vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 ... 9 »


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#49


See User information
Quote:

computerror skrev:

Många här resonerar utifrån vad de vill att saker och ting ska vara. En konspiration.
Jag resonerar utifrån den fakta jag kan skrapa ihop, speciellt då själva händelsen skulle kunna ha varit en konspiration.
Det enda jag egentligen höjer på ögonbrynen om är medias rapportering om att detta inte är flygdugliga plan, men de måste mena de första modellerna av TU-154 och inte det moderna TU-154M. Samt det faktum att alla åkte i samma plan, men det utfördes väl förmodligen service på det andra, eller så satt det ett gäng högt uppsatta i det planet också, men media har inte rapporterat om detta. De kanske flög i samma plan för att presidenten ville briefa sin staff om någonting...


Innan höll du ju stenhårt på att planet var i princip gammal skrot från sovjiet?

Men hur som helst, är det någon regering eller folk från nån annan hemlig organisation, grenar KBG eller CIA till exempel, så vet ingen mer än dom behöver för att uppfylla sin del av jobbet och alla som kan komma märka nått har blivit informerade i förtid om varför nått är som det är så dom inte ska bli misstänksamma.

Du vet nog inte vad mind contorl är helt, det innebär att piloten lärt sig han ska göra ett antal försök att landa innan han kraschar planet.

Just pga vilka som sitter på planet är motiven så stora att krascha det så att säkert säga det inte är planerat är naivt, om jag skulle planera ett mord på tex en president skulle ja också göra precis allt för att få det till att se ut som en olycka, om jag nu inte hade nått mer syfte med mordet än att bara röja honom/henne ur vägen.

Det är långt ifrån omöjligt att arrangera nått sånt här, och om man arrangerar en olycka på de här sättet så vill man garanterat att de ska uppfattas som en olycka. Dels är väl medias rapportering ett tecken på det, eftersom man annars borde ge riktiga uppgifter om planet som du säger dom inte gör.

Ja hoppas de verkligen är en vanlig olycka, men i den tid de är nu så känns de inte som det..

Antar det inte är nån nybörjare till pilot dom hade? Så att han va stressad tvivlar jag på. Det går att träna upp sin stresstålighet, alla inom yrken med högt säkerhetstänk eller alla som nått långt inom en extremsport vet att den sekund då man börjar tvivla på det man gör eller blir rädd/stressad/får panik, så kommer de snart gå åt helvete, därför lär man sig hantera stressen och handla avslappnat även om man ligger på fel sida gränsen.

Posted on: 2010/4/11 15:36
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#50
Quote:

Mini skrev:
Innan höll du ju stenhårt på att planet var i princip gammal skrot från sovjiet?

Ja, jag blev lurad av media. Det var innan jag visste det var Tupolev TU-154M. Media skrev bara att det var TU-154

Quote:

Mini skrev:
Men hur som helst, är det någon regering eller folk från nån annan hemlig organisation, grenar KBG eller CIA till exempel, så vet ingen mer än dom behöver för att uppfylla sin del av jobbet och alla som kan komma märka nått har blivit informerade i förtid om varför nått är som det är så dom inte ska bli misstänksamma.

Här blev högt uppsatta militärer dödade. Flygplanen står under militär bevakning. Jag tror inte underställda militärer skulle kunna smussla med en sån sak.

Quote:

Mini skrev:
Du vet nog inte vad mind contorl är helt, det innebär att piloten lärt sig han ska göra ett antal försök att landa innan han kraschar planet.
Nämen? Vet jag inte vad mind-control är?
Jösses killen... du griper efter halmstrån. Jag vet mycket väl vad mind-control innebär och de upprepade landningsförsöken beror högst troligen på att presidenten själv tvingat piloten att landa där och inte bege sig till Minsk. Presidenten har nämligen gett såna order tidigare, dock har den piloten vägrat.
Om de hade flugit till Minsk hade resan varit förgäves och de hade missat ceremonin.

Quote:

Mini skrev:
Just pga vilka som sitter på planet är motiven så stora att krascha det så att säkert säga det inte är planerat är naivt, om jag skulle planera ett mord på tex en president skulle ja också göra precis allt för att få det till att se ut som en olycka, om jag nu inte hade nått mer syfte med mordet än att bara röja honom/henne ur vägen.
Som sagt... Att manipulera ett landningsställ så det inte fälls ut igen är betydligt lättare än att som du sa först, fjärrstyra ett plan, för att du sen insinuerar att piloten var utsatt för mind-control. Din version håller inte helt enkelt. Du byter scenario för att anpassa dig efter situationen och tar inte med i beräkningarna att du gör detta

Quote:

Mini skrev:
Det är långt ifrån omöjligt att arrangera nått sånt här, och om man arrangerar en olycka på de här sättet så vill man garanterat att de ska uppfattas som en olycka. Dels är väl medias rapportering ett tecken på det, eftersom man annars borde ge riktiga uppgifter om planet som du säger dom inte gör.
Media har väl bara kollat upp flygplanstypen som hastigast... Media är ju inte direkt kända för att fördjupa sig. De har överhuvudettaget inte ens nämnt det andra planet...

Quote:

Mini skrev:
Ja hoppas de verkligen är en vanlig olycka, men i den tid de är nu så känns de inte som det..

Jag bedömmer inte direkt Polen någont viktigt land.

Quote:

Mini skrev:
Antar det inte är nån nybörjare till pilot dom hade? Så att han va stressad tvivlar jag på. Det går att träna upp sin stresstålighet, alla inom yrken med högt säkerhetstänk eller alla som nått långt inom en extremsport vet att den sekund då man börjar tvivla på det man gör eller blir rädd/stressad/får panik, så kommer de snart gå åt helvete, därför lär man sig hantera stressen och handla avslappnat även om man ligger på fel sida gränsen.

Förmodligen har han gett efter för stress... Det kan hända den bästa. Troligtvis blev ordern från presidenten om att landa ändå för mycket, då piloten säkert ville åka till Minsk eftersom det var säkrast. Det skulle nog stressa upp den bästa, då en ordervägran kunde betyda han blev av med jobbet... Nu prioriterade denne fel och blev av med livet istället.
Situationen var dessutom svårlandad... Stressad eller inte...

En annan sak jag kan tillägga... Jag har sett forna Sovjetflygplatser och de har inte precis tänkt på säkerheten. Exempelvis kan jag nämna en landning jag var med om i ett litet 6-sitsigt sportplan över forna Sovjetlandet Litauen.
Vi var tvugna att nödlanda och begärde landningstillstånd för att landa på den forna Sovjetiska militärbasen i Palanga. Denna landningsbana låg PARALLELLT med stranden mot östersjön utan vegetation emellan. Sidovindarna som svepte in från havet var rent ut sagt läskiga. De piloter jag flög med var dock erfarna, men dom tyckte detta var galenskaper. Jag kan mycket väl tänka mig att den forna sovjetiska militärbasen det Polska planet skulle landa vid hade vegetation i direkt anslutning till landningsbanan.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#51


See User information
Mindcontrol har använts för att störta plan. När JFK jr dog såg man genom den svarta lådan att den som körde planet störtat planet rätt ner i havet. Någon hade dessutom stängt av bränsletillförseln. Samma scenario utspelade sig när en pilot störtade ett plan med viktiga personer från Saudiarabien. Att köra planet rätt ned i havet och samtidigt stänga av bränsletillförseln skulle sabotera försök att försöka lyfta planet. Vet inte alla de tekniska detaljerna men om bränsletillförseln inte stängts av skulle det varit möjligt att lyfta planet om någon annan tagit över kontrollen av planet.

Säkerligen har man utvecklat mer raffinerade metoder för "mindtontrol-piloter".

Det hela kan ju också vara en olycka men möjligheten att det handlar om mincontrol finns, men skulle ju en stor tabbe om man inte noga granskat piloten som skulle köra ett plan med så många viktiga personer. Om man lyckas reda ut vad piloten gjorde kan man kanske reda ut om han med avsikt orsakade olyckan.

Posted on: 2010/4/11 16:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#52
Stänger de av bränsletillförseln behöver de ju knappast syssla med Mind-control. Gör du minsta lilla misstag med ett motorplan du segelflyger utan motorer är det svårt att räta upp det.
Dessutom var det JFK jr själv som körde planet.

Vad gäller Polens plan så hade de mycket väl kunnat landa på de tre första försöken, så om det var något eventuellt fuffens var de i så fall väääääldigt iskalla med att strypa bränsletillförseln.

Jag tror det främst är så i denna tråd att ni vill ha en konspiration och ser inte de uppenbara saker som talar emot det.
Det enda argument ni har är att det var en hel del viktiga personer som dog. Inget mer.

Olyckor händer och människor dör i förtid.
Det är betydligt fler konstiga sammanträffanden i komplottsversionen än att det var en simpel olycka där en pilot blivit beordrad att landa ett plan av presidenten, vilket var helt emot de order han fick av flygledningen.
Det som styrker detta är att presidenten gjort så tidigare och att de hade missat ceremonin om de lydde flygledningen.

Det som skiljer mig från många andra här är att de flesta VILL ha konspirationer och argumenterar utifrån detta. Jag argumenterar utifrån fakta och den analys jag gjort av informationen jag tagit del av.
Jag har iallafall kollat upp tillräckligt och gjort en research så jag känner mig trygg med att detta var en tragisk olycka. Detta resultat har jag nått trots att jag var övertygad från början att det var faul play bakom olyckan.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#53


See User information
Håller med Computerror att man inte behöver se en konspiration i allting. Det är möjligt att det helt enkelt är en olycka. Kul att Putin ska leda utredningskommissionen. Nu lär väl "sanningen" i alla fall komma fram vad som hände.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.194 ... ommission-om-flygkraschen


Posted on: 2010/4/11 17:28
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#54


See User information
Givetvis måste man alltid misstänka ett brott eftersom varje död människa som inte var ensam när han dog måste obduceras, till exempel. Det är inget konstigt i det, hur i hela friden skulle brott kunna misstänkas om ingen tog på sig det ansvaret? Just nu ligger det hos haverikommissionen.

Vi har två svenska parallellfall:

Flygkraschen när hela avlyssningskommissionen som synade avlyssning av regeringsmedlemmar i Sverige under tiden fram till Palmemordet strök med i en oförklarlig olycka. (Det satt en "tung centerpartist" längst bak i planet, som pressen behagade skämta). Så enastående lustigt! Den rapporten är inget dom hängt i nåt skyltfönster precis. Fast det har annonserats i pressen om bilder från den olyckan till salu. Tydligen föreställde bilderna nåt som var olämpligt. För övrigt, vem intresserar sig för vad den jäkla Palme höll på med...

Så enastående ointressant!!!

Estoniasänkningen. Det fanns lustigt nog en representant för varje avdelning hos stockholmspolisen närvarande, varav alla utom en strök med. Såna konferenser är nog väldigt vanliga, eftersom ingen lyfte på ögonbrynet... för övrigt har Mona Sahlin hänvisat till militären när det gäller frågor om den saken och då håller man ju tyst förstås.

I båda fallen gäller samma sak: inte fan vill man ha några jävla kriminalare och specialister på utredningar inkopplade. Det är bättre med i hast utnämnda personer som inte vet något som helst om det de skall utreda. Men som vet vad som är lämpligt och politiskt möjligt att säga.

Jag skulle vilja se en repris av Disneyfilmen om när Trollkarlens lärling fick krukor att springa och hämta vatten tills dom sprack...

Den kunde ju ha sänts istället för baletten kl 2100 i tv2 i lördags den 10 april när nyheterna uteblev i både Sverige och andra delar av Europa.


Posted on: 2010/4/11 18:18

Edited by Asgeir on 2010/4/11 18:34:49
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#55
Quote:

Asgeir skrev:
Jag skulle vilja se en repris av Disneyfilmen om när Trollkarlens lärling fick krukor att springa och hämta vatten tills dom sprack...

http://thepiratebay.org/torrent/34231 ... ntasia_1940_-_Walt_Disney

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#56


See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

Asgeir skrev:
Jag skulle vilja se en repris av Disneyfilmen om när Trollkarlens lärling fick krukor att springa och hämta vatten tills dom sprack...

http://thepiratebay.org/torrent/34231 ... ntasia_1940_-_Walt_Disney



Jaha? Den är visst inte så populär numera den heller?


Østre Landsret har ved kendelse af 26. november 2008 stadfæstet fogedrettens kendelse af 29. januar 2008, hvorefter Sonofon A/S er blevet pålagt at hindre sine kunders adgang til www.thepiratebay.org.

På baggrund af kendelsen fra Østre Landsret har Telelet besluttet at spærre for adgangen til siden.

Telelet har ikke foretaget nogen registrering af dit besøg denne side.

Posted on: 2010/4/11 19:29
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#57
Quote:

Asgeir skrev:
Østre Landsret har ved kendelse af 26. november 2008 stadfæstet fogedrettens kendelse af 29. januar 2008, hvorefter Sonofon A/S er blevet pålagt at hindre sine kunders adgang til www.thepiratebay.org.

På baggrund af kendelsen fra Østre Landsret har Telelet besluttet at spærre for adgangen til siden.

Telelet har ikke foretaget nogen registrering af dit besøg denne side.

Va??? Har de spärrat TPB i Norge (Eller är det danska?)
Varför i jösse namn har du inte skrivit detta?

Visst är det väl denna du menar?




 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#58


See User information
Jamen det trodde jag var allmänt bekant! Sen håller Kina på och köper programtid på lokala radiostationer också och sänder både underhållning och nyheter som inte passerat CNN-filtret. Har ni missat det också däruppe?

Posted on: 2010/4/11 19:41
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#59


See User information
Quote:

computerror skrev:
Det som skiljer mig från många andra här är att de flesta VILL ha konspirationer och argumenterar utifrån detta. Jag argumenterar utifrån fakta och den analys jag gjort av informationen jag tagit del av.
Jag har iallafall kollat upp tillräckligt och gjort en research så jag känner mig trygg med att detta var en tragisk olycka. Detta resultat har jag nått trots att jag var övertygad från början att det var faul play bakom olyckan.


Hur kan du ha kunnat göra "tillräckligt" med research för att komma med någon som helst slutsats redan nu, så snart efter "olyckan"?
Vi vet ännu inget, till och med medierna hattar fram och tillbaka.
Visst vi ska inte se konspirationer i allt, då vore vi verkligen dom foliehattar vi beskylls för att vara. Men det är för tidigt att göra en bedömning, och det är mer än en anmärkningsvärd händelse.

BTW- Såg en löpsedel skymta förbi, den var gul- men jag har glömt om det var aftonhoran eller sexpressen, som hade ett löp i stil med att det var en konspiration. Nån annan som sett den och kommer ihåg?


Posted on: 2010/4/11 21:52

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#60


See User information
Jag har iallafall kollat upp tillräckligt och gjort en research så jag känner mig trygg med att detta var en tragisk olycka. Detta resultat har jag nått trots att jag var övertygad från början att det var faul play bakom olyckan.

Hallå CP...Analysera mera är en amerikansk kriminalkomedi från 1999. ... Analysera mera regisserades av Harold Ramis, som även skrivit filmens manus tillsammans med ...

OFFTOPIC...onanus...

Skamligt att se var mina skattepengar går till...Har du jobb?Om inte skaffa det då.
Ps .dina barn tar jag hand om,så du kan gå på Juri Linas på drag...inga pedo här inte...dont wory be happy...

Du ä'r zinkstämplad...MAO...zinkfrossaa,nr1...

Posted on: 2010/4/12 2:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#61
Quote:

metaphor skrev:
Hur kan du ha kunnat göra "tillräckligt" med research för att komma med någon som helst slutsats redan nu, så snart efter "olyckan"?

För mig blev det ganska avgörande när jag fick reda på att presidenten försökt tvinga andra piloter att landa när det inte varit säkert. Eftersom de hade missat ceremonin om de flugit till Minsk och resan hade varit förjäves, är jag övertygad om att presidenten tvingade fram en landning även här...
Ser ingen anledning heller... Nytt val var inte långt förestående och den avlidna presidenten fick urusla opinionssiffror.
Någon påtalade ju dock att det kanske var någon annan person på planet som var målet, men jag har svårt att tänka mig eliten skulle döda så många toppar för att komma åt en av dom... Om det inte var högsta hönset förstås.
Men jag tror inte ens de skulle döda så många toppar för han. Hade funnits mängder med bättre sätt att bli av med han...

Nu har förresten media också börjat skriva om hur han tidigare försökt tvinga piloter att landa och att han förmodligen gjorde detsamma nu...

Quote:

metaphor skrev:
Vi vet ännu inget, till och med medierna hattar fram och tillbaka.
Visst vi ska inte se konspirationer i allt, då vore vi verkligen dom foliehattar vi beskylls för att vara. Men det är för tidigt att göra en bedömning, och det är mer än en anmärkningsvärd händelse.

Jag menar naturligtvis med den information jag har i nuläget. Skulle rapporter komma in att andrepiloten och styrmannen hade ett skotthål i pannan skulle jag omvärdera vad jag kommit fram till.
Men jag har slutat söka information nu då jag känner jag kommit fram till en riktig bild, så det jag läser i fortsättningen blir väl ifrån media då...




sale (Och en hel del andra): Lustigt så ni hakar upp er på min person hela tiden... Försök att diskutera sak istället. Ni begår ett typiskt argumentationsfel när ni inte kan argumentera i sak, utan istället försöker spräcka mitt resonemang genom att smutskasta min karaktär.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#62


See User information
Man behöver inte tillföra sig något, utan endast skrapa av gammalt.
Helhetens motsats är delarna. Ägnar du dig åt delarna - detaljerna?

Posted on: 2010/4/12 3:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#63
Quote:

sale skrev:
Man behöver inte tillföra sig något, utan endast skrapa av gammalt.
Helhetens motsats är delarna. Ägnar du dig åt delarna - detaljerna?

Självklart gör jag detta och om du besvärar dig med att läsa tråden har jag nämnt en hel del detaljer... Men det kanske du missat? Detaljerna alltså...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#64


See User information
Har du jobb?Om det inte besvärar dig <<+++<+?Barn pass står jag för,gillar du inte det eller...?Juri ?

Om man håller upp mungiporna en stund så börjar det att producera serotonin i hjärnan. Ett slags vällusthormon. PROVA!


HUh..DU flyr "just"nu,,,,VARFÖR,din egen fråga...on SALE eller?

Posted on: 2010/4/12 3:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#65


See User information
sale (Och en hel del andra): Lustigt så ni hakar upp er på min person hela tiden... Försök att diskutera sak istället. Ni begår ett typiskt argumentationsfel när ni inte kan argumentera i sak, utan istället försöker spräcka mitt resonemang genom att smutskasta min karaktär.

Jag gillar dig...sluta att vara min kopia typ (fet text)miffo...sorry OT men nöd i bland...Kalla inte mig för ni...OK.

Posted on: 2010/4/12 3:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#66


See User information
@sale: Man förstår aldrig vad du menar... du skriver lika osammanghängande som en pårökt grävling
Kan du inte fila till din argumentationsteknik lite? Du har ju uppenbart något du vill förmedla.

@compu: du upprepar dig broder, samma innehåll omkullkastat flera poster i rad. Vi förstår din ståndpunkt nu.

Men OM (?) det finns en konspiration så får man ju betänka detta:

1. Det påstås att presidenten skulle tvingat ner planet mot pilotens vilja. Han har bevisligen gjort detta förut. Detta skulle vara deras perfekta "scapegoat". Dom blir inte bara av med oönskade personer utan kan även skylla på att det var självförvållat.
Den som styr nyhetsflödet och utredningen kan lätt plantera dessa påståenden som bevis (hur man nu skall göra det, när alla som kan vittna om det är döda). Självklart kommer alla bandupptagningar av kommunikation hemligstämplas i så fall (9/11- pentagons övervakningskameror, någon?). Offentliggörs andra bevis så får vi diskutera det som kommer då.

Men som sagt, att media ältar att han tvingat ner andra plan är just det som det någon tagit fasta på, att presentera som "bevis" för att rikta uppmärksamheten bort från vad som egentligen hände. Om något "hände". Återigen vi vet inget mer just nu.

2. före valet, eller efter spelar ju ingen roll om detta var en avrättning för saker i det förflutna.

3. Jag är inte nödvändigtvis pro-konspiration i detta fall, men jag tror inte det är case closed än på mycket länge. Detta är ju trots allt vaken.se ;)





Posted on: 2010/4/12 10:46

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#67
Quote:

metaphor skrev:
Men som sagt, att media ältar att han tvingat ner andra plan är just det som det någon tagit fasta på, att presentera som "bevis" för att rikta uppmärksamheten bort från vad som egentligen hände. Om något "hände". Återigen vi vet inget mer just nu.

Fast media har ju inte ältat detta... Jag fick ju reda på det innan jag läste det i media.


Quote:

sale skrev:
Jag gillar dig...sluta att vara min kopia typ (fet text)miffo...sorry OT men nöd i bland...Kalla inte mig för ni...OK.

Du är rolig du sale. Härmar jag dig för att jag skriver ut nicksen i bold? Är bold bara en funktion som är till för dig?

Dessutom, orsaken att jag skrev "ni" beror på att jag adresserade alla de som ger sig på mig som person när de inte kan argumentera i sak.

Jag gillar dig också sale... Tror jag... För man förstår inte så ofta vad du menar..


Edited by computerror on 2010/4/12 11:48:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#68


See User information
Kolla de två bilderna här:
http://www.prisonplanet.com/tragic-pl ... -decapitation-strike.html

Zå tydligt det blir hur hård marken är i Ryssland jämfört med i USA, där är "marken zå mjuk" att allt zlukas upp...


Posted on: 2010/4/12 13:45
(Bireal tipsade) Karl Kraus... visade på den ondska som låg inbakad i dessa till synes små fel. Han såg sina samtida medmänniskors vårdslösa behandling av språket som ett tecken på att de även var vårdslösa med behandlingen av världen som helhet.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#69


See User information
Det måste vara tjälen.

Posted on: 2010/4/12 14:02

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#70


See User information
Vad tror ni? Jag är alltid lite försiktig med såna här siter, men denna info var intressant:

"SUSPICIOUS TIMING AND OVERHAUL THE OLD SOVIET TU-154
Moreover the timing of this ‘planned accident’ is highly suspicious. For starters, the 25-year-old aircraft had undergone a complete overhaul at a factory in southern Russia late last year, being delivered to the Polish authorities in December 2009. "

http://www.globalanalysis.net/news/28 ... nd_katyn_massacre_tragedy



Posted on: 2010/4/12 23:09

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#71
Så polackernas TU-154M var ifrån åren de först började tillverkas?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vad händer nu i Polen tror ni?
#72


See User information
Letar efter en källa på det nu...

Posted on: 2010/4/12 23:30

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 5 6 ... 9 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
125 user(s) are online (125 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 125

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS