Vakencorner
|
JohnC Steffo saknas...?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Another Alternative
Energy Inventor Killed? By Benjamin Fulford 9-3-8 A man by the name of Stefan Nystrom invented a way to generate energy from ocean waves that he claims would cost 5% of what coal energy does. He set up a proto-type in Ghana and, initially, claims to have found many potential investors. However, suddenly problems started to pop up. The investors, originally extremely enthusiastic, started to back off. He was offered bribes in order to quit. Finally, he began to be harassed by Ghanaian police and mercenaries. He contacted me in hopes of getting protection. I told him to come to Japan. He told me he was not allowed to leave the country. He said they had taken parts from his prototype. I said I would see what I could do. Before I could do anything, yesterday I received a disturbing set of phone calls from a very scared sounding Mr. Nystrom. "They tried to kill me three times today," he screamed into the phone. Then I lost contact with him, and his phone has been switched off. In his last call, he asked me to make his technology public. So, here below is a description of his technology. Would people please pass it on and would as many people, in a tribute to a man who has probably been killed by mercenaries hired by the oil industry, and make sure that prototypes are developed. http://www.wavepartner.eu/page_1219330357093.html http://www.rense.com/
Posted on: 2008/9/3 18:10
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Re: JohnC Steffo saknas...?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2008/9/3 18:28
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Han kanske bara har glömt att betala elen eller stuckit iväg på semester ett tag. Han hade ganska dåligt humör den senaste tiden och kanske han inbillar sig saker och gått under jorden? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Är det sant???
Är det nån som känner "Steffo" eller har kontakt med honom? Hoppas det inte stämmer. JAg ber i alla fall en bön för honom och hans familj. Herre, Ge Stefan Nyström beskydd och Jag befaller alla Mörka krafter att försvinna ifrån hans närhet, I Jesu Kristi namn!' Så Låt det Ske.
Posted on: 2008/9/3 18:34
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag ringer han nu... Jag blir fan orolig
EDIT: Jag ringde men fick efter 25-30 signaler prata med någon som var väldigt dålig på engelska... Om det var en man eller kvinna vet jag inte men jag kunde urskilja "I think Stefan has a problem" eller "Stefan is in trouble" Personen sa vidare också att antingen var han på polisstationen, eller att jag skulle kontakta polisen. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
AMEN!!!
Posted on: 2008/9/3 18:44
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Snackade med hans polare Peter nyss och han hade inte hört något på en vecka, men i senaste samtalet pratade han om en hotbild, men mer vet dom inte.....Peter skulle höra av sig när uppgifter dykt upp.....
Posted on: 2008/9/3 18:47
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Massmedia någon?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Den svenska ambassaden i landet... skicka ett mail.
Edit: Accra Konsul: Amarkai Amarteifio Konsulat: Honorärkonsulat Postadress: P O Box 4916 ACCRA Republic of Ghana Adress: House No F785/1 11th Lane Osu R E Accra GHANA Telefon: +233-21-77 31 45 / 77 52 83 Telefon: +233-244-31 05 30 (mobil) Fax: +233-21-77 31 75 E-post: amarlaw@ighmail.com http://www.swedenabroad.se/Consulates____32650.aspx |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Enligt Zink och zpz så finns det ju inga Uppfinnare av "free energy"-teknik, som är Hotade och förföljda av Elitetablissemanget, för i så fall skulle det ju uppmärksammas i mainstreammedierna, enligt våra "skeptiker" här på forumet!!!
FY F-N, säger jag bara! Ni är genom Ert STÄNDIGA försvarande av Mainstreamediernas ständigt upprepande propaganda, faktiskt delaktiga som försvarare av Jordens avskum som huserar i Satanisteliten och bland deras betalda drängar och förtjänar verkligen att brinna i helvetet!
Posted on: 2008/9/3 19:16
Edited by bennybear on 2008/9/3 19:42:46
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sänder en tanke till Stefan och hans familj.
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Shit, va tråkigt om det har hänt nåogot olyckligt... Hoppas allt är ok med JohnC...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Att skriva på bloggar och före ordet vidare är nog det enda som funkar, annars så skulle väl expressen, aftonbladet eller annat tidning som säljer lösnummer inte tacka nej till en historia som denna om den är sann eller ej.
Posted on: 2008/9/4 11:57
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om det är så illa som signalerna visar så skulle Stefan antagligen glädjas åt att massmedia skrev om det, enbart av den anledningen att det kanske skulle rikta blickar mot att det finns teknik till att fixa syrefattiga vatten till rimliga kostnader inom landet, vi behöver inte vänta på att något utlänskt företag ska komma östersjön till hjälp, kunnande teknik och arbetskraft finns ju här i landet.
Posted on: 2008/9/4 12:15
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Eftersom ingen annan tog tag i det har jag mailat aftonbladet, expressen, svd och dn
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
bra gjort.
Posted on: 2008/9/4 14:20
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Skickade mejl till aftonbladet och expressen, har inte så mycket förtroende för dem dock, har skickat in en massa nyheter till dem men aldrig något de publicerat eller svarat på.
Posted on: 2008/9/4 16:27
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Behövs det inte en polisanmälan också?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tänkte bara berätta att jag nu fått besked om vart Stefan befinner sig.
Han är på sjukhus i Ghanas huvudstad Accra. Enligt UD rör det sig om ett sjukdomsfall, och han står i kontakt med svenska konsultatet. Denna information kommer från Eric Tagesson på Aftonbladet. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Han är STEFFO?
Eller?
Posted on: 2008/9/4 18:11
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja.
Steffo, Wiseguy och Hobbe |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Fick svar från Eric Tagesson på aftonbladet, han nämnde också att Stefan skulle befinna sig på ett sjukhus i Ghana.
Posted on: 2008/9/4 19:17
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Då är det bara att önska att han kryar på sig....
Posted on: 2008/9/4 20:08
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login