vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 »

Re: Debunkare

See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Är det inte fantastiskt att efter 7 år så finns det INGET bevis för vad du skriver. Detta är väldigt intressant ur en psykologs synvinkel.
Att man inte kliver ner från truth berget och anklagar Bush, för det han verkligen har gjort.

Det beror nog på att just den officiella historien om 9/11 är så full av hål, tillfälligheter och lögner och att man tror sig att man denna gång ska kunna komma åt denna korrupta administration. Chansen finns att just 9/11 kan få folk att inse att imperiet är totalt korrupt och tom. kan mörda sina egna för politiska mål är relativt hög så länge "truthers", "anti-war" mm tillåts prata fritt.

Tror personligen inte att varken kriget mot muslimer/ friheten och alla de lögner, brott mot konstitutionen räcker för att få folk att se igenom propagandan som vi matats med i decennier.

Posted on: 2008/10/8 17:55
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"

Fahrenheit451
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
NU är du bara dum. Det behöver inte vara så, men det är fullt möjlig hypotes som styrks av den politik som förs globalt idag. Chockdoktriner, där man utnyttjar antingen en skapad katastrof eller utnyttjar en naturlig katastrof för att först skrämma folk så att de förlorar sin motstsåndskraft mot inhumana agendor, där folkmord, krig, statskupper, false flag attentat, terrorism alla är verktyg är tydligen något du valt att helt blunda för. Att bankerna stödjer båda sidor i alla krig sen första världskriget är tydligen något som inte heller betyder något i din värld. Som du kanske numera vet kommer korruptionen samtidigt som CIA-agenterna till andra länder. Hela Sydamerika, stora delar av Asien har bla. har fått uppleva vad korruption är och vilka verktyg som används för att få andra stater att acceptera korruption.

Sagor! En bra saga är den om Al-Quida som jag tror även du tar som sanning.

Jag blundar inte vilket du tror över krig och annat som händer i världen.

Det som skiljer mig åt jämför med vaken.se idéer är att jag tar reda på VEM som är bakom och namnger dem istället för att använda opersonliga begrepp som Illuminati, NWO och Frimurarnas världsherravälde av vilka alla är mytiska begrepp då de inte finns i verkligheten.

Al-Qaida är ett terrornätverk där var och en som ställer på deras värderingar är med i Al-Qaida.

Att tro att CIA skapade Al-Qaida bara gynnar det terrornätverket då de flyttar fokusen från dem till CIA.

Den som kom med idén till ett muslimskt nätverk var imamen Abdullah Azzam:

http://en.wikipedia.org/wiki/Abdullah_Yusuf_Azzam

Död efter ett bombattentat mot bilen där han och två av hans söner åkte. Alla dödades i attentatet.

Efter hans död blev Osama bin Laden Al-Qaidas frontfigur. Det finns misstankar att de var Osama bin Laden som låg bakom attentatet mot Abdullah Azzam.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
NU är du bara dum. Det behöver inte vara så, men det är fullt möjlig hypotes som styrks av den politik som förs globalt idag. Chockdoktriner, där man utnyttjar antingen en skapad katastrof eller utnyttjar en naturlig katastrof för att först skrämma folk så att de förlorar sin motstsåndskraft mot inhumana agendor, där folkmord, krig, statskupper, false flag attentat, terrorism alla är verktyg är tydligen något du valt att helt blunda för. Att bankerna stödjer båda sidor i alla krig sen första världskriget är tydligen något som inte heller betyder något i din värld. Som du kanske numera vet kommer korruptionen samtidigt som CIA-agenterna till andra länder. Hela Sydamerika, stora delar av Asien har bla. har fått uppleva vad korruption är och vilka verktyg som används för att få andra stater att acceptera korruption.

Det som skiljer mig åt jämför med vaken.se idéer är att jag tar reda på VEM som är bakom och namnger dem istället för att använda opersonliga begrepp som Illuminati, NWO och Frimurarnas världsherravälde av vilka alla är mytiska begrepp då de inte finns i verkligheten.

Al-Qaida är ett terrornätverk där var och en som ställer på deras värderingar är med i Al-Qaida.

Att tro att CIA skapade Al-Qaida bara gynnar det terrornätverket då de flyttar fokusen från dem till CIA.

Död efter ett bombattentat mot bilen där han och två av hans söner åkte. Alla dödades i attentatet.

Efter hans död blev Osama bin Laden Al-Qaidas frontfigur. Det finns misstankar att de var Osama bin Laden som låg bakom attentatet mot Abdullah Azzam.

Det är ju bra att någon vet precis hur allting förhåller sig och sen dessutom inte brukar förstå vad media fungerar som idag. :)

Posted on: 2008/10/8 19:40

Fahrenheit451

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Är det inte fantastiskt att efter 7 år så finns det INGET bevis för vad du skriver. Detta är väldigt intressant ur en psykologs synvinkel.
Att man inte kliver ner från truth berget och anklagar Bush, för det han verkligen har gjort.

Det beror nog på att just den officiella historien om 9/11 är så full av hål, tillfälligheter och lögner och att man tror sig att man denna gång ska kunna komma åt denna korrupta administration. Chansen finns att just 9/11 kan få folk att inse att imperiet är totalt korrupt och tom. kan mörda sina egna för politiska mål är relativt hög så länge "truthers", "anti-war" mm tillåts prata fritt.

Tror personligen inte att varken kriget mot muslimer/ friheten och alla de lögner, brott mot konstitutionen räcker för att få folk att se igenom propagandan som vi matats med i decennier.

Det spelar ingen roll hur mycket du klagar på den officiella versionen.

Det gör inte sprängteorierna ett dugg sannare.

Du och andra verkar tro att de är ett jämviktsspel. Om A är falskt B sant.

Det finns ingen sådan logik i utredningar.

Både A och B kan vara osanna så ta nu och bevisa att sprängteorierna är sanna.

Du kan börja med att visa oss kritiker vilka sprängämnen det var eller om det är för svårt visa åtminstone vad de hypotetiska sprängämnena hade för sprängkraft eller om även det är för svårt visa ungefär var de hypotetiska sprängämnen var placerade eller om det är för svårt säga vad som hände med WTC 1, 2 och 7 när olika personer hörde explosioner eller om även det är för svårt visa på rök som kommer från explosioner och att de syns tydligt på valfri video.

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Det är ju bra att någon vet precis hur allting förhåller sig och sen dessutom inte brukar förstå vad media fungerar som idag. :)

Så du vet hur medier fungerar. Tittar du på det mesta som sänds i TV? Prenumerera du på flera tidningar? Läser du alla sorts nyheter på webben?

Eller har du fått din mediauppfattning från en webbsida?

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Du sjönk just genom botten du tror alltså att det finns några små spöken som springer o terroriserar världen? Du har ingen trovärdighet kvar, hade det funnits en ignore knapp hade jag använt den. Stick till din vänner i massmedia o prata av dig istället.

Posted on: 2008/10/8 19:56
Bruna skjortor och hakkors tillhör 40-talet. Dagens nazister har slips och kavaj...
http://www.peakoil.com/
http://technocracy.org/

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Så du vet hur medier fungerar. Tittar du på det mesta som sänds i TV? Prenumerera du på flera tidningar? Läser du alla sorts nyheter på webben?

Eller har du fått din mediauppfattning från en webbsida?

Hm, du vet vad Al-Quida är, trots att en hel del uppgifter innifrån t.ex CIA, FBI påstår något helt annat, Vad ska jag tolka detta som? Att du förstår någonitng?

Posted on: 2008/10/8 19:58

Fahrenheit451

See User information
Du Fahrenheit451 har du tänkt på brändernas belägenhet i husen, de befann sig i toppen av husen, eller hur ? Eftersom rasen anses bero på försvagningar i stålstommen pga värme så tycker inte du att våningarna där under borde behållt sin styrka då dom inte blev eldhärjad, om det nu berodde på eldens verkning?
Jag menar att från botten och upp till kontorsbränderna så borde stålet i de stående bamsebalkarna varit oskadade och därmed haft full styrka.
De borde stått kvar där som ett stålskelet även om allt annat rasat eller hur?

Posted on: 2008/10/8 20:07
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Fresh Kills. Just det, zink, du erkände Debunker! ; )

PRECIS! Beviset på hur de OLAGLIT och framförallt OMORALISKT flyttade bort bevis frång brottsplatsen.

Men, din argument igen är STRAW man, och den officiel konspiration kan inte förklara kropps delar på taket på Deutche Bank
http://www.cbsnews.com/stories/2006/04/06/terror/main1479254.shtml

Att BETONG och STÅL kollapsera GENOM stål och betong i ungf 10 sekunder UTAN sprängmedel är bara ABSURD och
Architects och Engineers for 911 truth har förklarat det bra.

Det är synd om Debunkers när allt börjar blir mer och mer absurd, att hur löjligt allt är, den GOVERNMENT EXPAINATION som MÅSTE hitta på absurda koncepter som THERMAL expansion som bara DÅ är orsaken till WTC 7's kollapse i 7, 8 sekunder, och nej, man ska väll inte NÄMNE hur Commissions Report inte NÄMNDE WTC7 och hur det var mest fyllde orelevanta detaljer ang husens kollapse. Man kan inte anklaga DEBUNKERS för att ha små egos iaf haha!

Jag VET att du VET sanningen, och det är OK att erkänn det, och " Come out of the DARKSIDE!..."

We will forgive you! ; )

Posted on: 2008/10/8 20:20
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Snubblade över denna bild, tycker den liknar WTC 1 och 2 rätt så mycket. Dock handlar det om en riktig och helt förklarlig explosion.

WTC 8

Posted on: 2008/10/8 20:25

Fahrenheit451

See User information
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Snubblade över denna bild, tycker den liknar WTC 1 och 2 rätt så mycket. Dock handlar det om en riktig och helt förklarlig explosion.

WTC 8

Det där är ju kärnvapen....... konstigt att det ser så lika ut.

Posted on: 2008/10/8 20:30

See User information
Quote:

gaston skrev:
Du Fahrenheit451 har du tänkt på brändernas belägenhet i husen, de befann sig i toppen av husen, eller hur ? Eftersom rasen anses bero på försvagningar i stålstommen pga värme så tycker inte du att våningarna där under borde behållt sin styrka då dom inte blev eldhärjad, om det nu berodde på eldens verkning?
Jag menar att från botten och upp till kontorsbränderna så borde stålet i de stående bamsebalkarna varit oskadade och därmed haft full styrka.

Jag kan inte tro att så pass massivt stål som det i kärnan ens hann att bli genomvarmt på 45-50 minuter. (Skulle vara intressant att se någon kolla upp hur bra stålbalkar leder värme, vet inte om NIST eller någon anna gjort det)
Att sen allt stål blev mjukt. ända ner till botten, är bara för mycket för mig.

Själva rasen, om man ser på dem i slow motion så ser det ut som explosionslinjer under linjen där huskroppen och ytterskelettet som bestod av järn/stål upplöses till damm.

Posted on: 2008/10/8 20:53

Fahrenheit451

See User information
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Quote:

gaston skrev:

Jag kan inte tro att så pass massivt stål som det i kärnan ens hann att bli genomvarmt på 45-50 minuter. (Skulle vara intressant att se någon kolla upp hur bra stålbalkar leder värme, vet inte om NIST eller någon anna gjort det)
Att sen allt stål blev mjukt. ända ner till botten, är bara för mycket för mig.

Själva rasen, om man ser på dem i slow motion så ser det ut som explosionslinjer under linjen där huskroppen och ytterskelettet som bestod av järn/stål upplöses till damm.

Ja det var en medioker brand i lite kontorsmöbler....som dessutom led av syrebrist....... visst blir det för mycket.

Posted on: 2008/10/8 21:08

See User information
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Vad mina "fantasier" grundar sig på är att den officiella historien är full av hål och rena lögner; 9/11 Pentagon lies

Kanske har fel ibland, men den grund jag står på är betydligt stadigare än den grund som debunkare står på. :)

Sorry, men har inga politiska åsikter, anser att politik endast korrumperar.

Har länge längtat till att få åka till USA, handlar om pengar och min familjesituation att jag ännu inte gjort det.

Åhååå..
Fler filmer som du sätter din tilltro till. Illa illa.

Kanske? Du har haft massor av fel men du ändrar inte uppfattning i alla fall, det är till att vara "neutral".

Och åter igen anklagar du den officiella storyn utan att ha läst den. Det kallas vist här för "öppenhet" och att "jaga sanningen"

Posted on: 2008/10/9 6:11

See User information
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Nu är det nog dags att bryta ner lite vad du skriver för galenskaper.
INGEN har påstått att den behöver bli "genomvarmt"
Hade du läst NIST rapporter så kanske du hittat deras utförda experiment på just hur varmt det blir vid vanliga kontorsbränder.
Men hur kan det komma sig att du helt plötsligt är intresserad av vad NIST skriver. Du kanske hoppas att dom "döljer" dessa fakta för er. Men se du det gör dom inte. Men jag vet, läs på lite om detta på nits.gov och återkom sen. Tyvärr, det finns ingen JooToob film på detta heller.

Quote:

Fahrenheit451 skrev:Att sen allt stål blev mjukt. ända ner till botten, är bara för mycket för mig.

STRAWMAN....
INGEN påstår att det krävs att ALLT stål skall bli mjukt heller.
Men eftersom du nu VET hur det borde gått till när husen rasade kan inte du ta och beskriva det hus som håller för dessa krafter som släpps lösa.
Du skall få lite siffror.
Ett golvplan i WTC 1 o 2 vägde ca 2000ton. det var ca 4-4,5 meter mellan varje våning. om nu 2 golvplan faller ner mot det 3:e så har vi ca 4000 ton som faller minst 8 meter.

Nu så , kan du ta fram beräkningar på ett enda hus som är konstruerat för att klara dessa krafter.
Jag är ganska säker på att du inte är kapabel till detta och att på sin höjd kommer det en JooToob film igen.

Quote:

Fahrenheit451 skrev:Själva rasen, om man ser på dem i slow motion så ser det ut som explosionslinjer under linjen där huskroppen och ytterskelettet som bestod av järn/stål upplöses till damm.

Vilken konstig formation "dammet" har format då det landade på marknivå!!!!????

http://upload.wikimedia.org/wikipedia ... _9-11_The_South_Tower.jpg

Posted on: 2008/10/9 6:28

See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Nu är det nog dags att bryta ner lite vad du skriver för galenskaper.
INGEN har påstått att den behöver bli "genomvarmt"
Hade du läst NIST rapporter så kanske du hittat deras utförda experiment på just hur varmt det blir vid vanliga kontorsbränder.
Men hur kan det komma sig att du helt plötsligt är intresserad av vad NIST skriver. Du kanske hoppas att dom "döljer" dessa fakta för er. Men se du det gör dom inte. Men jag vet, läs på lite om detta på nits.gov och återkom sen. Tyvärr, det finns ingen JooToob film på detta heller.

Quote:

Fahrenheit451 skrev:Att sen allt stål blev mjukt. ända ner till botten, är bara för mycket för mig.

STRAWMAN....
INGEN påstår att det krävs att ALLT stål skall bli mjukt heller.
Men eftersom du nu VET hur det borde gått till när husen rasade kan inte du ta och beskriva det hus som håller för dessa krafter som släpps lösa.
Du skall få lite siffror.
Ett golvplan i WTC 1 o 2 vägde ca 2000ton. det var ca 4-4,5 meter mellan varje våning. om nu 2 golvplan faller ner mot det 3:e så har vi ca 4000 ton som faller minst 8 meter.

Nu så , kan du ta fram beräkningar på ett enda hus som är konstruerat för att klara dessa krafter.
Jag är ganska säker på att du inte är kapabel till detta och att på sin höjd kommer det en JooToob film igen.

Quote:

Fahrenheit451 skrev:Själva rasen, om man ser på dem i slow motion så ser det ut som explosionslinjer under linjen där huskroppen och ytterskelettet som bestod av järn/stål upplöses till damm.

Vilken konstig formation "dammet" har format då det landade på marknivå!!!!????

http://upload.wikimedia.org/wikipedia ... _9-11_The_South_Tower.jpg

"Ett golvplan i WTC 1 o 2 vägde ca 2000ton. det var ca 4-4,5 meter mellan varje våning. om nu 2 golvplan faller ner mot det 3:e så har vi ca 4000 ton som faller minst 8 meter."

Är det inte en pankakning du beskriver här?

Där våningsplan ramlar ner och river med sig nästa osv.
Var någonstans finner man dessa sk pankakor i bilden do hänvisar till i så fall?

Skulle inte ett sådant förlopp ta längre tid på sig att nå markplanet?

Blev det inte mjöl av betongen?

Kunde då detta mjöl bära med sig den vikt du beskriver?

Borde inte 200 meter eller mer av stålstommen i centrum stå kvar om den inte utsattes för värme?

En liten undran bara...

Posted on: 2008/10/9 7:21

See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Vad mina "fantasier" grundar sig på är att den officiella historien är full av hål och rena lögner; 9/11 Pentagon lies

Kanske har fel ibland, men den grund jag står på är betydligt stadigare än den grund som debunkare står på. :)

Har länge längtat till att få åka till USA, handlar om pengar och min familjesituation att jag ännu inte gjort det.

Åhååå..
Fler filmer som du sätter din tilltro till. Illa illa.

Kanske? Du har haft massor av fel men du ändrar inte uppfattning i alla fall, det är till att vara "neutral".

Och åter igen anklagar du den officiella storyn utan att ha läst den. Det kallas vist här för "öppenhet" och att "jaga sanningen"

Jag sa det förut, varför plåga sig igenom den, när den är förljugen och blockerar och utelämnar information från själv utredarna. Dessutom har den uppenbart politiska motiv och är inte ute efter att ge en sann bild av skeendet före, under och efter 911, vilket det amerikanska folket krävde och fortfarande kräver.

Det fanns de inom utredning som ville berätta en sann bild, men eftersom utredningen hade politiska motiv och skulle användas som propaganda, så blockerades dessa "whistleblowers".

Posted on: 2008/10/9 7:22

Edited by Fahrenheit451 on 2008/10/9 8:15:37

Fahrenheit451

See User information
Quote:
Vilken konstig formation "dammet" har format då det landade på marknivå!!!!???

Jaha, så nu blev inte betongen till damm heller? Säg det till de 30 000-40 000 som andades in skiten.

Påstår du att detta är all betong i någon av WTC 1 eller 2, när samtliga vittnesmål och även mina ögon, säger att betongen blev till damm. Visst rester fanns, men inga pannkakor, inga stora betongdelar.

Debunkar du samtliga vittnesmål som påstår detta?

Posted on: 2008/10/9 7:44

Fahrenheit451

See User information
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Så enkelt är det eller hur?

Håla med dig.

Sunt förnuft, lite HINDSIGHT och sen ser man lätt hur spelet ÄR eller hur?

Som Icke säger:

" Take a deep breath, stand back, look at it....Its a piece of SHIT!!"

Posted on: 2008/10/9 10:20
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Jaha, så nu blev inte betongen till damm heller? Säg det till de 30 000-40 000 som andades in skiten.

Nu är det nog dags att kamma till sig lite, jag har hört talas om selektiv hörsel, men att som du gör INTE ens komma ihåg vad DU SJÄLV skrev i går, det måste vara något sorts nytt rekord i dessa sammanhang.

Men det är väl bara och citera vad DU skrev.

Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Min fetstil.

Det kan ju hända att du menade betong, men eftersom DU beskrev ytterskalet som på WTC var gjort i metall så förmodade jag att DU hade koll på detta. Men inte det heller tydligen.

Så min fråga var högst relevant eftersom inget stål pulveriserades som du skrev. Det var detta jag besvarade med bilden som klart visar på stora konstruktioner av fasaden.

Något om betong har varken DU eller jag nämnt förren du helt plötsligt glider in på detta NU! Helt obegripligt. Har du inte koll på vad du själv skriver????? Väldigt märkligt, fast det förklarar ju en hel del, man kanske skall ta det övriga du skriver med en nypa salt!!!

Posted on: 2008/10/9 15:17

See User information
Quote:

gaston skrev:

Var någonstans finner man dessa sk pankakor i bilden do hänvisar till i så fall?

Borde inte 200 meter eller mer av stålstommen i centrum stå kvar om den inte utsattes för värme?

En liten undran bara...

Så i stället för att svara på frågor ställer du egna?
Och du börjar med ett Strawman uttalande, vilken påstår att det var "pankaning". Svarar du NIST så kan du glömma detta. Det gör dom INTE.

All betong blev INTE till mjöl, titta på bilder!!!
Om vi nu hypotetiskt antar att all betong blev till mjöl, så kommer hastigheten påverkas radikalt beroende på NÄR den blev till "mjöl". Men den variabeln var inte så intressant att ta med i beräkningen kanske????

Och du avslutar med ett StrawMan också...
Ingen påstår att stål stommen borde stå kvar. Detta är beskrivet i NIST rapporterna, men begära att du skall ha läst dom är väl för mycket.

Posted on: 2008/10/9 15:23

See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Quote:

gaston skrev:

En liten undran bara...

Så i stället för att svara på frågor ställer du egna?
Och du börjar med ett Strawman uttalande, vilken påstår att det var "pankaning". Svarar du NIST så kan du glömma detta. Det gör dom INTE.

All betong blev INTE till mjöl, titta på bilder!!!
Om vi nu hypotetiskt antar att all betong blev till mjöl, så kommer hastigheten påverkas radikalt beroende på NÄR den blev till "mjöl". Men den variabeln var inte så intressant att ta med i beräkningen kanske????

Och du avslutar med ett StrawMan också...
Ingen påstår att stål stommen borde stå kvar. Detta är beskrivet i NIST rapporterna, men begära att du skall ha läst dom är väl för mycket.

Jag påstår att stålstommen (Centrumcorden) borde stått kvar om den inte var skadad på nå sätt, men något skadade tydligen stommen ända ner till markplanet och det var inte eld.

Vidare så kan jag berätta att jag har inte läst koranen heller...dom hamnar på samma nivå i min värld.....sagor.

Posted on: 2008/10/9 15:27

See User information
Quote:

Lizzard-Bling skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Nu är det nog dags att kamma till sig lite, jag har hört talas om selektiv hörsel, men att som du gör INTE ens komma ihåg vad DU SJÄLV skrev i går, det måste vara något sorts nytt rekord i dessa sammanhang.

Men det är väl bara och citera vad DU skrev.

Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Min fetstil.

Det kan ju hända att du menade betong, men eftersom DU beskrev ytterskalet som på WTC var gjort i metall så förmodade jag att DU hade koll på detta. Men inte det heller tydligen.

Så min fråga var högst relevant eftersom inget stål pulveriserades som du skrev. Det var detta jag besvarade med bilden som klart visar på stora konstruktioner av fasaden.

Något om betong har varken DU eller jag nämnt förren du helt plötsligt glider in på detta NU! Helt obegripligt. Har du inte koll på vad du själv skriver????? Väldigt märkligt, fast det förklarar ju en hel del, man kanske skall ta det övriga du skriver med en nypa salt!!!

Nä jag menade järn/stål. Men jag angrep dig där du debunkar alla de som påstår att betongen upplöstes till damm genom att du länkar till en bild som du påstår bevisar att det inte alls blev till damm.

Posted on: 2008/10/9 15:31

Fahrenheit451

See User information
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Nä jag menade järn/stål. Men jag angrep dig där du debunkar alla de som påstår att betongen upplöstes till damm genom att du länkar till en bild som du påstår bevisar att det inte alls blev till damm.

Nej du ta och läs vad jag svarade på, det är DITT citat där du beskriver att det är stålet som blir till damm.

Skärp dig!!!!

Quote:

Fahrenheit451 skrev:ytterskelettet som bestod av järn/stål upplöses till damm.

Det är DINA ord. Mitt svar var:

"Vilken konstig formation "dammet" har format då det landade på marknivå!!!!????"

Bilden visade en del av ytterskalet.

Posted on: 2008/10/9 15:39

« 1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper