vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 6 7 8 (9)

Anonym
Re: Tänk om ni har fel?
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Det är väl bara du som pratat om åsikter. Släktingar skyddar varandra och det är därför vi har rättssystem som tar hänsyn till sådant.

Så dina släktingar skyddar dig? Kan du tala om vad i all världen släktingar som skyddar varandra gör för lagbrott.

Jag kan tala om att vi i vår släkt inte behöver skydda varandra utan vi tror att alla klarar sig själva i samhället.

Jag antar vilket är en gissning att du antar att släktingar som skyddar varandra gör de för någon bland dem redan har begått ett brott.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

TeBe skrev:

zink, har du fortfarande inte kommit till insikt om 911?

Har inte vi på detta forum varnat dig om den annalkande finanskrisen redan för 2 år sen? Var det oxo bara en konspirationsteori som inte blev sann, eller?

Makalöst!

Vilken insikt om 911 är det jag ska ha? Alla hålen i sprängteorierna där det mesta fortfarande svävar omkring. Jag vet inte vilka namngivna personer som utförde 911. Jag vet inte vilka sprängämnen som verkligen användes. Jag vet inte exakt när det sprängdes och om man går efter vittnesmålen och alla hörda explosioner skulle komma från sprängämnen så sprängdes det utan oförklarligt huller om buller och dessutom fler gånger utan att några synliga skador inträffade på byggnaderna. Jag vet inte hur sprängningen av alla betong till pulver gick till. Jag vet inte var de som inte tror att Flight 77 kraschade i Pentagon har visat var planet tog vägen. Jag vet inte hur hålet i Shanksville blev till för de som inte tror att Flight 93 kraschade där. Jag vet inte vem eller vad som styrde Flight 172 och Flight 11. Kort sagt de mest i sprängteorierna är så pass oklart att jag skulle funder på deras sannolikhet flera gånger men de som tror på dem verkar inte bli bekymrade över alla oklarheter eller att man måste strunta i dessa oklarheter och istället vända sig till ”den stora bilden” vars innehåll man glömmer att den byggs upp av detaljer som ska stödja ”den stora bilden”.

Alla som vill gå emot det ta och lista de tre bästa bevisen för er sprängteori.

Att USA länge har haft ett gigantiskt budgetunderskott som förr eller senare skulle få konsekvenser har jag känt till i flera år så vad i all världen är de du ska övertyga mig om i den frågan? Att jag visse vad ni visste?

Den egentliga orsaken till bolånekrisen är att Kina fått ett stort handelsöverskott mot USA så Kina har pumpat in åtskilliga miljarder dollar i amerikanska obligationer vilket gjort att bankerna haft gott om pengar att låna ut. Att sedan bankerna lånat ut till dem som inte kunde betala tillbaka är deras ansvar.

Kina har idag en dollarreserv som är tre gånger större än USA:s krispaket till bankerna.

Man har därför börja spekulera om att denna finanskris är slutet på USA ekonomiska dominans. USA har ett budgetunderskott som var 30 september 2008, 455 miljarder dollar, vilket motsvarar ca 1500 dollar per innevånare eller drygt 10000 kronor per invånare.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Det är väl bara du som pratat om åsikter. Släktingar skyddar varandra och det är därför vi har rättssystem som tar hänsyn till sådant.

Så dina släktingar skyddar dig? Kan du tala om vad i all världen släktingar som skyddar varandra gör för lagbrott.

Jag kan tala om att vi i vår släkt inte behöver skydda varandra utan vi tror att alla klarar sig själva i samhället.

Jag antar vilket är en gissning att du antar att släktingar som skyddar varandra gör de för någon bland dem redan har begått ett brott.

Jag antar ingenting. Jag vet att det fungerar så och att det därför vi har ett rättssystem som tar hänsyn till det.

Posted on: 2008/10/16 21:47
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"

Fahrenheit451

See User information
Zink. Du får några svar av NIST själva i den senaste intervjun som bl.a. finns på A&Etruth.

Poängen Tebe hade med den ekonomiska krisen, tror jag var att de man kunde se detta komma. Det är en planerad kris och sker inte av en slump. Bankmännen är liksom inga dumhuvuden som inte förstår hur ekonomin fungerar.

Posted on: 2008/10/16 21:50

Fahrenheit451

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Jag antar ingenting. Jag vet att det fungerar så och att det därför vi har ett rättssystem som tar hänsyn till det.

Hänsyn till vadå? Du är alldelse för oklar i denna diskussion så du får utveckla hur i all världen du kopplar ihop släktskap och deras eventuella skyddande av de sina med hur rättsystemet fungerar.

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Zink. Du får några svar av NIST själva i den senaste intervjun som bl.a. finns på A&Etruth.

Jag har nu läst vad A&Etruth skrivit om NIST och antingen är de blinda och döva eller så har de inte uppfattat de mesta av NIST presentation av WTC 7 kollapsen för de klagar på att NIST inte har tagit upp saker de berättade om på genomgången.

Quote:

Poängen Tebe hade med den ekonomiska krisen, tror jag var att de man kunde se detta komma. Det är en planerad kris och sker inte av en slump. Bankmännen är liksom inga dumhuvuden som inte förstår hur ekonomin fungerar.

Det finns inga planerade kriser utan människan har ett flockbeteende som gör att allt för många springer åt samma håll och därför får vi omväxlade låg och högkonjunkturer.

SEB höll igen i Baltikum och tappade därför marknadsandelar och fick kritik för det tills krisen kom. Nu står de starkare just för de höll igen. Hade SEB följt flockbeteendet hade de förlorat mer pengar.

See User information
Hört talas om jävig? Anser du att det finns rättsystem som inte tar hänsyn till om vittnen, nämndemän eller domare är släkt till förövaren?

Posted on: 2008/10/17 12:13

Edited by Fahrenheit451 on 2008/10/17 12:32:05

Fahrenheit451

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Jag har nu läst vad A&Etruth skrivit om NIST och antingen är de blinda och döva eller så har de inte uppfattat de mesta av NIST presentation av WTC 7 kollapsen för de klagar på att NIST inte har tagit upp saker de berättade om på genomgången.

Quote:

Det finns inga planerade kriser utan människan har ett flockbeteende som gör att allt för många springer åt samma håll och därför får vi omväxlade låg och högkonjunkturer.

SEB höll igen i Baltikum och tappade därför marknadsandelar och fick kritik för det tills krisen kom. Nu står de starkare just för de höll igen. Hade SEB följt flockbeteendet hade de förlorat mer pengar.

Du påstår att du vet saker och redan på den punkten faller ditt resonemang ihop som ett korthus. Banker bestämmer saker du icke vet och sitter på information som inte du har tillgång till, ändå påstår du att du vet!!! Hur går det ihop, förklara?? Det är några få banker som sitter i toppen av alla banker och de agerar alltid på lång sikt. Ekonomiska kriser är skapade av bankmännen själva och så har det alltid varit.

Jag föreslår att du istället lyssnar på intervjun med DR Shyam(NIST) Dessutom är det fler som anser att NIST är ute och cyklar, vilket jag också länkade till i samma forumdel. Bl.a. vet de om förekomsten av Thermite-ämnen i luften, men valde att inte ta med det. De visste även om smält metall men har ingen förklaring till den och gjorde heller inte om sin hypotes och tog hänsyn till det.

Posted on: 2008/10/17 12:16

Fahrenheit451

See User information
Quote:

zink skrev:

Herre Gud!

Du visar gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång att du antingen inte vill förstå eller helt enkelt valt att försvara Satanitelitens alla lögner som kommer ur deras totalt kontrollerade MS-medier, som t.ex nu när du försöker förminska ansvaret och skulden som dessa Bankirkräk och svin på finansinstituten har för den utsugning av det sista av Skattebetalarnas surt förvärvade inkomster PLUS att de med den senaste månaderna och årens ENORMA kreditgivning taget ur skattebetalarnas FRAMTIDA skuldsättning praktiskt taget SKÄNKER Triljardtals med Dollarallmosor till bankerna kommer ta det sista vi äger genom att detta kommer skapa Hyperinflation och antagligen kasta in oss i en Ny världsdepression som är flera gånger värre än den på 20-30-talet.

Samma bankirgäng som genom börskraschen skapade enorm fattigdom och svält för 80-90 år sedan, dikterar villkoren för den nuvarande förintandet av vår reala Fysiska ekonomi medels utskänkning av allt vi äger och har till dessa Bankirkräk och det resulterande slakten på välfärden.

Jag känner inget annat än förakt för sådana som dig

Eller som Thomas Jefferson (USAs presiden 1801-1809) en gång uttryckte det så väl:

"Om det amerikanska folket någonsin låter privata banker bestämma över utgivningen av dess pengar, först genom inflation och sedan genom deflation, kommer bankerna och de företag som väver upp omkring dessa att beröva människorna deras egendom, så att deras barn en gång kommer att vakna upp hemlösa på den kontinent deras fäder en gång erövrade".

Posted on: 2008/10/17 12:46

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Hört talas om jävig? Anser du att det finns rättsystem som inte tar hänsyn till om vittnen, nämndemän eller domare är släkt till förövaren?

Ja man tar hänsyn till i Sverige om nämndemän eller domare är släkt till förövaren och ser till att de då inte får var med om döma dem förövaren. Det kallas jäv och är inte tillåtet.

Visste du inte det eller ska jag visa på källor eller kan du kolla det själv.

Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Quote:

zink skrev:

Du påstår att du vet saker och redan på den punkten faller ditt resonemang ihop som ett korthus. Banker bestämmer saker du icke vet och sitter på information som inte du har tillgång till, ändå påstår du att du vet!!! Hur går det ihop, förklara?? Det är några få banker som sitter i toppen av alla banker och de agerar alltid på lång sikt. Ekonomiska kriser är skapade av bankmännen själva och så har det alltid varit.

Hur vet du det du påstår om banker? Har du inside information eller var kommer dina uppgifter ifrån? Mina uppgifter kommer från Sveriges Radio.

Quote:

Jag föreslår att du istället lyssnar på intervjun med DR Shyam(NIST) Dessutom är det fler som anser att NIST är ute och cyklar, vilket jag också länkade till i samma forumdel. Bl.a. vet de om förekomsten av Thermite-ämnen i luften, men valde att inte ta med det. De visste även om smält metall men har ingen förklaring till den och gjorde heller inte om sin hypotes och tog hänsyn till det.

Jag har nu lyssnat på hela intervjun och inget i den kommer fram som går emot NIST slutsatser.

Intervjuaren gör det 911 truth folk alltid gör. Tar upp allt de kan komma på istället för att tänka på vem de intervjuar. Detta urskillningslösa sätt att fråga och komma med argument gör man enligt mig för att materien 911 truth folket har är så begränsat att man inte kan sålla ut de frågor NIST sysslar men. NIST motsvara byggnadsstyrelsen i Sverige och då ska man ställa frågor om byggnader och inte vad olika personer har sagt eller inte har sagt för de är mer en kriminalutredning och de sysslar inte NIST eller vår byggnadsstyrelse med.

Intervjuaren nämner Steven Jones och han har jag haft kontakt med då jag som kemist inte finner att Steven Jones hittat det han påstår. Flera av de analysinstrument som Steven Jones har använt har även jag jobbat med så jag vet vad hans analyser är värda och hittills har han trots jag kollat då och då på Scholars for 9/11 Truth & Justice för att se ut deras analyser utvecklar sig inte i hittat ett enda bevisa på termit och Thermate-TH3 eller supertermit som Steven Jones använder som namn. Det stora felet Steven Jones gör är att låta bli att förklara alla orsaker som kan ha orsakat analysresultaten. Istället så struntar Steven Jones i det och anser att allt han får fram pekar på termit och Thermate oberoende av vad han hittar vilket ger ett löjets skimmer över hans analyser.

Då det är svårt för dem som inte läst kemi att fatta hur illaställt det är så kan jag ta ett mer jordnära exempel.

Antag att du ska bevisa att jorden är platt och använder detta som argument: Alla träd växer rakt upp. Solens strålar skiner rakt. Alltså är jorden platt då detta är rakt.

Allt som Steven Jones hittar och jag menar ALLT pekar enligt honom på termit och Thermate. De spelar ingen roll om de är mangan, magnesium, aluminium eller järn i proverna allt godkänns som bevis på termit eller att han själv inte hittar något utan måste använda officiella organ som U. S. Geological Survey

Vad är det för termitämnen i luften du syftar på för jag har en aning om vad du syftar på och skulle det vara det så har det inget med termit att göra.

Vilken kemisk förening hade den smälta metallen då 911 truth folket verkar veta mer om WTC platsen än de som var på plats.

See User information
zink skrev:
Quote:

Ja herregud säger jag med...

Det är inte konstigt att världen ser ut som den gör när 99 % av alla "experter" och vanliga människor har den kapacitet som du för att förstå saker och ting, ja dvs noll.

Eliten behöver ju inte direkt anstränga sig om man säger så

Du är som ett litet barn som behöver "bränna sig på plattan" först för att förstå.
Skillnaden är vi alla får lida pga denna totala brist på insikt.

"Vilken tur för härskare att människor inte tänker."

Adolf Hitler

David Rockefeller junior inför FN:s affärsråd 1994: "Vi är på en tröskel till en global förändring. Allt vi behöver är en riktigt stor kris, så kommer alla länder att acceptera den nya världsordningen"

"Let me control a peoples currency and I care not who makes their laws.."

Meyer Nathaniel Rothschild

Henry Ford, den gamle bilmagnaten, sa mycket riktigt:

'Det är nog tur att folk inte förstår vårt banksystem och vårt monetära system, för om de skulle förstå det, tror jag att det skulle bli en revolution före nästa morgondags gryning.'

"Vårat högsta ämbete har använts för att förbereda en komplott som kommer att förstöra amerikanarnas frihet och innan jag lämnar detta ämbete, så måste jag informera våra medborgare."

John F Kennedy

"I am concerned for the security of our great nation; not so much because of any threat from without, but because of the insideous forces working from within."

General Douglas MacArthur

"Senare kan regionerna slås ihop för att bilda en Världsdiktatur"

(Stalin, Moskva 1942)

Frimuraren Paul Warburg sade inför USA:s senat 17 februari 1950: "Vi skall ha en världsregering vare sig ni tycker omdet eller ej. Den enda frågan är omdet skall ske genom erövring eller samförstånd"

Högfrimuraren Jim Garrison berättade för San Fransisco Weekly 31 maj 1995: "Under de kommande 20-30 åren kommer vi till sist att få en världsregering. Det är ofrånkomligt"

Det första citatet är riktat till dig Zink, de övriga citaten till dem som tänker

Dessa är bara några axplock

Posted on: 2008/10/18 22:27

See User information
Om man nu är så noga med hur vetenskapligt eller inte man går tillväga, borde man inte då också tycka att t.ex. NIST skulle gå vetenskapligt tillväga. Smält metall går inte att införliva i deras hypotes och fritt fall med högsta möjliga motstånd, knappast heller. Hypotesen håller inte och då tar man en ny troligare hypotes som stämmer.

Steven Jones är redan diskuterad och intervjun handlade inte ens om honom, han nämndes, men inte mer. Det Steven sakande var barium, ett unikt ämne för den Thermi(a)te som militären använder, dock så fann en annan grupp det där.

NIST, i denna intervju hade heller inga svar på fritt fall teorin och varför fysikens lagar inte fungerade denna dag. Inte heller vad den smälta metallen bestod av trots tillgång till allt matrial!!!! En antydan om aluminium och att denna metall skulla ha börjat att smälta där nere på marken, var vad han sa. Han förklarade det vi ser på filmer, som en glödande gulfärgad ström, det sa han att han trodde var en glödande silverfärgad ström ifrån aluminium från flygplanen.

Posted on: 2008/10/18 23:05

Fahrenheit451

Anonym
Quote:

kvartspundare skrev:
zink skrev:
Quote:

Ja herregud säger jag med...

Det är inte konstigt att världen ser ut som den gör när 99 % av alla "experter" och vanliga människor har den kapacitet som du för att förstå saker och ting, ja dvs noll.

Eliten behöver ju inte direkt anstränga sig om man säger så

Du är som ett litet barn som behöver "bränna sig på plattan" först för att förstå.
Skillnaden är vi alla får lida pga denna totala brist på insikt.

Tog bort citaten då jag känner till alla dem och anser din motivation är för dåliga för jag ska ta dem på allvar så du får göra en nytt försök att förklara din ståndpunkt.

Du har inte skrivit en smack om människans flockbeteende som jag skrev om så finns detta beteende eller inte?

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Om man nu är så noga med hur vetenskapligt eller inte man går tillväga, borde man inte då också tycka att t.ex. NIST skulle gå vetenskapligt tillväga. Smält metall går inte att införliva i deras hypotes och fritt fall med högsta möjliga motstånd, knappast heller. Hypotesen håller inte och då tar man en ny troligare hypotes som stämmer.

Där går meningarna isär om du hade lyssnat på intervjun.

Quote:

Steven Jones är redan diskuterad och intervjun handlade inte ens om honom, han nämndes, men inte mer. Det Steven sakande var barium, ett unikt ämne för den Thermi(a)te som militären använder, dock så fann en annan grupp det där.

Bra då vet jag att dina kunskaper om det är dåliga annars hade du insett att jag redan nämnt den grupp du syftar på nämligen U. S. Geological Survey.

Deras analyser finns här:

http://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0 ... m1/WTCchemistrytable.html

Var proverna är tagna finns här:

http://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0429/locmap10.29.01.large.gif

Förhöjd bariumhalt fanns bara i ett enda prov ”WTC 01-16” taget två kvarter från WTC.

De innehöll 3670 ppm (miljondelar) = 0,367 % barium.

Medelvärdet för barium var 533.38 ppm eller 0,053 %.

Detta har Steven Jones sagt är ”mycket” barium och hur han har fått de tilll det kan du eller någon annan fråga honom om för det är helt obegripligt för mig.

Dammproverna innehåller även mer aluminium, 2.90 %, än järn, 1.63 %, så sannolikheten att de var smält aluminium är högre än smält järn enligt dammproverna.

Quote:

NIST, i denna intervju hade heller inga svar på fritt fall teorin och varför fysikens lagar inte fungerade denna dag. Inte heller vad den smälta metallen bestod av trots tillgång till allt matrial!!!! En antydan om aluminium och att denna metall skulla ha börjat att smälta där nere på marken, var vad han sa. Han förklarade det vi ser på filmer, som en glödande gulfärgad ström, det sa han att han trodde var en glödande silverfärgad ström ifrån aluminium från flygplanen.

[/quote]

Aluminium kan se rödglödgat ur när de värms upp om det är en legering och legeringar är den vanliga formen av aluminium som använts i flygplan och andra sammanhang då kemiskt rent aluminium är för skört.

Om WTC 1 och 2 föll med fritt fall föll bråten ännu fortare vilket syns på videor så fritt fall kan då enligt videorna inte ha inträffat.

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Ja man tar hänsyn till i Sverige om nämndemän eller domare är släkt till förövaren och ser till att de då inte får var med om döma dem förövaren. Det kallas jäv och är inte tillåtet.

Mm stämmer, vi är människor och våra känslor gör oss ibland handikappade så att vi fattar beslut som går emot lagen. Allstå vi skyddar de som står oss nära oavsett om det bryter mot lagen eller inte. Detta gäller även vittnen dock, exempel på detta är Lisbeths Palmes vittnesmål i mordet på Olof Palme.

Lite OT från detta sidospår, men det har dykt upp nya problem med jävighet som också erkännts. Yrkesgrupper håller också ihop i rättsalen. Poliser och vakter bl.a. vilket skadar vårt rättssystem ännu mer och kan också ge en vink om att vissa företag kan hålla ihop och tom. de stora korporativen.

Posted on: 2008/10/19 15:52

Fahrenheit451

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Quote:

zink skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Mm stämmer, vi är människor och våra känslor gör oss ibland handikappade så att vi fattar beslut som går emot lagen. Allstå vi skyddar de som står oss nära oavsett om det bryter mot lagen eller inte. Detta gäller även vittnen dock, exempel på detta är Lisbeths Palmes vittnesmål i mordet på Olof Palme.

Lite OT från detta sidospår, men det har dykt upp nya problem med jävighet som också erkännts. Yrkesgrupper håller också ihop i rättsalen. Poliser och vakter bl.a. vilket skadar vårt rättssystem ännu mer och kan också ge en vink om att vissa företag kan hålla ihop och tom. de stora korporativen.

Du måste hålla isär vittnen med de som dömer. Vittnen är ofta släkt eller känner förövaren men de som dömer får inte ha någon koppling till dessa. Poliser, vakter m.m. är ofta inblandade i händelser som leder fram till en domstol och ingår som vittnen men även här får de som dömer inte ha någon koppling till dessa.

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Quote:

zink skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Du måste hålla isär vittnen med de som dömer. Vittnen är ofta släkt eller känner förövaren men de som dömer får inte ha någon koppling till dessa. Poliser, vakter m.m. är ofta inblandade i händelser som leder fram till en domstol och ingår som vittnen men även här får de som dömer inte ha någon koppling till dessa.

Vad är din poäng, har inte antytt något annat. Man tar hänsyn till om vitten är släkt eller medlemmar i samma grupp,, dock så får de vittna.

Posted on: 2008/10/20 12:15

Fahrenheit451

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:

Vad är din poäng, har inte antytt något annat. Man tar hänsyn till om vitten är släkt eller medlemmar i samma grupp,, dock så får de vittna.

Man struntar i om vittnen är släkt med varandra eller inte när de gäller vittnesmål för där gäller att vittnen måste har varit med om brottet för att kallas till domstol. Att brott ofta händer inom familjen gör att m det inte är ovanligt att vittnen känner eller är släkt med varandra

Men du verkar tro att det är ett krav att de skulle vara släkt med varandra för att vittna men så är inte fallet.

Det är ju som att domstolen skulle kalla dig att vittna om någon av dina kusiner bevittnar ett brott.

See User information
Jaha, så ett vittnesmål av någon som inte har anknytning till förövaren anses vara lika bindande som ett vittnesmål av en mor?

Posted on: 2008/10/31 10:23

Fahrenheit451

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Jaha, så ett vittnesmål av någon som inte har anknytning till förövaren anses vara lika bindande som ett vittnesmål av en mor?

Jag fattar inte vad du menar då det inte har ett dugg att göra med vad jag skrev om.

Så då tar jag det igen på så enkelt vis som det går.

Det är bara vittnen som vet något om brottet som kallas som vittnen.

Jag har varit i rätten där jag åtalade en person jag sålt grejer till för bedrägeri när han aldrig betalade sakerna.

I tingsrätten var vi en hel hög av personer som åtalat honom för bedrägeri.

Det slutade man att han erkände brotten och fick tre månaders fängelse.

Var någon av oss som åtalat honom eller några vittnen släkt med den åtalade eller någon i rätten.

Nej det var vi inte.

See User information
För att återknyta till vad detta handlade om har jag för mig att du ansåg att släktingar inte skyddar varandra. Du har hela tiden försökt att påvisa det inte fungerar så, så därför tog jag upp vårt rättssytem som ett exempel på hur fel du har.

Posted on: 2008/11/5 18:05

Fahrenheit451

See User information
Herrejesses vilket maniskt försvarande av jordens ondaste människor zink sysslar med i denna tråd. Det tar aldrig slut. Var kommer denna djävulska energi ifrån?
Maken till hjärntvättad globalist har jag inte stött på sedan jag träffade Johan Norberg i Uppsala för två år sen...
No offense men du försvarar verkligen det ruttnaste system mänskligheten skådat, ett system som dödar tusentals kvinnor och barn varje dag.
Det är lönlöst med människor som dig zink, ni njuter av det ni gör oavsett om ni får pengar för att lobba el inte.
Om det är så att du står på en lönelista för det du gör här så saknar jag ord för föraktet jag känner.

Posted on: 2008/11/19 3:25
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

« 1 ... 6 7 8 (9)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper