Vakencorner
|
Re: Vaken=nazism
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du kan ju börja att studera naturen och skapelsen hur den är uppbyggd och fungerar. Och sedan studera bl.a detta verk. http://www.fourwinds10.com/journals/pdf/J027.pdf Att mänskligheten befinner sig i sådan misär beror ju på att vi inte längre respekterar och följer skapelsens och naturens lagar längre. "Det är inte Gud som lämnat människorna utan det är människan som lämnat Gud."
Posted on: 2008/8/7 22:47
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ett gammalt arabiskt ordspråk som förklarar det mesta:
- Släpper man Kamelen in i tältet så åker man själv ut.
Posted on: 2008/8/7 22:49
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Den dagen jag får starta ett eget land med likasinnade så kan jag tänka mig att bli patriot och nationalist, (med egen tolkning av vad begreppen betyder) men att känna gemenskap med hela sverige som är så stort och fullt med Illuminater fattar jag inte.
Om alla förvirrade nationalister fattar att Sverige är för stort för att hålla ihop. Det är Illuminati som skapar så stora nationer för att folk skall bli separerade. Man kan inte få den enheten som nationalister önskar i ett så stort land. Det kan endast bli masspsykos eller total individualisering och segrigering. Så alla nationalister vill väl, men fattar inte att nationen inte är en bra ide i den storlek som makten har styckat upp den. Ta dessa nationalistiska idéer och använd på ett mindre plan. Starta en klan eller en by. Att tänka att invandrarna kommer till sverige och förstör så kan man ta in i ekvationen att de så kallade svenskarna som styr sverige är samma som har bestämt att invandrarna ska hit och skapa problem. Invandrarna blir endast redskap i Illuminatis plan.
Posted on: 2008/8/8 11:25
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Storleken har ingen relevans i detta, som jag ser det. Man kan inte heller säga att några inte "förstör" för det finns dumma illuminatis. Det behöver inte finnas någon speciell "enhet" - en nation har från början ändå en själ. Det är den de vill åt, aliens.We will be back! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Allting går igen...
The infiltration of Roman society by individuals born in all corners of the world was exemplified by the emperor Philip (244 - 249 AD). Born in the Roman province of Arabia, in what today is the village of Shahba, roughly 55 miles south-southeast of Damascus, Philip's father was a prominent local man, Julius Marinus, who had been awarded Roman citizenship and was thus not a native born Roman. Nothing is known of Philip's mother. Known as 'Philip the Arabian', Philip was an emperor who was clearly not of pure European descent: this bust accurately captures his short 'peppercorn' hair, an obvious sign of non-White ancestry. Vatican Museum, Rome. Här var det stormfront: http://www.stormfront.org/forum/showt ... -white-race-434271p4.html |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Detta ar LAAAGT, du bygger honor av fjadrar, man kan visa en invandrare, som fatt stryk, sa ar saKEN UTAGERAD, 2 PERSONER GOR INGEN KONFLIKT, INTE 30 00 lurade skinheads heller, eller slodde av annan sort. Procentuellt ar dettta en minoritets ide, som inte har nat stod i breda lager av lurade medborgare, man kan lura dem langt men inte hit, det finns inget stod for detta, efter nazimens skadespel. Vill ni ha en repris av zionizm/nazim, propagera for NWO istallet, det ar samma som nationalism/rasism. Alla ismer/izmer at NWO agenda!
Posted on: 2008/8/8 13:11
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja pratar inte om ismer - du gör det... Du kan gärna se på fjädrarna som har plockats, se dig i spegeln - de var från din kropp. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Herre Gud! Du snackar i nattmössan. Alla våra riksdagspartier och medier propagerar för massinvandringen. Har du negativ syn på denna nya religion och ventilerar den öppet på t.ex jobbet kan du räkna med att ligga risigt till med din anställning. SER Ni inte att europa håller på att muslimiseras och det sker snabbt nu. Flertalet antropologer varnar för att vita européer kommer inom en 30 års period vara i minoritet om inte massinvandringen stoppas. Frimurarna skriver ju själva om hur de skall underminera Europa bl.a medels massinvandring för att på så sätt ta kontrollen fframförallt över den vita civilisationen. Detta talar Laurenti Beria om redan 1936 på Leninuniversitetet i Moskva. DETTA är NWO! Samma massinvasion och välfärdsdumpning ser vi också i USA. Det är ju samma Judemarxister och sionister som ligger bakom idéerna om mångkultur både på andra sidan atlanten som det är här i Sverige. Här är några lästips av professor Kevin Mcdonald där han avhandlar varför just s.k. judar är så prominenta och drivande i frågan om ökad invandring just till västvärldens nationer: http://www.kevinmacdonald.net/books-immigration.html http://www.vdare.com/macdonald/041027_immigration.htm
Posted on: 2008/8/8 13:32
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Våra riksdagspartier Står inte för en positiv integrering av våra invandrare.
Våra invandrare berövas sin identitet när de kommer hit. Dels staplas dom på hög i betongghetton/höghusbyar och dels kan dom inte ens använda sina egna namn om de förväntar sig ett jobb. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du får vakna nu en gång på riktikt,när jag tog upp Macedonia,så svarade du mig vad har dom med detta att göra,kommer du ihåg? Vill bara rätta till ditt fel angående Philip's Tomb - The Tomb of Alexander the Great http://www.topix.com/forum/world/macedonia/TVQ5PMGN0D5MR235P http://www.macedonia.se/en/Load/28/ancient_macedonia/ Ingen arab inte:)Lite off topic men vadå.. Macedonian kings were killed in 294. http://www.macedonia.se/en/Load/30/vergina_tomb_2/
Posted on: 2008/8/8 13:57
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ALLA är ansvariga för sina handlingar ÄVEN invandrare. De parasiter, kriminella och slödder ( Och då menar jag naturligtvis inte ALLA invandrare ) som kommer hit kan inte likt de flesta liberaler och mångkulturivrare skylla allt deras felaktiga beteende på "samhället" eller den "svenska strukturella rasismen". Eller som du gör Micro, på "Illuminati" Om du eller jag flyttar till t.ex till Indien så får vi vackert ta seden dit vi kommer och lära oss att respektera det landets traditioner och normer. Självklart är bygdegemenskap något bra. Det är ju bara att resa ut i landet och besöka de gamla bygdegårdarna som än finns kvar som minnen från ett naturligare samhälle. Denna bygdegemenskap har ju marxisterna efter idogt propagerande för urbanisering och "jämställdhetsivrande", där man tvingat ut båda föräldrarna i arbetslivet skapat detta alienerade och splittrade samhälle vi ser framför oss idag. Massinvandringen som kom efter dessa slag i ansiktet på folkgemenskapen blir ju liksom den sista spiken i kistan eftersom alieneringen och rotlösheten ökar alltmer pga av denna "utveckling". Klart du kan få en "enhet" även i ett stort land. Åk till valfritt land utomlands så kommer du snabbt märka att nationalkänslan och patriotismen är känslor som värderas ganska högt där. Jag kom i håg Fredrik Lindström som gjorde programmet "värsta språket" på TV där han mycket riktigt påpekade det absurda att i Sverige så har ordet "osvensk" blivit ett positivt laddat ord som sammakopplas med "frisinnad" och/eller "inte så reserveratd" m.m. Medans om du t.ex gär in på en dansk kro´och säger till valfri dansk därinne att han är "odansk", så kan du räkna med att få en box på näbben. Så långt har självhatet och förnekelsen av den egna kulturen gått i detta Marxisterna paradis. Man får faktiskt säga att de gjort ett mycket gott arbete med att förvrida huvudet på svensken.
Posted on: 2008/8/8 14:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du svammlar som vanligt! Förorterna fanns långt innan invandrarna kom hit. Brottsligheten var mycket lägre där innan invandrarna började komma på 80-talet. TROTS att de svenskar som bodde där också var fattiga och "socialt utslagna". Jämfört med våra grannländer så har sverige överlägset högst invandring. Sverige tar emot flest invandrare per capita i hela Europa och mer än USA!!!! Dessutom har vi i dag lagar som tvingar arbetsgivare och andra att ta in invandrare före Svenskar eftersom vi har "kvoteringslagar" och "positiv särbehandling". Gör de inte detta så stäms de och får sannolikt böter för "diskriminering". Att de berövas sin identitet är ju ännu en lögn du kommer dragandes med. Varför får t-ex Svarta soulsångare sjunga "I´m black and I´m proud" på TV och radio medans Vita inte får göra det??? Invandrare uppmuntras ju att vara stolta över sitt ursprung, medans Svensken hånas av våra politiker som bl.a Reinfeldt som menar att svenskthet är "barbari" och Sahlin som ser upp till invandrares traditioner medans hon tycker Svenska tradtioner är "töntiga" och "fåniga". Det är bara att ta en tur i Sockholm eller Göteborg och titta på kulturutbudet av i dag. Överallt ser du "Judisk Kletzmermusik", "Salsakurser", "Afrikansk trumkurs", "Arabisk afton", "Kurdisk kulturkväll". Dessa "kulturföreningar" får dessutom rikligt med kulturbidrag ifrån skattebetalarna för att driva sina verksamheter. Nämnas kan också att i dagens Sverige finns det Finska, Polska, Musklimska, Syrianska och Somaliska förskolor och skolor MEN när några individer ville starta en Förskola med inriktning Svensk kultur och traditioner blev marxisterna i Riksdan vansinniga och anklagade dessa initiativtagare för "apartheid" och "rasism" alltså samma Politiskt korrekta dravel som du, Wowbagger brukar komma dragandes med.
Posted on: 2008/8/8 14:21
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du är konspirationsfartblind och har dina skyglappar på. Du har ingen läsförståelse, eller så försöker du medvetet avföra avidentifieringen på våra medborgare - nya som gamla - för att kunna skylla på invandringen. Allt enligt dig är invandringens fel. Men då gör ju regeringen ett bra jobb med integrering enligt dig. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du är heeeelt otroligt okunnig och naiv! Jag har som jag skrivit tidigare många punkter på dagens politiska agenda som jag anser vara förödande. Invandringen är 1 av dem. Men aftersom du ständigt återkommer med dina okunniga och politiskt korrekta fabler i detta ämne tvingar du mig att fortsätta skriva. Jag vet att Finnarna skickade över en mängd av sina alkoholister till Stockholm på 60-talet. Du har samma dövblindhet som Zink som blundar för alla uppenbara fakta och som med en dåres envishet proppsar på att göra lögnen till sanning. VEM vill ha integrering inte jag i alla fall. Och inte invandrarna heller. De flesta folk vill bo och umgås med sitt eget folk, kunna prata sitt eget språk. Detta ser du ju över hela världen där invandrare skapar egna samhällen i samhället. Som sagt tidigare så uppmuntras invandrare att kultivera sina traditioner medans svensken förnekas sin kulturtradition. I Dag så gör man ju reklam överallt för att få in fler "färgade" i Polisen, militären och i andra yrkeskategorier. Med de nya kvoteringslagarna och lagarna för positiv särbehandling håller man på att manövrera ut svenskar i från arbetsmarknaden. Och de som är kvar tvingas ställa upp på de"mångkulturella värderingarna" om inte för annars kan man riskera sin anställning för att man inte delar företagets "gemensamma demokratiska värdegrund" som Göran Persson uttryckte om den nya "mångkulturella samhället". Detta är verkligheten. De flesta tyranner har genom historien vetat om vikten av att sätta in folk i från främmande kulturer på ledande poster framförallt inom Polis, militär och mediehusen, eftersom dessa inte känner någon större samhörighet med värdfolket så har de heller inga skrupler på att förfölja och motarbeta landets innvånare. Detta praktiserade Kommunistera flitigt i Sovjet bl.a. Och samma utveckling ser vi i dagens sverige.
Posted on: 2008/8/8 15:03
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du är ett redskap i agendan som stör integrering av invandrare. Titta upp och se vem som håller i trådarna som styr dig. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har jag sagt att jag tycker det var rätt att Finnarna skickade hit sina alkoholister????? Däremot är de flesta finnar ungefär som svenskar. De är arbetssamma, hederliga och pålitliga i allmänhet. De har samma kulturella bagrund och historia, så självklrt är det mycket enklare att inlemma dessa i Sverige. Inget speciellt konstigt med det. VEMs agenda är det jag stör menar du? Marxisternas och Frimurarnas? I så fall så erkänner jag mig Skyldig, herr Domare!
Posted on: 2008/8/8 15:23
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Med det menar jag att du är ett redskap i just den agenda du påstår du är så kunnig om. Du är elitens lilla lamm. Manipulerad att tro att dina tankar är dina egna trots att du allför ofta citerar andras argument. Du säger samma sak om och om igen och har ingen nyanserad bild om någonting. Du är offer för konspirationsfartblindhet. Du tyckte illa om invandringen redan innan du började studera eliten och har redan från början valt fel väg. Skulle inte förvåna mig om en del av dina vänner är frimurare, men du kanske inte ens känner till detta eftersom du är deras lilla marionettdocka. Du lider av Pinocchio-syndromet. Du tror och vill vara någonting du egentligen inte är. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har studerat samhällsutvecklingen och elitens agenda och historia i 20 år. När man läser dina inlägg ser man vilken intellektuell dvärg du är inom detta ämnesområde. Ditt sista förvirrade inlägg borde sparas till eftervärlden som bevis på vilka urblåsta marxistiska hönshjärnor som befolkade Sverige anno 2008!! Om sådana som jag vore elitens små "lamm" hade de ju befordrat oss till redaktörer i medierna eller höga positioner i samhället. Konstigt att detta inte skett?!!!' Däremot kryllar det av politiskt korrekta och oukunniga får som dig i mediernas debattsoffor och i samhällstoppen. Allt medans samhället går spikrakt emot undergång.
Posted on: 2008/8/8 16:10
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Så det är svenska nationalister som skapat Globaliseringen, "Frihandeln", Feminismen, den mångdubblerade ökningen av brottsligheten, det INTER-nationella ränteslaveriet, Utsskänkningen av våra gemensamma tillgångar, förgiftningen av våran miljö etc etc.??? Förklara gärna detta resonemang för mig?
Posted on: 2008/8/8 16:26
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Herre min skapare! Det var ju DU som påstod att sådana som jag var en bidragande orsak att samhället går emot kollaps. Då är det ju inte mer en rätt att du kan beskriva hur detta praktiskt går till också, eller hur???
Posted on: 2008/8/8 16:59
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login