vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »

Anonym
Re: Tål Vaken hela sanningen?
Dom ondas armar räcker till 2 vapen. Dom ondas armar räcker också bara 2 cm utanför kontorsdörren.

Frukta dom som tror på dom, samt gör som dom säger. Utan hjälp hade gruppen "kontrollenater" varit en fis i konsmos, nu är dom lite större endast på grund av deras följeslagare, väljarna.

Det finns inte bara ett rött och ett blått val, det finns ditt eget val också, och det har vi 6,5 miljarder av på planeten.

Det enda som gäller är väl vad gemeneman skall göra för val nu, gå med i strömmen, eller ta kontrollen själv.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det finns judar som protesterar mot nwo och Israel. Dessa sionister eller nwo-judar tror väl knappast på någon gud, kanske Luficer och demoner förstås. Samtidigt så finns de väl många fler armar till nwo än sionister, bland annat den brittiska kungafamiljen, kommunister med mera.

Posted on: 2008/10/8 10:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
När jag tittar upp och blickar ut i världen så ser jag endast männsikor! Liberal, höger vänster, länder, religioner o allt det där ser jag inte, det är endast nåt som olika går och bär på i minnet, och tror på samt vet.

Tål vaken sanningen? Vaken är ingenting! Den är det vi tycker att den är. Den är också det alla skapar den till.

Vänd på tanken tycker jag, tål alla på vaken sanningen, då kan någon svara också.

Hela sanningen är också nåt ingen vet, mer än att man vet hela sin egen sanning och faktiskt ingenting annat! eller?

Anonym
Har heller aldrig sett Lucifer eller Gud, men jag ser många som utför deras arbete!

Anonym
Nja, det var inte så jag menade, det var så här jag mena.

Moral = tillfällig lösning på ett tillfälligt problem!

Etik = En funktion i varje människa! På eller av!

Hmm, vem ere mer än du som sitter i salongen?

frid

Anonym
Låter som om 2 skrev det där inlägget, wierd energi!

Ser heller inga judar, svarta eller vita, ser fortfarande bara människor.

Vad är en Collie, en Labrador, en Schäfer,.............. Hund och bara hund!

See User information
Endast det enkla är det riktigt kraftfulla.

Låt inte sanningar komma ur DIG-ur Din tro.En sanning är alltid HEL.Dina tankar-ditt intellekt,kan endast ta fram DELARNA-osanningar.Var inte t ex positiv-var dig själv istället.Avveckla alla delarna-det utänkta,till förmån för helheten.

Fruktan,sorg,våld och tänkande hänger samman.Njutning av detta sker genom att hata vissa raser,tycka illa om någon e dyl lustbetonande gärningar.Om man istället raderar bort sitt våld mot sig själv och andra,så kommer en helt ny värld att komma till oss som istället ger en glädjesom är mångfald behagligare än den njutningsform"som hatiskt våld ger.En ändring som inte ens kostar någonting alls men som ändå höjer livsvärdet!

Posted on: 2008/10/8 11:50

Anonym
sale, coolt inlägg, mycke mening genom lite text!

Frihetsguiden, jag nämde förut att jag inte riktigt var säker på om det var bara du, eller fler. Nu sa du det själv, att du inte är ensam i ditt tempel menar jag.

Det finns inga raser, det finns endast den mänskliga rasen. Dom mästare du bär på är troligtvis hatet och rädslan för det "andra" du kallar raser, och dom finns inte, så du måste skapa dom själv för att dom skall finnas och kunna existera i din värld. Jag känner inte riktigt igen det där att man behöver vakthundar heller.

"be careful with what you manifest as your own realty" vare någon som sade. Kanske passar in här.

Som jag ser det, skillnade mellan dig om mig är ingenting, förutom att du sitter i en biograf med ridåer, tillsammans med andra mästare som apploderar.

och för att snacka om nåt annat, hare gott!

Edited by ance on 2008/10/8 13:03:43
Edited by ance on 2008/10/8 13:06:18
Edited by ance on 2008/10/8 13:07:20

Anonym
Ledare - Har vi inte redan levt i den andan genom tusentals år med mäskligheten som ett offer under dem?
Personligen tycker jag att man ska utrota begreppet "ledare" och avskaffa denna primitiva metod för mäskligheten...

See User information
Så eftersom vissa företag och länder svälter ut folken i Afrika så är afrikanerna underlägsna? Du snackar skit.

Posted on: 2008/10/8 15:07
Bruna skjortor och hakkors tillhör 40-talet. Dagens nazister har slips och kavaj...
http://www.peakoil.com/
http://technocracy.org/

See User information
Du plockar verkligen frisk info från olika ställen och gör en kaka som passar dig.

Allt för att smutskasta folk med en annan "biologisk-dator" än dig själv.

Helt sjukt.

Något väldigt tragiskt måste ha hännt i ditt liv eftersom att du har detta stora behov i att identifiera dig med någpon form av "över-ras".

Du säger att eliten är dum och elak, att vi måste jobba mot den, men sammtidigt annamar du deras normer och ideal.

Jag tycker du kan ta dina iq test, ditt hat, din missnöjes politik och flytta ut till en liten ö o sitta där o sura.

Posted on: 2008/10/8 17:51
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Vilja kommer ur begäret.Vill du att det skall se ut si eller så?Begär du detta även av Dig själv???Eller är de det andra som skall ändra sig?

Gör du som Du som de andra?Då får du räkna med att alla krig kommer att fortsätta i evighet.Krig inom familjen,arbetslivet,länder,föreningar,partier o s v..krig.

Posted on: 2008/10/8 19:07

Anonym
Quote:

ance skrev:
sale, coolt inlägg, mycke mening genom lite text!

Frihetsguiden, jag nämde förut att jag inte riktigt var säker på om det var bara du, eller fler. Nu sa du det själv, att du inte är ensam i ditt tempel menar jag.

Det finns inga raser, det finns endast den mänskliga rasen. Dom mästare du bär på är troligtvis hatet och rädslan för det "andra" du kallar raser, och dom finns inte, så du måste skapa dom själv för att dom skall finnas och kunna existera i din värld. Jag känner inte riktigt igen det där att man behöver vakthundar heller.

"be careful with what you manifest as your own realty" vare någon som sade. Kanske passar in här.

Som jag ser det, skillnade mellan dig om mig är ingenting, förutom att du sitter i en biograf med ridåer, tillsammans med andra mästare som apploderar.

och för att snacka om nåt annat, hare gott!

Var har du fått det ifrån att det inte skulle finnas raser, och varför skriver du så?

Alla vet väl att det finns raser, och att de har olika karakteristika mm.

Anonym
Det finns små fysiska skillnader på dom olika instrumenten ja, är människan instrumentet, nej!

En adopterad Etiopier fixar allt andra fixar här i Sverige, om han/hon växer upp här!

Min uppfattning!

Anonym
Quote:

ance skrev:
Det finns små fysiska skillnader på dom olika instrumenten ja, är människan instrumentet, nej!

En adopterad Etiopier fixar allt andra fixar här i Sverige, om han/hon växer upp här!

Min uppfattning!

och... vadå?

Du växlade nog spår nu.

Det gällde raser - att det finns olika raser.

Anonym
Jag ser det inte så

Jag ser bara människor

See User information
Det är väl bara hundägare som går i såna grubblerier?

Posted on: 2008/10/8 21:30
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
:)

Anonym
*suck*
Släpp din förvirrade världbild baserad på två idioters sk "forskning"

Du försöker bara hävda dig. Ditt eget misslyckade liv genom att ställa dig över andra. Du kommer bara med ursäkter och försöker släta över dina livsmisstag genom att klanka ner på andra. Du försöker släta över dina egna brister.
Du har övervunnit alkoholism... Jättebra, men varför drabbas av hybris för det?
Jag har själv övervunnit droger, så det måste ju betyda att jag är bättre och starkare än dig. Eller hur?

Först när du släpper din inbillade överlägsenhet är du fri.

Våldet som riktar sig mot invandrare blundar du för.
Du ser bara den del som ställer saker och ting bäst för dig. Du är enögd.

Dessutom Tobias... Vad gör du på en ungdomssajt?
http://www.ungsvensk.se/member.php?u=322
Du om någon borde väl respektera grupptillhörlighet och du tillhör inte gruppen "ungdom".

Kan du inte berätta mer om dina homosexuella erfarenheter? Är det kanske därför din Alfa 3 är blott 20 år och du hänger på ungdomsforum?

På sidan 20 i tråden http://www.vof.se/forum/viewtopic.php ... &start=285&st=0&sk=t&sd=a
Står detta skrivet av dig.

På sidan 2 i denna tråd säger du att ni är New Age och det brukar väl kallas elitens påfund av de som förstår sig på *ironi*

Edited by c0mputerr0r on 2008/10/8 23:25:25
Edited by c0mputerr0r on 2008/10/8 23:30:22
Edited by c0mputerr0r on 2008/10/8 23:33:57

Anonym
Min uppfattning kan aldrig bli fel! Inte din heller, vi har varsin!

Alla studier visar inte så

Ett IQ test är ett IQ test, det går att skapa flera tusen, beroende på vad man vill ha reda på.

Hur mäter man andlig intelligens?

Anonym
Du själv verkar väldigt vilsen Tobias. Jag är av åsikten att du fallit för din egen "ras" överlägsenhet för att din tragiska uppväxt gör så ont. Du klarar inte av att se att du är en svag människa.

Jag tror det skulle hjälpa om du kastade din ideologi åt sidan.
Dessutom säger du att du får instruktioner av rymdvarelser som också rövat bort dig. Det får mig att tänka att du kanske lider av schizofreni. Jag skulle rekommendera ett SCID-II test för dig.

Jag har insett att någonting är galet med dig och ju fortare du själv inser det, ju bättre kommer du må.

Det är inte mediciner jag rekommenderar, utan bara att du belyser ditt eget problem.

Jag tror du innerst inne är en god människa, men du har fallit för smygrasismen i samhälle som ett skydd mot din egen svaghet.
Det är inget fel att vara svag, men du är inne på fel spår.

Anonym
Dina siffror är felaktiga.
Visste du förresten att de som gör över 50% av brotten som begås av invandrare görs av de som invandrat från våra nordiska grannländer?
Summan för hur många det blir om man räknar andra vita från europa, USA osv vet jag inte, men jag skulle gissa på att siffran hamnar på cirka 65-70%
Vita står alltså för ungefär 65-70% av brotten ej etniska svenskar begår i detta land. Har du läst hela BRÅ's rapport eller bara som vanligt för rasister tar lösryckta delar från den?

Kan du inte berätta för alla här varför Robert Almgren lämnade FG-Alfa? (Ordföranden för nationaldemokratisk ungdom 2005-2006, född 1981)

Anonym
Quote:

Frihetsguiden skrev:
Är jag en svag människa för att min tragiska uppväxt gör ont? Är man stark om tragik inte gör ont? Det är genom tuffa erfarenheter som jag har insett vad konkret trygghet i en flock är värd. Jag är glad att jag har gjort dessa erfarenheter.
Nej, men man är stark om man inte låter en sådan uppväxt skada en. Som jag sa har du fallit offer för den.

