vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Bruce Willis har vaknat :D

See User information
Bruce Willis har gått samma väg som Charlie Sheen. Utnyttjar sitt kändisskap för att få ut sanningen.
Han säger bl.a. att Kennedy mordet var ett inside job och att samma krafter som låg bakom det fortfarande är vid makten idag.
http://www.infowars.com/articles/us/j ... illis_ends_jfk_debate.htm

Posted on: 2008/9/20 10:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Bruce Willis har vaknat :D
Quote:

GordonShumway skrev:
Bruce Willis har gått samma väg som Charlie Sheen. Utnyttjar sitt kändisskap för att få ut sanningen.
Han säger bl.a. att Kennedy mordet var ett inside job och att samma krafter som låg bakom det fortfarande är vid makten idag.
http://www.infowars.com/articles/us/j ... illis_ends_jfk_debate.htm
Tyvärr bakar han in en viss programmering i det han säger.
Exempelvis "I'll get killed for saying this, but I'm pretty sure those guys are still in power, in some form. The entire government of the United States was co-opted"

Så låter eliten honom leva visar det på att han har fel.

Bruce Willis är ju iofs lite bättre ansedd än Charlie Sheen, men är det inte lite synd att det bara är en viss typ av kändisar som vaknar?

Se tex åt vilket håll Madonna går med sina budskap och hon är ju en stor förebild för många flickor och kvinnor tyvärr...

Du använder förresten en programmering själv när du säger "Utnyttjar sitt kändisskap". Den korrekta termen borde vara "Använder sitt kändisskap", då "utnyttjar" har en starkt negativ klang.
Jag vet att du inte menar detta med flit, men ords betydelse har en stark genomslagskraft och kan helt ändra mening beroende på vilka ord man använder.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Paradoxer skrev:
[quote]

Du använder förresten en programmering själv när du säger "Utnyttjar sitt kändisskap". Den korrekta termen borde vara "Använder sitt kändisskap", då "utnyttjar" har en starkt negativ klang.
Jag vet att du inte menar detta med flit, men ords betydelse har en stark genomslagskraft och kan helt ändra mening beroende på vilka ord man använder.

Varför MÅSTE du lägga in sådana kritik?

Totallt off topic, du har ofta något besserweisser attityd här.

Kom med något MED ämnet, och mindre KRITIK man ; )

Bara en tips

Posted on: 2008/9/20 12:39
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

Anonym
Quote:

The Lorax skrev:
Varför MÅSTE du lägga in sådana kritik?

Totallt off topic, du har ofta något besserweisser attityd här.

Kom med något MED ämnet, och mindre KRITIK man ; )

Bara en tips
VA??? Jag påpekar att vi måste tänka vad vi säger!
Det var ju precis det jag kommenterade. Hur de trots att de "vaknat" fortfarande agerar utifrån en programmering.

GordonShumway: Tog du illa upp ens?

See User information
Nejdå. Jag försöker att se sanningen i livet så gott jag kan och då måste man vara tillräckligt ödmjuk för att kunna ta all saklig kritik.
DÄREMOT kan jag hålla med LORAX också eftersom hela NWO ämnet är ganska djupt deprimerande och om vi alla anammar Alan Watts attityd så är det lika bra att plocka fram en stor burk värktabletter och svepa med en pava whiskey.
Jag tycker att vi behöver mycket mer av jädrar anamma-attityd och positiva målbilder. Att reflexmässigt se bristen i att inte madonna eller britney spears hänger med i kampen känns för mig som en övervikt på negativt tänkande som vi inte har råd med.
Jag blev väldigt glad när jag såg att Willis börjat engagera sig, särskilt eftersom han tidigare hade anslutit sig till Bush såvitt jag minns.
Nåja, skitsamma. Nu släpper vi detta offtopic och ser möjligheterna

Posted on: 2008/9/20 14:08

See User information
Underligt, nu kan jag inte minnas vad det var. Men för ett bra tag sedan så hörde jag något om Bruce Willis som fick mig att förstå att han var "köpt" förutom att han är hollywood-hora då.

Ingen annan som känner igen sig?

Posted on: 2008/9/22 21:54

See User information
Chuck Norris verkat också ha vaknat något. Han sade i en youtube-video att han önskade att han kunde slå ned alla korrupta politiker och slänga dem i en hög. Idag var han gäst på the Alex Jones show.

Posted on: 2008/10/1 19:32

See User information
Yippie Ki-Yay Motherfucker!

Posted on: 2008/10/1 19:41

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper