vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Mariah Carey: "Jag har en 12-årings kropp"
#1
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2249505.ab
Hur kan en vuxen kvinna ens vilja ha en kropp som ett barn? Jag föredrar kvinnor med kroppar som kvinnor.
”Jag har en 12-årings kropp”
LONDON. Souldivan Mariah Carey, 38, är nöjd med sin nya vältränade kropp.

Och hon är inte rädd för att säga det.

Inte heller för att visa upp den, vilket hon gör på framsidan av sin nya singel ”Touch my body”.

– Jag har en 12-årings kropp. Jag har förlorat lite fett och lite muskler och nu ser jag ut som jag gjorde när jag gick i skolan, säger hon.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mariah Carey: "Jag har en 12-årings kropp"
#2


See User information
De flesta 12-åringar har inte D-kupor och en jättebooty. Har svårt att tro att Mariah såg ut på det viset när hon gick i skolan.

Posted on: 2008/4/15 3:47
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mariah Carey: "Jag har en 12-årings kropp"
#3


See User information
precis, funderar pa hängpattar, när man ser henne, hehe
Resized Image

Posted on: 2008/4/15 16:00
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mariah Carey: "Jag har en 12-årings kropp"
#4
Sjuk sak att säga, eller hur?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mariah Carey: "Jag har en 12-årings kropp"
#5


See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Sjuk sak att säga, eller hur?


Man skall inte glömma, att deras publik ofta är 12-13 år, man kom ihåg Spice Girls, som utgav sig för att vara 20, men som var 40.

Då vill dom ju identifiera sig, med sina kassakossor.

Posted on: 2008/4/15 17:27
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mariah Carey: "Jag har en 12-årings kropp"
#6
Nej... fy farao... Det är som den där konstnären som sa till Gry Forsell i "Silikon" att alla män i hemlighet ville ha sex med en 13-årig tjej.

Det är sjukt

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mariah Carey: "Jag har en 12-årings kropp"
#7


See User information
En liten bakgrund och betraktelse som förklarar på ett kortfattat sätt VARFÖR färeteelser som denna tråd tar upp poppar upp som svampar nu för tiden:

http://jonasdegeer.motpol.nu/?cat=1

Pedofilerna och rättvisan (Engla-RIP) måndag, Apr 14 2008
Okategoriserade admin 18:24

I gårkväll kom beskedet att den tioåriga Engla, från Stjärnsund i Dalarna, kidnappats och mördats av en pedofil. ”Anders, 42, har erkänt” - löd de braskande rubrikerna. Det var givetvis en bekräftelse på vad många befarat. Englas och hennes föräldrars situation kan jag inte leva mig in i. Jag förmår inte ens försöka. Jag har själv döttrar i den åldern och tror att jag skulle förlora förståndet om något liknande drabbade mig. Att låsa in sådana som ”Anders, 42” och slänga bort nyckeln vore ett alldeles för lindrigt straff. I civiliserade samhällen i alla tider har man haft liten misskund med perversa brottslingar i allmänhet, barnamördare i synnerhet.

Nu kommer givetvis Jerzy Sarnecky och alla andra charlataner, TTs alla kriminologer, statistiker, psykiatriker, osv. att gå ut och yttra sig myndigt om att det här är extremt ovanligt, antalet pedofilmord har alls inte ökat, de sker förresten nästan alltid i familjens hägn, det har förr i historien funnits ett ”mörkertal”, och allt det gamla vanliga offentliga skitpratet.

Faktum är att människor riskerar att bli monster om alla kulturella/religiösa/moraliska spärrar avvecklas, vilket har skett i rask takt sedan 60-talet. Det är möjligt att ”Anders, 42” hade blivit barnamördare under alla omständigheter, vem vet. Sannolikt är dock att den här typen av vidrigheter, grymheter (ord räcker inte alltid till) i många fall är orsakade av de demoner som släpptes lösa av den s.k. ”sexuella revolutionen” på 60-talet, när promiskuitet gjordes till massfenomen och det perversa blev ”hippt”.

Everybody’s doing it – why can’t paedophiles? - Så löd en bittert ironisk, men träffande rubrik i Daily Telegraph för många år sedan.

Jag vill inte dra politiska växlar på en djupt tragisk händelse, men faktum är att vi måste alla ställa oss frågan om inte den antikultur som gjort hämningslös självutlevelse till dygd också bär skulden till att allt fler människors sexuella beteende urartar – åt Helvete. I en fullständigt JAG-fixerad kultur som den vi har idag blir visserligen inte alla som ”Anders, 42”, men den kommer garanterat att producera fler monster av hans slag.

Vi behöver skapa en ordning där rättsskipningen fungerar och processen görs kort med sådana kräk. De har förverkat sin rätt att leva och ska under inga omständigheter ges möjlighet att göra det de helst gör. Det är ett empiriskt faktum att deras onda lustar som regel behärskar dem livet ut och att de inte går att ”bota”.

Om vi inte kan höja den moraliska halten i vårt samhälle generellt kommer vi att få fler av dessa perversa odjur i människohamn.

“Flickmord” - så hette det på Olle Möllers tid - var något extremt ovanligt för någon generation sedan. De förekom, men inte som idag. I Storbritannien går det knappt en dag utan att förstarubrikerna handlar om barn, framförallt små flickor, som blivit bortförda, våldtagna, i vissa fall även mördade. Så var det inte för bara tio-femton år sedan.

Var ska det sluta? Var ska vi börja?

Engla – R.I.P.

Posted on: 2008/4/16 21:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mariah Carey: "Jag har en 12-årings kropp"
#8


See User information
ENGLA = PSYOP Mindcontrol

Posted on: 2008/4/16 21:49
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS