vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Nystartat forum!

See User information
http://computerror.mine.nu/forum/index.php

Ett nystartat svenskt forum där alla är välkommna!

Ett forum där man får tycka vad man vill, så länge man inser att man är lika mycket värd som alla andra, men ändå är speciell

Admins på forumet fyller också gärna på med nya underforum ifall nya ämnen önskas!

Posted on: 2008/9/25 19:31
/
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Nystartat forum!
Kul!

Vem står bakom forumet/styr/startat/administrerar det?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det är Wowbagger som startat forumet med syftet att skapa trevliga diskussioner om allt möjligt, oavsett vilka åsikter och värderingar folk besitter, och med fokus på samling istället för splittring.

Forumet är startat med vaken.se som förebild, men ändå med de skillnader forumsstartaren vill se

Posted on: 2008/9/25 20:03
/

Anonym
Suck... Tre gånger har mitt fåniga skämt försvunnit nu... Ärligt talat? O kom inte med några jävla forumregler, för det kan ju inte finnas en regeluppsättning på västra halvklotet som tillämpas mer godtyckligt. Just det, det var ju precis vad jag råkade ut för...

See User information
Och så var jag IP-bannad...igen. Varför? Var det Void denna gången?

Posted on: 2008/9/25 20:15
/

See User information
Vad kul att någon har varit KREATIVT.

Hoppas att de lyckas med detta de har tänkte....

Posted on: 2008/9/25 22:00
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

Twoofer skrev:

Vad fan snackar du om, om du skulle ha blivit ip-bannad så skulle du inte ens ha kunnat skrivit att du har blivit ip-bannad?!?!?

Posted on: 2008/9/25 22:45
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Han kanske använder ngn proxy eller vad fasen det nu heter?..
aja.. Jag hjälper iaf wow med forumet, och jag hoppas det kan växa och bli en fin lillebror till vaken :)

Posted on: 2008/9/25 23:59
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Skillnad på ip-ban och konto-ban och det finns program till mycket här i världen ;)

Förövrigt så vet jag inte om det rörde sig om en ban. Kunde dock inte nå vaken.se på hela kvällen/natten på min vanliga IP. Nu fungerar d finfint igen

Posted on: 2008/9/26 6:38
/

See User information
Twoofer: varför skriver du inte en blogg istället? Då kan du styra precis allt.

Posted on: 2008/9/26 7:07

Anonym
Som al_kyder säger: Börja blogga! Starta en hemsida, fördjupa dig i det du brinner för. Ut och aktivera dig på gator och torg med flygblad om att den 11:e sep 2001 är precis så som den officiella versionen utmålar det (efter sina ändringar över åren).

See User information
Nej, jag håller mig till forums. Ta gärna en titt på det nystartade forumet som tråden handlar om :)

Posted on: 2008/9/26 9:42
/

See User information
De har dock en poäng, Twoofer. Hur ska du kunna stoppa 11-septemberrörelsen och folk som exponerar elitens agenda om du bara hänger på forum ?

Posted on: 2008/9/26 9:53
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti

See User information
Quote:

Icehorn skrev:
De har dock en poäng, Twoofer. Hur ska du kunna stoppa 11-septemberrörelsen och folk som exponerar elitens agenda om du bara hänger på forum ?

Jag försöker inte stoppa rörelsen direkt. Jag försöker få folk att inse att många av argumenten inte håller. Att jag skulle kunna stoppa en hel rörerlse är knappast möjligt :P Sen gör jag det självklart för att jag tycker det är roligt att debattera med oliktänkande. Det ger ett annat perspektiv på saker och ting och man kan förhoppningsvis lära sig något nytt hela tiden.

Posted on: 2008/9/26 9:56
/

See User information
Twoofer, USA's regering kan behöva all hjälp den kan få för att få folket att tro på den officiella konspirationsteorin, så jag instämmer med att du skulle behöva engagera dig lite mer, skapa en ovaken.se, 911untruth.org eller liknande och hänvisa konstant till NIST och 911 Kommissionen för att få folk att se att det dom skriver i sina rapporter är sant för det är ju trots allt inte så att USA's regering genom hela århundrandet har iscensatt terrorattacker och diverse experiment mot sin egna och även andras befolkning...

History repeats itself.. Will You notice?

Posted on: 2008/9/26 9:59
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
1 Maj skapades för att hylla illuminati.
Att man måste söka tillstånd för aktivism är bara för att göra det ännu bekvämare för kartläggarna.

Anonym
Lycka till ...

See User information
Någon som hört från Säpo på sista tiden ?

Jag tänkte titta in lite på Wowbaggers nystartade forum computerror.mine.nu och fick den här sidan som resultat:

http://i44.photobucket.com/albums/f32/Timus/computerror.gif

Ska höra av mig till min internetleverantör så snart som möjligt då en spårning av adressen stannade på deras maskiner.

Posted on: 2008/10/4 18:47
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti

See User information
Quote:

Icehorn skrev:
Någon som hört från Säpo på sista tiden ?

Jag tänkte titta in lite på Wowbaggers nystartade forum computerror.mine.nu och fick den här sidan som resultat:

http://i44.photobucket.com/albums/f32/Timus/computerror.gif

Ska höra av mig till min internetleverantör så snart som möjligt då en spårning av adressen stannade på deras maskiner.

Fick samma svar här. Vad kan det röra sig om?

Posted on: 2008/10/4 18:55
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"

Fahrenheit451

Anonym
Det där är snarare en lustig re-direct från den som äger (forumet computerror.mine.nu) i forsta hand.

http://194.18.73.2/terrorism.4.3b063a ... computerror.mine.nu/forum

Humor helt enkelt. Polisen skulle _aldrig_ länka till sig själva om de tog ned en sida. Kolla länken igen.

See User information
Ja, jag måste säga att jag tyckte det verkade mystiskt. Sidan är dessutom skriven helt utan den standardkod som Säpo annars har. Jag ville mest få klarhet i vad som pågick. Min främsta tanke om det har ju naturligtvis varit att någon hackat lite med hans sida (varför skulle han själv göra det ?).

Tro mig, jag har andra, bättre anledningar att kontakta leverantören och jag råder er andra att göra det också. Var står vårt internet de kommande åren ?

Vi ska inte bli paranoida men håll ändå koll på förändringar. Det finns de i historien som inte löd det rådet och det slutade illa.

Posted on: 2008/10/4 20:10

Anonym
Det var en redirect under tiden jag försökte fixa de problemen jag hade med SQL. Det tog alldeles för mycket resurser.
Jag skickade ut PM till forumets medlemmar.
Men ingen hann väl logga in och läsa dem.

Forumet har varit minst sagt inaktivt och inte alls blev det jag hoppades på.

/computerror (aka Wowbagger)

Edited by c0mputerr0r on 2008/10/5 16:21:53

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Quote:

Twoofer skrev:

Vad fan snackar du om, om du skulle ha blivit ip-bannad så skulle du inte ens ha kunnat skrivit att du har blivit ip-bannad?!?!?

Man kan som jag ha nytt ip-nummer varje gång man ansluter sig till nätet - jag har ADSL och får nytt ip-nummer varje gång av min internetleverantör.

Antal "unika" besökare... är ofta bara en bråkdel av vad man tror/hävdar, för att göra ett stickspår...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper