Vakencorner
|
Re: vakensucks-gänget
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Kritiserar man något av infon du presenterar så är man desinfo agent, eller satanist, eller hippie. Xtas. där är väldigt många galningar som har kommit hit och spammat under åren, jag älskar att säga ifrån och berätta vem dom är för dom. dom ända jag kallar för satanister är personer som säger något galet och klagar på andra, jag behöver inte ens förklara det då du bara tar det ur sitt sammanhang, kallar inte heller vem som helst för hippie, har aldrig sagt att någon är en agent om jag inte skämta, har däremot klagat på en rad skadade människor genom åren som har kallat andra för agenter utan bevis. Xtas, det mesta du skriver som svar på mina inlägg är fel, och när jag visar att du har fel slutar du att skriva precis som när du försökte berätta för mig vem satan är. Personligen tycker jag det är okej att hoppa på folk när dom inte visar någon respekt och är otrevliga. det är nyttigt att bli arg och säga ifrån. men du hade väl gett henry kissinger en kram om du såg honom...
Posted on: 2010/2/26 21:15
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Så mycket energi pojkarna har, är det damp?
Posted on: 2010/2/26 21:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Aj som fan Trädet, du fick mig verkligen. Jag har ju ett signerat foto med Kissinger här som jag tillber varje dag, och även onanerar till.
Du vet verkligen hur man berättar för folk vilka de är, jag har ju bara gått runt och ljugit för mig själv hela tiden. Du liksom master överskattar er egen betydelse på forumet. Sen helt offtopic är det du skrivit om hur Satan är Lucifer och detsamma som Moloch luddigt. Satan och Lucifer är "moderna" hopkok av gamla gudar, amalgam av visdomens gudar, naturgudar, konstens gudar, underjordiska dödsgudar. Du har däremot erbjudit en simplistisk översikt som ska förenkla Bohemian Groves ritualer till att vara strikt satanistiska, vilket får folk att tro att det enbart är där ondskan emanerar ifrån och har sitt jordliga centrum. Kolla upp kopplingen mellan den bibliska sabbatsdagen (lördag/saturday egentligen), Saturnus, YHVH/El och Moloch. Det skulle vara konstigt om det visade sig att Moloch egentligen är den kristne guden eller åtminstone en aspekt av denne, för då har ju inte ditt tjafs om satan något fog eller hur? Samt så har jag och andra sagt tidigare att satan som en egen person i religionen tillkommit genom zoroastriskt inflytande på judendomen och senare kristendomens formgivning av den romersk-katolska kyrkan. Satan är i den ursprungliga judendomen enbart en budbärare från Gud. Zoroaster tog förövrigt Asurorna för att vara de "goda" och Devorna de "onda" när de tidigaste skrifterna om detta var motsatta. Asurorna/asarna m.fl namn är egentligen rätt så onda, söker makt i denna världen genom inflytande över vissa människor. Orion är ett bra exempel, se bara hur han söndertonglat vissa här på forumet.
Posted on: 2010/2/26 21:43
|
|||
|
Säll är den,
som för sig äger lovord och förstånd uti livet, ty onda anslag man ofta rönt alstras ur andras bröst. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du liksom master överskattar er egen betydelse på forumet. Jag har ingen betydelse överhuvudtaget på forumet, att jag rättar felen en nolla som dig gör betyder inte att jag tror att jag har en betydelse på forumet.. jag gillar att attackera smuts bara, ni är små bebisar IRL och ni vet det själva.. jag bryr mig inte om vaken hade bannat mig imorron, jag hade inte kommit tillbaka som en psykiskt sjuk människa och startat 30 olika konton, bara en skadad människa gör något sådant. Quote: Sen helt offtopic är det du skrivit om hur Satan är Lucifer och detsamma som Moloch luddigt. Herregud, jag har redan debunkat din dynga, och därför försvan du från tråden, jag motbevisa ditt trams om att satan inte är djävulen enligt biblen och att Lucifer och Satan inte är samma person, så kungen av tyre är alltså från himmlen?.... du har ingen aning vad du pratar om. Lucifer var djävulen innan han föll från himmlen och efter han föll blev han Satan, något jag redan har bevisat så jag behöver inte posta några källor, både det gammla och nya testamentet håller med mig. Moloch som jag gav källa på, var en varelse från helvetet som man offra barn till, alltså har han med satan att göra.
Posted on: 2010/2/27 1:34
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Soncino återger Jesaja 14:12 som:
Hur du har fallit från himlen Oh dagstjärna, morgonens son! Hur du har skurits ned till marken, som kastade många över nationerna. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
här har det raderats friskt ser jag.. minst fem inlägg är poff borta.. antar att det besvarar "grundarens" frågeställning tidigare i tråden avseende bevis på radering.. utan att någon utanför vaken-sekten ens behövde anstränga sig... kan inte vara lätt att vara totalt intolerant avseende kritiska fullträffar gentemot sin rörelse.. för alla fattar ju att om de raderade inlägg inte hade någon relevans så skulle de ju aldrig blivit borttagna till att börja med...
micke jag minns att du för ungefär en månad sen sa att alla inlägg som raderades skulle sparas i ett särskilt subforum så att alla kunde se att det bara var "trams" som blev borttaget.. varför lever du inte upp till vad du lovar? du inser väl att detta bara ger vatten på kvarnen för alla som tvivlar på den här sidan? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
bana: min vän jag vet vad du syftar på trots att jag varit här så kort tid så har jag fått uppfattning om vissa här som verkligen ställer mer skada än nytta, jag själv var med igår en rolig grej som du själv tror jag också var med kanske och såg tråden, det där flyg/rått fällan jag ställde upp, som dessutom samtidigt fungerade som skydd för nybörjare som registrerar sig, Varnings tråden. och den tråden blev snabbt attackerad och nästan huggen i bitar , det började bli fullt i nätet att den höll på släppa taget. men på morgonen hade någon flyttat och gömt den fint i fight klubben och dessutom hade nätet rensats ganska ordentligt.
Jag fick göra en ny Idag. jag tycker personligen inte du ska skylla på micke då han inte kan hålla koll på såna snubbar hela tiden, han har väl mycket annat för sig och ett liv att sköta dessutom, snälla ta inte illa upp. om jag inte blir bannad av nån anledning från forumet så ska jag göra mitt bästa att återförena alla förlorade snubbar som stuckit i onödan och som kan ha mycket kunskap som många andra behöver, jag bland 2500 andra medlemmar, fast jag måste då få hjälp av andra också. så snälla vad ni än gör och om ni tillhör vakensu klubb eller vad den kallas, snälla bete er inte som vissa här inne har gjort... med tiden landar alla på jorden och inser att de inte drömmer längre, i värsta fall får man porta vissa ur denna galax till en större och friare alternativ galax , där dessa figurer kan träffas och lära först komunicera med varandra till att börja med , sedan kan de komma och försöka lära andra och spela som de är andliga och kunskapliga för att de råkat se några tube filmer, och vissa tillomed skryter med att de gått Psykologi 3 år på karolinska, hahah... fett säger jag. låt oss vanliga vara i vårt nuvarande galax där vi fortfarande kan förstå och lära av varandra och där vi kan utvecklas och inte invecklas.... ![]() må stjärnorna guida er |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Så kommer lilla Master in också med sitt lilla trams om att en tråd han skapat skulle vara en fälla för en från vakensucks-gänget lustigt nog kastade sig ut detta för att verka duktig.
Naturligtvis hängde Master på, för all form av planering verkar ju jättebra. Ursprungligen handlade hans tråd att man inte skulle ta åt sig av de negativa energier som finns på forumet osv. Jättefint och jag uppmuntrade detta. Sen kom just vakensucks-gänget in i tråden och började sabba... Dvs ge sig på främst mig. Eftersom jag rättat Master tidigare då han försökt att sprida saker som inte var sanna, såg han snabbt sin chans att ge tillbaka mot mig genom att ansluta sig till vakensucks-gängets resonemang. Så var det med hans "Ge inte efter för negativa energier" Sen vill jag reda ut att jag knappast skröt med att jag studerat tre år psykologi, utan enbart nämnde detta, då du är en mästare på psykologi enligt din presentation. Men du visar vad du är för tölp genom att säga de saker du gör. Dessutom har du ju i nån tråd sagt du vägrar att studera och läsa på, då du får din information på andlig väg. Det blir också roligt hur du säger du fått tag på min IP-adress och ska använda den vid tillfälle... Nu tror jag ju förstås inte du har den, men till vad skulle du använda min IP-adress om du hade den? Och VARFÖR? Allt jag gjort är att rätta dina helt felaktiga påståenden. Det märks att ditt ego får sig en redig törn när du blir rättad eller inte kan svara på frågor. Jag kan verkligen rekommendera dina trådar till de som vill ha lite skoj, men snälla Master. Fortsätt att skriva i "Dagens Skratt" http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=17955&forum=9 http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... =&topic_id=17978&forum=10 Master visar bara tydligt hur han mer och mer följer vakensucks-gängets koncept på detta forum och säger emot sig själv någonting otroligt. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Master av vad vi sett verkar du ha plockat upp allt du "kan" från just youtube. Hela din världsbild låter som ett galet hopkok från ett mischmasch av olika bilder på "eliten" och deras "symboler" överallt med en klyschig arkiv-x melodi tillagd och "sanningen finns därute/må stjärnorna guida dig" som körsbär på röran.
TreeofLiberty däremot tror att man kan finna allting om alla viktiga aspekter av religioner i Bibeln som en enda bok, vilket inte stämmer i alla fall. Man borde ibland se till att Bibeln är ett dokument skrivet av människor med en kulturell bakgrund som de försöker mörklägga. I det här fallet syftar jag till att de tidigare semitiska gudarna idag har klassats som demoner av politiska skäl. Baal, Moloch, m.fl. var från början dyrkade av olika semitiska folkslag som senare gick samman i judendomen och började dyrka enbart El. Men även i Bibeln figurerar ju Gud på vissa ställen i plural; Elohim. Sen är det väldigt roligt att TreeofLiberty som kritiserar Novax för att vara "psykiskt sjuk" gör liknande saker för att få anse sig ha debatterat färdigt ett ämne; Kopierar en gigantisk mängd text och klistrar in det som om han skulle ha skrivit det själv. Det finns saker som heter länkar.
Posted on: 2010/2/27 13:57
|
|||
|
Säll är den,
som för sig äger lovord och förstånd uti livet, ty onda anslag man ofta rönt alstras ur andras bröst. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
hahah här kommer nästa barn.
Jag är medveten Extas om att ni inte kan förstå mer än eran bubbelvärld. det är precis det vi kämpar för er att ni inte ska bara se er bubbla,men ni vägrar ju fatta det och vill få oss i er bubbla istället. Och jag har ingen världsbild,för den förändras för varge dag så som jag gör. Om du har depprision så vet du min vän varför du har det, din värld är för liten för begränsad och för svaga grunder, den kan rasa när som helst. Du och tjackisen bla är de som är problemt i vaken inte suk gänget skulle jag våga påstå . |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sa master som också skrev: Quote:
Där argumenten flyger ut kommer egots försvar in och hotar de som kommer med faktisk information. Grabben, du kan nog städa ut ditt skåp här på forumet och flytta till galaxen du mumlar om för ditt hot är redan rapporterat. Quote:
Hehe, du motsäger dig själv. Ni kämpar för att trycka ner desinfo och skitsnack i halsen på folk och misslyckas givetvis totalt eftersom det finns vakna människor här. Kollade du in den matnyttiga länken om psykos förövrigt? Det är nog dags att lägga ner haschet.
Posted on: 2010/2/27 14:20
|
|||
|
Säll är den,
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag kämpar först mot ondskan , för att när jag får kontroll på den, då kommmer folk kunna uttrycka sig fritt i forumet utan att vara rädda för attacker av demoniska slag, som egentligen skulle vara hjälpande vingar av Andliga änglar som ni kallar er.
Om ni läser mina trådar igen, kommer du se vilka jag har krigat mot helt ensam. titta jag har skirvit ett m för mycket i ordet kommmer, och alltså detta gälls och förstås inte av folket. detta ord betyder ingenting. det ska svida Extas när du tar dig på skinnet. gör det det för dig??? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
"Jag kämpar först mot ondskan"
Zzzäger den som inte ens tagit itu med sin egen själ, sitter och kikar på stjärnorna efter svar, snarkar i numerologi och tror man kan lösa världsproblem med geometri. Phat luck there kid, and it aint about the spelling, just the "organization" of ure so called thoughts. Varför förstår du inte att allting du talar om bara återspeglar din egna nivå? Att du inte ens har klarsyn nog att skärskåda dig själv och din respons på vad vi skriver. Det är inte vad vi skriver som du borde hålla mest koll på här utan hur du vilt fäktar tillbaka genom att göra personliga påhopp. Du får uttrycka dig hur du vill, bortsett från riktigt grova svordomar, hets mot folkgrupp och hot eftersom lag och moral faktiskt betyder något för andra människor även om det inte gör det för dig. Skulle du kunna ha någon kontroll över "ondskan" tror du? Du kan ju inte ens behärska dig själv...
Posted on: 2010/2/27 14:32
|
|||
|
Säll är den,
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
hehe wow jag börjar gilla den här master... o det enda ni etablerade vaken-smurfar verkar kunna göra e att märka på hans ord... med andra ord så äger han er totalt, utan att ni ens är medvetna om det.
är visserligen inte så märkligt att dessa fallna individer som livnär sig på vaken vägrar inse att det finns luckor i deras argument.. de vill fortsätta sova på den här sidan i den nya fantasivärld som de hittat... vakensucks är som sagt bara symtomen av vaken.se's FAIL. därför är det bara kul att se när ni väljer att kritisera vakensucks istället för att hantera de problem som ligger på erat bord. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ytterligare förolämpningar totalt tagna ur luften. Jag förstår hur du försöker släta över hur du påstått Det gyllene snittet skulle vara 3,33, Hur Jesus dog vid 33 års ålder, hur månadernas namn skulle peka på Jason Vorhees från fredagen den trettonde-filmerna osv osv osv ad infinitum. Du har inte någonting på mig och försöker beskylla mig för saker som inte är sanna. Det jag säger om dig är dessutom sant. Du är dummare än tåget som får din information utan att studera. Fantasi kallas det. Det är inte andevärlden som pratar med dig, utan du som fantiserar. Dessutom påpekar du i din presentation att du även är mästare i psykologi, men när jag nämner för dig att jag faktist studerat psykologi kallar du detta för att jag skryter. Dessutom tror jag en mästare i matematik lär sig att stava till det, vilket land han än kommer ifrån. Du är bara ett troll som inte kommit med någonting intressant överhuvudettaget. Din sk klocka är rena rama löjlerierna också dessutom. Du efterkonstruerar situationen och ditt utspel om att du skulle gjort en tråd som fångade negativitet är smått patetisk. Idén fick du av en från vakensucks-gänget som lika patetiskt som du påstod detta. Tråden uppmuntrade jag dessutom i sin linda, men tyvärr redigerade du om den för att det senare skulle verka vara någon slags fälla. Dessutom har jag inte spridit negativitet till folk som inte förtjänar den och det enda jag gjorde ditintills var att rätta dig, men du tog det hela steget längre och började kalla mig saker. Quote:
Quote:
vaken refererar till vaken.se och sucks refererar till engelskans sucks. Dvs något som suger. De visar redan på namnet att de inte gillar vaken. Jag förstår dock att du ansluter dig till dom, då de inte gillar mig heller. Det är intressant hur du som ny användare kan komma och förstöra den harmoni som skulle råda på forumet om inte du och vakensucks-gänget var här. Hur du dessutom kan berätta hur det borde vara. Anslut dig till något forum som faktist diskuterar andlighet i större utsträckning och numerologi. Jag vet dock ett du redan skulle bli bannad på Quote:
Men jag använder inte en så fantastiskt självförhärligande ordalag om detta. Dessutom var det ju faktist du som gav dig på mig efter jag rättat dina rena faktafel och försökte förklara det löjliga med att månadernas namn skulle ha med Jason Vorhees från Fredagen den trettonde filmerna. Quote:
Edited by computerror on 2010/2/27 15:30:47
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja flugor drar ju sig till skit som vi vet, var annars skulle master kunna hitta hem med sina svordomar, hot, personliga påhopp, insubstantiella haschfantasier och besatta numerologiprat än på vakensucks?
Nu ska vi inte ens titta på orden längre (vilka jag inte märkte annat än för deras innebörd som var ett hot), ok, debatten är väl avslutad då.
Posted on: 2010/2/27 15:16
|
|||
|
Säll är den,
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Man kan göra ett uttalande som skulle kunna ses som positivt för den egnes räkning utan att skryta, master gjorde ett konstaterande hos vilken grund är omöjlig att se såvida man kanske inte är master, medan du gjorde samma för att egorida på den vågen som han skapat. dvs du hade inget eget att komma med, inte heller ledde ditt uttalande någonvart således är ditt uttalande fåfängt och tja, rent skryt.
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hm...
Vad håller ni på med egentligen?
Posted on: 2010/2/27 15:22
|
|||
|
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Computerror har ingen aning om vad projicering betyder!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
tar parti!
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
det är ju ganska synd att ni på vaken inte klarar av att kritiskt granska er själva.. att ni dessutom sysslar med politisk verksamhet o nu även genomför egna röstningar tyder ju på hur lite ni faktiskt begriper.. även om den här sidan fullkomligt kryllar av information.. klockrent exempel på att folk kan vara hur pålästa som helst - men ändå inte fatta ett skit..
blir dessutom mer obehagligt när etablerade "användare"/"forumgubbar" bestämmer sig för att gadda ihop sig och med hjälp av ordbajsande/citat trycka ner nya medlemmar... vete fan om det här var micke hade tänkt sig.. att bli omgiven av demoner... kan ju vara bra här att påminna hur computerror faktiskt blev rå-ägd av master i en annan tråd.. vilket är anledningen till att computerror nu med detta (förutom att han gått HELT off-topic) på något sätt vill ge igen.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
computerror.. fattar du verkligen inte att vakensucks finns enbart pga det formförtryck som vaken har sysslat med? eller låtsas du bara inte förstå? vakensucks hade inte ens existerat om inte vaken hade håll på som de gör.. varför begriper du inte det enklaste?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jasså inte? *suck* Varför tar du parti för de som uppenbarligen vill förstöra forumet? Varför tar du parti för dom som hotat forumets användare med fysiskt våld? De som outar ett barn på sin lilla skit-sida? De som ringer och telefonterrar folk som bara vill lösa konflikten och diskutera med dom. Quote:
|
||||
|
||||
Register To PostTopic is Locked
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login