Quote:

Frihetsguiden skrev:
Jag får inga instruktioner. Jag har mottagit en basundervisning under ett bortförande. Jag har konkreta fysiska omständigheter runt bortförandet som tyder på att mina minnesbilder och drömmar speglar verkligheten. Men jag har främst använt berättelsen för att väcka uppseende. Jag anser inte att det är konstigt att utomjordingar besöker oss, det anser inte heller Dr Edward Mitchell, som för övrigt har varit på Månen. Har du varit på Månen? Nej, jag tänkte väl det.
Vad i hela fridens namn har en eventuell månvistelse med detta att göra?
Du säger själv att dessa rymdvarelser kommunicerar med dig i denna tråd.
http://www.vof.se/forum/viewtopic.php ... 0&start=45&st=0&sk=t&sd=a
Kommunicera/ger instruktioner... ursäkta ordvalet.

Quote:

Frihetsguiden skrev:
Du känner inte mig. Du har aldrig talat med mig. Och som vanligt frågar jag: Måste man inte må dåligt när man mår dåligt?
Nej, man kan vara skadlig för omgivningen också.

Quote:

Frihetsguiden skrev:
Så vänligt av doktorn. För jag antar att du är psykiater, som kan ge mig en diagnos och ordination baserat på din internet-erfarenhet av mig? Ha! Ha! Nu kommer nog de riktigt blodiga personangreppen snart.
Nej, helt fel antagande. Fungerar inte din internet-telepati helt plötsligt?
Hmmm... du skrev "psykiater", så jag antar att du menar "psykiatriker"... Det enda en psykiatriker gör är att skriva ut medicin - i stort sett. Personutredningar gör psykologer.
Men jag gav knappast en diagnos. Jag sa hur jag uppfattade dig. Eller hur?
Du läser visst som du vill. Gör du på samma sätt när du inhämtar "kunskap"?

Quote:

Frihetsguiden skrev:
Jag tror att du innerst inne är en ointelligent människa, eftersom du underskattar min motståndskraft tillräckligt mycket för att orka producera allt detta nonsens.
Det får du tro om du vill. Jag bryr mig överhuvudettaget inte om sådant.
Märkligt uttalande bara från någon som säger sig stå över sådant.
Jag är ju vit dessutom och därför en UTMÄRKT ledare.

Anonym
Äh,,, vi har ett gigantisk problem framför oss – våran generation och kommande…

- så här ska vi göra, det är fel och det är rätt… följ mig jag vet bäst… du skall ikke…
Läääägg av...

Hmm…
Press reset… If you survive - good for you… Start all over again… Nice, wonderful, magnificent…
Perfect life can now emerge…

Jag tror att det bästa vore att utrota stora delar av mänskligheten, istället för att försöka justera tillbaka dem på rätt spår, vi ser misslyckade försök på det överallt, bla här på forumet... Det är helt enkelt omöjligt att genomföra justeringar som tillmötesgår människans sanna natur. Samtidigt som man vill behålla orsakerna till denna dekadens - politik, pengar och annan strunt… kort och gott, utrota… För just nu är den full av idioter som vill diktera andras liv… Du har inget i mitt att göra vem/vad du än är…

En tanke:
Tänk om det bara fanns några miljoner kvar på planeten… Tänk vad fantastiskt det skulle vara – att börja söka sig ut i världen i hopp om att hitta andra människor som lever, glömma allt som har med jobb, hyra, räkningar, lagar, massmedia, TV och annan dekadens att göra… Tänk att helt plötsligt veta att man får göra precis som man vill, det existerar inga lagar eller förmyndare… Allvarligt, jag kan inte i min vildaste fantasi komma på något som skulle göra mig mer exalterad och lycklig… Det är bara det lilla hindret 6 miljarder som ska sopas under mattan först, sen blir allt bra… Lixom…

Kom ihåg, alla har en rätt att tycka vad fan de vill… om invandring, ekonomi, krig, politik, rasism etc… Men det löser sällan någonting övht…
Att TYCKA något bra/dåligt om världens dikterade omgivning, är en genuint inplanterad indoktrinering,,, ämnad massorna…

(1) 2 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper