Vakencorner
|
Re: Humor: Politiskt korrekte Kalle, sju år
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Bumblebee: Quote: Frihetsguiden: Det där med att utse sig själv till profet är ju en grej och det överlåter jag till dig och andra som har ett behov av att bli sedda! Men att beskylla mig för att vara en är ju på gränsen till helgerån! Jag har aldrig gjort eller kommer att göra anspråk på att vara eller bli en profet. Det duger gott med att vara en Bumblebee! ![]()
Posted on: 2007/5/30 18:54
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tror du FRI skulle klassa din rörelse som en sekt ? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Väl Mött - "F-G" - Jag läser och förundras över "Gnabbet" här på vaken.se - mellan dig och "Gänget" - Hö, hö..
Både sorgligt och roligt på en gång - men även mycket lärorikt - amatör-sociolog som man önskar vara... Men jag såg här en grej - Jag citerar: "Om du studerar hur exempelvis Sista Dagars Heliga (mormonerna) kom till, så ser du att det tar litet tid att växa." Vad F-N, menar du med detta? Jag är själv, faktiskt - jävligt väl insatt i deras sk. "Historia" och tycker mig inte - man kan finna ÖHT något gott exempel där... Eller är det så att även ni i ert gäng är sk. "Soldyrkare" =Sionister? Har du också tänkt att lägga dig under (inuti) en Pyramid - och vänta på uppståndelsen? - När, så - " -"Den Dagen" - de stora och små "Grey-lingarna" kommer för att återuppväcka de sina... är det dessa du "Arbetar" för? Dessa uppkomlingar har inget med "KristusPrincipen" att göra - mer än att de är duktiga på att åka snålschjuts på den... Likt många andra sharlataner... ![]()
Posted on: 2007/5/30 21:21
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsgudien snackar med planeter så han kanske snackar med gråingarna på dessa planeter...
Fråga honom om han känner några anonakis |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsgudien !
Det finns en tråd ute nu om vad som flög in i pentagon kan du få reda på det med hjälp av att gå in i trans och få kontakt med andra planeter? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsguiden är säkert en gammal unken ödla,...eller åtminstone en "gråing"...
![]() En Sionist, eller förlåt mig, en "Hebreé" är han ju i allafall, det har han ju erkänt. Sedan så dyrkar han ju solen i sann Illuminatisk anda. Är man som frihetsguiden Illuminat, dyrkar lucifer (ljusbringaren), pysslar med magi (och kastar förbannelser på de han inte gillar),...ja, då måste man väl vara en springpojke åt djävulen? Sedan att han försöker framställa sig som "messias",...det är ju en helt annan historia... ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Va, F-N - "P-C"!? - Det, vet du väl att det är ju samma sak? Hö, hö... "Åtminstone"(?)
![]()
Posted on: 2007/5/30 21:50
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jodå, Shygets,...det är väl samma gubbar som ligger bakom kan jag väl tänka mig. Hur är det med dig och frugan då? Hur blir det, skall du ner till götet i sommar nånting?
Ha det...hörs/Psilo |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
f-N, "PC" hittar inte telefonboken - ge mig numret - så jag får höra din röst! (i ett brev?)
![]()
Posted on: 2007/5/30 22:50
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
VI som du talar om är bara du och din sambo eller ? En av FRIs punkter är att ledaren säger sig ha speciela tallanger iaf Rael talade med gråingar och du talar med planeterna de eventuelt bor på... Jag kan inte säga att du ljuger men jag har svårt att tänka mig att en stor andlig ledare skulle sitta och skriva på vaken.se om hur upplyst han var och hans farmor som judina och far som var på psyket och inkasserade 70000 om året... Ska du få folk till din rörelse klingar det dåligt... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Din far blev felaktigt inlagd? Nåja du behöver inte berätta om det, det tycker jag är dina personliga saker... Har du tid att meditera och såna andliga saker för jag ser att du är nästan lika forumberoende som jag ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag kan ju inte utala mig om hans "provning" han kanske blev knäpp av det vad vet jag... Jag har inget förtroende för sjuk eller psykvården i sverige.... Tar du droger? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har läst att man kan få psykoser upp till 2 år efteråt utan att ha tagit LSD, då tror man att man blir "andlig ledare".
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Man kan få psykoser långt mer än två år efter LSD trippar... det beror väl ganska mycket på upplevelsen och hur stabil man var innan.
Det var tråkigt att höra om din pappas ruskiga historia. Dock inte ovanligt i ett land där inkompetensen flödar inom psykiatrin. Ett stort problem är väl att de som är satta att hjälpa i många fall inte har några praktiska egna erfarenheter av droger eller psykiskt problematiska tillstånd!
Posted on: 2007/5/31 13:27
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har läst att man kan få psykoser upp till 2 år efteråt utan att ha tagit LSD, då tror man att man blir "andlig ledare". ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Enligt PUL så för man inte göra det, denna lag är naturligtvis tänkt att selektivt tillämpas, ungefär som "hets mot folkmupp".
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Mycke riktigt.
Posted on: 2007/5/31 15:58
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nej du frihetsguiden, man får inte psykoser av själva LSD:et, utan din fars psykos måste ha legat latent, och då han senare i livet provade psykedelian LSD så kom detta fram till ytan. Så kan det gå om man inte vet vad man pysslar med, man skall inte leka med LSD och liknande, det är inga leksaker, utan bör tas på största respekt.
Mäster Psilo... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Frihetsguiden
Har några människor blivit besvikna på dina kurser jag menar brukar folk återvända ? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
får andliga ledare suga kuk? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nä men, se där,...frihetsguiden,...där trampade jag tydligen på en liten känslig tå, det var tydligen väääääldigt känslight för dig det här med LSD?
Du kanske borde prova LSD själv innan du svamlar en massa, eller? Din far var ju helt klart psykotisk, det var väl medfött och han hade det hela latent, och sedan när stackaren skulle smaka "frukten från kunskapens träd", då blev han så förvirrad och rädd så han sket i byxan, så att vitrockarna fick spärra in honom på dårhuset. Frihetsguiden, jag behöver inte läsa på mer, jag vet tillräckligt om det jag snackar om. Mäster Psilo... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ska andliga ledare föregå med gått exempel och visa vägen vad är skillnaden mellan dig och psilo? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hur är det fatt frihetsguiden, du kan få låna min lösfitta om du vill...?
![]() |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login