vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Re: Kvinnors rätt i samhället...

See User information
Quote:

Onslow skrev:
Finns det någon som tror på det där?

hehe... ja?

Posted on: 2008/9/3 12:15
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

jonte skrev:
Hörde precis det också av Aaron Russo intervjuad av alex jones. Rockefeller himself hade tydligen berättat det för honom.

http://uk.youtube.com/watch?v=T9T71XdydmE&feature=related

Jäpp precis, Aaron nämner detta oxå... men det finns även skrivit en lång artikel om detta nånstans *måste hitta*

Är det bara jag eller verkar inte Aaron Russo vara (var) världens ärligaste helylle människa? Man kan ju bara inte tro att det han säger skulle vara påhittat.
Han verkar vara en så jävla skön och god människa! Läskigt synd att han gick bort... och att det inte finns mer av denna typ.

Posted on: 2008/9/3 12:24
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Svara på frågan ONSLOW... TYCKER DU VÄRLDEN BLIVIT BÄTTRE SEDAN KVINNORNA SLUTADE ATT VARA HEMMA MED BARNEN?

Anonym
Barnen har det så bra så...

Resized Image

Two-year-olds Zola and Veronica Kruschel waddled through Folsom Street Fair amidst strangers in fishnets and leather crotch pouches, semi and fully nude men.

The twin girls who were also dressed for the event wore identical lace blouses, floral bonnets and black leather collars purchased from a pet store.

Fathers Gary Beuschel and John Kruse watched over them closely. They were proud to show the twins off.

“They will see more than the kids with moms and dads in Iowa,” said Beuschel, who wanted to expose his children to San Francisco's diverse community. “Every parent has to decide for themselves what is right for them. And I respect that. And we decided that this is right for our children.”

Beuschel and his girls were at the 22nd Folsom Street Fair, an annual leather event in San Francisco's South of Market district, which showcased outrageous costumes, fetish attire, and a community obsessed with bondage, whipping, and spanking.

http://markshea.blogspot.com/2007_10_ ... .html#7481322391231221868
http://xpress.sfsu.edu/archives/news/004352.html

See User information
Ja denna köns utjämning, det var något ståhej häromdagen på tv4 om någon kvinna som skrev en blogg om könsrollerna , där hon ansåg att män skulle vara mer män. Och oj om hon fick mota attacker, de hade placerat henne bredvid någon sexexpert och en fikus sen öste de attacker i form av strunt.
Fikusen sa : ja det är intressant att lyssna på sådant här biologisk tänk.
Jag trodde jag skulle sätta te påsen i halsen.

Det visar ju på hur allt är upp och ner..
Precis som sebben påpekar verkar kvinnorna uppfatta hemmet som ett fängelse och anser att de frigör sig själva genom att gå till jobbet och lämna lillen till någon främling.
Det är märkligt för när jag lämnar bandet på fabriken och återvänder hem kan jag inte komma på något annat ord en frihet.

Jag minns ett nanny program från USA. Där mamman kom hem från arbetet och sträckte ut armarna till sitt barn. Barnet grät av förtvivlan och när hon närmade sig sprang hon och gömde sig bakom hennes nanny.
Är det ett sådan uppfostran vi vill ge barnen? är det åt det hållet vi ska sträva?.

Men så är det i dagens samhälle allt är upp och ner, män ska vara kvinnor och kvinnor ska vara män, vi ska placera den mest inkompetenta snickaren till att bygga hus och den sämsta matematikern i banken .
Kvinnorna ska arbeta och männen ska amma, som om våra kroppars biologi inte har någon funktion utan endast är tänk. Titta på naturen se hur hon arbetar, och titta på oss själva så upptäcker vi hur långt ifrån vi är oss själva.

Posted on: 2008/9/3 14:29
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

Anonym
Quote:

Onslow skrev:
Quote:

sebben skrev:

Du bör kunna se att det postades där typiskt slugt programmerinstänk - ordet "stanna" ihop med "kvinna"... "stanna" står i motats till annat tjafs därute, som att "utvecklas", jämställdhet, vara diskriminerad, komma ut ur garderoben mm osv etc. Så "stanna" har genom att det skrevs så, visat på att skrivställaren har "blivit sådan" i sitt tänk - ordet har relation till "stagnation", hindrad mm - orden "stanna hemma" skulle inte använts annars. Skribenten kunde skrivit något med ett omvänt värde - som att det finns inga skäl att tvinga in kvinnor på fabriken, bort från hemmet och barnen - men nej - så det är helt relevant att man gör kopplingen att skribenten ser på hemmet som ett fängelse, och att vara utanför ska ses som en befrielse, eller något.

Försök inte med massa ordtrix nu, det är ändå genomskådat.

Det där var bara ordbajseri. Är man hemma så är man, är man på jobbet så är man där.

Quote:

sebben skrev:

När jag var ung kunde min far som var grovarbetare kunna köpa en tomt på Tjörn av kommunen, och göra lite själv med grund och annat, sedan satte de upp huset. Min mor var hemma med tre barn, + foster- och sommarbarn som alltid kom. Det var ganska knapert, hon tog några gånger städjobb en del timmar i den lågstadieskola som de hade i två för det ändamålet uppförda villor. Bara två små klasser. 100 meter från där vi bodde. Detta var på Myggenäs... om någon vet.
Detta gick på sextiotalet.

Jämför läget idag.

Det var många som hade det så, många hade det sämre än så. Men tiderna förändras, och att leva på ett visst sätt bara med motiveringen att så levde folk förr är ingen bra motivering. hade folk alltid genom tiderna haft den inställningen att inte förändra någonting så hade vi fortfarande bott i grottor.

Jag har en släkting som på senare år helt på egen hand byggt huset de bor i. Så det går även på 2000-talet för den som vill.

Quote:

sebben skrev:

Vi vet väl att allt idag är bakvänt - kvinnor ska lämna sina barn till andra, för att själva ut för att vara soldater, huva... eller brandmän... detta som vi ser därute är inte rimligt eller sunt alls - det är bara som det har blivit i dessa tider, i den allt snabbare förskjutna måttstocken för bedömning av rätt/fel - ont/gott - och moralisk upplösning.

Att mannen tar hand om barnet är inte att lämna barnet till andra. Mannen har exakt lika stort ansvar för sitt barn som kvinnan har.

Och varför kan en kvinna inte vara militär eller brandman? Det är väl i så fall den fysiska kapaciteten som avgör och inte könet. En stark kvinna torde vara att föredra framför en svag man.

Din kvinnosyn är vad man brukar kalla föråldrad, vissa brukar också kalla den för en talibansk kvinnosyn.

Du glömde att svara på frågan om du tycker att vi ska ha kvinnor i riksdagen?

"Jag har en släkting som på senare år helt på egen hand byggt huset de bor i. Så det går även på 2000-talet för den som vill."

Klart det går för de som det går för... några är duktiga, har gratis/billigt tomt mm - men det är väl inte själva poängen. Vad är det för "utveckling" när man tidigare som en vanlig grovarbetare på byggen kunde köpa kommunal tomt, hus monterat från Elementhus... samtidigt som han var arbetslös emellanåt, och mor väldigt sällan arbetade (hon arbetade mycket mer när vi bodde i lägenhet) - jämfört med nu. Idag kan inte en genomsnittlig familj göra så. De är fattigare.

Ett par enkla hus på Myggenäs:

http://www.svenskfast.se/Templates/Ob ... t.aspx?loc=Myggen%C3%A4s+(ort)

Anonym
Quote:

BiReal skrev:
Men så är det i dagens samhälle allt är upp och ner, män ska vara kvinnor och kvinnor ska vara män, vi ska placera den mest inkompetenta snickaren till att bygga hus och den sämsta matematikern i banken .
Kvinnorna ska arbeta och männen ska amma, som om våra kroppars biologi inte har någon funktion utan endast är tänk. Titta på naturen se hur hon arbetar, och titta på oss själva så upptäcker vi hur långt ifrån vi är oss själva.
Verkligen!
Kvinnor gillar ju inte ens statistik och matte...
Har ni någonsin hört en kvinna som säger de är bra på, eller att de gillar matematik?

Anonym
Quote:

Paradoxer skrev:
Quote:

BiReal skrev:
Verkligen!
Kvinnor gillar ju inte ens statistik och matte...
Har ni någonsin hört en kvinna som säger de är bra på, eller att de gillar matematik?

"Har ni någonsin hört en kvinna som säger de är bra på, eller att de gillar matematik?"

hehe... jadå... som är expert på att se att båda matportionerna är lika små/stora, glassbitarna efteråt är exakt lika i storlek... fast männen behöver 50% mer mat än kvinnorna. Fördelningen blir ju då 60/40.

Så inte konstigt det är batningshysteri heller...

Anonym
Teoretisk tillämpning menar jag främst.
Att kvinnor är bra på millimeterrättvisa är ett smärtsamt faktum

See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Teoretisk tillämpning menar jag främst.
Att kvinnor är bra på millimeterrättvisa är ett smärtsamt faktum
Murmelbyxor är ett e x (man ser läpparna röra sig men man hör inget)

Posted on: 2008/9/3 17:22

See User information
Quote:

sebben skrev:
Quote:

sale skrev:
Alla kvinnor sitter på en guldgruva!Glöm inte detta.

Sebben tror inte på homofobi:))Snacka om enkelriktad:)

Sebben finns det homofobi enligt dig?

oops... du bröt mot en ordensregel:

Håll dig till ämnet i trådarna...

Nu kanske du kommer undan med en varning, eller om du är klubbproselyt så är det ingen som kommer att bry sig - grönt ljus...

Vad har det förresten med "enkelriktad" att göra.

Så "enligt mig" - enligt... - då ska jag alltså referera/hänvisa till någonstans jag skrivit/sagt det, eller inte gjort.

Det heter inte "enligt" på det sättet - det vet alla som gått i skola.

Du kunde frågat "finns det", tycker/tror du, vad är din uppfattning... eller på något annat sätt.

Ordet du nämner är en samlig bokstäver, vässat till ett månghövdat effektivt vapen de nyttjar därute.

Du kan själv ta reda på vad fobi är, eller bara komma ihåg vad som redan postats på vaken om det - det ÄR så enkelt.
Fast varför fråga andra om den enklaste självklara pusselbitarna, jag är förbryllad (INTE).

Tex här står det:
Homofobi är ingen verklig fobi
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=15921#forumpost15921

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=25204#forumpost25204
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=28199#forumpost28199

Tror du det vore bra om DrKlot tar sig en titt?

Jag börjar med FUCK U utan tvekan:Du är min sekreterare fatta det:

Man kan också ha missuppfattat sina egna signaler och går omkring på gammal prägling - man kan alltså ha attrah~.rat ett· präglingsmönster som skall lära ut något till den lärorika terminen - livet. '

Din mamma älskade inte dig,utan hon var tvungan att kompensera sin oförmåga,att överhuvudettaget att älska sig själv ELLER någon annan

Detta kallas arrogans;Dessa personer är känslomässigt alltjämt barn, medan de är intellektuellt och socialt i nivå med, sin kronologiska ålder. Oftast är det så att kvinnan inte gjort upp med mannen i sig (fadern) och att mannen inte gjort upp med kvinnan i sig (modern).
Modern bör tro så på livet att hon inte är överdrivet ängslig för barnet, då slipper barnet att bli smittad av hennes ängslan. Det borde i stället vara en hjärteesak för henne att barnet skall bli så oberoende att det kan lösgöra sig helt ifrån henne.

Präster klär sig i klänningar,kåper och allsköns översittareutrustning
.HOMOFOBI?...

Posted on: 2008/9/3 18:17

See User information
Quote:

Paradoxer
Svara på frågan ONSLOW... TYCKER DU VÄRLDEN BLIVIT BÄTTRE SEDAN KVINNORNA SLUTADE ATT VARA HEMMA MED BARNEN?

Världen har väl blivit bättre på vissa områden och sämre på andra. Men att förenkla det hela och lägga hela skulden på kvinnorna och säga "det är kvinnornas fel aatt världen blivit sämre" är knappast något jag håller med om. Fast visst kan det vara bekvämt som man att ha något att skylla allt elände på?

Quote:

BiReal skrev:

Precis som sebben påpekar verkar kvinnorna uppfatta hemmet som ett fängelse och anser att de frigör sig själva genom att gå till jobbet och lämna lillen till någon främling.

Då måste man fråga sig varför kvinnorna uppfattar hemmet som ett fängelse. Kanske för att deras män gjort det till ett fängelse? Traditionellt i våran kultur har kvinnan stannat hemma, skött barnen, städat, lagat mat, diskat, tvättat osv. medans mannen varit på sitt jobb. Kvinnan har också forsatt sitt jobb på kvällarna medans mannen tar igen sig efter jobbet. Kvinnan har många gånger haft ett hårdare jobb än mannen. Skillnaden är att mannen fått betalt för sitt arbete. Man kan förstå i det läget att kvinnan med sitt oavlönade jobb kan se sitt liv i hemmet som ett fängelse.

Quote:

BiReal skrev:

Jag minns ett nanny program från USA. Där mamman kom hem från arbetet och sträckte ut armarna till sitt barn. Barnet grät av förtvivlan och när hon närmade sig sprang hon och gömde sig bakom hennes nanny.
Är det ett sådan uppfostran vi vill ge barnen? är det åt det hållet vi ska sträva?.

I detta fallet verkar något gått snett. Barnet är livrädd för främlingar. Det hade varit lika illa om barnet blivit rädd och gömt sig bakom mamman när mormor kommer på besök.

Quote:

sale skrev:

Präster klär sig i klänningar,kåper och allsköns översittareutrustning.HOMOFOBI?...

Är klänning en översittarutrustning?

Posted on: 2008/9/4 9:32
"Det är bara fusk om man åker fast."

- Al Bundy

See User information
Quote:

I detta fallet verkar något gått snett. Barnet är livrädd för främlingar. Det hade varit lika illa om barnet blivit rädd och gömt sig bakom mamman när mormor kommer på besök.

Nej det hade det väll inte, nu ska vi inte ta massa plats för en sådan irrelavant fråga i topícen. Men bör inte ett barn söka tröst hos sin mor istället för sin barnmorska? . betydet det inte att hon känner mer tillit och ser barnmorskan som sin beskyddare än sin egen mor..
Men för karriärskvinnorna går väll karriären först.

Posted on: 2008/9/4 10:28
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Quote:

Nej det hade det väll inte, nu ska vi inte ta massa plats för en sådan irrelavant fråga i topícen. Men bör inte ett barn söka tröst hos sin mor istället för sin barnmorska? . betydet det inte att hon känner mer tillit och ser barnmorskan som sin beskyddare än sin egen mor..
Men för karriärskvinnorna går väll karriären först.

Det var väl ytterst relevant tycker jag. Man måste se helheten också.

Var höll mannen hus då? Eller är det också irrelevant? Mannen kanske ska vara befriad för ansvar för sitt barn.

Är det ok att karriärmännen prioriterar karriären?

En fråga till, hur ska ensamstående mödrar göra?

Posted on: 2008/9/4 10:59

- Al Bundy

Anonym
Quote:

Onslow skrev:
Världen har väl blivit bättre på vissa områden och sämre på andra. Men att förenkla det hela och lägga hela skulden på kvinnorna och säga "det är kvinnornas fel aatt världen blivit sämre" är knappast något jag håller med om. Fast visst kan det vara bekvämt som man att ha något att skylla allt elände på?
Jag har aldrig lagt skulden på kvinnorna. Skulden ligger helt på samhället och dess programmering.
Vad tycker du blivit bättre då vad gäller familjerna? Folk skiljer sig till höger och vänster och barn har ingen respekt för vuxna längre.

Quote:

Onslow skrev:
Det var väl ytterst relevant tycker jag. Man måste se helheten också.

Var höll mannen hus då? Eller är det också irrelevant? Mannen kanske ska vara befriad för ansvar för sitt barn.

Är det ok att karriärmännen prioriterar karriären?

En fråga till, hur ska ensamstående mödrar göra?
Varför förutsätter du hela tiden att vi försöker fria männen från ansvar?
Det ena utesluter inte det andra!

Ditt resonemang frigör bägge parter från ansvar över barnen... Att männen inte har ansvar är så självklart för dig så du förutsätter vi resonerar likadant och kvinnans ansvar argumenterar du emot.

See User information
Quote:

Paradoxer skrev:

Jag har aldrig lagt skulden på kvinnorna. Skulden ligger helt på samhället och dess programmering.

Menar du att kvinnorna saknar egen vilja? Det är nog snarare kvinnans egen vilja att inte längre vara underställd mannen. Kvinnan har snarare brutit en mångtusenårig programmering som ofri varelse.

Quote:

Paradoxer skrev:

Vad tycker du blivit bättre då vad gäller familjerna? Folk skiljer sig till höger och vänster och barn har ingen respekt för vuxna längre.

Det är ju där du lägger skulden på kvinnorna. Skulden är kvinnornas eftersom de inte stannar hemma och sköter barnen. Att folk skiljer sig oftare nu än förr beror ju på att kvinnan är friare och inte längre lika underställd mannen såm förr. De flesta barn klarar av skilsmässor, där beror det mycket på hur föräldrarna agerar.

Quote:

Paradoxer skrev:

Därför att ni hela tiden skriver om kvinnorna och deras ansvar för barnen.

Quote:

Paradoxer skrev:

Ditt resonemang frigör bägge parter från ansvar över barnen... Att männen inte har ansvar är så självklart för dig så du förutsätter vi resonerar likadant och kvinnans ansvar argumenterar du emot.

Nej, tvärtom. Jag frigör ingen av föräldrarna från ansvar. Jag har skrivit det förut, båda föräldrarna har lika stort ansvar.

Posted on: 2008/9/4 13:05

- Al Bundy

See User information
Quote:

Onslow skrev:
Quote:

sale skrev:

Präster klär sig i klänningar,kåper och allsköns översittareutrustning.HOMOFOBI?...

Är klänning en översittarutrustning?
Du kvinna! bejaka mannen i dig så slipper du att springa omkring med urringat, tajt, snävt, kort, högklackat, genomskinligt, push up e dyl som bara sänker din status och ger därmed tråkiga omdömen om din person, ända fram till den dagen Du kommit i balans - balansen mellan man och kvinna. Fattar du inte detta så får du ingen extra rätt i samhället.

Det/den man utsätts för, den är man - en spegelbild!

En mamma SKREK till sin dotter "Du kan inte gå ut med så utmanade kläder".
Detta sagt av en mamma som precis kom utifrån med rakade vader, målade

läppar, starkt parfymerad, maskara, permanentad, höga klackar, kopparfärgat

hår, slimmad kort kjol, tajt jumper, tillgjord gång, m m trixande. VARFÖR ÄR

DET SÅ SVÅRT ATT SE SIG SJÄLV? Vem skrek mamman åt EGENTLIGEN?

Vem får mest bidrag ensamstående #mor#eller Far#?

ps Påvens röda skor?Haggtribunalens peruker,gulnade mössor.Allt detta är översitteri,man TUPPAR sig precis som djuren gör.

Posted on: 2008/9/6 11:37

See User information
Quote:

Onslow skrev:
Quote:

Paradoxer skrev:

Menar du att kvinnorna saknar egen vilja? Det är nog snarare kvinnans egen vilja att inte längre vara underställd mannen. Kvinnan har snarare brutit en mångtusenårig programmering som ofri varelse.

Quote:

Paradoxer skrev:

Det är ju där du lägger skulden på kvinnorna. Skulden är kvinnornas eftersom de inte stannar hemma och sköter barnen. Att folk skiljer sig oftare nu än förr beror ju på att kvinnan är friare och inte längre lika underställd mannen såm förr. De flesta barn klarar av skilsmässor, där beror det mycket på hur föräldrarna agerar.

Quote:

Paradoxer skrev:

Därför att ni hela tiden skriver om kvinnorna och deras ansvar för barnen.

Quote:

Paradoxer skrev:

Nej, tvärtom. Jag frigör ingen av föräldrarna från ansvar. Jag har skrivit det förut, båda föräldrarna har lika stort ansvar.

Sverige har FLEST ensanstående i hela världen, per capita.

Det har varit en enorm ökning av ensamstående med påföljande stadigt växande ensamhet, rot- och identiteslöshet sedan 60-talet då den av bl.a, Rockefeller-stiftelsen med miljarders med dollar, fimasierade "Feminsmen" och "jämställdhets"- politiken kom upp på den politiska agendan och som sedan dess blivit en del av den Politiskt Korrekta Religionen som stavas:

- "Mångkultur", "Genustänk", "Feminism" och "Tolerans" för alehanda avvikande sexuella läggningar.

Mängden ungdomar och barn som skär sig och stoppar i sig alltmer med "lyckopiller" ökar ständigt år för år.

