Vakencorner
|
Re: Underjordiska Baser
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
I jönköping finns en gammal avvecklad underjordisk bas aka oljeberget. jag och några kompisar bröt oss in där under rivningsarbetet och det var ENORMT. " ingångar för tåg som gick riktigt djupt in i berget. Vi vågade dock inte gå för långt in pga diverse gaser. Basen var tydligen en oljereserv från kalla kriget men vem vet?
Posted on: 2008/11/9 22:16
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
wow, nice! ingångar för tåg låter ju riktigt intressant. Finns dessa kvar? eller är allt borta efter rivningen? du har inga bilder va? ![]()
Posted on: 2008/11/9 23:58
|
|||
|
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”
Bob Marley |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
verkar stå en del om detta i denna tråden:
https://www.flashback.info/showthread.php?t=112974&page=76 Väldigt intressant. Det är ju ingen som har varit ner i de stora hålen?! Dom har testat att kasta ner en sten, men aldrig sen hört stenen nå någon botten! Det ryktas även om att det skulle finnas ett tåg längst ner i ett av gruvhålen!? https://www.flashback.info/showpost.php?p=10953003&postcount=679 Yeah, detta är ju riktigt intressant! ![]() kolla även detta :) http://www.e24.se/samhallsekonomi/sverige/artikel_428199.e24
Posted on: 2008/11/10 17:30
|
|||
|
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”
Bob Marley |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sant, men kanske inte alltid det är en gruva... eller så är det mer än en gruva ![]()
Posted on: 2008/11/10 19:20
|
|||
|
Bob Marley |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Eller så har det tidigare varit en gruva
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
jo, men jag tror det med faktiskt i de flesta fallen. Men det måste ju finnas nån t.ex gruva där ute som är mer än bara en gruva... Det tror jag :)
Posted on: 2008/11/10 22:08
|
|||
|
Bob Marley |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2008/11/10 23:21
|
|||
|
Bob Marley |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Outsiders säsong 1 avsnitt 6
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
det finns kvar, dock är alla större ingångar plomberade, ska nog finnas en servicelucka kvar.
Ska kolla om jag hittar bilder en polare har vet jag
Posted on: 2008/11/11 0:11
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jönköping hadde en guldreserv innan, under stadsparken. har inte själv varit inne där, men polarna hadde. Sen har vi en fet gammal nerlagd ammofabrik också :D mycket spännande
Posted on: 2008/11/11 0:15
|
|||
|
Fuck you FRA!
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ja tack, vore nice med lite bilder :)
Posted on: 2008/11/11 1:13
|
|||
|
Bob Marley |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
haha, detta är ju fantastiskt... finns dom på riktigt? eller en myt bara?
Posted on: 2008/11/11 1:14
|
|||
|
Bob Marley |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
intressant.
Om historier om underjordiska baser med aliens/reptiler finns så måste ju myten om tunnelmänniskor och 'mole people' ha nåt samband? http://en.wikipedia.org/wiki/Mole_People
Posted on: 2008/11/13 12:33
|
|||
|
Bob Marley |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
I uddevalla finnns en Kärnvapenbas enligt en bekant till mig, Usa hade silos med kärnvapen där under Palmes tid. Bekantens bekant hade basen på sin mark, han söker med markradar för att hitta kontrollrummet, som skall vara intakt, han har dessutom blivit hotad av Svensk militär. Kärnvapen-Silos fins nog runt om i Sverige idag.
Posted on: 2008/11/13 20:17
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Fantastiskt att tunnelfolket kör mes skrivmaskin, dom borde ha en dator, skall vi sala ihop en till dem? LOL
Posted on: 2008/11/13 20:20
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login