 hade hänt. Quote:
Det var en nyhet. Var har du källorna till det påståendet? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ska jag tolka ditt svar som att du anser att de ursprungliga planen försvann spårlöst på något helt okänt sätt? Tyvärr, alla bilder jag sett på planen ser ut precis som trafikflygplan och 767:or, och de bilder man kan se på det andra planet (finns inte så mycket på det första planet av naturliga skäl) stämmer helt med de färger som Uniteds plan är målade med. http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtc2jet1.html http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtc2jet2.html http://www.airliners.net/photo/United ... Boeing-767-222/0844867/M/ Har jag rätt om jag gissar att du anser att planen sköt missiler in i WTC-tornen också?
Posted on: 2008/7/29 20:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Angående planen så var det militära plan målade som trafikplan. Studera undersidan av planen noggrant. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du förstår det är helt normalt att man finansierar nazi-tyskland enligt bland annat New York Times, 1938, det är helt normalt. zzzz, läser endast skit och aldrig något som tex. kongress biblioteket och att farfar Booooosch fick betala böter för det enligt fed reg och offentliga domstolshandlingar. Kan inte vara lätt att vara en Mattias Näslund med ett microchip i skallen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tja, t.ex. här: http://www.letsroll911.org/phpwebsite/ Första versionen av Loose Change insinuerar också detta: http://www.youtube.com/watch?v=tqQF3415H1k Eller In Plane Site: http://www.youtube.com/watch?v=nlSMCFD7B80 Fast jag föreslår att du även tittar på följande där bilderna förklaras samt undersidan av planet granskas: http://www.youtube.com/watch?v=5j_c1tPMiG0
Posted on: 2008/7/29 21:36
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login