Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Våga vägra svara på,
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
+n :)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Favorit i repris och som ett ex, ordet person härstammar ifrån en förklaring som lyder, mask framför ansiktet. Vart hittade du vad ordet person egentligen står för? Någon refferensbok - vilken? det är ju lite av det som Jordan Maxwell snackar om - jag var ner till biblioteket här i hålan där jag bor, och ville ha ett lexikonliknande verk som behandlar juridiska termer. Typ person/privat person och ekonomisk person...
Posted on: 2008/10/16 13:52
|
|||
|
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ta DeT LuGNT DeT LöSeR SiG ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men oss lurade stackars satar som tror på den "esoteriska" agendan? Vi stackare som läst för för mycket Hermes, vi dumma idioter som tror chaos-gnostisism spelar in på livet?
Vi som tror att för att bekämpa eliten, måste man göra det på alla plan, fysiska, som psykoska, som spirituella. Vi stackare som oroar oss för zodiaken o 2012, som tycker det är läskigt att washington är skulpterad som baphomet och... äh, ja, you get the picture. Så min motfråga till dig är då, vad gör dig så "illiminerad" att du sådär på rak arm kan sila bort "det oviktiga darvlet" som vi andra stackars satar går på. Kunde du inte skrivit detta inlägget innan jag köpte alla dom där böckerna? eheh... Skruvstädet skall försvinna, inte stramas åt. Etik, moral, vett och ettiket är att föredra framför ngn form av harry seldon "ändra innifrån" konspiration. peace
Posted on: 2008/10/17 7:05
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
HuMaHuMHuM: Tsarion är att föredra, han var iaf den första jag tänkte på när jag såg mask. eller kanske icke, hmm, nu blev jag osäker.
Posted on: 2008/10/17 7:08
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login