Vakencorner
|
Cynthia McKinney Claims 5,000 EXECUTED
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om detta stämmer så är det sjukt, har inte ens hört Alex Jones ta upp detta, kanske Blackwater sköt folk och sedan dumpade dem i träsket eller vill hon sprida desinformation?
Cynthia McKinney Claims 5,000 EXECUTED http://www.youtube.com/watch?v=6nc-DouFzYM
Posted on: 2008/9/30 20:16
Edited by jin83 on 2008/9/30 20:42:07
Edited by jin83 on 2008/9/30 21:00:24 |
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Cynthia McKinney REVEALS 5,000 EXECUTED
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Titeln på tråden borde väl vara "Cynthia McKinney CLAIMS 5,000 EXECUTED"?
Att en kvinna som behöver synas i media(hon är politiker, glöm inte det)säger att hon har fått ett telefonsamtal från en annan kvinna som i sin tur har hört det från en tredje part är inte info, det är hörsägen. Att 5000 människor försvinner utan att någon, t ex Alex Jones, märker det är i högsta grad osannolikt. Orkanen tog inte 2000 liv ens vilket gör den till en usel täckmantel för så många försvunna. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Håller med om titeln på tråden annars är det väl rätt kul med spekulationer. Det är ju trots allt konspirationer...
![]()
Posted on: 2008/9/30 20:46
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jo, men vi tror alla här (förutom kanske z-gänget) att några av dessa är sanna. Jag, till exempel, tror att ett globalt gangstergäng vill ta över fullständigt för att fullständigt förslava oss, införa det vi, o de med för den delen, kallar NWO. Detta är något jag vill att folk ska bli medvetna om. Ett av problemen med att väcka folk är att blandat med sanningen som vi kan skymta ibland finns massa trams påhittat av människor. Jag vill inte peka ut någon särskild teori men det finns en hel del...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Fast om nån ny knallar in här kan dom ju läsa några av Pro-Bin Laden dyrkarnas poster o lämna allt där också. Allt är väldigt rörigt i det här forumet.
Posted on: 2008/9/30 21:00
|
|||
|
||||
|
Re: Cynthia McKinney Claims 5,000 EXECUTED
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Så, har ändrat rubrik till claims, tror inte riktigt på henne men blir inte förvånad över mycket längre, det som jag hört henne säga är klokt och tror att hon är äkta, å ena sidan så kandiderar hon för det gröna partiet, men men.
Hon får inte precis mycket utrymme i massmedia och ger sig ofta på eliten, som Rumsfeldt med flera.
Posted on: 2008/9/30 21:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ett forum brukar vara rörigt, svårt att få hundratals personer att tycka likadant, och det är väl inte heller meningen, individer måste få finnas, grupper kan lätt manipuleras och styras.
Posted on: 2008/9/30 21:02
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om ni sett videon på infowars så påstår hon ju att hon talat med "insiders" som påstår att det är sant.
Att det skulle kunna förekomma är jag helt övertygad om. Ett utmärkt tillfälle att göra sig av med ovälkomna peroner är ju under en sån här katastrof när vanliga lagar är satta ur spel. Men en sak som jag aldrig fattar är att om man nu är en sån här "evil henchman" som gör NWO's skitjobb, och får skriva på ett papper där man lovar att inte säga något. Varför skulle man hålla tyst? Det är ju knappast så att man kan råka ut för så mycket värre saker än att vara deras slav?
Posted on: 2008/10/2 22:49
|
|||
|
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login