vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: Chemtrails eller aerosolsprayning det är frågan????

See User information
Eftersom jag har märkt av aktiviteten uppe i skyn så har jag börjat ta lite foton. Ett mycket märkligt foto jag tog är den som visas nedan. Det ser ut som någon har kammat ut ett moln. Kan det vara den där Gud som är inblandad tro?

Resized Image

Posted on: 2007/5/7 0:24
- -
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Den bilden du skickade buran, så brukar trails se ut iblan när när vinden har spridit ut dem..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Här kommer litten film jag satt ihop igen dessa bilder och film
är tagna 20 maj. Riktigt aktiv dag dom började tidigt och höll på
hella dagen.

http://www.dailymotion.com/Capsolito/ ... c6_chemtrail-or-aerosol-2

Tolka det som ni vill men det ser icke normalt ut
lagt märke till att dom gärna flyger när det är vind stilla.

Respect

Posted on: 2007/5/30 21:54

See User information
Quote:

TeBe wrote:
Kan zpz2 vara så snäll och besvara mina funderingar om Chemtrails finns i ditt vokabulär eller om det är bara vi konspirationsteoretiker som har inbillat oss nåt!?!

Eftersom det finns inskrivet i ett lag(förslag?) i amerikanska kongressen så verkar det som om det finns en sån benämning,eller?

Här har du historien bakom detta lagförslag:

http://contrailscience.com/kucinich-chemtrails-and-hr-2977/

Quote:
Who wrote this? The original language for the bill was actually created by an organization called the “Institute For Cooperation In Space“, an organization whose primary purpose is to promote adoption of the Space Preservation Act.

Quote:
So what’s Kucinich’s involvement in this? It’s difficult to say. Kucinich is anti-war, so perhaps that’s his motivation. He does have a lot of new-age, UFO-believing, friends, but he’s also running for president. When he was made aware of the nature of the “exotic weapons” language in the bill, it was re-written, and when questioned about it, he said

“I’m not into that. Understand me. When I found out that was in there, I said, ‘Look, I’m not interested in going there.’”

Quote:
If you actually ARE a conspiracy theorist, then all this will come as little surprise to you. You will already believe the government is covering up technology based on crashed UFOs. Yet HR2977 is constantly being mentioned solely to make the case that “chemtrails” are something the government is aware of. The reality is that they were simply given a passing mention in bill written by new-age UFO conspiracy theorists and sponsored by an eccentric politician, all of who believe in things that are far more unusual than “chemtrails”.

Om "chemtrails" finns i mitt ordförråd? Ja, det får man väl säga att det gör... då det får en betydelse för mig när jag läser det.
Jag tolkar då ordet som att den som använder det anser att en viss kondensstrimma bakom ett flygplan är ett resultat av ett hemligt kemikalieutsläpp.
Nöjd?

Posted on: 2007/6/18 22:18

Edited by zpz2 on 2007/6/18 22:34:58
Edited by zpz2 on 2007/6/18 22:36:48

See User information
Quote:

TeBe wrote:
Det flygs ganska skapligt här hemma i Västmanland oxo.. Igår såg jag en c-trail som gick över hela himlen så långt jag kunde se..

Zink och zpz2 ni som kan så mkt om dessa flygplan,rutter, hur kollar man upp vilka plan/företag som flyger häromkring!?

Jag vill veta vilka det är som flyger häromkring!?!

Radarbilden över stockholm eller östra svealand här borde funka bra:
http://www.flygbilligt.com/radar/

Posted on: 2007/6/18 22:38

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper