vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: Trådlåsning & regelverk & banning!
Ja låt oss endast kommunicera trevligt till varandra, och jag har en väldigt trevlig fråga!

Flight 77 är ett hett diskussionsämne när 911 dyker upp. "Om" det är en konspiration bakom "endast flight 77", så är det illa för Pentagon, och allas förtroende för Pentagon. Väldigt allvarligt må jag säga, det är inte fråga om Måna Salin och lite kreditkortsfiffel på ett par tusen! Det är mycket större än stora politikers stora skitiga affärer, det är värre än våldtäkt, mord etc. Det är fråga om över 3000 döda, fifflande med bevis, Rice som glömmer informera Bush om hot, olika ver av vittnessmål, bomber inte bomber etc.

Så, varför har Pentagon endast släppt 5 stillbilder, av flera filmrullar, när ämnet är så hett det bara kan bli i Pentagons historia, någonsin! Pentagon ser mycket ljusare ut för omvärlden om dom släpper ett par vinklar och ett par minuter av fimen, men inte, varför varför varför? Nämn ett annat mål eller händelse som liknar denna? En enda! - Ehh, vi har bevismaterialet som redogör en massa missförstånd, men dom behåller vi själva, varför vet vi inte, ehh....

Släng din tanke på den, så snackar vi vidare sen!

fridens

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

ance skrev:
hehe, jag bryr mig fullständigt inte. De här e tidfördriv för mig.

Tänk på att det finns väldiga likheter mellan dig och ett barn. Ni är samma art, same same but different.

Såsom barn funkar, funkar vuxna, dom vuxna ljuger bara så förbaskat mycket!

Jag förstår ärligt inte vad det där är för argument?

/O

Posted on: 2008/8/29 23:47
-------------------------------------------
http://sweden911truth.blogspot.com
swedes4911truth@gmail.com
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag snackar med Twoofer såsom han snackar, o så som Zink gör, o zpz2. Man kan fråga väldigt känsliga frågor, för att jämna ut kritikerstormen lite, men det går inte, klick o så snackar vi om nåt annat.

Hade lite med inläggen att göra innan också. Försöker föklara nåt för Twoofer, men de e svårt :)

Gör ett försök till:
När man kontrollerar ett barn så drar man massa gränser o ställer regler o lagar. Ju fler man ställer, ju mer revolt vill den göra när den kan. Släpper man ett barn, o bara skyddar lite så där, stöttar mer bara, förstår, så blir det oftast ingen revolt senare i livet. Så funkar barn, så funkar också vuxna, fast dom tänker inte på det!

Ju mer kontroll vi känner, ju mer vill vi brista ut i en revolt, ingen vill bli kontrollerad. Ett forum med regler är samma sak som att kontrollera, regler sätter gränser.

Man kan styra upp det, även mycket. O då får man som man vill, men då sker det inte av sig självt, då sker det för att vissa kräver det, the babylon mirror, same same but different!

Allt måste stå på nåt, saker o ting har svårt att bara finnas till. Jag skulle göra om forumet istället för att klämma ur fler regler. Finns inga problem, endast möjligheter!

Anonym
Jag undrar när efekto ska få sin livstids ipbann omprövad av vaken "ledningen"?

för som det ser ut just nu så är toleransen hos vaken.se på samma nivå som Guantanamo.

See User information
Quote:

la-verdad skrev:
Jag undrar när efekto ska få sin livstids ipbann omprövad av vaken "ledningen"?

för som det ser ut just nu så är toleransen hos vaken.se på samma nivå som Guantanamo.

Ers Guantanamo huh? ; )

Hur skulle du lösa detta?

I flera år har tusentals personner besökte vaken.se och vill hitta information och har diskussioner kring vissa ämne.

Vi är här för ett specifikt ändemål, som är tydligt när man ska in till forummet.

Vi har sett hur det har blivit UTAN ansvar, och någon form av Moderation: SVÅRT att hitt och dela information och därför inte uppfyllar det PRIMÄRA med sajten, som är, igen, som det står innan vi kommer in till forummet och tackar JA till.

Det skulle vore roligare om de som har problem använder SINA tid och resuser för att SKAPA något annat, men det är väldigt få som GÖR detta.

Nästan en spegling på samhället, ett fåtal som GÖR en MÄNGDE som klagar och be om att någon gör något.

I Vaken kontexten handlar det INTE att tror på att någon LEDNING ska gör så att Vaken anapassa sig till allas behov, snarare att om DU och VI har ideer och verkligen VILL någontiong att vara bered att delta med ANSVAR.

Lätt att kriticera, SVÅRT att GÖRA och skapa.

Posted on: 2008/8/31 17:23
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
jag kritiserar i andra hand just nu, ville mest befråga denna sidas moraliska grunder som på minner om själva tänkandet och krafterna som styr denna soppa ni gillar att kalla samhälle eller civilisation..

VI är den och VI förstätter omedvetet eller medvetet vidare att spinna på den även inne på denna Vaken mardrömmen..

ser ni inte ironin att folk ipbannas utan hänsyn dvs cencureras / låses ute på beställning av en liten mob här inne precis lika effektivt som Cia hyrda agenten plockar "nysvenskar" i stockholm..

See User information
Vafan sluta tramsa nu. Börjar lacka på sandlådenivådiskussionen om regler och ordning. Ut med packet som inte följer reglerna ska det va så jävla märkvärdigt??? Dom som är här för att bara förstöra och/el provocera har ju inget här att göra, vad är det som är så jävla konstigt med det?

Posted on: 2008/8/31 20:31
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

Anonym
När fortbollsfans ser varandra så ser dom lätt vem som e på vilket lag, där står alla för sin tro.

Sätt in en liten bock i användarkontot. Tror på konspirationer eller inte. En röd eller en blå prick bredvid ens nick som talar om vad man är o tror på, exempel bara.

De e förståeligt att 2 fotbollsfans från olika lag drabbar samman på ett o samma forum. Den ena tycker super om AIK backen Börje med den enorma skruven, den andre hatar honom.

Ett av probsen här på forumet är väl att man inte vet vem som håller på Börje och inte :)

afton

Anonym
Quote:

ance skrev:
När fortbollsfans ser varandra så ser dom lätt vem som e på vilket lag, där står alla för sin tro.

Sätt in en liten bock i användarkontot. Tror på konspirationer eller inte. En röd eller en blå prick bredvid ens nick som talar om vad man är o tror på, exempel bara.

De e förståeligt att 2 fotbollsfans från olika lag drabbar samman på ett o samma forum. Den ena tycker super om AIK backen Börje med den enorma skruven, den andre hatar honom.

Ett av probsen här på forumet är väl att man inte vet vem som håller på Börje och inte :)

afton
Det här resonemanget känner jag igen... Fast den gången var det med davidsstjärnor och i annat syfte.
Allting är inte svart eller vitt vad gäller en människas åsikter Ance.
En del tror på vissa konspirationsteorier, men inte alla

Anonym
Känner också igen en sak. Kom med vilka förslag som helst, men vaken förblir det den är!

De var också bara ett förslag!
(istället för att banna allt som inte tycker lika)

Anonym
Twoofer
Är Twoofer bannad nu också? Varför då om man får fråga?

Re: Twoofer

See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
Är Twoofer bannad nu också? Varför då om man får fråga?

Inte som jag vet.

Jag gillar inte banna folk, och om det händer får vi ser hur en vecka funkar isf....

Vi kan lätt IP banna eller regulera VEM får ser vad, vilka forum man få posta osv.

Googla bara Admin forum eller något åt det hålet.

Utan REGLAR funkar inte det med så många inlägg som kan spåra ut hur som helst.

En användare besöker Vaken för att leta info, ser en tråd som handlar om det andliga backom konst osv, fast hela tråden är fyllde med allt annat.

Funkar inte...

Förstår ni, eller du som frågor?

Ha det bra

M

Posted on: 2008/9/13 17:32
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Vet inte om det var en bann, men i två dagar kunde jag inte komma in på sidan iaf. Var bara vitt. Skulle gärna vilja veta om jag var bannad eller ej :)

Posted on: 2008/9/14 7:56
/

Anonym
världens alla problem grundar sig i falskt ledarskap.

om vi googlar på ledare, kommer vi snabbt att få två svar från wikipedia.

Ledare (yrkesroll)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ledare_(yrkesroll)

Elektrisk ledare
http://sv.wikipedia.org/wiki/Elektrisk_ledare

vi som ramlat in i sannings sökar svängen kommer snabbt att förstå att det inte kan existera två sorters "Ledare".

Den ena ledaren är syntetisk/falsk/skapad medans den andra alltid funnits och kommer aldrig sluta att existera.

Nu hoppas jag denna tråd inte låses eller att min användare bannas och att budskapet kan leta sig in hela vägen i administrationen av vaken drömmarnas språkrör..

VAKEN BEHÖVER ÄKTA LEDARE!!!

See User information
SOm sagt.. passar det inte behöver du inte va här, istället för att legga ner energi på att klaga på oss mods, gör en egen sida som du kan styra så det passar dig..

Posted on: 2008/9/14 19:56
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Det är bara nazister och hundar som behöver starka ledare.

Posted on: 2008/9/14 19:59
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Quote:

jonte skrev:
Vafan sluta tramsa nu. Börjar lacka på sandlådenivådiskussionen om regler och ordning. Ut med packet som inte följer reglerna ska det va så jävla märkvärdigt??? Dom som är här för att bara förstöra och/el provocera har ju inget här att göra, vad är det som är så jävla konstigt med det?

Är du inte bannad än? Mysiskt fenomen...

Anonym
trodde hela mänskligheten bestog av just sådana, hundar och nazzar.
om inte, så är vaken igen proppad av dom..

hur som helst så kan man alltid vara sin egen ledare, något dom flesta missar, speciellt dom maktmissbrukande syntetiska översittar Ledarna/cheferna som vägrar släppa på den ultimata egotrippen.

"passar det inte behöver du inte va här"

emil du är "darth voiders" lilla knähund, städa bort inlägg är det enda du duger till..

ta till dig av budskapet... bli din egen ledare istället för att följa vaken packet och göra deras smuts jobb.

See User information
Quote:

Natural-healing skrev:

"passar det inte behöver du inte va här"

emil du är "darth voiders" lilla knähund, städa bort inlägg är det enda du duger till..

ta till dig av budskapet... bli din egen ledare istället för att följa vaken packet och göra deras smuts jobb.

Heh, jag är ganska intreserad av hur du kan veta vilka inlägg jag "städat" bort? Speciellt det faktum att jag inte tagit bort ett endaste inlägg på sägert fyra månader.

Heh, ganska intreserad över att du förknippar att "vara sin egen ledare" med egoism och polaritet.
Tydligt vilket nät du fastnat i.
Och om du, som det verkar, bara är här för att posta dina egna bizzara antagande, och att snacka skit om vaken som sida, förstår jag inte varför du ens vill va här.

Kultivera dig, min gode "herre". Mogna, och fundera vilken sida av staketet du sitter på, och vems propaganda du för vidare.

Posted on: 2008/9/15 20:35
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
du är absolut den sortens ledare jag snackar om emil.

Kultiverande, välja sida av staketet, föravidare propaganda..

Du är totalt indoktrinerad av falskt ledarskap.

"Heh, ganska intreserad över att du förknippar att "vara sin egen ledare" med egoism och polaritet."

jag är mer imponerad över hur du lyckades dra den slutsatsen att ja förknippar att vara sin egen ledare med dessa förvrängda dialektiska ord..

Anonym
Skäller man på Emil skäller man upp i fel träd...
Anser jag iallafall.

Jag kan hålla med om att det förekommit censur på vaken, men det är knappast Emil som stått för denna.

Anonym
nu så tycker jag att du är lite väl generös med komplimanger hära, att kalla emil ett för träd är lite väl långsökt.

jag har en del historia med emil via denna sida men med tanke på allt censurerande och ipbannande så är det kanske lite dumt att avslöja min historia till honom, men jag kan garantera dig att emil stått för en hel del av skit görat som darth voider och emperor micro delat ut till han.

bla. så Blev han admin i samband med att DarthVoider inte klarade av mig och mitt tempo och då blev DarthVoider tvungen att kalla in förstärkning i form av undersåte Emil322.

Anonym
Quote:

Natural-healing skrev:
nu så tycker jag att du är lite väl generös med komplimanger hära, att kalla emil ett för träd är lite väl långsökt.

jag har en del historia med emil via denna sida men med tanke på allt censurerande och ipbannande så är det kanske lite dumt att avslöja min historia till honom, men jag kan garantera dig att emil stått för en hel del av skit görat som darth voider och emperor micro delat ut till han.

bla. så Blev han admin i samband med att DarthVoider inte klarade av mig och mitt tempo och då blev DarthVoider tvungen att kalla in förstärkning i form av undersåte Emil322.
"Att skälla upp i fel träd" är ett talesätt.

Jag tror alla förstår att du är Efekto

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper