vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

911-truth täcks världen över men inte i Sverige?

See User information
Snart har massmedia på nordpolen och sydpolen pratat om 911-truth, när kommer svensk massmedia att bryta tystnaden?

Från Tyskland:

9/11 Unter falscher Flagge - Guilietto Chiesa
http://www.youtube.com/watch?v=Bm8cTp21tm0

9/11 Veranstaltung Berlin - Russ. Haus 2008 - Ekkehard Sieker #1
http://www.youtube.com/watch?v=axOz0WLLuHI

9/11 Unter falscher Flagge - Juegen Elsaesser
http://www.youtube.com/watch?v=E8h1ErQ3cY4

Posted on: 2008/9/28 21:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 911-truth täcks världen över men inte i Sverige?

See User information
Tror faktiskt det är för att vi saknar en grupp för det. Vaken.se är ju trevligt men den tar upp konspirationer rent allmänt. Dessutom syns ju 911-truthers för dåligt.

Posted on: 2008/9/28 21:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tycker att det är bra att vaken.se tar upp allt möjligt, men men, det finns ju ändå en hel del svenska hemsidor enbart angående 9-11, översättningar på DVD med mera, sedan har ju en del filmer visats på tv4 fakta men ingen tidning nämnde det...

Posted on: 2008/9/28 22:20

See User information
En person som jag pratade funderade på att göra meningen "9-11 was an inside job" populär, klistermärken, t-shirts, pins med mera. Till slut skulle folk börja gräva i det hela om de såg "9-11 was an inside job" någonstans varje dag.

Posted on: 2008/9/28 22:22

See User information
Personligen har jag aldrig tyckt om "inside job"-slogan. Jag tycker att den trivialiserar komplexiteten bakom dåden som var ett samarbete mellan fragment av militär-, säkerhets- och underrättelsetjänst från ett flertal länder.

Därför använder jag den aldrig själv. Jag säger till folk att vi inte fått någon ordentlig utredning av 911 och att den officiella förklaringen är den verkliga konspirationsteorin.

Jag tycker även att fokusen på kollapserna har blivit för stor för rörelsens bästa. Detta ger fritt utrymme att spekulera i evighet och överskuggar de verkliga frågorna som Able Danger, finansieringen och avsaknaden av verkliga bevis på att Al-Qaeda/Bin Laden låg bakom dåden.

Posted on: 2008/9/29 7:08
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti

See User information
För att svara på frågan : när kommer svensk massmedia att bryta tystnaden? och inte går in i något annat ; )

Svensk massmedian VET redan om 911 truth.

Varför de är tysta beror på NÅGOT beslut.

En fråga är VEM's, en annan VARFÖR?

Skillnaden mellan Sverige och många andra länder när det gäller Folkrörelser....är att Det HÄR landet har haft det så bra, inte haft krig, och folket inte VET egentligen, i själen vad FARAN egentligern är....

Tyskland, Danmark, Finland, Norge, Kanada, USA, England har haft KRIG och förlorat många miljontals perssoner...

Lagom Landet = Lagom 911 Truth för det mesta, den som Vaken göra nu (och detta är en bra start) skulle man har gjort för 4 år sen, men det ligger i folkets hjärtor, i själan.. Vi ÅKER inte hör man ofta...

Fast man HANDLAR mycket....
Man gillar TV, det YTTLIGT och då, om man känner RÄDDSLAN för de, att sport och TV ska förbrudas... då får man uppmarksamhet.

Sverige har inte haft Fascismen polis stat öppet än, kanske behövs tyvärr..

Eller, That we FUCKING get to work and DO something instead of just fucking writing about it!

Posted on: 2008/9/29 10:15
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Men att ifrågasätta 911s rapport är en sak och att gå ut o leta andra fel i samhället en annan. Att va en truther är ett väldigt luddigt uttryck som jag fortfarande inte förstår mig på. Verkar mest som man försöker klumpa ihop konspirationer i en stor hög.

Posted on: 2008/9/29 14:19

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper