vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 7 ... 9 »

Re: Tänk om ni har fel?

See User information
Stor trollet zink tar er på ännu en resa runt spinn-rockan!. Det handlade om att han sa:
Quote:

zink skrev:
Pannkaksteorin är numera en 911 truth teori för de som inte fattat att den är officiellt övergiven.

Vilket är helt sinnessjukt!. Sen valde han lite smidigt att kommentera på just det inlägget där Paradoxer råkade säga:
Quote:

Paradoxer skrev:
DU trodde ju dessutom på pannkaksteorin förut och dabatterade ihärdigt för den.

Vilket slutade med att Paradoxer fick be om ursäkt och oskyldiga zink artigt godtog ursäkten.
Quote:

zink skrev:
Jag accepterar ursäkten. Du får söka vidare vem de kunde vara.

INGENTING har förändrats!, zink har påstått att:
Quote:

zink skrev:
Pannkaksteorin är numera en 911 truth teori för de som inte fattat att den är officiellt övergiven.

Då är det UPP TILL ZINK att bevisa att någon som är "911 truth" på detta forum har försvarat "pannkaksteorin"!. För om det inte finns någon som gör det(citerar zink)
Quote:

zink skrev:
För om du inte ens kollar på det forum du är på vad som gäller hur ska jag då tro på något du skriver om.

Han är en äcklig sliskig orm!.

Posted on: 2008/9/18 20:44
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Blackie skrev:
Då är det UPP TILL ZINK att bevisa att någon som är "911 truth" på detta forum har försvarat "pannkaksteorin"!. För om det inte finns någon som gör det(citerar zink)
Quote:

zink skrev:
För om du inte ens kollar på det forum du är på vad som gäller hur ska jag då tro på något du skriver om.

Han är en äcklig sliskig orm!.

Du har fattat detta fel.

Jag har inte påstått att någon 911 truth har försvarat pannkaksteorin utan att de har påstått att de är en officiell teori fortfarande vilket det alltså inte är sedan flera år tillbaka.

Så alla som skriver "pannkaksteorin som NIST , FEMA eller de officiella håller på" gör pannkaksteorin till en 911 truth teori för de är bara 911 truth som framför detta påstående.

Pannkaksteorin är övergiver sedan några år då NIST visade att den var omöjlig.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hur kan någon förstå vad du skrev fel?

Påstår du att :
Quote:

zink skrev:
Pannkaksteorin är numera en 911 truth teori för de som inte fattat att den är officiellt övergiven

INTE! betyder, "Pannkaksteorin är numera en 911 truth teori"??

Ta och slingra dig iväg under stenen du kom ifrån vettja!

Posted on: 2008/9/18 22:44
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Quote:

zink skrev:
Pannkaksteorin är numera en 911 truth teori för de som inte fattat att den är officiellt övergiven

Du kan ju inte trycka samman gruppen som tror på den gamla officiella teorin och gruppen 911 truth hur som helst. Dessa grupper är ju rivaler i sina "sanningsreligioner".

Hur kan pannkaksteorin helt plötsligt bli en "911 truth" när 911 truth i alla tider har sagt att den teorin är omöjlig med tanke på husens fria fall?

Det blir snarare så att de som fortfarande är vilseledda av gamla officiella teorin tillhör "vilseledda av 911 kommisionen gruppen" och zink kommer antagligen i framtiden tillhöra gruppen "vilseledda av 911 NIST gruppen"

Och alla 911 truthers kommer även i fortsättningen att vara de som kritiserar alla officiella teorier...

Det har blivit religion där truthers inte litar på någon och alla som lyssnar på officiella teorier med jämna mellanrum byter tro efter varje ny rapport.

Så frågan är (om man ska svara trådstartaren) om vi någonsin kommer få reda på sanningen och kunna gå vidare i våra liv med rätt information. Under tiden så kan man göra så mycket nytta man kan genom att undersöka alla regeringar/samhällen efter korruption, maktmissbruk, orättvisor mm.

För mig så handlar det mera om det senare, att göra det media inte gör: "att på riktigt syna makten i toppen" så att de inte utnyttjar arbetarklassen.

Men jag antar att du blev avskräckt eftersom det fortfarande står ett (1) på din räknare av inlägg. Jag förstår det, jag har själv ett flertal gånger aktat mig för att skriva på detta (lite) "fientligt kritiska" forum (i motsats till konstruktivt kritiskt).

Hur som helst önskar jag dig ett varmt välkomnande och hoppas att du inte bara tar den populära synen(den som skildras i media) på denna rörelse utan verkligen försöker förstå budskapet på riktigt.

Posted on: 2008/9/19 1:32

Anonym
Quote:

Blackie skrev:
Hur kan någon förstå vad du skrev fel?

Påstår du att :
Quote:

zink skrev:

INTE! betyder, "Pannkaksteorin är numera en 911 truth teori"??

Ta och slingra dig iväg under stenen du kom ifrån vettja!

Då ta jag det ännu tydligare.

Det finns ingen officiell pannkaksteori längre. Att påstå det finns en officiell pannkaksteori en 911 truth teori och finns på en del 911 truth webbsidor som t.ex. dessa:

http://twilightpines.com//index.php?o ... task=view&id=17&Itemid=46

http://www.veoh.com/videos/v62492418A ... 6&order=mr&c=InsideJob911

http://www.opednews.com/maxwrite/diarypage.php?did=7526

Om du nu fortfarande tycker jag slingrar mig och inte fattar vad jag MENAR kan jag tyvärr inte göra något åt det.

Anonym
Va? Var en film helt o hållet onödig, "by the movement them selves", hade alla dessa experter kopplade till denna film fel? Vaaaaa, jag tar mig för pannan......

asg*

Zink, en fråga bara, eftersom INGEN skeptiker har svarat ännu.

Det där med flight 77 och Pentagon. Hur ställer du dig till att Pentagon håller inne med ALLA filmer?

1: Varför rgör man det?
2: Det är inte lagligt att göra det, varför får man göra så?
3: Vad betyder det för utredingen i helhet, din uppfattning?

frid

Anonym
Quote:

pingubenji skrev:
Quote:

zink skrev:

Du kan ju inte trycka samman gruppen som tror på den gamla officiella teorin och gruppen 911 truth hur som helst. Dessa grupper är ju rivaler i sina "sanningsreligioner".

Hur kan pannkaksteorin helt plötsligt bli en "911 truth" när 911 truth i alla tider har sagt att den teorin är omöjlig med tanke på husens fria fall?

Se svar till Blackie.

Quote:

Det blir snarare så att de som fortfarande är vilseledda av gamla officiella teorin tillhör "vilseledda av 911 kommisionen gruppen" och zink kommer antagligen i framtiden tillhöra gruppen "vilseledda av 911 NIST gruppen"

NIST har inte kommit med en vilseledande rapport utan bara en som 911 truth inte kan acceptera. NIST undersökte faktiskt både termit och sprängämnen när de gällde WTC 7 och gav en bra förklaring varför dessa inte var troliga.

Termit för att det måste kontinuerligt föras mot en vertikal stålpelare för att skära av den alltså ett aktivt system behövdes. Att inga videor finns där termit skär av vertikala stålpelare talar sitt tydliga språk om att detta är som NIST säger omöjligt.

Den uträknade mängden av sprängämnen hade tydligt hörts vilket inte finns på något ljud från WTC.

Quote:

Och alla 911 truthers kommer även i fortsättningen att vara de som kritiserar alla officiella teorier...

Det har blivit religion där truthers inte litar på någon och alla som lyssnar på officiella teorier med jämna mellanrum byter tro efter varje ny rapport.

Även de inom 911 truth har bytt åsikt där den senaste trenden är att godkänna att Flight 77 flög i in Pentagon då bortförklaringarna är så osannolika.

Exempel:

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg1

http://www.rense.com/general32/phot.htm

Quote:

Så frågan är (om man ska svara trådstartaren) om vi någonsin kommer få reda på sanningen och kunna gå vidare i våra liv med rätt information. Under tiden så kan man göra så mycket nytta man kan genom att undersöka alla regeringar/samhällen efter korruption, maktmissbruk, orättvisor mm.

För mig så handlar det mera om det senare, att göra det media inte gör: "att på riktigt syna makten i toppen" så att de inte utnyttjar arbetarklassen.

Detta motsvarar tron på den underliggande sanningen som alla ligger dold och inte kommer fram. Hur kommer det sig att denna sanning alltid ska komma fram i framtiden och inte riktigt finns nutiden så om 5 år så är situationen den samma? Sanningen ska fortfarande komma fram i framtiden. Ta t.ex. JFK mordet där ligger enligt vissa sanningen fortfarande och väntar.

Quote:

Men jag antar att du blev avskräckt eftersom det fortfarande står ett (1) på din räknare av inlägg. Jag förstår det, jag har själv ett flertal gånger aktat mig för att skriva på detta (lite) "fientligt kritiska" forum (i motsats till konstruktivt kritiskt).

Hur som helst önskar jag dig ett varmt välkomnande och hoppas att du inte bara tar den populära synen(den som skildras i media) på denna rörelse utan verkligen försöker förstå budskapet på riktigt.

Är de mig zink du menar? Min räknare står på 2062.

Anonym
Quote:

ance skrev:
Va? Var en film helt o hållet onödig, "by the movement them selves", hade alla dessa experter kopplade till denna film fel? Vaaaaa, jag tar mig för pannan......

asg*

Zink, en fråga bara, eftersom INGEN skeptiker har svarat ännu.

Det där med flight 77 och Pentagon. Hur ställer du dig till att Pentagon håller inne med ALLA filmer?

frid

Vad är det för videor du anser man inte har släppt? Det går inte att svara på dina frågor innan du anger det.

Så fram med listan över outsläppta videor så ska jag svara på dina frågor.

See User information
Jag skrev:
"zink kommer antagligen i framtiden tillhöra gruppen "vilseledda av 911 NIST gruppen"

zink, jag använde mig av ordet "antagligen" eftersom NIST rapporten i framtiden kanske kommer behöva bytas mot nästa version när folk kräver att all smält metall förklaras av den officiella rapporten. Då kommer du förmodligen byta tro eller vara kvar i den vilseledande teorin om bränder i wtc7 (som inte smälter metall till pölar)

Jag skrev:
"Så frågan är (om man ska svara trådstartaren)"

zink, allt handlar inte om dig, och när jag skriver både "trådstartaren" och "ett (1) inlägg" kan väl du ta och tänka till att det inte längre handlar om dig. Du är inte centrum i världen. I min värld säger man bara följande till en som nyss kommit till forumet (dvs trådstartaren): "Hur som helst önskar jag dig ett varmt välkomnande"

zink, hur får du min kommentar om att vi troligtvis aldrig kommer hitta sanningen till att bli motsatsen?:
zink skrev:
"Hur kommer det sig att denna sanning alltid ska komma fram i framtiden".
Jag har inte påstått att sanningen kommer fram senare, jag sa motsatsen. Att vi troligtvis aldrig kommer hitta sanningen. Det känns hela tiden som att man blir missuppfattad av dig...

3 missuppfattningar på bara ett enda inlägg. Du har slagit nytt rekord i inlägg mot mig.

Till Winston_Smith (trådstartaren)vill jag bara säga att denna rörelse inte gör någon skada om den har fel, tvärt om så kan den innebära skydd mot att en grupp kan utnyttja världens innevånare i framtiden (om det mot förmodan inte är en konspiration i dag utan resultatet av 1000 tals egoistiska företagare som skapar ledtrådar som liknar en konspiration). Då kan en frihetsrörelse som denna skapa processer inom politiken för att enkelt motverka sådana tendenser i framtiden. Så i det stora hela är jag ganska säker på att denna rörelse inte skapar någon negativ belastning för samhället såsom du befarade.

Om rörelsen har fel så är det som sagt ändå nyttigt att identifiera risken för att något sådant (konspirationer) kan komma att genomföras i framtiden så som samhället fungerar i dag.

Posted on: 2008/9/19 11:01

Anonym
Zink, är det svårt att förstå att det finns band, när Pentagon själva beslagtog dom straxt efter händelsen?

Du snackar också som om det fanns en önskan om att dissa dessa videor ur verkligheten, stämmer det?

Det var 2 frågor.

Anonym
Jag brukar inte ge mig in era tekniska 9-11diskussioner för ni är så jävla pålästa att det inte liknar något men här måste jag...
zink, är du av åsikten att det vi alla har sett på tv i videoväg från Petagon är allt som finns? Kraschen finns garanterat filmad från minst tre vinklar till o det måste finnas bilder av väsentligt bättre kvalitet. Eller man kanske tog bort alla kameror eftersom flygeln var ombyggd för högre säkerhet?
Jag är som sagt inte jättepåläst men det ska t ex finnas filmer från vägen brevid....

Anonym
Quote:

ance skrev:
Zink, är det svårt att förstå att det finns band, när Pentagon själva beslagtog dom straxt efter händelsen?

Du snackar också som om det fanns en önskan om att dissa dessa videor ur verkligheten, stämmer det?

Det var 2 frågor.

Dessa av Pentagon beslagtagna band har jag aldrig hört talas om så därför kan jag inte kommentera dem.

Du får ge mer information om dem om jag ska kunna säga något om banden.

Anonym
Jag frågar igen, och försöker detaljera svaret lite mer!

Det sitter massvis med kameror runt området vid Pentagon. bensinmacker, Hotell + annat. Dom satt där den elfte september.

På dessa filmer, från dessa övervakningskameror jag talar om, finns mycket mer bevis angående vad som flög in i Pentagon den ELFTE SEPTEMBER 2001, är du med? rep, Övervakningskameror, alltså, utrustning som man använder till att spela in film med, dygnet runt, ok?

Många utav dessa ÖVERVAKNINGSKAMEROR som sitter i området runt Pentagon spelar givetvis in något den elfte september också eller hur?

För att vara bväldigt noga som du med flera är, så kan man inte bara dissa info hur som helst, inte bevis heller.

För att vara exakt med utredning, så blir det ju fel om bevis undanhålles, eller hur??

Skulle inte du vilja se dessa filmer, det var fråga ett.

Fråga nummer 2? Är du medveten om att i normala utredningar, så vill man ha in bevismaterial, man är väldigt noga med det. bevis material, utredning.... ännu med?

Så, nu förstår vem som helst.

Ska du spinna igen och leka Bill O'really?

De var nog en tredje fråga, hoppas att du förstå vad jag skrivit, ANNARS SÅ KAN JAG OCKSÅ SKRIVA SÅ HÄR; OM DU TYCKER ATT DET ÄR BÄTTRE.

E L L E R _ K A N S K E _ S Å _ H Ä R,
vad vet jag, du kanske inte ser ett smack av texten som står på forumet, det skulle förklara en hel del.

http://www.rense.com/general63/unob.htm
&
http://www.flight77.info/

"The FBI was here within minutes and took the film"
Jag sa Pentagon, samma skrot o korn förvisso, men rätt ska va rätt, enligt Zinkteorin :)

edit:
Håller med många andra på forumet också, det är sinnessjukt att du får vara kvar och manipulera sönder en sammanslutning som detta forum. Sinnesjukt av ledningen, sinnesjukt av dig. Sanningen kommer väl och slänger en ordentlig karmablobb på er.

Ingen kommer ihåg en fegis!

Tar inte tillbaka ett ord, banna mig gärna, bryr mig inte, det finns ingen pondus i ett sanningsforum som släpper in manupulativt slödder. har man ingen pondus så får man ställa in sig till att bli "bullied and laughed at"

- Dock inte ett dugg upphetsad, van kanske man skulle säga -

Edited by ance on 2008/9/19 13:20:08

Anonym
Quote:

Despierto skrev:
Jag brukar inte ge mig in era tekniska 9-11diskussioner för ni är så jävla pålästa att det inte liknar något men här måste jag...
zink, är du av åsikten att det vi alla har sett på tv i videoväg från Petagon är allt som finns? Kraschen finns garanterat filmad från minst tre vinklar till o det måste finnas bilder av väsentligt bättre kvalitet. Eller man kanske tog bort alla kameror eftersom flygeln var ombyggd för högre säkerhet?
Jag är som sagt inte jättepåläst men det ska t ex finnas filmer från vägen brevid....

Om du inte är så påläst så ta och ändra på det så du kan ange exakt vilka band de är frågan om för jag kommer att fråga på då jag inte har hitta några som helst uppgifter vilka band de är frågan om annat än att de skulle kunna finnas mer band inte att de verkligen finns fler band.

Dessa band är också inne på den dolda sanningen. Bara de släpper dessa band kommer allt att förklaras vilket de inte finns några som helst garantier om då de hittills släppta banden inte har varit av bra kvalité och därför inte gjort något klarare än de var före de släpptes.

De ej släppta banden innehåller myten om den dolda sanningen.

Allt ärt ju förklarat så varför behövs fler band?

De var 19 kapare som utföre 911 och flög de fyra planen. Bevisen för det är ack så mycket kraftigare än de osynliga människor som skulle på ett osynligt sätt ha gjort något 911 för Bush & Co. Osynligt finns ju inte enligt många på detta forum så var lite konsekventa.

Om något av de fyra flygplanen inte fanns för de var något osynligt har inte heller några osynliga personer jobbat för Bush & Co.

See User information
zink, skulle inte du vilja att resterande band släpptes så att du slutligen kunde vinna diskussionen mot alla andra här på forumet?

Är banden inte lika viktiga för dig som för alla andra här?

Kan vi inte enas på en punkt? till exempel: Att banden ska släppas så att de blir ett slut på alla spekulationer för gott?

Detta skulle vara bästa lösningen för HELA världen, då skulle du slippa att prata med oss idioter som tror att något hemlighålls!

Kan inte du hjälpa oss att få ut banden från sekretessen och få det slutliga ordet, att du hade rätt? Fatta vilken tillfredsställelse du skulle få och samtidigt gå till historien som den som löste upp konspiratörteoretikernas religion.

Posted on: 2008/9/19 14:19

Anonym
Zink, manipulativt bladder igen. Du irrar till det om banden, både för dig själv och andra. Dom finns, och dom visar vad som igentligen flög in i byggnaden, en B757 var det dock inte!, och det vet jag, inte tror.

När dom där banden visas offentligt är det inget snack längre om vad det var, nu är det snack om vad det kunde ha vart, för att dom inte släppts. Sluta manipulera information.

See User information
Quote:

pingubenji skrev:
zink, skulle inte du vilja att resterande band släpptes så att du slutligen kunde vinna diskussionen mot alla andra här på forumet?

Kan vi inte enas på en punkt? till exempel: Att banden ska släppas så att de blir ett slut på alla spekulationer för gott?

Detta skulle vara bästa lösningen för HELA världen, då skulle du slippa att prata med oss idioter som tror att något hemlighålls!

Kan inte du hjälpa oss att få ut banden från sekretessen och få det slutliga ordet, att du hade rätt? Fatta vilken tillfredsställelse du skulle få och samtidigt gå till historien som den som löste upp konspiratörteoretikernas religion.
Zink har kommit till oss på (Vaken.se)med sina angrepp i välvillig och kärkeksfull skepnad.

I så att säga,djävul i prästkappa...

Posted on: 2008/9/19 17:02

See User information
För det första har Usama själv nekat till att ha utfört dåden. Inga bevis alls heller, bara en massa fördomar och ryktesspridning. Kopplingen mellan de 19 och Usama, är den styrkt? Eller kan det vara utklädda mossadagenter, CIA.agenter? De 19 söp, knarkade vilket tyder på att de inte ens var muslimer. Vad var de, inga muslimer i allafall?

Shanksville planet som försvann ner i ett hål måste kört med öppna fönster eftersom både pass och bandana flög ut innan det försvann under jorden. Dessutom så håller inte den historien för fem öre då en människa aldrig skulle störta ett plan för att skydda t.ex. Vita Huset.! Ett sådant Hollywood manus köper nog bara de som uppskattar propagandafilm med typ. Bruce Willis.

Och om det nu var en inblandning från Al-Quida? Vad är det som säger att inte CIA använder sig av just Al-Quida även här? Det är ju trots allt USA som gett Al-Quida understöd och hela tiden varit måne om deras och även Usamas existens!.

Det kanske kommer som en nyhet för vissa, men USA har hela tiden skapat sina fiender själva för att sen kriga emot dem eftersom det endast handlar om affärer för dem. Det styrs ju som sagt av stora korporativ.

Posted on: 2008/9/19 17:04

Edited by Fahrenheit451 on 2008/9/19 17:23:25
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"

Fahrenheit451

See User information
Quote:
De 19 söp, knarkade vilket tyder på att de inte ens var muslimer. Vad var de, inga muslimer i allafall?

Glöm inte bort strippklubbar och kasinospel som knappast för en muslim närmare paradiset

Posted on: 2008/9/19 18:31
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti

Anonym
Bra att ni tar upp dom där sakerna igen!

Om målet skulle nå en "rätt" rättsal, så skulle jag vilja sätta muslimska extremister i stolen, ge dom en kopp kaffe, krama om dom. Och sen fråga om han/hon eller någon, som är så djupt religös, skulle gå på porrklubb o supa kvällen innan man skall satsa sitt liv för religionens skull nästa morgon. Den storyn köper inte jag, Jag respekterar muslimer mer än så också!

O så får man lägga till följande, för att det inte skall kunna vändas på. Ingen har mer eller mindre världe i min värld. Allt baserar jag på vad man gör, inte vad man tror på, och det i positiv bemärkelse för mänskligheten och dess överlevnad.

Sen det där med att sätta sitt eget liv på spel, o i den situationen, tänka på nån rackarns byggnad?
På film sker det som sagt, film är också väldigt bra programeringsmedia. I Hollywood funkar historien om flight 93 som sagt.

Flight 93 fysiskt sett är också ett lika stort skämt som allt annat i utredningen om 911. Alla händelser hade givetvis undantagstillstånd från fysikens lagar denna dag.

edit: Nyheten om att kaparna hade varit på porrklubb låter mer som ett plantat för att smutskasta muslimer. fast de tror jag bara.... :)

Edited by ance on 2008/9/19 19:46:29

See User information
Quote:

ance skrev:

frid

Det är inte sant. Du borde veta bättre kan man tycka.

# May 16, 2006: Judicial Watch obtains two videos from the DOD, and posts them on their website. The site is down for about half of the day due to demand.
# September 15, 2006: Judicial Watch announces the release of video from CITGO gas station. 3 The video consists mostly of views of the interior of the gas station and does not appear to capture the attack.
# December 2, 2006: Judicial Watch obtains a video recording from the Doubletree Hotel in Arlington. The video, which does not include a view of the Pentagon's facade, shows an explosion but does not capture an approaching jetliner.

http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/footage.html

http://www.judicialwatch.org/September_11_2006_Videos.shtml

Posted on: 2008/9/20 0:08

Anonym
Jo nu vet jag bättre.
Det står tydligt klart för mig att "dom" absolut inte vill att fimmaterialet skall komma ut till "the poublic"

Explosionen som syns på dom få bilder som släppts visar också tydligt att det är fråga om nåt annat än flygfotogen som exploderar.

Den offeciella förklaringen av det som hände stämmer absolut inte, zpz2, du borde veta bättre!

Anonym
Quote:

pingubenji skrev:

Vilka spekulationer? Vi VET att Flight 77 kraschade i Pentagon.

Om du och andra ändå vill spekulera om detta resten av era liv ändrar det inte på något som hände vid Pentagon.

Jag hade 100 % rätt om hotellvideon innan de släpptes att den inte skulle avslöja något mer vilket ack så många på detta forum var säkra på att den skulle göra.

Därför förutsäger jag igen att orsaken till att videon inte har släpps ut är att inte heller den visar på något mer än de vi redan vet om Pentagon.

Vad hoppas du och andra på egentligen att den ska visa? En missil? Mycket osannolikt då bråten vid Pentagon skulle ha sett helt annorlunda ut då småbitar i större mängd av den skulle ha kastas ut på gräsmattan av sprängkraften.

Anonym
Zink, dom där "vi" du talar för verkar vara väldigt väldigt få!

Jag vet motsatsen om Pentagon och flight 77, och jag tror det är fler på forumet som tycker o vet så också. Så vilka är vi du talar för?

Zink du har inte 100% rätt, du sitter inte med hela sanningen själv!

/// Därför förutsäger jag igen att orsaken till att videon inte har släpps ut är att inte heller den visar på något mer än de vi redan vet om Pentagon.

- Skitsnack Zink!

/// Vad hoppas du och andra på egentligen att den ska visa? En missil? Mycket osannolikt då bråten vid Pentagon skulle ha sett helt annorlunda ut då småbitar i större mängd av den skulle ha kastas ut på gräsmattan av sprängkraften.

- Jag kör en Zink, det var absolut inte en B757 som flög in i Pentagon, det är jag helt 100% säker på.

Manipulativt bladder igen ifrån Zink! Grattis!

« 1 2 3 (4) 5 6 7 ... 9 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper