Vakencorner
|
Re: 911 mysteries debunkad och klar
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Men vad betyder "pull it" då?
Posted on: 2007/1/23 19:31
|
|||
|
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Detta är iaf mitt sista inlägg i denna tråd, det spelar liksom ingen roll hur mkt man försöker förklara det går inte in i vissa skallar, Lycka till ni andra som orkar tramsa med dessa wannabe vetenskapsmän..
Som flera redan har sagt, låt dom leva i sin matrixbubbla..
Posted on: 2007/1/23 19:42
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Jo ,, så går det när man beter sig som du gör . Säjer fel saker har du verkligen rätt i . Jag har aldrig i hela mitt liv träffat en sån fegis som du ( ja,, du har rätt !!!!!!!!!ANGREPP NU ) . Instället för att svara på mina frågor så går du likt en ångvält fram med dina argument . Kan betecknas som mun-diarre om du hade haft ett föredrag . Sitt inte bakom den dator och va anonym . Res på dig på berätta nu då om du propagerar så hårt att detta är en sanning som du står bakom för dem som förlorade nån den 11 sept , innan du gör det ,,så är det en patetisk figur som åtminstonde inte lämnar mycket över till slumpen .
Posted on: 2007/1/23 21:30
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
V4V, ta det lite lugnt med pajkastningen.. Försök hålla er på mattan när det gäller att kalla varandra för diverse glåpord osv..
Posted on: 2007/1/23 21:45
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Skärp dig nu. Det som de som förlorade anhöriga den 11 september tar illa upp av är inte att höra alla de som instämmer i den vedertagna teorin att det var ett terrordåd utfört av muslimer och att tornen kollapsade pga skadorna och bränderna. Det som är mest förolämpande för de anhöriga är de dårar som står och gapar ut galna teorier vid ground zero, och gärna när det är på årsdagen av händelsen. För att se några nissar som står i särklass när det gäller att pissa på offrens gravar tycker jag att du ska titta på denna sammanställning: http://video.google.com/videoplay?docid=-7216643725166640147 20:20-22:30 i denna video t.ex. kan du höra en anhörig som är förbannad. Vore intressant att se Dylan eller dig se Bernard Brown sr. i ögonen och hävda att han skickade sin son att dö medan han gick en golfrunda. Eller säg till alla som hade anhöriga på flight 77 att deras nära och kära fortfarande lever och i själva verket jobbar för regeringen. Vågar du det? Om jag har missat nån fråga från dig får du gärna ställa den igen, bara du inte saboterar debatten med att klista in 100-tals frågor och länkar i ett inlägg och begär att jag ska besvara allting samtidigt.
Posted on: 2007/1/23 21:48
Edited by zpz2 on 2007/1/23 22:05:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det som är mest förolämpande för de anhöriga är de dårar som står och gapar ut galna teorier vid ground zero, och gärna när det är på årsdagen av händelsen. Ja just det, de är dårar för att de vill ha en ny utredning, ganska korkad du. Dårarna är dem som fortfarande, panikartat, håller fast vid larvet om att Bin Laden gjorde det, det är inget annat än en "galen konspirationsteori." Och vad gäller de stackars anhöriga ... om vi låtsas att Bin Laden låg bakom 9/11, så var det iaf bara ett svar på USA's sjuka jävla utrikespolitik, och jämför man 9/11 med all jävla död och förödelse som USA har spridit i mellanöstern etc, så är 9/11 inget annat än en droppe i havet. Jag är så trött på att höra hur jävla synd det är om amerikanerna, de attackerades buhu!! Well, guess what, what goes around comes around.
Posted on: 2007/1/23 22:16
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
I stort sett alla anhöriga organisationer vill ha en ny (och riktig, inte en sådan med Kissinger eller professorer i pedof.. teologi) utredning om 9/11 och de tom. säger att det var ett inside job.
Posted on: 2007/1/23 22:17
|
|||
|
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/1/23 23:11
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag vill fortfarande veta om "pull it" betyder riva eller om det inte betyder riva.
Posted on: 2007/1/23 23:23
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
pull it är ett begrepp som används i rivningsbranschen och betyder ungefär -ok riv - och förknippas med kontrollerad sprängning (controled demolission), dvs huset ska sätta sig i sin egen källare (fotprint) och inte skada andra hus som kan befinna sig i närheten.
låter kanske tokigt i våra öron men det gör väl "dra på" också om man menar -gasa- eller som dom säger i amerika -step on it-
Posted on: 2007/1/23 23:33
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
O fan.
Jag trodde det handlade om vajrar jag? ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
tror jag inte ett dugg på
![]()
Posted on: 2007/1/23 23:47
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag tror det betyder ungefär "dra en vals om anhöriga, för att spela på känslor". *snyft*
Posted on: 2007/1/23 23:49
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
då har du förväxlat det med -pulling my leg-
![]()
Posted on: 2007/1/23 23:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag tycker dina ord val är hårda;titta här bara,,,Som jag har skrivit tidigare, terrorister har kapat plan förut så varför skulle de inte kunna göra det igen ...eftrsom du tycks veta,var då??Jag tycker att du borde bott i plaestina i en månad (i deras kläder)kanske ,,,
Posted on: 2007/1/24 0:01
Edited by sale on 2007/1/24 0:46:50
Edited by sale on 2007/1/24 0:50:44 |
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om detu nvar radiostyrda flygplan, fanns där då inga passagerare i planen? Vem har påstått att planen (om vi nu ponerar att de var fjärrstyrda) inte innehöll passagerare? Planen kördes väl helt enkelt in i tornen med passagerarna i.
Posted on: 2007/1/24 0:15
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
ja och inte fan togs det någon hänsyn till liv på planen när dom visste att det skulle stryka med fler tusen i kåkarna......
![]()
Posted on: 2007/1/24 0:21
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ganska lustigt att man inte kan kommentera screw 911 mysteries på googlevideo. Men de som gjort den är ju ändå "the ayrabs did it" foliehattar, det kanske kan förklara det, inte vet jag.
![]()
Posted on: 2007/1/24 0:25
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
I början av screw 911 Mysteries står det "the official story does not state that the steel melted to cause a building collapse", men det var exakt vad den första versionen av den officiella konspirationsteorin påstod.
De av er som sett hela, erbjuder screw 911 Mysteries nån trevlig foliehattförklaring till hur jetbränslet kunde smälta stålet (så att det låg stora, glödheta pölar under tornen) och dra igång bränder under marken som varade från den 11 september till den 19 december, då sista branden släcktes?
Posted on: 2007/1/24 0:31
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det finns nog de som är livrädda nu det landet..men hur dom än försöker så kommer bubblan att brista under året...det går fortare å fortare nu med infowar så den kritiska massan är snart nådd.............men sedan kvarstår frågan-vem ska göra något åt det ?- varenda yankie ligger brun till om dom öppnar truten, fema camp direkt, kanske gäller oss också eftersom war on terror är globalt.................spännande tid vi lever i, spielberg släng dej i väggen.
Posted on: 2007/1/24 0:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Först thermit och sen sprängdeg. Man försvagar stålstrukturen genom att bränna av strategiska balkar för att försvaga strukturen och därefter spränger man resten. Passagerare kan få andas syrgas om det blir något fel på planet på 30.000 fots höjd, jag antar att passagerare på vissa plan kan få andas cyanid istället och sen fejkar man lite mobiltelefonsamtal i efterhand, dessa samtal skulle ändå inte kunna ha placerats ifrån 30.000 fot om de vore äkta. Tom. samtalen är absurda, brukar du tex. fråga din egen mor om det är henne igenom att säga: "Är det här, <hennes förnamn, mellan namn, efternamn> som jag talar med"?
Posted on: 2007/1/24 1:02
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hi mom, this is Bull Shit, you believe me don't you?
![]()
Posted on: 2007/1/24 1:19
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
tom morsan 76 skrattade när jag spelade upp det.....
![]()
Posted on: 2007/1/24 1:25
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login