Denna ifrån Eliten inspirerade OCH finasierade "politik" är skapad för att splittra Familjen, fördubbla skattebasen som GER de sociala ingeniörena och Stadsapparaten ÄN MER resurser för att på alla sätt Kontrollera oss och sätta de ensamtående i beroenndestäälning till Staten och deras växande arméer av socionomer, pedagoger och andra "licencsierade" hjärntvättare.

Tack vare denna s.k. "jämställdhetspolitik" så har OCKSÅ kvinnorna drivits ut på slavmarknaden.

Den gemenskap som förr i tiden fanns i Familjerna, släkterna och bygderna är som bortblåst.

Detta HELT i linje med Frimuraelitens plan på att Krossa Samhället innifrån:

- Familjen, Folket och Nationen.

Studera t,ex Familjepolitiken i Sovjet. Som Advokaten Lennart Hahne beskrivit så är den Svenska "liberaliserade", "Familjepolitiken" och "jämställdhetspolitiken" en DIREKT kopia av den Gamla Sovjetiska dito.

Den totala moraliska-. andliga och ekonomiska samhällssönderfallet som vi nu ser framför oss är ett RESULTAT av denna Satanistiskt influerade agenda.

Förstår man inte dessa sammanhang så har man inte förstått mycket av ORSAKERNA till den s.k. sociala "utvecklingen" de senaste 50 åren.

Posted on: 2008/9/7 17:20

Edited by bennybear on 2008/9/7 18:27:03
Edited by bennybear on 2008/9/7 18:29:39

See User information
Quote:

bennybear skrev:

Jag hittar ingen statistik på det. Vilken är din källa till det?

Posted on: 2008/9/8 8:34

- Al Bundy

Anonym
Quote:

Onslow skrev:
Quote:

bennybear skrev:

Jag hittar ingen statistik på det. Vilken är din källa till det?

Det är bara så, det räcker att veta. Vill du ha en källa av någon anledning så här är en:

/Novax

See User information
Quote:

sebben skrev:

Det är bara så, det räcker att veta. Vill du ha en källa av någon anledning så här är en:

/Novax

Det är bra sebben, att du med en källa visar på trovärdigheten i påståendet!

Posted on: 2008/9/8 10:42

- Al Bundy

See User information
Quote:
Mängden ungdomar och barn som skär sig och stoppar i sig alltmer med "lyckopiller" ökar ständigt år för år.

Och tanken då som kommer från detta sjuka korrumperade samhälle är? Bättre piller och att samhället själv går in och hjälper till!

Inte orsaken, aldrig orsaken. Jihah,,Framåt rakt ner i helvetet..

Posted on: 2008/9/8 10:53
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"

Fahrenheit451

Anonym
Quote:

Onslow skrev:
Quote:

sebben skrev:

/Novax

Det är bra sebben, att du med en källa visar på trovärdigheten i påståendet!

Just det.

En reeeepost - off topic, men då du postar din footer så kan det inte hjälpas:

Darwin's Evolutionism: Why Continued Belief in It Has Little to Do with the Scientific Facts
http://www.pureinsight.org/node/210

See User information
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Quote:

Och tanken då som kommer från detta sjuka korrumperade samhälle är? Bättre piller och att samhället själv går in och hjälper till!

Inte orsaken, aldrig orsaken. Jihah,,Framåt rakt ner i helvetet..

Orsaken är givetvis att kvinnorna går utanför ytterdören.

Minns ni trådstarten?

Quote:

nazgul4 skrev:

Kom ihåg för några år sedan när jag läste på nån sida om illuminati, kom inte ihåg vem som hade skrivit det eller vem orden kom ifrån.

Men det stod typ nåt om att den enda anledningen varför det kvinnliga könet idag har rösträtt, jobbar eller även gå i skolan har endast med att NWO var rädda att dom kunde bli ett hot mot NWO planer. Detta p.g.a att de inte skulle kunna lära sig all den "kunskapen" som står i t.ex dagens läromaterial & andra saker ute i samhället (saker som gör oss dummare och mer blinda).

Felet med samhället är alltså att människor av kvinnligt kön går i skolan, går till vallokalen och går till sitt jobb. Är det möjligt att komma närmare den talibanska kvinnosynen än så?

Posted on: 2008/9/8 11:24

- Al Bundy

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper