Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Chemtrails eller aerosolsprayning det är frågan????
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Den bilden du skickade buran, så brukar trails se ut iblan när när vinden har spridit ut dem..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Här kommer litten film jag satt ihop igen dessa bilder och film
är tagna 20 maj. Riktigt aktiv dag dom började tidigt och höll på hella dagen. http://www.dailymotion.com/Capsolito/ ... c6_chemtrail-or-aerosol-2 Tolka det som ni vill men det ser icke normalt ut lagt märke till att dom gärna flyger när det är vind stilla. Respect
Posted on: 2007/5/30 21:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Här har du historien bakom detta lagförslag: http://contrailscience.com/kucinich-chemtrails-and-hr-2977/ Quote: Who wrote this? The original language for the bill was actually created by an organization called the “Institute For Cooperation In Space“, an organization whose primary purpose is to promote adoption of the Space Preservation Act. Quote: So what’s Kucinich’s involvement in this? It’s difficult to say. Kucinich is anti-war, so perhaps that’s his motivation. He does have a lot of new-age, UFO-believing, friends, but he’s also running for president. When he was made aware of the nature of the “exotic weapons” language in the bill, it was re-written, and when questioned about it, he said Quote: If you actually ARE a conspiracy theorist, then all this will come as little surprise to you. You will already believe the government is covering up technology based on crashed UFOs. Yet HR2977 is constantly being mentioned solely to make the case that “chemtrails” are something the government is aware of. The reality is that they were simply given a passing mention in bill written by new-age UFO conspiracy theorists and sponsored by an eccentric politician, all of who believe in things that are far more unusual than “chemtrails”. Om "chemtrails" finns i mitt ordförråd? Ja, det får man väl säga att det gör... då det får en betydelse för mig när jag läser det. Jag tolkar då ordet som att den som använder det anser att en viss kondensstrimma bakom ett flygplan är ett resultat av ett hemligt kemikalieutsläpp. Nöjd?
Posted on: 2007/6/18 22:18
Edited by zpz2 on 2007/6/18 22:34:58
Edited by zpz2 on 2007/6/18 22:36:48 |
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Radarbilden över stockholm eller östra svealand här borde funka bra: http://www.flygbilligt.com/radar/
Posted on: 2007/6/18 22:38
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login